שבתשתיות

מצב
הנושא נעול.

Ccyclist

Well-known member
בשבילך: גשר הקו המהיר ל"מלחה" כולל חישמולת.

שבתשתיות
שבת שלום לששת קוראיי הנאמנים והקורא המלעון, 777.
עיקר עניינו של המדור השבועי התמקד השבוע בשתי חזיתות שאינן נמצאות דווקא באתרי הביצוע. האחת, חזית משפטית: דיון שנערך בביהמ"ש המחוזי בלוד ובו נדונה עתירתו "המי יודע כמה" של בזבזן כספי הציבור הסדרתי וראש עיריית רמלה, כנגד הרכבת - פרטים בהמשך. השנייה, כביש 38, שהשבוע פורסמו הזוכים בשני המכרזים שהוצאו לשדרוג הכביש והקמת ההפרדה המפלסית שתבטל את מפגשי הרכבת 223 ו-224 שבו.

אז מה נראה השבוע? גשרים בעיקר. גשרי A1 וגשרים מקו אשקלון-ב"ש.
הגיעו: תשובות למספר בקשות מידע קלילות ששאלתי ביחס לקטע נתיבות-גורל.
יגיעו בקרוב: שני סיורים עצמאיים. האחד, בכריית מזרח של מנהרה 3 שבה הולך ומוקם ה-chamber - אולם הכרייה ממנו תחולצנה מכונות הכרייה.
השני, סיור במגדל הפיקוח של נתב"ג, שהולך ומוקם בימים אלה. כן-כן, גם תעופה אזרחית היא תח"צ לכל עניין ודבר.

יוצאים לדרך עם מראה "גשר הקיסמים" 9 מפרויקט A1.
בשבילך: גשר הקו המהיר ל"מלחה" כולל חישמולת.

הגשר בנוי בטכניקות קיסמים ודחיקה דומים לאלו המשמשים לA1, אני זוכר איך הקיסמים נראו מהמטוס בעת הבנייה, וזה די מזכיר את התמונות מעמק הארזים. ההבדל הקטן הוא במהירות, A1 יהיה קו סטנדרטי ב160 קמ"ש בעוד הקו ל"מלחה" הוא קו מהיר של 300 קמ"ש ונחנך לפני 7 שנים.

https://maps.google.es/maps?q=malag...d=TiiDR9-c9VIJyj3ftMJJQg&cbp=12,73.03,,1,3.45

מלחה היא כמובן שמה הפיניקי-שמי של העיר מאלאגה בספרד, מובלעת ספרדית בלב הקוסטה דל סול. הקו הוא קטע ה AVE שבין תחנת מאלאגה מריה ת'מבראנו לקורדובה, חלק מהקו המהיר בין מאלאגה למדריד שחיסל את טיסות הפנים ביניהן.

http://en.wikipedia.org/wiki/Córdoba–Málaga_high-speed_rail_line
 

Ccyclist

Well-known member
משהו קרה ללינק...

בשבילך: גשר הקו המהיר ל"מלחה" כולל חישמולת.

הגשר בנוי בטכניקות קיסמים ודחיקה דומים לאלו המשמשים לA1, אני זוכר איך הקיסמים נראו מהמטוס בעת הבנייה, וזה די מזכיר את התמונות מעמק הארזים. ההבדל הקטן הוא במהירות, A1 יהיה קו סטנדרטי ב160 קמ"ש בעוד הקו ל"מלחה" הוא קו מהיר של 300 קמ"ש ונחנך לפני 7 שנים.

https://maps.google.es/maps?q=malag...d=TiiDR9-c9VIJyj3ftMJJQg&cbp=12,73.03,,1,3.45

מלחה היא כמובן שמה הפיניקי-שמי של העיר מאלאגה בספרד, מובלעת ספרדית בלב הקוסטה דל סול. הקו הוא קטע ה AVE שבין תחנת מאלאגה מריה ת'מבראנו לקורדובה, חלק מהקו המהיר בין מאלאגה למדריד שחיסל את טיסות הפנים ביניהן.

