הערב יענקלה לאן
New member
שבת שלום, גולשים יקרים !
שבת שלום, גולשים יקרים !
הרשו נא לי להביע התנצלות פומבית מכל מי שחש שהוא נפגע ממה שכתבתי בימים האחרונים. בין אם תחושתו צודקת ובין אם לאו. סליחה על כך שבעידנה דריתחא פלטתי שטויות מגעילות ממקלדתי. עם הקוראים היקרים הסליחה. נ"ב : אביתר וטוארג, קבלו זאת כהתנצלות אישית יותר. ואין צורך שתגיבו על מכתב זה. שבת שלום ומבורך לכולם !
שבת שלום, גולשים יקרים !
הרשו נא לי להביע התנצלות פומבית מכל מי שחש שהוא נפגע ממה שכתבתי בימים האחרונים. בין אם תחושתו צודקת ובין אם לאו. סליחה על כך שבעידנה דריתחא פלטתי שטויות מגעילות ממקלדתי. עם הקוראים היקרים הסליחה. נ"ב : אביתר וטוארג, קבלו זאת כהתנצלות אישית יותר. ואין צורך שתגיבו על מכתב זה. שבת שלום ומבורך לכולם !