שבת בבוקר יום יפה...

המוזרה

New member
שבת בבוקר יום יפה...

זוכרים שפעם בשבת בבוקר היו ברדיו שעה או שתיים של מערכונים? בכלל, נדמה לי שהיו הרבה יותר תכניות הומור ברדיו (מישהו אמר "יתוש בראש"?) של פעם. היום היתה לי שיחה עם אחי על העניין הזה והחלטתי לברר משהו איזהו המערכון הכי מצחיק שאתם מכירים? אני אתחיל ואבחר ללא ספק (למרות שאני מכירה מלאנתלפים טובים) ב"המורה לאנגלית" של שייקה אופיר. אין פעם שאני שומעת את המערכון ולא צוחקת.
 

Mנטה

New member
איפה בית ספר !..

סתם, גמני בעד שייקה אופיר, אבל ציונה והעין המקולקלת...
 

עגנון

New member
אני מחסידי הגשש החיוור

קשה לי לבחור מערכון מתוך רבים וטובים, אבל אם כבר אז "המשוגעים לדבר" (בגרסה הישנה) ו"חתונת הדמים".
 

nutmeg

New member
"שיח טבחים"

של הגשש: (("פה היה עץ... אנחנו מאחורי העץ")
 
לית , לית על הגשש.....

חתונת הדמים, קרקר נגד קרקר ואיך אף אחד לא טרח לציין פה את המוסך של קלרשו??
 

shellyland

New member
גם אני מחסידי הגשש

ומאוד מאוד קשה לי לבחור. כרגע אני אומר ש"אופסייד סטורי" אבל אני לא מוכנה להתחייב שגם בעוד חמש דקות הוא יהיה האחד.
 
אתה תשב אצלי כל כך הרבה

שתשכח איך עומדים ...
 

shellyland

New member
כי אם לא תשב עכשיו, אתה תשב אח"כ

ואם תשב אח"כ, אתה תשב כך שתשכח איך עומדים, כסאח! אתה תתן לי את הכבוד המגיע לי! אני רוצה שתדע שהנך נאשם בהתנהגות פרועה ומופרעת, בהוצאת דיבה, הוצאת לשון הרע ובפגיעה בכוונה תחילה בגופו, רוחו ונשמתו של שופט הכדורגל מר יהויכן פנדלוביץ', וזאת בשעה שמר פנדלוביץ' שימש כשופט יחיד במשחק שנערך במסגרת הליגה למניעת תאונות בכדורגל. לית, לית על הגשש!
 

המוזרה

New member
אחותי, חסרה לך מילה

שופט יחיד ובודד אבל בהחלט רשמתי התרשמות והרושם מופלא. אם מישהו היה מבקש ממני לבחור מערכון אחד של הגששים, הייתי משתגעת, אבל כמו שלי, הייתי בוחרת לאותו רגע ומשאירה לעצמי את הזכות לשנות את דעתי. הם מלכים (במיוחד במערכונים שכתבו להם יוסי בנאי ושייקה אופיר)
 
ועוד אחת

++ וזאת בשעה שמר פנדלוביץ' שימש כשופט יחיד ובודד (את זה כבר אמרו) במשחק שנערך בין הפועל תל אביב לבית"ר ירושלים במסגרת הליגה הלאומית למניעת תאונות בכדורגל.
 

freedom rider

New member
מערכון מצחיק?

פעם מאוד אהבתי את הגשש, עד שיום אחד גיליתי שהם לא מצחיקים אותי יותר. והמערכון הכי מצחיק הוא מערכון העין המקולקלת של שייקה אופיר.
 
ה ג ש ש י ם

אין עליהם לא יקום ולא יהיה. איזה מערכון? אווווו חתונת הדמים, אני חושב. כולם. כולם כולם כולם. לא מוכן לבחור. חוץ מזה אני גם נורא אוהב את המערכון על הנהגת של רבקה מיכאלי ויוסי בנאי. ואני אוהב את ציפי שביט. מאוד מאוד.
 
למעלה