http://en.wikipedia.org/wiki/Córdoba–Málaga_high-speed_rail_line
משהו קרה ללינק...
ניסיון 1

https://maps.google.es/maps?q=malag...id=TiiDR9-c9VIJyj3ftMJJQg&cbp=12,76.9,,1,3.05

<iframe width="425" height="350" frameborder="0" scrolling="no" marginheight="0" marginwidth="0" src="https://maps.google.es/maps?oe=utf-...source=embed&amp;output=svembed"></iframe><br /><small><a href="https://maps.google.es/maps?oe=utf-...amp;cbp=12,76.9,,1,3.05&amp;source=embed&quot; style="color:#0000FF;text-align:left">View Larger Map</a></small>

אחת האופציות צריכה לעבוד.

נקודת המבט היא מעיקול ה S בכביש MA447 ליד העיירה Bermenjo
 

easylivin

New member
השתמש בקיצור קישורים: בצד שמאל לחץ על 'לינק'

משהו קרה ללינק...
ניסיון 1

https://maps.google.es/maps?q=malag...id=TiiDR9-c9VIJyj3ftMJJQg&cbp=12,76.9,,1,3.05

<iframe width="425" height="350" frameborder="0" scrolling="no" marginheight="0" marginwidth="0" src="https://maps.google.es/maps?oe=utf-...source=embed&amp;output=svembed"></iframe><br /><small><a href="https://maps.google.es/maps?oe=utf-...amp;cbp=12,76.9,,1,3.05&amp;source=embed&quot; style="color:#0000FF;text-align:left">View Larger Map</a></small>

אחת האופציות צריכה לעבוד.

נקודת המבט היא מעיקול ה S בכביש MA447 ליד העיירה Bermenjo
השתמש בקיצור קישורים: בצד שמאל לחץ על 'לינק'
וסמן את האופציה המתאימה בחלונית שתופיע.
 

easylivin

New member
יפה! מצאתי נק' צפיה טובה יותר, במיוחד לאביתר:

בשבילך: גשר הקו המהיר ל"מלחה" כולל חישמולת.

הגשר בנוי בטכניקות קיסמים ודחיקה דומים לאלו המשמשים לA1, אני זוכר איך הקיסמים נראו מהמטוס בעת הבנייה, וזה די מזכיר את התמונות מעמק הארזים. ההבדל הקטן הוא במהירות, A1 יהיה קו סטנדרטי ב160 קמ"ש בעוד הקו ל"מלחה" הוא קו מהיר של 300 קמ"ש ונחנך לפני 7 שנים.

https://maps.google.es/maps?q=malag...d=TiiDR9-c9VIJyj3ftMJJQg&cbp=12,73.03,,1,3.45

מלחה היא כמובן שמה הפיניקי-שמי של העיר מאלאגה בספרד, מובלעת ספרדית בלב הקוסטה דל סול. הקו הוא קטע ה AVE שבין תחנת מאלאגה מריה ת'מבראנו לקורדובה, חלק מהקו המהיר בין מאלאגה למדריד שחיסל את טיסות הפנים ביניהן.

http://en.wikipedia.org/wiki/Córdoba–Málaga_high-speed_rail_line
יפה! מצאתי נק' צפיה טובה יותר, במיוחד לאביתר:
http://goo.gl/maps/iUufl
 

Ccyclist

Well-known member
גדול! בבית שליד וויתרתי והזזתי את האיש לעיקול

יפה! מצאתי נק' צפיה טובה יותר, במיוחד לאביתר:
http://goo.gl/maps/iUufl
גדול! בבית שליד וויתרתי והזזתי את האיש לעיקול

מצאת את החמור הלבן של המשיח בין עמודי גשר הקו המהיר למלחה ממש 2-3 לחיצות כפתור מנקודת מבט שבה הסקתי שצריך לרדת לעמק, אז מלוא הנקודות לך !!!
 

Ccyclist

Well-known member
התמונה, משהו משובש עם הלינקים של תפוז

בשבילך: גשר הקו המהיר ל"מלחה" כולל חישמולת.

