שבת שלום. איך כתבו פה כמה ימנים

מי שעשה את זה פשוט אדם נבזה

יש למצות את הדין בחומרה רבה נגד כל החוליגנים שהורסים את הכיף שבכדורגל.
 
עצוב מאוד

אין להעביר מקרה מזעזע זה בשתיקה על כל האוהדים ושוחרי הספורט לגנות ולהוקיע תופעות בזויות כאילו ניקולאי קודריצקי ז"ל - היה שחקן בין הטובים בקבוצת בני יהודה הוא נהרג בתאונת דרכים לפני כ11 שנה
 

שקדי

New member
ברברים הם ברברים הם ברברים

לדעתי אין פה שום קשר לכדורגל ברבריות וונדאליות לשמן בחסות הכדורגל ולמה אנחנו לא מופתעים???
 

shy-1

New member
אין שום קשר לכדורגל מבחינת הברבריות

יש לזה קשר שהברבריות נעשתה במסגרת משחק כדורגל. נ.ב. למעשה, מכבי תל אביב, היא העומדת במקום ראשון מבין קבוצות הכדורגל, בנאצות גזעניות וכזה כאילו. עובדה.
 

jackie111

Well-known member
השנאה לבית"ר ירושלים

רק בגלל שהם ימניים. רק בגלל שאתם זמאלנים והם עם הדר ביתרי. עוד לא הוכח כלום. לא הוגשה תביעה ואתם זמאלנים מוציאים מסקנות חפוזות. קבוצת בני יהודה אינם תמימים הם בעצמם לפני שנתיים צעקו על השופט בן זונה. אז בטוח שאוהד מתוסכל שלהם עשה זה. ואתם בכלל אין לכם לב אתם לא סולחים אפילו שמבקשים מכם סליחה. אם נתן זדה היה מבקש סליחה גם לא הייתם סולחים לו - אני בטוח. אתם בכלל אשמים שאתם כותבים זה בעתון הזמולני שלכם. מה בסך הכל קרה קצת בוץ ורוק. חלאות. להרוג אותכם.
 

סוהי

New member
עוד גירוד פצעים חסר תוחלת.....

אין בארץ חוק ברור וספציפי נגד התנהגות ומעשים כאלה.אין אכיפה אפקטיבית ועל השיפוט איני רוצה להרחיב מפאט כבודם (המפוקפק) של השופטים.
 

סוהי

New member
אני מעדיף גירוד אחר...

אין בזה כסף,אבל יש בזה מה זה כייף....
 

shy-1

New member
היה צפוי, יודעים בערך איך מתחיל,

איש לא יודע איך זה יסתים
 
זה מתחיל מכאן

זה מתחיל מגרפטי בשכונה,להודעה בצאט,לתגובה בפורום ובסוף לשליפת סכין,ויריה באקדח די לאלמות "האלימות היא יסוד כרסום הדימוקרטיה" רבין ז"ל
 
למעלה