תודה על העדכון.
תודה על העדכון.גם בצד השני צמוד למפגש התחילו בהקמת
שכונת עובדים.
תודה על העדכון.גם בצד השני צמוד למפגש התחילו בהקמת
שכונת עובדים.
תפעולית נחל שורקשבתשתיות
מוצ"ש נסבל לששת קוראיי הנאמנים.
האירוע המרכזי בשבוע התשתיות החולף היה פריצת ההמשך במנהרת גילון, שציינה למעשה את השלמת כרייתן של שתי מנהרות הקו. במנהרת גילון עדיין מתקיימות עבודות להשלמת כרייתן של מנהרות הקישור הרוחביות, במקביל לשאר השלבים המוכרים לנו: איטום ודיפון סופי. ההתקדמות שנרשמה באחרונה בפרויקט קו הרכבת לכרמיאל יחייב סיקור משמעותי (מסתם גיחות נקודתיות) לאורכו של הקו, ואני שמח להודיע שהזמנה לסיור שכזה כבר הגיעה מהנהלת הפרויקט. עד אז נצטרך להסתפק בתמונות אירוע הפריצה השנייה, שהגיעו אליי באדיבות "אלבטרוס" ו"עושים עניין". תמונות נוספות הגיעו גם מחו"ל, A1, ו...לראשונה: תמונות בלעדיות ממנהרות הראל של כביש 1.
את האוטובוס של אנדי יחליף השבוע "הקרון של אריק" - קרון עם מרפסת תצפית על הפרויקטים שבדרך. קרון, שבוורסיה זו או אחרת, חייבים לרכוש עבור ר"י.
קטר 114 וקרונות משא בתצוגה ליד תחנת נחל שתפעולית נחל שורק
כפי שפורסם ע"י אביתר, מבנה התחנה עומד לעבור שיקום. מבנה התחנה והשטח שסביבו הושכרו לרשות הניקוז נחל שורק לתקופה בת 10 שנים. במהלך תקופה זו תשקם רשות הניקוז את המבנה. לרשות הניקוז הושאל קטר 114, שכבר נגרר לאתר ע" רכבת, ואתו קרונות משא. הציוד הנייד שהובא למקום ישוחזר ע"פ הנחיות "רכבת ישראל".
איך זה שאין נציגות של הפורום בעת גרירותקטר 114 וקרונות משא בתצוגה ליד תחנת נחל ש
קטר וקרונות אלו היו דיירים וותיקים בת"א דרוםקטר 114 וקרונות משא בתצוגה ליד תחנת נחל ש
קטר 114 וקרונות משא בתצוגה ליד תחנת נחל שתפעולית נחל שורק
כפי שפורסם ע"י אביתר, מבנה התחנה עומד לעבור שיקום. מבנה התחנה והשטח שסביבו הושכרו לרשות הניקוז נחל שורק לתקופה בת 10 שנים. במהלך תקופה זו תשקם רשות הניקוז את המבנה. לרשות הניקוז הושאל קטר 114, שכבר נגרר לאתר ע" רכבת, ואתו קרונות משא. הציוד הנייד שהובא למקום ישוחזר ע"פ הנחיות "רכבת ישראל".
בנין תחנת נחל שורק העתיקתפעולית נחל שורק
כפי שפורסם ע"י אביתר, מבנה התחנה עומד לעבור שיקום. מבנה התחנה והשטח שסביבו הושכרו לרשות הניקוז נחל שורק לתקופה בת 10 שנים. במהלך תקופה זו תשקם רשות הניקוז את המבנה. לרשות הניקוז הושאל קטר 114, שכבר נגרר לאתר ע" רכבת, ואתו קרונות משא. הציוד הנייד שהובא למקום ישוחזר ע"פ הנחיות "רכבת ישראל".
תודה רבה, שמואל. חסכת לי.בנין תחנת נחל שורק העתיק
בפסח אני נוסע ל-בית שמש בתודה רבה, שמואל. חסכת לי.
קרון בילוםהקרון של אריק
vámonos amigos
ותודה לחבר יקר שקפץ לפנמה "רק על מנת" לצלם תמונות תח"צ עבורי.
זה לא 'קרון בילום'קרון בילום
okזה לא 'קרון בילום'
למרות שבלם היד בולט בתמונה, קרון הנוסעים בתמונה אינו עונה להגדרה של קרון בילום. הרי בלמי יד יש בקרונות רבים (למשל, בכל הקרונות של רכבת ישראל כיום). בעבר, בעידן שלפני הבלמים האוטומטיים הרציפים, היו מוסיפים לאחוז מסויים מהקרונות בלמי יד ומחלקים את האחריות עליהם בין צוותי הרכבת.
קרון בילום הוא קרון שעצירת הרכבת היא מטרתו העיקרית, או אחת מהן.
קו אשקלון-ב"ששבתשתיות
מוצ"ש נסבל לששת קוראיי הנאמנים.
האירוע המרכזי בשבוע התשתיות החולף היה פריצת ההמשך במנהרת גילון, שציינה למעשה את השלמת כרייתן של שתי מנהרות הקו. במנהרת גילון עדיין מתקיימות עבודות להשלמת כרייתן של מנהרות הקישור הרוחביות, במקביל לשאר השלבים המוכרים לנו: איטום ודיפון סופי. ההתקדמות שנרשמה באחרונה בפרויקט קו הרכבת לכרמיאל יחייב סיקור משמעותי (מסתם גיחות נקודתיות) לאורכו של הקו, ואני שמח להודיע שהזמנה לסיור שכזה כבר הגיעה מהנהלת הפרויקט. עד אז נצטרך להסתפק בתמונות אירוע הפריצה השנייה, שהגיעו אליי באדיבות "אלבטרוס" ו"עושים עניין". תמונות נוספות הגיעו גם מחו"ל, A1, ו...לראשונה: תמונות בלעדיות ממנהרות הראל של כביש 1.
את האוטובוס של אנדי יחליף השבוע "הקרון של אריק" - קרון עם מרפסת תצפית על הפרויקטים שבדרך. קרון, שבוורסיה זו או אחרת, חייבים לרכוש עבור ר"י.
גשר A4שבתשתיות
מוצ"ש נסבל לששת קוראיי הנאמנים.
האירוע המרכזי בשבוע התשתיות החולף היה פריצת ההמשך במנהרת גילון, שציינה למעשה את השלמת כרייתן של שתי מנהרות הקו. במנהרת גילון עדיין מתקיימות עבודות להשלמת כרייתן של מנהרות הקישור הרוחביות, במקביל לשאר השלבים המוכרים לנו: איטום ודיפון סופי. ההתקדמות שנרשמה באחרונה בפרויקט קו הרכבת לכרמיאל יחייב סיקור משמעותי (מסתם גיחות נקודתיות) לאורכו של הקו, ואני שמח להודיע שהזמנה לסיור שכזה כבר הגיעה מהנהלת הפרויקט. עד אז נצטרך להסתפק בתמונות אירוע הפריצה השנייה, שהגיעו אליי באדיבות "אלבטרוס" ו"עושים עניין". תמונות נוספות הגיעו גם מחו"ל, A1, ו...לראשונה: תמונות בלעדיות ממנהרות הראל של כביש 1.
את האוטובוס של אנדי יחליף השבוע "הקרון של אריק" - קרון עם מרפסת תצפית על הפרויקטים שבדרך. קרון, שבוורסיה זו או אחרת, חייבים לרכוש עבור ר"י.
אפשר להשתמש בקודים הנהוגים בבריטניה...גשר A4
כזכור, גשר A4 יחד עם גשר נחל שקמה הם הגשרים הארוכים ביותר בפרויקט. אורכו של הגשר מסתכם ב-450 מ'. הגשר חולף מעל הכביש הדו-מסלולי דו-נתיבי (הגיע הזמן למצוא שם חדש לתסבוכת ההגדרתית הזאת!) 241 ומעל מיודענו נחלאיך לא?
או: לטעמי, הרבה יותר טוב!אפשר להשתמש בקודים הנהוגים בבריטניה...
D2 = דרך דו מסלולית עם שני נתיבים בכל כיוון.
http://www.sabre-roads.org.uk/wiki/index.php?title=Dual_carriageway
כנ"ל Sn עבור דרך חד-מסלולית עם n נתיבים.
רק שרוב האוכלוסיה לא משתמשת בקודים הללואו: לטעמי, הרבה יותר טוב!
אפשר לכתוב כביש 2*2 (כמו רכב 4*4)רק שרוב האוכלוסיה לא משתמשת בקודים הללו
רק גיקים של כבישים יבינו על מה אתה מדבר, אבל הם לא יבינו את שאר המשפט אלא אם תכתוב את הכל באנגלית...
זה בסדר אם יודעים מה המסלול ומה הנתיב...אפשר לכתוב כביש 2*2 (כמו רכב 4*4)
הבעיה היא שזה לא יעבוד ביותר משני נתיבים ושני מסלולים
כןזה בסדר אם יודעים מה המסלול ומה הנתיב...
איך תכתוב כביש דו-מסלולי, תלת-נתיבי? 2*3 או 3*2? האם 1*2 זה כביש דו-מסלולי עם נתיב בכל כיוון או כביש דו-נתיבי רגיל?
אולי אפשר פשוט לכנותן דו-2, דו-3 או חד-2 למשל...
Copyright©1996-2021,Tapuz Media Ltd. Forum software by XenForo® © 2010-2020 XenForo Ltd.