שבת רוקדים זוגות בקרית טבעון../images/Emo143.gif
טו´ בשבט שמח לכל חברי הפורום. נכנסתי מספר פעמים לפורום ונוכחתי שמתקיימים לא אחת דיונים מעמיקים בנושאים חשובים ועל כך שמעתי גם מרוקדי. על כך הברכה לירון מישר ולכל החברים. אמש פירסמתי בדף הראשי של אתר רוקדים פלייר בנושא מרתון ריקודי זוגות שאקיים בקרית טבעון בתאריך 15.2.03 .כדי להגיע אל הפלייר יש להקיש על לחצן הדיפדוף משמאל לפירסום של דדה לוסקי,כפי שהזדרזה לציין זאת ארץ הצבר (הוא או היא ?). המפגש הקרוב בסימן חצי יובל שכן מספרו 25 ,פעולה שמתקיימת 7 שנים החל מינואר 1995 . אשמח לראותכם,לילה טוב
טו´ בשבט שמח לכל חברי הפורום. נכנסתי מספר פעמים לפורום ונוכחתי שמתקיימים לא אחת דיונים מעמיקים בנושאים חשובים ועל כך שמעתי גם מרוקדי. על כך הברכה לירון מישר ולכל החברים. אמש פירסמתי בדף הראשי של אתר רוקדים פלייר בנושא מרתון ריקודי זוגות שאקיים בקרית טבעון בתאריך 15.2.03 .כדי להגיע אל הפלייר יש להקיש על לחצן הדיפדוף משמאל לפירסום של דדה לוסקי,כפי שהזדרזה לציין זאת ארץ הצבר (הוא או היא ?). המפגש הקרוב בסימן חצי יובל שכן מספרו 25 ,פעולה שמתקיימת 7 שנים החל מינואר 1995 . אשמח לראותכם,לילה טוב