שבת שלום, גולשים יקרים !

מצב
הנושא נעול.
שבת שלום, גולשים יקרים !

שבת שלום, גולשים יקרים !
הרשו נא לי להביע התנצלות פומבית מכל מי שחש שהוא נפגע ממה שכתבתי בימים האחרונים. בין אם תחושתו צודקת ובין אם לאו. סליחה על כך שבעידנה דריתחא פלטתי שטויות מגעילות ממקלדתי. עם הקוראים היקרים הסליחה. נ"ב : אביתר וטוארג, קבלו זאת כהתנצלות אישית יותר. ואין צורך שתגיבו על מכתב זה. שבת שלום ומבורך לכולם !
 

אייל xxx

New member
אנחנו בני אדם מותר לטעות

שבת שלום, גולשים יקרים !
הרשו נא לי להביע התנצלות פומבית מכל מי שחש שהוא נפגע ממה שכתבתי בימים האחרונים. בין אם תחושתו צודקת ובין אם לאו. סליחה על כך שבעידנה דריתחא פלטתי שטויות מגעילות ממקלדתי. עם הקוראים היקרים הסליחה. נ"ב : אביתר וטוארג, קבלו זאת כהתנצלות אישית יותר. ואין צורך שתגיבו על מכתב זה. שבת שלום ומבורך לכולם !
אנחנו בני אדם מותר לטעות
 

oren*

New member
../images/Emo24.gif

שבת שלום, גולשים יקרים !
הרשו נא לי להביע התנצלות פומבית מכל מי שחש שהוא נפגע ממה שכתבתי בימים האחרונים. בין אם תחושתו צודקת ובין אם לאו. סליחה על כך שבעידנה דריתחא פלטתי שטויות מגעילות ממקלדתי. עם הקוראים היקרים הסליחה. נ"ב : אביתר וטוארג, קבלו זאת כהתנצלות אישית יותר. ואין צורך שתגיבו על מכתב זה. שבת שלום ומבורך לכולם !
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה