שבת נעימה ורגועה לכולם

שבת נעימה ורגועה לכולם../images/Emo175.gif../images/Emo176.gif

רומי יקרה תודה על התעניינותך בשלומי.הייתי השבוע אצל מילר והכל כללית בסדר חוץ מהעובדה"שאני כנראה חולה בטרפצת".אתם אמורים לגחך עכשיו. את ההתקף עברתי בהצלחה בלי ה"רעל",איזה כייף. החום ממש מתיש אותי ואני משתדלת לצאת כמה שפחות בשעות החמות אני יודעת שכולם מנידים בראשם להסכמה.אז שהקיץ יגיע מהר לסיומו.
 
שיחקת אותה מיה../images/Emo140.gif

שמח שעברת את ההתקף ללא הסטרואידים(להלן "הרעל"). החום מתיש את כולנו ואמרתי לא פעם,שעוד נתגעגע לחורף. אני בסביבה ממוזגת כל הזמן.אפילו בלילה אני ישן עם מזגן על 19 מעלות. וגם לפני שאני עולה לאוטו, אני דואג שיהיה מונע עם מזגן,10 דקות לפני שאני נכנס אליו. שבת נעימה וממוזגת גם לך!
 

m י כ ל

New member
כל הכבוד! ../images/Emo24.gif אני בעד../images/Emo45.gif!

נכון, זה קצת יותר קשה, ובהחלט לא מתאים לכל אחד. אבל מי שמוכן לנשוך שפתיים ולהמשיך, יוצא מההתקף בלי כל הרעלים הנוספים, ועל זה, שוב, כל הכבוד לך מיה. על העובדה שד"ר מילר "הפתיע" אותך בזה ש"כנראה יש לך טרפצת", אני מגיבה לפי התסריט: "מה??? יש לך טרפצת??? צצצצצ....אוי, מסכנה....."
 
מיה יקרה.. אכן החום ממיס..

משהו נורא.. אמא שלי היקרה כמעט ולא יוצאת מהבית כל הקיץ.. ממש נורא כאן בקיץ.. אני בהחלט מבינה אותך.. לא נורא - תחשבי שזה לטובה... בכל מקרה אפשר לנסות בילויים במקומות ממוזגים או להביא את הפעילויות הביתה! תחזיקי מעמד שם ושמחה לשמוע שעברת את ההתקף בשלום.. רק בריאות
 

ש ו שי 1

New member
יישר כוח,מיה...

טוב שיכולת לעבור את ההתקף ללא ה"רעל". בדיוק היום חלפה מחשבה במוחי בזמן ששחיתי בבריכה שאולי קצת"רעל" יעזור לי להרגיש תחושה של "מים" ברגליים ולא תחושה של "כלום". אבל,כמובן שעדיף בלי זה. ועם מדברים על שחייה,אני מאוד ממליצה למי שיכול זה טוב לגוף ולנפש. אני שוחה כל שבוע וכבר הספקתי לשבור שיאים אישיים
 
למעלה