שבת שלום ונעים מאוד

perachaviv

New member
שבת שלום ונעים מאוד

שמי פרח והתחלתי לקרא אמש בפורום שלכם, התחלתי ללמוד קצת על זכוכית, עכשיו עושה קורס חרוזי זכוכית במבער ונהנית ממנו מאוד,ומתעתדת ללמוד עוד נושאים בתחום. ובחיפושי ברשת גיליתי ממש על קצה המזלג לאן עוד אפשר להגיע עם זכוכית, וזה מלהיב מאוד. אין לי מצלמה דיגיטאלית ולכן יהיה לי קשה להציג את מה שאעשה בעתיד, בתקווה שזה יימשך לעתיד הרחוק יותר.......... אבל בהחלט נהניתי לראות עבודות. כרגע אנחנו עובדים עם מיכלי MAPP קטנים, ורציתי לשאול היכן אפשר להשיג אותם, כי יש לי תחושה שבבי"הס שבו אני לומדת בו גובים מאיתנו כסף רב מדי עבורם, ובכלל שאלה האם לאורך הזמן אפשר יהיה לעבוד רק איתם או שעדיף להצטייד במערכת עם מיכלי גז וחמצן נפרדים? וכמובן משקפיים, הייתי שמחה אם אפשר יהיה לקבל כתובת לרכישת המשקפיים, וכמובן לאור ההתכתבות עם המשקפיים הבעיתיות, הייתי שמחה לקנות אותם במקום שאינו המקום המדובר בהתכתבות. ולתגובה לשאלותיו של מנהל הפורום, למראית עין ראשונה נראה כי הפורם באמת נעים ונחמד, ואפשר ללמוד הרבה דברים מהמקצוענים שבכם. תודה ושנה טובה לכולכם, והמוווווווווון זכוכית.
 

stranger11

New member
שלום סוס טרויאני

אם באמת קראת את התכתובות אחורה בפורום ואת מודעת לכל נושא המשקפים אך משום מה את לא מודעת לאפשרות של גז/חמצן ורוצה לדעת כאילו איפה ניתן להשיג גז מאפ בזול נראה לי שאת מוורצברגר ומנסה לעורר שוב מהומה סביבו. לא תצליחי.
 

perachaviv

New member
שלום רב

אני לא סוס טרויאני!!!! ואני אכן לומדת שם וספגתי את היחס שלא נעים בדיוק מהאדם שעליו מדובר. אין לי שום כוונה לעורר מהומות, התחברתי לתומי לפורום שלכם כדי לקבל מידע, סה"כ עשיתי 3 שיעורים בקורס, ורציתי לקבל יותר אינפורמציה. וצר לי עד מאוד שכך אתם מקבלים אנשים חדשים. שתהיה לכם שנה טובה.
 

perach22

New member
ובקריאה נוספת

השם שלך לא מופיע לאורך כל הפורום , אז נראה לי שאתה הסוס הטרויאני כאן.
 

stranger11

New member
שלום PERACH22

את/אתה עו"ד של PERACHAVIV ? או שאותו סוס טרויאני בתחפושת אחרת? תפסנו אותך.
 

mikirosen

New member
פרלי בוקר טוב

ראשית ברוכה הבאה , אותו STRANGER11 מגיח מדי פעם איני יודע מה מטרתו אך לדעתי הוא לא משלנו. קודם כל יש עוד ספק בנושא , פרטים אם תרצי אתן לך במסר,לגבי חמצן/גז אם היית לומדת אצל הספק השני שם לא לומדים עם גז MAAP אלא עם גז/חמצן. את יכולה להעלות שאלות בפורום וכמובן תקבלי עליהם מענה.
 

perach22

New member
תודה על התשובה

ואשמח לקבל פרטים נוספים לתיבה המייל
 

אמנון אלבז

New member
מנהל
ירון רווה הנכבד

בבקשה ממך , אם יש לך מעט מצפון, אל תעשה לנו את זה. עם כניסתך לפורום התקבלת בחיבוק ולמיטב זיכרוני הוזמנת לביתי. משום מה לא קיבלת את הזמנתי, ההזמנה עדיין בתוקף. המעשה שלך נחשב בעני לא אחראי וחבל שהתנדבת לייצג אותנו להיות דובר הפורום. כידוע לך פעולת חסימה היא פעולה פשוטה ביותר. אני עדיין מאמין לכל דבריך ואתה אדם אמיתי. לכן ניתנת לך עדיין הבמה החופשית להיכנס ולהישתתף בפורום. אם עוקב אתה אחר הפורום וודאי ראית לאחרונה את מי שהציג את עצמו בשם ובתאור אשר עורר השתאות, הוא התקבל בחשדנות וכניסתו היתה מאוד דרמטית. אנחנו לא יכולים בגלל טראומה של בית מסחר מסויים לדחות כל נכנס חדש. השבוע זכיתי לביקורו של המיסתורי , מסתבר שהוא אמיתי , לא רק אמיתי גם אדם מאוד חיובי וחכם. עם כניסתו לביתי יכול היה להמשיך ולהסתיר את כינויו בפורום ולעולם לא היתי יודע שזה הוא. אני בטוח שאסור לי לספר לחברי הפורום במי מדובר [ וחבל] אולי הוא ימצא לנכון להתוודות בפני הפורום. בכל אופו ירון היקר , בוא , הצג את עצמך, היה פעיל , תן וקח. אך אל תיצצג אותנו בקבלת אורחים חדשים. אחד מהם עוד יכול להיות האורח החשוב ביותר שלנו. ירון בבקשבה אל תקלקל לנו בנין מפואר זה שתהיה לך שנה טובה.
 

forestdevil

New member
אחזק ואומר, זו היתה אזהרה שנייה.

בשלישית אתה בחוץ, אלא אם כן תתחיל להתנהג אחרת. יש גבול. אור.
 

stranger11

New member
מה אתם חושבים לחסום אותי ?

אהפוך ל STRANGER22 אולי ? מה דעתכם?
 

forestdevil

New member
לכן המציאו את כלי הניטור...

לא בדיוק דברים שהגולשים בתפוז צריכים לדעת מהם, מספיק שאני מנהל ויודע. למה שלא פשוט תהיה נחמד ותצטרף לפורום, וכך תחסוך מאיתנו את כל הבלאגן הזה?
 

forestdevil

New member
פרח אביב שלום רב! ../images/Emo24.gif../images/Emo39.gif

את מוזמנת להשאר איתנו לתמיד!
נא לא להתייחס לגחמותיו של הזר, הוא מגיע מידי פעם ואוהב לעשות מהומה על מאומה. אני יכול להבטיח לך שאת ברוכה ומוזמנת ושנשמח לענות לכל שאלותייך. אבל למה במסרים אישיים?? אנחנו בעד שקיפות (תרתי משמע
)... בקשר למשקפיים, אנחנו ביצענו קנייה מרוכזת באחד מקישורי הפורום (מחו"ל, המחיר זולללל). משקפי ACE בדרגה הגבוהה ביותר, ואחרי משלוח עדיין יצא לנו פחות מ-200 שקלים. ממליץ לך לחפש בקישורים, זה למסגרת סטנדרטית. המפרסם פה מצד שמאל מציע גם משקפיים מעוצבות, מסוגננות וקלות יותר במחירים כבדים יותר
, לא לפסול על הסף... בהצלחה! אור.
 

perach22

New member
../images/Emo13.gifתודה רבה

עכשיו זה נשמע יותר טוב!!! אין לי בעיה עם שקיפות אך הציעו כאן להעביר לי מידע במסר אישי, בכל מקרה אשמח.
 

mikirosen

New member
אני הצעתי

במסר רק פרטים על הספק השני. הנה הוא חזר לפרסם בצד שמאל (מקווה שהבנת)
 
../images/Emo20.gif ברוכה הבאה ובהצלחה!!../images/Emo142.gif

רוצים לראות חרוזים בהזדמנות ראשונה!!
 

אמנון אלבז

New member
מנהל
היי פרח

סליחה שכניסתך לוותה באי נעימות מסוימת, אעשה נסיון לתקן את הנזק ובמסר אישי תביני למה כוונתי. אני מקווה שתתקדמי במחיצתינו ואולי השתתפותך ויצירותיך יקדמו את רכישת המצלמה. סליחה משאר חברי הפורום אך אתם יודעים שהצעות כגון אלו אני מעביר רק במסר אישי.
 

zfard

New member
למה לדבר שטויות? שטוף פיך בסבון.

בכלל התנסית פעם בחרוזי זכוכית שאתה מסוגל להפליץ משפט כזה?!? אתה באמת משוכנע שכל המבערים עובדים על גז וחמצן? לא שמעת אף פעם על מבערים שעובדים על מאפ ולא על גז וחמצן? של נעליך מעל רגליך והשכל מעט לפני שאתה פותח את הפה ככה על אנשים בפורום. (רגע... עכשיו שאני חושבת על זה... זה אתה שלא אהב את הנאומים הארוכים שלי, לא? נו, מה אתה אומר? התשובה שלי קצרה מספיק?).
 
למעלה