שבתשתיות

מצב
הנושא נעול.

בועז ל

New member
שבתשתיות

שבתשתיות
שבת שלום לששת קוראיי הנאמנים.
כפי שבוודאי שמתם לב, מאז סיור הפורום במנהרה 4 כמעט ולא הועלתה שום סקירת עומק לפרויקט ספציפי. כשזה קורה, הסיבה לכך היא בד"כ עצלותו של מי שאמון על המדור השבועי (מעניין מי זה
), או נסיבות מקלות כגון: המתנה להבשלתם של פרויקטים ושלבי ביצוע בפרויקטים מתנהלים. ובכן, כנגד הסטטיסטיקה המאפיינת מצבים מעין זה, הפעם דווקא הסיבה השנייה היא זו הרלוונטית. אי לכך, המדור השבועי עומד לפתח קלילות-מה ולדלג ברפרוף מעל מספר אתרי עבודה, תוך שהוא מביא עדכונים קצרים מהפרויקטים השונים.
אבל...! מעבר להמתנה להגברת הקצב/התחלת פרויקטים (הפרדות מפלסיות 208, 224), דומני שההודעות החשובות הבאות עשויות לעניין את ששת קוראיי. טוב, אז לפני שאגש לפרק ההודעות, אותן אשלב במהלך השרשור, אספר כי צפוייים לנו דילוגים מהירים לרמלה, קריית גת, כביש 1 וכמובן: A1.

בתמונה מהיום: גשר מוצא.
 
יאללה כביש 1 !!! והרבה !


שבתשתיות
שבת שלום לששת קוראיי הנאמנים.
כפי שבוודאי שמתם לב, מאז סיור הפורום במנהרה 4 כמעט ולא הועלתה שום סקירת עומק לפרויקט ספציפי. כשזה קורה, הסיבה לכך היא בד"כ עצלותו של מי שאמון על המדור השבועי (מעניין מי זה
), או נסיבות מקלות כגון: המתנה להבשלתם של פרויקטים ושלבי ביצוע בפרויקטים מתנהלים. ובכן, כנגד הסטטיסטיקה המאפיינת מצבים מעין זה, הפעם דווקא הסיבה השנייה היא זו הרלוונטית. אי לכך, המדור השבועי עומד לפתח קלילות-מה ולדלג ברפרוף מעל מספר אתרי עבודה, תוך שהוא מביא עדכונים קצרים מהפרויקטים השונים.
אבל...! מעבר להמתנה להגברת הקצב/התחלת פרויקטים (הפרדות מפלסיות 208, 224), דומני שההודעות החשובות הבאות עשויות לעניין את ששת קוראיי. טוב, אז לפני שאגש לפרק ההודעות, אותן אשלב במהלך השרשור, אספר כי צפוייים לנו דילוגים מהירים לרמלה, קריית גת, כביש 1 וכמובן: A1.

בתמונה מהיום: גשר מוצא.
יאללה כביש 1 !!! והרבה !

 
אם זה לא בימי רביעי או חמישי אז סבבה !

אולי תגיע לסיור, דוק'?
נארגן בשבילך הרים וגבעות.
אם זה לא בימי רביעי או חמישי אז סבבה !
רביעי זה יום עמוס וחמישי זה יום הקניות ברמי לוי + שופר-סל דיל - במישור אדומים.
תבוא תראה את השינויים בבית בסלון. הכנסתי רמקולים מטורפים במשקל 51 ק"ג כל אחד....תבוא תראה את הטירוף ותביא אטמי אוזניים.....
במטבח "דפקתי" טלויזיה סוני 40" בשביל הקטנטנים... אשתי חושבת שנפלתי על השכל. בוא אגלה לך סוד שהרי אף אחד חוץ ממך לא יקרא את ההודעה הזו, נכון?
היא צודקת 100% !!!
 

בועז ל

New member
הכול נשאר רק בינינו.


אם זה לא בימי רביעי או חמישי אז סבבה !
רביעי זה יום עמוס וחמישי זה יום הקניות ברמי לוי + שופר-סל דיל - במישור אדומים.
תבוא תראה את השינויים בבית בסלון. הכנסתי רמקולים מטורפים במשקל 51 ק"ג כל אחד....תבוא תראה את הטירוף ותביא אטמי אוזניים.....
במטבח "דפקתי" טלויזיה סוני 40" בשביל הקטנטנים... אשתי חושבת שנפלתי על השכל. בוא אגלה לך סוד שהרי אף אחד חוץ ממך לא יקרא את ההודעה הזו, נכון?
היא צודקת 100% !!!
הכול נשאר רק בינינו.