הגשר בנוי בטכניקות קיסמים ודחיקה דומים לאלו המשמשים לA1, אני זוכר איך הקיסמים נראו מהמטוס בעת הבנייה, וזה די מזכיר את התמונות מעמק הארזים. ההבדל הקטן הוא במהירות, A1 יהיה קו סטנדרטי ב160 קמ"ש בעוד הקו ל"מלחה" הוא קו מהיר של 300 קמ"ש ונחנך לפני 7 שנים.

https://maps.google.es/maps?q=malag...d=TiiDR9-c9VIJyj3ftMJJQg&cbp=12,73.03,,1,3.45

מלחה היא כמובן שמה הפיניקי-שמי של העיר מאלאגה בספרד, מובלעת ספרדית בלב הקוסטה דל סול. הקו הוא קטע ה AVE שבין תחנת מאלאגה מריה ת'מבראנו לקורדובה, חלק מהקו המהיר בין מאלאגה למדריד שחיסל את טיסות הפנים ביניהן.

http://en.wikipedia.org/wiki/Córdoba–Málaga_high-speed_rail_line
התמונה, משהו משובש עם הלינקים של תפוז
תנו לזה דקה או שתיים לעלות...

שימו לב שחוטי החשמל של הישוב בולטים בהרבה מהחישמולת העילית הצנועה שעל הגשר עצמו.
 
כמה עולה כרטיס ברכבת למדריד?

בשבילך: גשר הקו המהיר ל"מלחה" כולל חישמולת.

הגשר בנוי בטכניקות קיסמים ודחיקה דומים לאלו המשמשים לA1, אני זוכר איך הקיסמים נראו מהמטוס בעת הבנייה, וזה די מזכיר את התמונות מעמק הארזים. ההבדל הקטן הוא במהירות, A1 יהיה קו סטנדרטי ב160 קמ"ש בעוד הקו ל"מלחה" הוא קו מהיר של 300 קמ"ש ונחנך לפני 7 שנים.

https://maps.google.es/maps?q=malag...d=TiiDR9-c9VIJyj3ftMJJQg&cbp=12,73.03,,1,3.45

מלחה היא כמובן שמה הפיניקי-שמי של העיר מאלאגה בספרד, מובלעת ספרדית בלב הקוסטה דל סול. הקו הוא קטע ה AVE שבין תחנת מאלאגה מריה ת'מבראנו לקורדובה, חלק מהקו המהיר בין מאלאגה למדריד שחיסל את טיסות הפנים ביניהן.

http://en.wikipedia.org/wiki/Córdoba–Málaga_high-speed_rail_line
כמה עולה כרטיס ברכבת למדריד?
 

Ccyclist

Well-known member
מחר: €63.30 כרטיס תיירים לרכבת ספציפית

כמה עולה כרטיס ברכבת למדריד?
מחר: €63.30 כרטיס תיירים לרכבת ספציפית

החיפוש לפי אתר RENFE בכתובת הבאה http://www.renfe.com/EN/viajeros/index.html לנסיעה מחר וחזרה ביום א' הבא מראה שהמחיר לכיוון הוא:

מחלקת תיירים: בלתי גמיש (חייבים לעלות לרכבת ספציפית) €63.30 , גמיש: €79.50

מחלקת תיירים פלוס: בלתי גמיש 76.30 € , גמיש 95.40 €

מחלקה ראשונה (Preferente) : בלתי גמיש 82.70 € , גמיש 103.40 €

מחלקה ראשונה (Club) שאיננה קיימת ב8 מתוך 11 הרכבות שיוצאות מחר ממלגה למדריד בין 9 בבוקר ל9 בערב (האחרונה מגיעה לבירה חמש דקות לפני חצות):

בלתי גמיש 99.30 € גמיש 124.10 €

מחר, שהוא כידוע יום א' ה"קדוש" לנצרות הקתולית יש 11 רכבות בקו זה, והן יוצאות בין 9 בבוקר ל9 בערב לפי הלו"ז הבא:

09:00, 11:05, 12:05, 14:05, 15:00, 16:05, 17:00, 18:10, 19:05, 20:10 ו 21:05

משך הנסיעה בחלק מהרכבות הוא בין 2:25 ל2:50 תלוי בתחנות העצירה של הרכבות הספציפיות.

המרחק בין הערים מלגה ומדריד הוא כ530 ק"מ, ולהערכת גוגל נסיעה ביניהן במכונית תיקח 4:50 בקירוב.
 

Ccyclist

Well-known member
בארץ: אילת לבעל-בק בשעתיים וחצי.

מחר: €63.30 כרטיס תיירים לרכבת ספציפית

החיפוש לפי אתר RENFE בכתובת הבאה http://www.renfe.com/EN/viajeros/index.html לנסיעה מחר וחזרה ביום א' הבא מראה שהמחיר לכיוון הוא:

מחלקת תיירים: בלתי גמיש (חייבים לעלות לרכבת ספציפית) €63.30 , גמיש: €79.50

מחלקת תיירים פלוס: בלתי גמיש 76.30 € , גמיש 95.40 €

מחלקה ראשונה (Preferente) : בלתי גמיש 82.70 € , גמיש 103.40 €

מחלקה ראשונה (Club) שאיננה קיימת ב8 מתוך 11 הרכבות שיוצאות מחר ממלגה למדריד בין 9 בבוקר ל9 בערב (האחרונה מגיעה לבירה חמש דקות לפני חצות):

בלתי גמיש 99.30 € גמיש 124.10 €

מחר, שהוא כידוע יום א' ה"קדוש" לנצרות הקתולית יש 11 רכבות בקו זה, והן יוצאות בין 9 בבוקר ל9 בערב לפי הלו"ז הבא:

09:00, 11:05, 12:05, 14:05, 15:00, 16:05, 17:00, 18:10, 19:05, 20:10 ו 21:05

משך הנסיעה בחלק מהרכבות הוא בין 2:25 ל2:50 תלוי בתחנות העצירה של הרכבות הספציפיות.

המרחק בין הערים מלגה ומדריד הוא כ530 ק"מ, ולהערכת גוגל נסיעה ביניהן במכונית תיקח 4:50 בקירוב.
בארץ: אילת לבעל-בק בשעתיים וחצי.
או בינימינה לראס מוחמד.

הרכבת לאילת היא שלוחה קטנה גם בקנה מידה אירופאי.
 
6 שעות באוטובוס ציבורי אאל"ט,יותר זול

מחר: €63.30 כרטיס תיירים לרכבת ספציפית

החיפוש לפי אתר RENFE בכתובת הבאה http://www.renfe.com/EN/viajeros/index.html לנסיעה מחר וחזרה ביום א' הבא מראה שהמחיר לכיוון הוא:

מחלקת תיירים: בלתי גמיש (חייבים לעלות לרכבת ספציפית) €63.30 , גמיש: €79.50

מחלקת תיירים פלוס: בלתי גמיש 76.30 € , גמיש 95.40 €

מחלקה ראשונה (Preferente) : בלתי גמיש 82.70 € , גמיש 103.40 €

מחלקה ראשונה (Club) שאיננה קיימת ב8 מתוך 11 הרכבות שיוצאות מחר ממלגה למדריד בין 9 בבוקר ל9 בערב (האחרונה מגיעה לבירה חמש דקות לפני חצות):

בלתי גמיש 99.30 € גמיש 124.10 €

מחר, שהוא כידוע יום א' ה"קדוש" לנצרות הקתולית יש 11 רכבות בקו זה, והן יוצאות בין 9 בבוקר ל9 בערב לפי הלו"ז הבא:

09:00, 11:05, 12:05, 14:05, 15:00, 16:05, 17:00, 18:10, 19:05, 20:10 ו 21:05

משך הנסיעה בחלק מהרכבות הוא בין 2:25 ל2:50 תלוי בתחנות העצירה של הרכבות הספציפיות.

המרחק בין הערים מלגה ומדריד הוא כ530 ק"מ, ולהערכת גוגל נסיעה ביניהן במכונית תיקח 4:50 בקירוב.
6 שעות באוטובוס ציבורי אאל"ט,יותר זול
 

Ccyclist

Well-known member
תוסיף שעה נסיעה למלאגה וזה די ביוקר.

6 שעות באוטובוס ציבורי אאל"ט,יותר זול
תוסיף שעה נסיעה למלאגה וזה די ביוקר.
7 שעות בדרכים זה ביזבוז של יום שלם, כך שאם אתה בחופשה מוגבלת בזמן הכסף שאתה חוסך על נסיעה מתקזז עם יום חופשה בתשלום שאתה מבזבז.
 
אני דווקא חושב שעדיף להכיר ארץ לאט

תוסיף שעה נסיעה למלאגה וזה די ביוקר.
7 שעות בדרכים זה ביזבוז של יום שלם, כך שאם אתה בחופשה מוגבלת בזמן הכסף שאתה חוסך על נסיעה מתקזז עם יום חופשה בתשלום שאתה מבזבז.
אני דווקא חושב שעדיף להכיר ארץ לאט
ולא לרוץ בטיסות ורכבות מהירות.
 

down under

New member
מנסיון אישי, במדריד, יותר נכון בכניסות אליה

6 שעות באוטובוס ציבורי אאל"ט,יותר זול
מנסיון אישי, במדריד, יותר נכון בכניסות אליה
יכולים להיות פקקים קשים ביותר.
לכן, הרכבת לעיר הזו היא הדבר המתבקש.
אין שום כלום אבל שום שום כלום כלום בהכרת מדינה/ארץ כלשהי בכך שנתקעים
באוטוסטרדה בפקקי ענק שלה.
והכביש הטבעתי של מדריד כבר ב-92' היה כביש מרשים ומדהים עם כניסות ויציאות
בשני הצדדים שלו, לא כמו באוטוסטרדה ישראלית שהיציאות ממנה הן רק בצד
ימין (טוב, איילון כביש 20 השלוחה לחולון בת ים ראשון מזכיר זאת בכך שיש
יציאה/כניסה אליו מצד שמאל).

הייתי אז באוטובוס מסרגוסה ורק הכניסה למדריד לקחה כשעה. הכוונה היא שאילו
זה היה ת"א הרי שהאוטובוס מעפולה לת"א היה לוקח לו שעה מאזור גלילות ועד
לתמח"ת, במקום שיקח בין 15 ל-30 דקות.
השעה הזו לא תרמה לי ולא כלום בהכרת ספרד ואורחותיה ומנהגיה ותרבותה.
בעצם קצת כן, אבל את זה ראיתי בעשרות הזדמנויות שונות, הם נהגים איטיים ואדיבים
שכמעט ולא מצפצפים בכביש.
ממש לא כמו האיטלקים או הפורטוגזים, שגם הם (פורטוגל) מטורפים על הכביש.
 
תרומתי הצנועה כאות


שבתשתיות
שבת שלום לששת קוראיי הנאמנים והקורא המלעון, 777.
עיקר עניינו של המדור השבועי התמקד השבוע בשתי חזיתות שאינן נמצאות דווקא באתרי הביצוע. האחת, חזית משפטית: דיון שנערך בביהמ"ש המחוזי בלוד ובו נדונה עתירתו "המי יודע כמה" של בזבזן כספי הציבור הסדרתי וראש עיריית רמלה, כנגד הרכבת - פרטים בהמשך. השנייה, כביש 38, שהשבוע פורסמו הזוכים בשני המכרזים שהוצאו לשדרוג הכביש והקמת ההפרדה המפלסית שתבטל את מפגשי הרכבת 223 ו-224 שבו.

אז מה נראה השבוע? גשרים בעיקר. גשרי A1 וגשרים מקו אשקלון-ב"ש.
הגיעו: תשובות למספר בקשות מידע קלילות ששאלתי ביחס לקטע נתיבות-גורל.
יגיעו בקרוב: שני סיורים עצמאיים. האחד, בכריית מזרח של מנהרה 3 שבה הולך ומוקם ה-chamber - אולם הכרייה ממנו תחולצנה מכונות הכרייה.
השני, סיור במגדל הפיקוח של נתב"ג, שהולך ומוקם בימים אלה. כן-כן, גם תעופה אזרחית היא תח"צ לכל עניין ודבר.

יוצאים לדרך עם מראה "גשר הקיסמים" 9 מפרויקט A1.
תרומתי הצנועה כאות


האם זה הגבוה שבחבורה?

צולם בחמישי האחרון.
 
ולפני שנה...

שבתשתיות
שבת שלום לששת קוראיי הנאמנים והקורא המלעון, 777.
עיקר עניינו של המדור השבועי התמקד השבוע בשתי חזיתות שאינן נמצאות דווקא באתרי הביצוע. האחת, חזית משפטית: דיון שנערך בביהמ"ש המחוזי בלוד ובו נדונה עתירתו "המי יודע כמה" של בזבזן כספי הציבור הסדרתי וראש עיריית רמלה, כנגד הרכבת - פרטים בהמשך. השנייה, כביש 38, שהשבוע פורסמו הזוכים בשני המכרזים שהוצאו לשדרוג הכביש והקמת ההפרדה המפלסית שתבטל את מפגשי הרכבת 223 ו-224 שבו.

אז מה נראה השבוע? גשרים בעיקר. גשרי A1 וגשרים מקו אשקלון-ב"ש.
הגיעו: תשובות למספר בקשות מידע קלילות ששאלתי ביחס לקטע נתיבות-גורל.
יגיעו בקרוב: שני סיורים עצמאיים. האחד, בכריית מזרח של מנהרה 3 שבה הולך ומוקם ה-chamber - אולם הכרייה ממנו תחולצנה מכונות הכרייה.
השני, סיור במגדל הפיקוח של נתב"ג, שהולך ומוקם בימים אלה. כן-כן, גם תעופה אזרחית היא תח"צ לכל עניין ודבר.

יוצאים לדרך עם מראה "גשר הקיסמים" 9 מפרויקט A1.
ולפני שנה...
בסיס הניצב.

צולם לפני שנה בתאריך 04/02/2013.
 

בועז ל

New member
ביער, סמוך לפורטל מנהרה 3A

שבתשתיות
שבת שלום לששת קוראיי הנאמנים והקורא המלעון, 777.
עיקר עניינו של המדור השבועי התמקד השבוע בשתי חזיתות שאינן נמצאות דווקא באתרי הביצוע. האחת, חזית משפטית: דיון שנערך בביהמ"ש המחוזי בלוד ובו נדונה עתירתו "המי יודע כמה" של בזבזן כספי הציבור הסדרתי וראש עיריית רמלה, כנגד הרכבת - פרטים בהמשך. השנייה, כביש 38, שהשבוע פורסמו הזוכים בשני המכרזים שהוצאו לשדרוג הכביש והקמת ההפרדה המפלסית שתבטל את מפגשי הרכבת 223 ו-224 שבו.

אז מה נראה השבוע? גשרים בעיקר. גשרי A1 וגשרים מקו אשקלון-ב"ש.
הגיעו: תשובות למספר בקשות מידע קלילות ששאלתי ביחס לקטע נתיבות-גורל.
יגיעו בקרוב: שני סיורים עצמאיים. האחד, בכריית מזרח של מנהרה 3 שבה הולך ומוקם ה-chamber - אולם הכרייה ממנו תחולצנה מכונות הכרייה.
השני, סיור במגדל הפיקוח של נתב"ג, שהולך ומוקם בימים אלה. כן-כן, גם תעופה אזרחית היא תח"צ לכל עניין ודבר.

יוצאים לדרך עם מראה "גשר הקיסמים" 9 מפרויקט A1.
ביער, סמוך לפורטל מנהרה 3A
במרכז: ניצב 3. מימינו, ניצב 4. משמאלו: עמודי תמיכה לקורות שבין ניצבים 2 ו-3.
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה