שבתשתיות

מצב
הנושא נעול.

amit1270

New member
ואגב, אני מסכים עם הביקורת שלך,

ארגוני הסביבה משלמים ביוקר על טעות אסטרטגית.
גשר 10 אכן פוגע דרמטית בסביבה ובסיטואציה הנוכחית אברהם שקד צודק בטיעוניו. מי שמסתובב באתרי העבודה של גשר 10 מבין על מה מלין שקד. אריק: שקד אינו משווה בין העבודות שבוצעו על כביש 1 ו-9 לעבודות על קו הרכבת אלא כורך את כולם בחבילה אחת. לטעמי, וזו כבר בכייה על חלב שנשפך, ארגוני הסביבה טעו טעות אסטרטגית כשהחליטו להטיל את כל יהבם על המאבק בנחל יתלה במקום לרכז את המאמצים על סביבתה הקרובה של ירושלים. טעות נוספת של ארגוני הסביבה הייתה במאבקם הרפה באופן שדרוגו של כביש 1, שפוגע באופן משמעותי יותר בסביבה. אז למרות שאני סבור שמדובר בשני פרויקטים הכרחיים וחיוניים למדינה, אני יכול לגלות אמפתיה לטיעוניו של שקד וסבור שהוא וחבריו יכלו להשיג תוצאות טובות יותר לסביבה לו רק ניהלו את המאבק באופן שונה. ובקיצור: התעוררו מאוחר.
ואגב, אני מסכים עם הביקורת שלך,
אבל מה שכתבת רק מחזק את הדעה שארגוני הסביבה פועלים ממניעים לא ענייניים.
 

בועז ל

New member
לא בהכרח. לפעמים פשוט שוגים בניהול המאבק

ואגב, אני מסכים עם הביקורת שלך,
אבל מה שכתבת רק מחזק את הדעה שארגוני הסביבה פועלים ממניעים לא ענייניים.
לא בהכרח. לפעמים פשוט שוגים בניהול המאבק
ומאמינים שבאמצעות גורמים מסוימים ניתן להגיע לתוצאות טובות יותר. יש כאן עניינים פרסונליים של דמויות מסוימות, שאיני רוצה להיכנס אליהם בפורום ציבורי.
 

amit1270

New member
אמרת הכול....

לא בהכרח. לפעמים פשוט שוגים בניהול המאבק
ומאמינים שבאמצעות גורמים מסוימים ניתן להגיע לתוצאות טובות יותר. יש כאן עניינים פרסונליים של דמויות מסוימות, שאיני רוצה להיכנס אליהם בפורום ציבורי.
אמרת הכול....
 

alantan

New member
תודה רבה בועז, היה שווה לחכות, תמיד נהנה מהדיווחים ומהתמונות

שבתשתיות
שבת שלום, ששת קוראיי הנאמנים.
לאחר מספר שבועות של הפוגה, מחסום הכתיבה והיצירה של המדור ובעליו מגיע לקצו (ביבי אשם!
).
המדור מחדש את פעילותו והשבוע נמשיך עם מסע הדילוגים בין מספר אתרי עבודה. נקפוץ לתחנת הרכבת של כרמיאל שמתעוררת לחיים, נעבור בדרך היסורים של שכונות נווה יעקב ופסגת זאב בבירה, נצפה בחדשות 10 ונסיים בפרק נוסף של סדרת המופת Ramla mi vida. אם ייוותר זמן וכוח, נזכה לתוספות קטנות מ...
יאללה, זזנו.
תודה רבה בועז, היה שווה לחכות, תמיד נהנה מהדיווחים ומהתמונות
 

סנוי

New member
תודה רבה! כבר תהיתי מתי תחזור

שבתשתיות
שבת שלום, ששת קוראיי הנאמנים.
לאחר מספר שבועות של הפוגה, מחסום הכתיבה והיצירה של המדור ובעליו מגיע לקצו (ביבי אשם!
).
המדור מחדש את פעילותו והשבוע נמשיך עם מסע הדילוגים בין מספר אתרי עבודה. נקפוץ לתחנת הרכבת של כרמיאל שמתעוררת לחיים, נעבור בדרך היסורים של שכונות נווה יעקב ופסגת זאב בבירה, נצפה בחדשות 10 ונסיים בפרק נוסף של סדרת המופת Ramla mi vida. אם ייוותר זמן וכוח, נזכה לתוספות קטנות מ...
יאללה, זזנו.
תודה רבה! כבר תהיתי מתי תחזור
 

בועז ל

New member
A1: נבחר זוכה במכרז ההשלמות של קטע א'

שבתשתיות
שבת שלום, ששת קוראיי הנאמנים.
לאחר מספר שבועות של הפוגה, מחסום הכתיבה והיצירה של המדור ובעליו מגיע לקצו (ביבי אשם!
).
המדור מחדש את פעילותו והשבוע נמשיך עם מסע הדילוגים בין מספר אתרי עבודה. נקפוץ לתחנת הרכבת של כרמיאל שמתעוררת לחיים, נעבור בדרך היסורים של שכונות נווה יעקב ופסגת זאב בבירה, נצפה בחדשות 10 ונסיים בפרק נוסף של סדרת המופת Ramla mi vida. אם ייוותר זמן וכוח, נזכה לתוספות קטנות מ...
יאללה, זזנו.
A1: נבחר זוכה במכרז ההשלמות של קטע א'
מדובר במכרז קטן במונחי A1, בהיקף 25 מלש"ח. הזוכה הוא י.ד עשוש שמוכר לנו מפרויקטים רבים של הרכבת. המכרז כולל את השלמת המבנה בקטע א', שאורכו כ-9 ק"מ, והנחת מסילות בקטע זה. בנוסף, המכרז כולל הקמת מבנה שו"ב בתוך הקטע שבין גשרים 4 ו-5. בתוך כשבוע אמור הקבלן לקבל צו התחלת עבודה. הצפי לתחילת העבודות, סוף ינואר 2015, והן עתידות להימשך כשנה.
 

easylivin

New member
מה שאומר שעד סוף 2015 יש סיכוי למסילות עד לכניסה למנהרה 1

A1: נבחר זוכה במכרז ההשלמות של קטע א'
מדובר במכרז קטן במונחי A1, בהיקף 25 מלש"ח. הזוכה הוא י.ד עשוש שמוכר לנו מפרויקטים רבים של הרכבת. המכרז כולל את השלמת המבנה בקטע א', שאורכו כ-9 ק"מ, והנחת מסילות בקטע זה. בנוסף, המכרז כולל הקמת מבנה שו"ב בתוך הקטע שבין גשרים 4 ו-5. בתוך כשבוע אמור הקבלן לקבל צו התחלת עבודה. הצפי לתחילת העבודות, סוף ינואר 2015, והן עתידות להימשך כשנה.
מה שאומר שעד סוף 2015 יש סיכוי למסילות עד לכניסה למנהרה 1
והשאלה המתבקשת היא: האם יתגשם חזון אחרית הימים, ושני פרוייקטים גדולים שמבוצעים בו-זמנית במדינתנו ישתפו פעולה, יתחלקו ויחסכו משאבים?..
 

בועז ל

New member
בעניין שיתוף הפעולה אני רק יכול לעדכן שהנושא

מה שאומר שעד סוף 2015 יש סיכוי למסילות עד לכניסה למנהרה 1
והשאלה המתבקשת היא: האם יתגשם חזון אחרית הימים, ושני פרוייקטים גדולים שמבוצעים בו-זמנית במדינתנו ישתפו פעולה, יתחלקו ויחסכו משאבים?..
בעניין שיתוף הפעולה אני רק יכול לעדכן שהנושא
מונח על השולחנות הנכונים באוצר, ר"י, נת"ע ומשרד התחבורה וכבר הספקתי לקבל אי-אילו תגובות מהמעורבים בעניין. להערכתי, החלטה בנושא צפויה להתקבל בשבועות הקרובים.
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה