שבת ראשונה לבד.....

ריטה1

New member
שבת ראשונה לבד.....

סוף סוף ובפעם הראשונה נסעתי ללילה אחד לבד לגמרי..... חברה שלי הזמינה אותי לסופ"ש בים המלח (זו אמורה הייתה להיות מתנה ליום ההולדת שחל לפני חודשיים- רק שזה נדחה שוב ושוב). אז קודם כל היה נורא נחמד חוץ מהעובדה שבמקום לצאת ולבלות פשוט נשפכנו מעייפות, וישנו כמו שתי סבתות בנות מאה (גם היא אמא). יזהר עשה יום כייף עם שי ונורא נהנה מזה, חוץ מהעובדה שכשאמרתי לו שאני משאירה לו בגדים בשבילה על השידה,ממש לא התכוונתי לפיג'מה המרופטת שבמקרה גם הייתה שם, אז פשוט תדמיינו לכם את התמונה הבאה אבא מדליק שיושב ביום שבת בבוקר בבית קפה יאפי בלב ת"א עם הבת שלו והיא לובשת...סמרטוטים. ואח"כ הוא עוד אומר לי שזו שיטה נהדרת להתחיל עם בחורות (בטח כולן חשבו שהוא גרוש או שאשתו חסרת טעם לחלוטין), כאשר הוא סיפר לי מה היא לובשת, ואני הזדעזעתי הוא הציע לקנות לה בגדים- מה שכמובן היה יכול להיות אסון עוד יותר גדולות (תגידו חוסר טעם עובר בגנים? אצל יזהר זה כן הגיע מההורים), אח"כ הוא אמר לי - לא נורא יש לי פה את הג'קט ג'ינס שלה (תמונה מזעזעת עוד יותר - ג'קט ג'ינס גיזעי מעל פיג'מה מסמורטטת). ובנוגע לפיג'מה- אני הרי אמרתי לו שאם הוא יוצא עד מאוחר שייקח פיג'מה- שהוא כמובן לא מצא - אז הוא פשוט לקח את הפיג'מה הקייצית- ביום גשום וקר כמו שהיה אתמול. מזל שהוא לקח איתו שמיכה חמה ועטף אותה. חוץ מזה הילדה חזרה בחתיכה אחת- די מפתיע, ועם זוג!!! נעליים (אמנם מלאות חול...). שיהיה שבוע טוב, ורק בשורות טובות!!!!!
 
איך צחקתי... ../images/Emo6.gif

כנראה שאי אפשר לסמוך תמיד על האיש. יש דברים שרק אנחנו מסוגלות לבצע. בגדים? זה אחד הדברים הקשים והבלתי נתנים ללמידה, מסתבר... אני מתארת לעצמי את שי בבגדים סמרטוטיים ומתה מצחוק... הכי חשוב שאת נחת ונהנית ושהאיש והילדה עשו כיף, לא?
 
גדול הסיפור של הפיג'מה... ../images/Emo6.gif

איך צחקתי. נראה לי שבעלך ה"מספר" באמת חשב לעורר ככה את רחמיהן של יושבות הקפה
, אבל בינינו - בטח רק את יודעת שזו פיג'מה והילדה נראתה כמו מיליון דולר... נפלא מה שיזמה עבורכן חברה שלך , ורק דעי שלישון טוב הוא חלק מהאיכות החד-פעמית של נופשון שכזה ! ענת.
 
העיקר ששי היתה מרוצה מהבילוי עם אבא

הרסת אותי מצחוק
איזה תאור משובב. תשמעי, ראשית כל הכבוד לך שיצאת לסופ"ש לבד. דווקא נראה לי נחמד ללכת לישון מוקדם עם חברה טובה - זה דיוק כמו לצאת לבלות עם חברה טובה בגיל המתאים
מבטיחה לך שלשי הקטנה בכלל לא הפריעה הפיג'מה המרופטת, העיקר שהיא נהנתה לבלות עם אבא. כבר למדתי שמה שנראה בעיני כהזנחה הורית, לא נראה כך בעיניים גבריות (זה כן גנטי) בכל גיל. לפעמים כשאני משאירה את זיו עם אבא שלו ואחיו (11), אני חוזרת ומוצאת גוזל מלוכלך ששכחו להאכיל אותו עם נזלת שהתייבשה ובלאגן אדיר בית....ובכל זאת הם נראים כל כך מאושרים! צריך לקבל שבן הזוג לא מטפל כמונו ויש לו את הדרך שלו שיש לה יתרונות רבים. זיו פורק עול כשהוא עם אבא שלו ואני מוצאת שגם זה חשוב להתפתחות שלו....אז מה אכפת לי מפיג'מה מרופטת.
 

ריטה1

New member
ועוד קוריוז ששכחתי

תמיד אני מתלוננת שכאני עם שי אני לא יכולה אפילו לעשות פיפי, כי תוך שתי שניות יש בבית אסון, ושי מטפסת על משהו נורא מסוכן, אז יזהר אמר שהוא ממש לא מבין על מה אני מדברת, הוא כמובן השאיר אותה מול ערוץ הופ והלך לו בכייף להתקלח וכלום לא קרה, הוא מצא אותה באותה פוזיציה שבה השאיר אותה (מזל שהוא סיפר לי את זה לאחר מעשה), את הנזקים בבית גיליתי כבר כשחזרתי - שי בריאה ושלימה.
 
../images/Emo6.gif את עוד תראי:

עכשיו תתחיל אופנה חדשה בבתי הקפה, וכל האבות הקוליים יבואו עם תינוקות לבושים סמרטוטים, כי אחרי שהם ראו את יזהר ושי הם הרגישו מאוד לא מעודכנים... כל הכבוד שנסעת ובילית (כן, כן, במצבנו גם שינה זה בילוי...) וסחתיין על יזהר ושי שהסתדרו בלעדייך!
 

ריטה1

New member
כן גם אני חשבתי על הרעיון הזה

ואכן הם הסתדרו מצויין, למרות שקיבלתי פרצופים כועסים משי. למה כשיזהר נוסע הוא לר מקבל פרצופים כאלו.
 
אוי, גדול הסיפור עם הפיג'מה

אני כל כך מבינה על מה את מדברת. כשאני מביאה את יהב בבוקר להורים שלי, לבוש בחולצה ירוקה ומכנסיים סגולים, אמא שלי מיד אומרת לי 'שוב ערן הלביש אותו הבוקר'... כיף שחרפת לך בשלווה ושיזהר נהנה מהיום כיף שלו עם שי. פיג'מה או לא, העיקר שהם נהנו.
 
למעלה