40 אינצ' במטבח? במטבח?!

אתה לא שפוי, אחי.
 

olli3

New member
מנהל
גם אני קראתי את ההודעה הזו :)

אם זה לא בימי רביעי או חמישי אז סבבה !
רביעי זה יום עמוס וחמישי זה יום הקניות ברמי לוי + שופר-סל דיל - במישור אדומים.
תבוא תראה את השינויים בבית בסלון. הכנסתי רמקולים מטורפים במשקל 51 ק"ג כל אחד....תבוא תראה את הטירוף ותביא אטמי אוזניים.....
במטבח "דפקתי" טלויזיה סוני 40" בשביל הקטנטנים... אשתי חושבת שנפלתי על השכל. בוא אגלה לך סוד שהרי אף אחד חוץ ממך לא יקרא את ההודעה הזו, נכון?
היא צודקת 100% !!!
גם אני קראתי את ההודעה הזו :)
 

בועז ל

New member
מידע על סיור הפורום בפרויקט כביש 1

שבתשתיות
שבת שלום לששת קוראיי הנאמנים.
כפי שבוודאי שמתם לב, מאז סיור הפורום במנהרה 4 כמעט ולא הועלתה שום סקירת עומק לפרויקט ספציפי. כשזה קורה, הסיבה לכך היא בד"כ עצלותו של מי שאמון על המדור השבועי (מעניין מי זה
), או נסיבות מקלות כגון: המתנה להבשלתם של פרויקטים ושלבי ביצוע בפרויקטים מתנהלים. ובכן, כנגד הסטטיסטיקה המאפיינת מצבים מעין זה, הפעם דווקא הסיבה השנייה היא זו הרלוונטית. אי לכך, המדור השבועי עומד לפתח קלילות-מה ולדלג ברפרוף מעל מספר אתרי עבודה, תוך שהוא מביא עדכונים קצרים מהפרויקטים השונים.
אבל...! מעבר להמתנה להגברת הקצב/התחלת פרויקטים (הפרדות מפלסיות 208, 224), דומני שההודעות החשובות הבאות עשויות לעניין את ששת קוראיי. טוב, אז לפני שאגש לפרק ההודעות, אותן אשלב במהלך השרשור, אספר כי צפוייים לנו דילוגים מהירים לרמלה, קריית גת, כביש 1 וכמובן: A1.

בתמונה מהיום: גשר מוצא.
מידע על סיור הפורום בפרויקט כביש 1
מועד הסיור טרם נקבע, אך ע"פ המסתמן הסיור צפוי להיערך לקראת אמצע יוני. חלקו של הסיור (נסיעה לאורך כביש 1) ייערך במשותף עם נציגים מעיריית ירושלים וחלקו האחר (ביקור באתרי העבודה, כולל מנהרות הראל) יבוצע כהרחבה אקסלוסיבית עבור הפורום. בדומה לסיור במנהרה 4, גם כאן נידרש לרכבי שטח 4X4, אך ללא הגבלת הדיזל כבסיור הקודם. נכון לעכשיו, איני רואה בעיה להבטיח את מקומם של החברים שהביעו את רצונם להשתלב בסיור, אך מקומות נוספים בסיור יוקצו בכפוף למצבת רכבי השטח שנוכל לארגן. את הסיור יוביל ראש מנהלת הפרויקט, מר דוד לנדסמן. בתום הסיור יאורגן סיור נוסף ולא פחות חשוב ע"י ד"ר עמית: "חומוס בעתיקה"
 

בועז ל

New member
פרטים ונתונים מפרויקט כביש 1

שבתשתיות
שבת שלום לששת קוראיי הנאמנים.
כפי שבוודאי שמתם לב, מאז סיור הפורום במנהרה 4 כמעט ולא הועלתה שום סקירת עומק לפרויקט ספציפי. כשזה קורה, הסיבה לכך היא בד"כ עצלותו של מי שאמון על המדור השבועי (מעניין מי זה
), או נסיבות מקלות כגון: המתנה להבשלתם של פרויקטים ושלבי ביצוע בפרויקטים מתנהלים. ובכן, כנגד הסטטיסטיקה המאפיינת מצבים מעין זה, הפעם דווקא הסיבה השנייה היא זו הרלוונטית. אי לכך, המדור השבועי עומד לפתח קלילות-מה ולדלג ברפרוף מעל מספר אתרי עבודה, תוך שהוא מביא עדכונים קצרים מהפרויקטים השונים.
אבל...! מעבר להמתנה להגברת הקצב/התחלת פרויקטים (הפרדות מפלסיות 208, 224), דומני שההודעות החשובות הבאות עשויות לעניין את ששת קוראיי. טוב, אז לפני שאגש לפרק ההודעות, אותן אשלב במהלך השרשור, אספר כי צפוייים לנו דילוגים מהירים לרמלה, קריית גת, כביש 1 וכמובן: A1.

בתמונה מהיום: גשר מוצא.
פרטים ונתונים מפרויקט כביש 1
המידע מובא באדיבות מנהלת הפרויקט ומשרד יח"צ, "Y.M.Y מור יוסף".
אורכן של מנהרות הראל מסתכם ב-800 מ'. אורך זה מצטמצם ל-600 מ' בהפחתת הפורטלים. עד כה נחצבו כ-310 מ' במנהרה הדרומית ו-50 מ' נוספים במנהרה הצפונית. המנהרות נכרות בעומק 30 מ' מתחת לכביש הקיים בשיטת NATM. עד כה הוצאו מהמנהרות כ-60,000 קוב עפר והצפי הוא ל-200,000 קוב נוספים. כ-80 עובדים משתתפים מדי יום בכריית המנהרות כשהם נעזרים בכ-30 כלים הנדסיים. אוסיף ואומר, כי הנוסעים בכביש 1 יכולים להבחין בעבודות מתקדמות להקמת הפורטל המערבי של מנהרות הראל. במנהרה הצפונית של הפורטל המערבי ניתן להבחין בסימונים לביצוע קשת התמיכה ("המטרייה") של פתח המנהרה. פריצת המנהרה עתידה להוסיף חזית כרייה נוספת לשלוש הקיימות - עניין שעשוי להאיץ את קצב הביצוע.
 
וואו ! תודה רבה ! מעניין ביותר !


פרטים ונתונים מפרויקט כביש 1
המידע מובא באדיבות מנהלת הפרויקט ומשרד יח"צ, "Y.M.Y מור יוסף".
אורכן של מנהרות הראל מסתכם ב-800 מ'. אורך זה מצטמצם ל-600 מ' בהפחתת הפורטלים. עד כה נחצבו כ-310 מ' במנהרה הדרומית ו-50 מ' נוספים במנהרה הצפונית. המנהרות נכרות בעומק 30 מ' מתחת לכביש הקיים בשיטת NATM. עד כה הוצאו מהמנהרות כ-60,000 קוב עפר והצפי הוא ל-200,000 קוב נוספים. כ-80 עובדים משתתפים מדי יום בכריית המנהרות כשהם נעזרים בכ-30 כלים הנדסיים. אוסיף ואומר, כי הנוסעים בכביש 1 יכולים להבחין בעבודות מתקדמות להקמת הפורטל המערבי של מנהרות הראל. במנהרה הצפונית של הפורטל המערבי ניתן להבחין בסימונים לביצוע קשת התמיכה ("המטרייה") של פתח המנהרה. פריצת המנהרה עתידה להוסיף חזית כרייה נוספת לשלוש הקיימות - עניין שעשוי להאיץ את קצב הביצוע.
וואו ! תודה רבה ! מעניין ביותר !

תמשיך, תמשיך מורנו ורבנו היקר !
 

בועז ל

New member
עוד קצת על עפר

שבתשתיות
שבת שלום לששת קוראיי הנאמנים.
כפי שבוודאי שמתם לב, מאז סיור הפורום במנהרה 4 כמעט ולא הועלתה שום סקירת עומק לפרויקט ספציפי. כשזה קורה, הסיבה לכך היא בד"כ עצלותו של מי שאמון על המדור השבועי (מעניין מי זה
), או נסיבות מקלות כגון: המתנה להבשלתם של פרויקטים ושלבי ביצוע בפרויקטים מתנהלים. ובכן, כנגד הסטטיסטיקה המאפיינת מצבים מעין זה, הפעם דווקא הסיבה השנייה היא זו הרלוונטית. אי לכך, המדור השבועי עומד לפתח קלילות-מה ולדלג ברפרוף מעל מספר אתרי עבודה, תוך שהוא מביא עדכונים קצרים מהפרויקטים השונים.
אבל...! מעבר להמתנה להגברת הקצב/התחלת פרויקטים (הפרדות מפלסיות 208, 224), דומני שההודעות החשובות הבאות עשויות לעניין את ששת קוראיי. טוב, אז לפני שאגש לפרק ההודעות, אותן אשלב במהלך השרשור, אספר כי צפוייים לנו דילוגים מהירים לרמלה, קריית גת, כביש 1 וכמובן: A1.

בתמונה מהיום: גשר מוצא.
עוד קצת על עפר
עד כה נחצבו ב-1.1 מיליון קוב עפר בכביש כולו. הממוצע ליום עומד על כ-4,000 קוב. כל העפר שנחצב בפרויקט מוחזר לעבודות השונות לאורך הכביש לצורך מילוי, מצעים ועירום, שנעשה בהם שימוש להמשך העבודות. כ-150 כלים הנדסיים משתתפים בביצוע הפרויקט כולו.
 
מדהים !

עוד קצת על עפר
עד כה נחצבו ב-1.1 מיליון קוב עפר בכביש כולו. הממוצע ליום עומד על כ-4,000 קוב. כל העפר שנחצב בפרויקט מוחזר לעבודות השונות לאורך הכביש לצורך מילוי, מצעים ועירום, שנעשה בהם שימוש להמשך העבודות. כ-150 כלים הנדסיים משתתפים בביצוע הפרויקט כולו.
מדהים !
 

בועז ל

New member
לא סיימתי עם העפר: תרומה מ"רכבת ישראל"

שבתשתיות
שבת שלום לששת קוראיי הנאמנים.
כפי שבוודאי שמתם לב, מאז סיור הפורום במנהרה 4 כמעט ולא הועלתה שום סקירת עומק לפרויקט ספציפי. כשזה קורה, הסיבה לכך היא בד"כ עצלותו של מי שאמון על המדור השבועי (מעניין מי זה
), או נסיבות מקלות כגון: המתנה להבשלתם של פרויקטים ושלבי ביצוע בפרויקטים מתנהלים. ובכן, כנגד הסטטיסטיקה המאפיינת מצבים מעין זה, הפעם דווקא הסיבה השנייה היא זו הרלוונטית. אי לכך, המדור השבועי עומד לפתח קלילות-מה ולדלג ברפרוף מעל מספר אתרי עבודה, תוך שהוא מביא עדכונים קצרים מהפרויקטים השונים.
אבל...! מעבר להמתנה להגברת הקצב/התחלת פרויקטים (הפרדות מפלסיות 208, 224), דומני שההודעות החשובות הבאות עשויות לעניין את ששת קוראיי. טוב, אז לפני שאגש לפרק ההודעות, אותן אשלב במהלך השרשור, אספר כי צפוייים לנו דילוגים מהירים לרמלה, קריית גת, כביש 1 וכמובן: A1.

בתמונה מהיום: גשר מוצא.
לא סיימתי עם העפר: תרומה מ"רכבת ישראל"
עמיתוש, לידיעתך: כ-700K קוב יועברו מ-A1 לכביש 1.
 

בועז ל

New member
ניסיון לשמור על כביש פתוח

שבתשתיות
שבת שלום לששת קוראיי הנאמנים.
כפי שבוודאי שמתם לב, מאז סיור הפורום במנהרה 4 כמעט ולא הועלתה שום סקירת עומק לפרויקט ספציפי. כשזה קורה, הסיבה לכך היא בד"כ עצלותו של מי שאמון על המדור השבועי (מעניין מי זה
), או נסיבות מקלות כגון: המתנה להבשלתם של פרויקטים ושלבי ביצוע בפרויקטים מתנהלים. ובכן, כנגד הסטטיסטיקה המאפיינת מצבים מעין זה, הפעם דווקא הסיבה השנייה היא זו הרלוונטית. אי לכך, המדור השבועי עומד לפתח קלילות-מה ולדלג ברפרוף מעל מספר אתרי עבודה, תוך שהוא מביא עדכונים קצרים מהפרויקטים השונים.
אבל...! מעבר להמתנה להגברת הקצב/התחלת פרויקטים (הפרדות מפלסיות 208, 224), דומני שההודעות החשובות הבאות עשויות לעניין את ששת קוראיי. טוב, אז לפני שאגש לפרק ההודעות, אותן אשלב במהלך השרשור, אספר כי צפוייים לנו דילוגים מהירים לרמלה, קריית גת, כביש 1 וכמובן: A1.

בתמונה מהיום: גשר מוצא.
ניסיון לשמור על כביש פתוח
במהלך הפרויקט כולו נשמרים שני נתיבים פתוחים לתנועה בכל כיוון. מנהלת הפרויקט מפעילה שלושה רכבי גרר לאורך הכביש ואחד נוסף בכביש 443. טוב ויפה עד שאיזשהו אוטובוס מחליט להישרף לו דווקא בחוה"מ....
 

בועז ל

New member
הקטע הראשון

שבתשתיות
שבת שלום לששת קוראיי הנאמנים.
כפי שבוודאי שמתם לב, מאז סיור הפורום במנהרה 4 כמעט ולא הועלתה שום סקירת עומק לפרויקט ספציפי. כשזה קורה, הסיבה לכך היא בד"כ עצלותו של מי שאמון על המדור השבועי (מעניין מי זה
), או נסיבות מקלות כגון: המתנה להבשלתם של פרויקטים ושלבי ביצוע בפרויקטים מתנהלים. ובכן, כנגד הסטטיסטיקה המאפיינת מצבים מעין זה, הפעם דווקא הסיבה השנייה היא זו הרלוונטית. אי לכך, המדור השבועי עומד לפתח קלילות-מה ולדלג ברפרוף מעל מספר אתרי עבודה, תוך שהוא מביא עדכונים קצרים מהפרויקטים השונים.
אבל...! מעבר להמתנה להגברת הקצב/התחלת פרויקטים (הפרדות מפלסיות 208, 224), דומני שההודעות החשובות הבאות עשויות לעניין את ששת קוראיי. טוב, אז לפני שאגש לפרק ההודעות, אותן אשלב במהלך השרשור, אספר כי צפוייים לנו דילוגים מהירים לרמלה, קריית גת, כביש 1 וכמובן: A1.

בתמונה מהיום: גשר מוצא.
הקטע הראשון
הקטע המשודרג הראשון שייפתח לתנועה הוא שורש-חמד, שייפתח ב-2015 (שימו לב שב"נתיבי ישראל" לא מציינים את הרבעון). אחריו לפי הסדר: שער הגיא-שורש ב-2016 וחמד-סחרוב ב-2017. מ"נתיבי ישראל" נמסר כי העבודות מתנהלות ללא עיכובים וע"פ הלו"ז המתוכנן.
בתמונה: קטע מהקטע הראשון. אספלט ראשוני כבר מונח בימים אלה מול הישוב טלזסטון.
 
יפה יפה ! תמונות נהדרות גיסנו !

הקטע הראשון
הקטע המשודרג הראשון שייפתח לתנועה הוא שורש-חמד, שייפתח ב-2015 (שימו לב שב"נתיבי ישראל" לא מציינים את הרבעון). אחריו לפי הסדר: שער הגיא-שורש ב-2016 וחמד-סחרוב ב-2017. מ"נתיבי ישראל" נמסר כי העבודות מתנהלות ללא עיכובים וע"פ הלו"ז המתוכנן.
בתמונה: קטע מהקטע הראשון. אספלט ראשוני כבר מונח בימים אלה מול הישוב טלזסטון.
יפה יפה ! תמונות נהדרות גיסנו !
 

בועז ל

New member
חוגגים עצמאות?

שבתשתיות
שבת שלום לששת קוראיי הנאמנים.
כפי שבוודאי שמתם לב, מאז סיור הפורום במנהרה 4 כמעט ולא הועלתה שום סקירת עומק לפרויקט ספציפי. כשזה קורה, הסיבה לכך היא בד"כ עצלותו של מי שאמון על המדור השבועי (מעניין מי זה
), או נסיבות מקלות כגון: המתנה להבשלתם של פרויקטים ושלבי ביצוע בפרויקטים מתנהלים. ובכן, כנגד הסטטיסטיקה המאפיינת מצבים מעין זה, הפעם דווקא הסיבה השנייה היא זו הרלוונטית. אי לכך, המדור השבועי עומד לפתח קלילות-מה ולדלג ברפרוף מעל מספר אתרי עבודה, תוך שהוא מביא עדכונים קצרים מהפרויקטים השונים.
אבל...! מעבר להמתנה להגברת הקצב/התחלת פרויקטים (הפרדות מפלסיות 208, 224), דומני שההודעות החשובות הבאות עשויות לעניין את ששת קוראיי. טוב, אז לפני שאגש לפרק ההודעות, אותן אשלב במהלך השרשור, אספר כי צפוייים לנו דילוגים מהירים לרמלה, קריית גת, כביש 1 וכמובן: A1.

