מבט מערבה בתוך מנהרה מס' 4
או-קיי, הגיע הזמן לתור קצת את הסביבה. מבט מערבה מתוך מנהרה 4 (שוב: מנהרת הקו) לכיוון מנהרת החילוץ מס' 4. החלל הענקי של מנהרה 4 הולך ונעשה צר יותר כעבור כמה עשרות מטרים. כ-180 מ' נותרו עד לנקודת המפגש עם צומת מנהרת החילוץ מס' 4. אני מביט על המשאבה שנמצאת כולה בתוך שלולית המים עד שסרגיי מעיר לי: "הגעת בעונת היובש; היית צריך לראות מה היה כאן לפני שבוע".
מבט מערבה בתוך מנהרה מס' 4שבתשתיות
המדור השבועי, שבעליו נכנע ללא תנאי למזג האוויר, חוזר עם עדכונים מפרויקט הדגל של הרכבת - A1.
ע"פ תכנית העבודה המשותפת של הנהלת הפורום והנהלת הפרויקט, בחרנו, סרגיי ואני, לבצע סיור מנהרות בקטע ד' של הפרויקט. כידוע, קטע ד' כולל בתוכו את גשרים 9 ו-10 העתידיים, מנהרות 4, 3A וחמש מנהרות החילוץ ממנהרה 4. קודם שניכנס למעבה האדמה, אבקש להעביר ד"ש חמה לחובבי התשתיות בפורום מגב' זיוה-אירינה המתגוררת בלטרון. הגברת המכובדת מתגלה כבעלת תיאבון בריא: כ-50 מ' מאדמת הרי יהודה נטרפו על ידה עד לסופו של חודש פברואר. את תוצאות "האכילה הבלתי מבוקרת" הזאת ניתן לראות בהתארכותה של הגברת בשתי עגלות נוספות שסיפחה לעצמה.
וכרגיל בשבתשתיות: נוסעים לאתרי העבודה עם האוטובוס של אנדי - האוטובוס ששום שרשור תשתיות אינו שלם בלעדיו.
או-קיי, הגיע הזמן לתור קצת את הסביבה. מבט מערבה מתוך מנהרה 4 (שוב: מנהרת הקו) לכיוון מנהרת החילוץ מס' 4. החלל הענקי של מנהרה 4 הולך ונעשה צר יותר כעבור כמה עשרות מטרים. כ-180 מ' נותרו עד לנקודת המפגש עם צומת מנהרת החילוץ מס' 4. אני מביט על המשאבה שנמצאת כולה בתוך שלולית המים עד שסרגיי מעיר לי: "הגעת בעונת היובש; היית צריך לראות מה היה כאן לפני שבוע".