בתמונה מהיום: גשר מוצא.
חוגגים עצמאות?
כן... אבל - כפי שנאמר בתכנית ההיא. במהלך השבוע הבחנתי בצד הדרך כיצד 150 כלים הנדסיים הופכים ל-149 בלבד. מסתבר שלא רק אוטובוסים נשרפים בדרך לירושלים. עוד מסתבר, שאפשר לייצר פקק בכביש 1 גם מבלי שמחולל הפקק נמצא בו ממש.
 

בועז ל

New member
וכנראה שחוגגים ל"ג בעומר...

חוגגים עצמאות?
כן... אבל - כפי שנאמר בתכנית ההיא. במהלך השבוע הבחנתי בצד הדרך כיצד 150 כלים הנדסיים הופכים ל-149 בלבד. מסתבר שלא רק אוטובוסים נשרפים בדרך לירושלים. עוד מסתבר, שאפשר לייצר פקק בכביש 1 גם מבלי שמחולל הפקק נמצא בו ממש.
וכנראה שחוגגים ל"ג בעומר...
 

בועז ל

New member
פרויקט "שילובים" מגיע לתחנת קריית גת.

שבתשתיות
שבת שלום לששת קוראיי הנאמנים.
כפי שבוודאי שמתם לב, מאז סיור הפורום במנהרה 4 כמעט ולא הועלתה שום סקירת עומק לפרויקט ספציפי. כשזה קורה, הסיבה לכך היא בד"כ עצלותו של מי שאמון על המדור השבועי (מעניין מי זה
), או נסיבות מקלות כגון: המתנה להבשלתם של פרויקטים ושלבי ביצוע בפרויקטים מתנהלים. ובכן, כנגד הסטטיסטיקה המאפיינת מצבים מעין זה, הפעם דווקא הסיבה השנייה היא זו הרלוונטית. אי לכך, המדור השבועי עומד לפתח קלילות-מה ולדלג ברפרוף מעל מספר אתרי עבודה, תוך שהוא מביא עדכונים קצרים מהפרויקטים השונים.
אבל...! מעבר להמתנה להגברת הקצב/התחלת פרויקטים (הפרדות מפלסיות 208, 224), דומני שההודעות החשובות הבאות עשויות לעניין את ששת קוראיי. טוב, אז לפני שאגש לפרק ההודעות, אותן אשלב במהלך השרשור, אספר כי צפוייים לנו דילוגים מהירים לרמלה, קריית גת, כביש 1 וכמובן: A1.

בתמונה מהיום: גשר מוצא.
פרויקט "שילובים" מגיע לתחנת קריית גת.
בעקבות תלונות חוזרות ונשנות על הפרעה לתנועת התח"צ בתחנת ק.גת, מתוכנן נתיב תחבורה ציבורית בכניסה לתחנה וסגירת היציאה הקיימת לכלי רכב פרטיים. יציאה חדשה מתוכננת לפני הכיכר הסמוכה לתחנה. אגף הסדרי התנועה ברכבת מעלה את התכנית לאישורים מתוך כוונה להשלים את השינויים הנדרשים עד אוגוסט 2014.
 

olli3

New member
מנהל
מעניין.

פרויקט "שילובים" מגיע לתחנת קריית גת.
בעקבות תלונות חוזרות ונשנות על הפרעה לתנועת התח"צ בתחנת ק.גת, מתוכנן נתיב תחבורה ציבורית בכניסה לתחנה וסגירת היציאה הקיימת לכלי רכב פרטיים. יציאה חדשה מתוכננת לפני הכיכר הסמוכה לתחנה. אגף הסדרי התנועה ברכבת מעלה את התכנית לאישורים מתוך כוונה להשלים את השינויים הנדרשים עד אוגוסט 2014.
מעניין.
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה