שבתשתיות - A1

מצב
הנושא נעול.

בועז ל

New member
פיר הדרגנועים

שבתשתיות - A1
שבת צחה ולבנה, ששת קוראיי הנאמנים.
בשעתו, איזשהו חכמולוג
כתב במדור התשתיות כי לאחר השלמת פריצת מנהרה 3, עתיד פרויקט A1 להיכנס לתקופת דמדומים ארוכה ומשעממת. לדבריו, העניין בפרויקט יתמקד אך ורק בגשר 10, שעתיד לשאת לבדו את המשימה. אמירה זו הביאה לשרשורי "חדשות 10" רבים ולהתעלמות גורפת מיתר אתרי העבודה בפרויקט. בשרשור זה ננסה להדביק את הפער שנוצר בדיווחים מאז אותה אמירה אומללה של אותו גולש. ומדוע. לעזאזל, לא נחסם הגולש ע"י אחד המנהלים?


נצא לדרך עם הרכבת של אנדי, שעושה דרכה אל הרי השלג. (שתי תמונות)
פיר הדרגנועים
תמונה שאמנם כבר ראינו, אך מגיעה רק לצורך הדיווח על השלמת גרם המדרגות ממפלס אולם הנוסעים אל מפלס הפיר.

 

בועז ל

New member
נתגלתה בבוידעם

פיר הדרגנועים
תמונה שאמנם כבר ראינו, אך מגיעה רק לצורך הדיווח על השלמת גרם המדרגות ממפלס אולם הנוסעים אל מפלס הפיר.
נתגלתה בבוידעם
אמנם קצת קשה, אבל ניתן להבחין בגרם המדרגות שהושלם עד למפלס פיר הדרגנועים.

 

בועז ל

New member
מבנה החידה

שבתשתיות - A1
שבת צחה ולבנה, ששת קוראיי הנאמנים.
בשעתו, איזשהו חכמולוג
כתב במדור התשתיות כי לאחר השלמת פריצת מנהרה 3, עתיד פרויקט A1 להיכנס לתקופת דמדומים ארוכה ומשעממת. לדבריו, העניין בפרויקט יתמקד אך ורק בגשר 10, שעתיד לשאת לבדו את המשימה. אמירה זו הביאה לשרשורי "חדשות 10" רבים ולהתעלמות גורפת מיתר אתרי העבודה בפרויקט. בשרשור זה ננסה להדביק את הפער שנוצר בדיווחים מאז אותה אמירה אומללה של אותו גולש. ומדוע. לעזאזל, לא נחסם הגולש ע"י אחד המנהלים?


נצא לדרך עם הרכבת של אנדי, שעושה דרכה אל הרי השלג. (שתי תמונות)
מבנה החידה
מבנה 16 - נושאה של החידה שפורסמה. המבנה מחבר רוחבית את שני הרציפים. במבנה זה יותקנו מפוחים אשר יזרימו אוויר דרך הפתח העליון אל אולם הנוסעים. הדיפון במבנה זה הושלם. בואו נערוך בו סיור מקיף. (3 תמונות)





 

בועז ל

New member
מבנה 16

שבתשתיות - A1
שבת צחה ולבנה, ששת קוראיי הנאמנים.
בשעתו, איזשהו חכמולוג
כתב במדור התשתיות כי לאחר השלמת פריצת מנהרה 3, עתיד פרויקט A1 להיכנס לתקופת דמדומים ארוכה ומשעממת. לדבריו, העניין בפרויקט יתמקד אך ורק בגשר 10, שעתיד לשאת לבדו את המשימה. אמירה זו הביאה לשרשורי "חדשות 10" רבים ולהתעלמות גורפת מיתר אתרי העבודה בפרויקט. בשרשור זה ננסה להדביק את הפער שנוצר בדיווחים מאז אותה אמירה אומללה של אותו גולש. ומדוע. לעזאזל, לא נחסם הגולש ע"י אחד המנהלים?


נצא לדרך עם הרכבת של אנדי, שעושה דרכה אל הרי השלג. (שתי תמונות)
מבנה 16





 

בועז ל

New member
נקודת צילום בלתי שגרתית

שבתשתיות - A1
שבת צחה ולבנה, ששת קוראיי הנאמנים.
בשעתו, איזשהו חכמולוג
כתב במדור התשתיות כי לאחר השלמת פריצת מנהרה 3, עתיד פרויקט A1 להיכנס לתקופת דמדומים ארוכה ומשעממת. לדבריו, העניין בפרויקט יתמקד אך ורק בגשר 10, שעתיד לשאת לבדו את המשימה. אמירה זו הביאה לשרשורי "חדשות 10" רבים ולהתעלמות גורפת מיתר אתרי העבודה בפרויקט. בשרשור זה ננסה להדביק את הפער שנוצר בדיווחים מאז אותה אמירה אומללה של אותו גולש. ומדוע. לעזאזל, לא נחסם הגולש ע"י אחד המנהלים?


נצא לדרך עם הרכבת של אנדי, שעושה דרכה אל הרי השלג. (שתי תמונות)
נקודת צילום בלתי שגרתית
בתקרת מבנה הרוחב 16 קיים פתח. פתח זה מתעקל לכדי זווית ישרה והופך לפיר אופקי שנפתח אל אולם הנוסעים. דרכו, כאמור, יוזרם אוויר אל האולם. צלמנו היקר טיפס אל הפיר (לא רחב במיוחד) וממנו צילם את התמונות הבאות. התמונה הראשונה פונה אל קצהו החתום והחשוך (כפי שראינו בתמונות הקודמות) של המבנה ואילו שתי הנוספות הן מבט אל אולם הנוסעים שבו נמשכת עבודת הדיפון הסופי.





 

בועז ל

New member
אולם הנוסעים

שבתשתיות - A1
שבת צחה ולבנה, ששת קוראיי הנאמנים.
בשעתו, איזשהו חכמולוג
כתב במדור התשתיות כי לאחר השלמת פריצת מנהרה 3, עתיד פרויקט A1 להיכנס לתקופת דמדומים ארוכה ומשעממת. לדבריו, העניין בפרויקט יתמקד אך ורק בגשר 10, שעתיד לשאת לבדו את המשימה. אמירה זו הביאה לשרשורי "חדשות 10" רבים ולהתעלמות גורפת מיתר אתרי העבודה בפרויקט. בשרשור זה ננסה להדביק את הפער שנוצר בדיווחים מאז אותה אמירה אומללה של אותו גולש. ומדוע. לעזאזל, לא נחסם הגולש ע"י אחד המנהלים?


נצא לדרך עם הרכבת של אנדי, שעושה דרכה אל הרי השלג. (שתי תמונות)
אולם הנוסעים
בתמונות שצולמו מתוך צינור האוויר ותמונת פיר הדרגנועים, קיבלנו תמונת מצב של חציו המזרחי של פיר הנוסעים. את חלקו המערבי אנו כבר מכירים. הנה שתי תמונות לתזכורת ולהמחשת פרופורציות.



 

בועז ל

New member
האזור "האסור" - הכי הכי

שבתשתיות - A1
שבת צחה ולבנה, ששת קוראיי הנאמנים.
בשעתו, איזשהו חכמולוג
כתב במדור התשתיות כי לאחר השלמת פריצת מנהרה 3, עתיד פרויקט A1 להיכנס לתקופת דמדומים ארוכה ומשעממת. לדבריו, העניין בפרויקט יתמקד אך ורק בגשר 10, שעתיד לשאת לבדו את המשימה. אמירה זו הביאה לשרשורי "חדשות 10" רבים ולהתעלמות גורפת מיתר אתרי העבודה בפרויקט. בשרשור זה ננסה להדביק את הפער שנוצר בדיווחים מאז אותה אמירה אומללה של אותו גולש. ומדוע. לעזאזל, לא נחסם הגולש ע"י אחד המנהלים?


נצא לדרך עם הרכבת של אנדי, שעושה דרכה אל הרי השלג. (שתי תמונות)
האזור "האסור" - הכי הכי
במקום זה נועץ פיר המעליות העגול והגדול (מבנה 19, קוטרו 22 מ') אחיזה קשתית באולם הנוסעים. הפיר הענק מציב גבול מערבי לאולם הנוסעים ומצדו האחר, שאינו נראה בתמונה, מסתתר פתחו הענק של מבנה 21 - המבנה בו יותקנו מערכות האוורור של התחנה. מערכות אלה תדחופנה אוויר אל הרציפים ואולם הנוסעים. במבנה המערכות המזרחי תתבצע יניקה של האוויר החוצה אל האוויר החופשי. אזור זה מתאפיין בתנאי תאורה גרועים באופן קבע וניתן לצלמו רק כאשר מתבצעות בו עבודות ומובאת למקום תאורה ייעודית, כפי שנעשה במקרה זה. לטעמי, בסיור הפורום שנערך לא מכבר לא התאפשר בידינו להגיע לאזור זה באמצעות חדר המדרגות האינסופי.
גם לו ניתנה בידינו האפשרות לרדת את כל 12 הקומות של חדר המדרגות, עדיין לא יכולנו להשתחל לתוך אחד מארבעת החדרים הפתוחים שנראים בתמונות. לשם כך, יש צורך בירידה מאתגרת של שתי קומות נוספות בסולמות עץ תלולים. לאחר שיורדים בסולמות אלה מגיעים ל"חלונות" הצצה אל האולם: בתמונות הם מופיעים כשלושה משטחים בהירים בשני החדרים (מתוך הארבע שבתמונות) התחתונים. הצבע הבהיר, אגב, הנו של לוחות חציצה שהותקנו להפרדה בין אזורי העבודה של "אלקטרה" קבלן המערכות ו"חופרי השרון", שמבצעת את דיפון ארבעת פירי 18 מתוך אולמות הרציפים וכמובן את דיפון אולם הנוסעים.

מעברו השני של פיר המעליות 19 נמצא מראה מפעים ביותר של פתחו הענק של פיר 21 האופקי, ומבט מתמשך וגבוה דרך פיר האוורור אל השמים הפתוחים. הכי נמוך והכי גבוה בנקודת תצפית אחת. האם יש מישהו שסבור, בניגוד לטעמי, ש"האזור האסור" אינו האזור המרתק ביותר בתחנה?




 
לו הייתי...

האזור "האסור" - הכי הכי
במקום זה נועץ פיר המעליות העגול והגדול (מבנה 19, קוטרו 22 מ') אחיזה קשתית באולם הנוסעים. הפיר הענק מציב גבול מערבי לאולם הנוסעים ומצדו האחר, שאינו נראה בתמונה, מסתתר פתחו הענק של מבנה 21 - המבנה בו יותקנו מערכות האוורור של התחנה. מערכות אלה תדחופנה אוויר אל הרציפים ואולם הנוסעים. במבנה המערכות המזרחי תתבצע יניקה של האוויר החוצה אל האוויר החופשי. אזור זה מתאפיין בתנאי תאורה גרועים באופן קבע וניתן לצלמו רק כאשר מתבצעות בו עבודות ומובאת למקום תאורה ייעודית, כפי שנעשה במקרה זה. לטעמי, בסיור הפורום שנערך לא מכבר לא התאפשר בידינו להגיע לאזור זה באמצעות חדר המדרגות האינסופי.
גם לו ניתנה בידינו האפשרות לרדת את כל 12 הקומות של חדר המדרגות, עדיין לא יכולנו להשתחל לתוך אחד מארבעת החדרים הפתוחים שנראים בתמונות. לשם כך, יש צורך בירידה מאתגרת של שתי קומות נוספות בסולמות עץ תלולים. לאחר שיורדים בסולמות אלה מגיעים ל"חלונות" הצצה אל האולם: בתמונות הם מופיעים כשלושה משטחים בהירים בשני החדרים (מתוך הארבע שבתמונות) התחתונים. הצבע הבהיר, אגב, הנו של לוחות חציצה שהותקנו להפרדה בין אזורי העבודה של "אלקטרה" קבלן המערכות ו"חופרי השרון", שמבצעת את דיפון ארבעת פירי 18 מתוך אולמות הרציפים וכמובן את דיפון אולם הנוסעים.

מעברו השני של פיר המעליות 19 נמצא מראה מפעים ביותר של פתחו הענק של פיר 21 האופקי, ומבט מתמשך וגבוה דרך פיר האוורור אל השמים הפתוחים. הכי נמוך והכי גבוה בנקודת תצפית אחת. האם יש מישהו שסבור, בניגוד לטעמי, ש"האזור האסור" אינו האזור המרתק ביותר בתחנה?
לו הייתי...
אתה הרי יודע בועז, שלו ניתנה הרשות היינו אנו ובנינו ובני בנינו יורדים בסולמות וחבלים למקום האסור ביותר בפרוייקט.

כולנו באנו מצויידים ברוח טיפוס וגלישה לאן שרק יתאפשר כמה שיותר למטה.

מצטער, אני לא חולק עליך בעניין הריתוק שבמקום האסור ביותר :)
 

בועז ל

New member
הופכים כיוון

שבתשתיות - A1
שבת צחה ולבנה, ששת קוראיי הנאמנים.
בשעתו, איזשהו חכמולוג
כתב במדור התשתיות כי לאחר השלמת פריצת מנהרה 3, עתיד פרויקט A1 להיכנס לתקופת דמדומים ארוכה ומשעממת. לדבריו, העניין בפרויקט יתמקד אך ורק בגשר 10, שעתיד לשאת לבדו את המשימה. אמירה זו הביאה לשרשורי "חדשות 10" רבים ולהתעלמות גורפת מיתר אתרי העבודה בפרויקט. בשרשור זה ננסה להדביק את הפער שנוצר בדיווחים מאז אותה אמירה אומללה של אותו גולש. ומדוע. לעזאזל, לא נחסם הגולש ע"י אחד המנהלים?


נצא לדרך עם הרכבת של אנדי, שעושה דרכה אל הרי השלג. (שתי תמונות)
הופכים כיוון
ועם הגב אל "האזור האסור" מביטים מזרחה אל אולם הנוסעים. שימו לב שהתמונה צולמה מתוך מבנה 11, שרחב וגבוה יותר מאולם הנוסעים (G), אך למעשה הנו חלק בלתי נפרד ממנו. (שתי תמונות)



 

בועז ל

New member
קצת פעילות בסביבה

שבתשתיות - A1
שבת צחה ולבנה, ששת קוראיי הנאמנים.
בשעתו, איזשהו חכמולוג
כתב במדור התשתיות כי לאחר השלמת פריצת מנהרה 3, עתיד פרויקט A1 להיכנס לתקופת דמדומים ארוכה ומשעממת. לדבריו, העניין בפרויקט יתמקד אך ורק בגשר 10, שעתיד לשאת לבדו את המשימה. אמירה זו הביאה לשרשורי "חדשות 10" רבים ולהתעלמות גורפת מיתר אתרי העבודה בפרויקט. בשרשור זה ננסה להדביק את הפער שנוצר בדיווחים מאז אותה אמירה אומללה של אותו גולש. ומדוע. לעזאזל, לא נחסם הגולש ע"י אחד המנהלים?


נצא לדרך עם הרכבת של אנדי, שעושה דרכה אל הרי השלג. (שתי תמונות)
קצת פעילות בסביבה
3 תמונות, שבשלישית מתוכן נשקף מבט על חציו המערבי של אולם הנוסעים. אני מתקן: לאחר הסרת רמפת העפר של הדרגנועים, מתאחד אולם הנוסעים ליחידה אחת. אני בטוח שששת קוראיי יגלו הבנה אם אמשיך בעתיד להשתמש במונחי החצי הוותיקים.






 

בועז ל

New member
הגיע הזמן לעזוב את אולם הנוסעים.

שבתשתיות - A1
שבת צחה ולבנה, ששת קוראיי הנאמנים.
בשעתו, איזשהו חכמולוג
כתב במדור התשתיות כי לאחר השלמת פריצת מנהרה 3, עתיד פרויקט A1 להיכנס לתקופת דמדומים ארוכה ומשעממת. לדבריו, העניין בפרויקט יתמקד אך ורק בגשר 10, שעתיד לשאת לבדו את המשימה. אמירה זו הביאה לשרשורי "חדשות 10" רבים ולהתעלמות גורפת מיתר אתרי העבודה בפרויקט. בשרשור זה ננסה להדביק את הפער שנוצר בדיווחים מאז אותה אמירה אומללה של אותו גולש. ומדוע. לעזאזל, לא נחסם הגולש ע"י אחד המנהלים?


נצא לדרך עם הרכבת של אנדי, שעושה דרכה אל הרי השלג. (שתי תמונות)
הגיע הזמן לעזוב את אולם הנוסעים.
תמונה אחרונה ממנו.

 

בועז ל

New member
מה קורה ברציפים?

שבתשתיות - A1
שבת צחה ולבנה, ששת קוראיי הנאמנים.
בשעתו, איזשהו חכמולוג
כתב במדור התשתיות כי לאחר השלמת פריצת מנהרה 3, עתיד פרויקט A1 להיכנס לתקופת דמדומים ארוכה ומשעממת. לדבריו, העניין בפרויקט יתמקד אך ורק בגשר 10, שעתיד לשאת לבדו את המשימה. אמירה זו הביאה לשרשורי "חדשות 10" רבים ולהתעלמות גורפת מיתר אתרי העבודה בפרויקט. בשרשור זה ננסה להדביק את הפער שנוצר בדיווחים מאז אותה אמירה אומללה של אותו גולש. ומדוע. לעזאזל, לא נחסם הגולש ע"י אחד המנהלים?


נצא לדרך עם הרכבת של אנדי, שעושה דרכה אל הרי השלג. (שתי תמונות)
מה קורה ברציפים?
שני שלבי ביצוע עיקריים: ברציף הצפוני - יציקת רצפה, איטום ודיפון סופי. בשני הרציפים - דיפון ארבעת פירי 18 של "החליל".
ברציף הדרומי הושלמה יציקת הרצפה והדיפון הסופי. קבלן המערכות של תחנת האומה בהמתנה לקראת מסירת אולם הרציף. עם מסירת אולם הרציף יחל קבלן המערכות בעבודות ההקמה של הרציף האמיתי - רציף האי של תחנת הנוסעים. אחח... זה הולך להיות מראה מעניין לסיקור.
בשלוש התמונות המצורפות: יציקת רצפה ברציף הצפוני.





 

OrenAvidan

New member
וואו!!! הגודל של זה פשוט לא יאומן. אני מת להיות בפנים.מדהים!

מה קורה ברציפים?
שני שלבי ביצוע עיקריים: ברציף הצפוני - יציקת רצפה, איטום ודיפון סופי. בשני הרציפים - דיפון ארבעת פירי 18 של "החליל".
ברציף הדרומי הושלמה יציקת הרצפה והדיפון הסופי. קבלן המערכות של תחנת האומה בהמתנה לקראת מסירת אולם הרציף. עם מסירת אולם הרציף יחל קבלן המערכות בעבודות ההקמה של הרציף האמיתי - רציף האי של תחנת הנוסעים. אחח... זה הולך להיות מראה מעניין לסיקור.
בשלוש התמונות המצורפות: יציקת רצפה ברציף הצפוני.
וואו!!! הגודל של זה פשוט לא יאומן. אני מת להיות בפנים.מדהים!
 

בועז ל

New member
איטום והכנה לדיפון ברציף הצפוני.

שבתשתיות - A1
שבת צחה ולבנה, ששת קוראיי הנאמנים.
בשעתו, איזשהו חכמולוג
כתב במדור התשתיות כי לאחר השלמת פריצת מנהרה 3, עתיד פרויקט A1 להיכנס לתקופת דמדומים ארוכה ומשעממת. לדבריו, העניין בפרויקט יתמקד אך ורק בגשר 10, שעתיד לשאת לבדו את המשימה. אמירה זו הביאה לשרשורי "חדשות 10" רבים ולהתעלמות גורפת מיתר אתרי העבודה בפרויקט. בשרשור זה ננסה להדביק את הפער שנוצר בדיווחים מאז אותה אמירה אומללה של אותו גולש. ומדוע. לעזאזל, לא נחסם הגולש ע"י אחד המנהלים?


נצא לדרך עם הרכבת של אנדי, שעושה דרכה אל הרי השלג. (שתי תמונות)
איטום והכנה לדיפון ברציף הצפוני.
מוכר לכולנו היטב. הלאה.





 

בועז ל

New member
הרצה לאחור (פלאשבק)

שבתשתיות - A1
שבת צחה ולבנה, ששת קוראיי הנאמנים.
בשעתו, איזשהו חכמולוג
כתב במדור התשתיות כי לאחר השלמת פריצת מנהרה 3, עתיד פרויקט A1 להיכנס לתקופת דמדומים ארוכה ומשעממת. לדבריו, העניין בפרויקט יתמקד אך ורק בגשר 10, שעתיד לשאת לבדו את המשימה. אמירה זו הביאה לשרשורי "חדשות 10" רבים ולהתעלמות גורפת מיתר אתרי העבודה בפרויקט. בשרשור זה ננסה להדביק את הפער שנוצר בדיווחים מאז אותה אמירה אומללה של אותו גולש. ומדוע. לעזאזל, לא נחסם הגולש ע"י אחד המנהלים?


נצא לדרך עם הרכבת של אנדי, שעושה דרכה אל הרי השלג. (שתי תמונות)
הרצה לאחור (פלאשבק)
התמונה הראשונה מיועדת למי שתהה מהיכן נכנס מערבל הבטון אל אולם הנוסעים - דרך, רמפה שקיימת עדיין ברציף, ומובילה אל מעבר 15-3.
שתי התמונות הנוספות הן תמונות של החמצה בלתי נסלחת מבחינתי. החמצה, שלא באשמת הצלם אלא באשמת המצלמה המוגבלת. שתי התמונות מתעדות כמעט את כל אורכו של אולם הנוסעים, כשבאמצעו נפער פיר הדרגנועים. במקום בו צולמו התמונות הנ"ל היה צריך להציב חצובה, להזעיק את אריק ורמי'ש, ולהתחיל לירות.





 

בועז ל

New member
איטום ודיפון פירי "החליל".

שבתשתיות - A1
שבת צחה ולבנה, ששת קוראיי הנאמנים.
בשעתו, איזשהו חכמולוג
כתב במדור התשתיות כי לאחר השלמת פריצת מנהרה 3, עתיד פרויקט A1 להיכנס לתקופת דמדומים ארוכה ומשעממת. לדבריו, העניין בפרויקט יתמקד אך ורק בגשר 10, שעתיד לשאת לבדו את המשימה. אמירה זו הביאה לשרשורי "חדשות 10" רבים ולהתעלמות גורפת מיתר אתרי העבודה בפרויקט. בשרשור זה ננסה להדביק את הפער שנוצר בדיווחים מאז אותה אמירה אומללה של אותו גולש. ומדוע. לעזאזל, לא נחסם הגולש ע"י אחד המנהלים?


נצא לדרך עם הרכבת של אנדי, שעושה דרכה אל הרי השלג. (שתי תמונות)
איטום ודיפון פירי "החליל".
כרייתם של ארבעת פירי 18 הושלמה זה מכבר. פיר 18/4 הדרומי היה הראשון להיחנך והוא זה שמוביל את תהליך הדיפון הסופי ונמצא במרחק תבנית אחת מסיום התהליך. נעיף מבט אל ארבעת הפירים. כל אחד מהם צומח בקצב שלו.





 

בועז ל

New member
שמש ירוקה ב-18/4

שבתשתיות - A1
שבת צחה ולבנה, ששת קוראיי הנאמנים.
בשעתו, איזשהו חכמולוג
כתב במדור התשתיות כי לאחר השלמת פריצת מנהרה 3, עתיד פרויקט A1 להיכנס לתקופת דמדומים ארוכה ומשעממת. לדבריו, העניין בפרויקט יתמקד אך ורק בגשר 10, שעתיד לשאת לבדו את המשימה. אמירה זו הביאה לשרשורי "חדשות 10" רבים ולהתעלמות גורפת מיתר אתרי העבודה בפרויקט. בשרשור זה ננסה להדביק את הפער שנוצר בדיווחים מאז אותה אמירה אומללה של אותו גולש. ומדוע. לעזאזל, לא נחסם הגולש ע"י אחד המנהלים?


נצא לדרך עם הרכבת של אנדי, שעושה דרכה אל הרי השלג. (שתי תמונות)
שמש ירוקה ב-18/4
כאמור, 18/4 נמצא במצב המתקדם ביותר. תבנית יציקה באורך 2 מטרים כבר ביצעה את כל יציקות הקטע האנכי של הפיר. אורך קטע זה מסתכם ב-18 מ' - כגובה בניין בן 6 קומות. את הקטע הזוויתי של הפיר תבצע "חופרי השרון" באופן שונה. (שתי תמונות)



 

בועז ל

New member
הכנת קונסטרוקציה

שבתשתיות - A1
שבת צחה ולבנה, ששת קוראיי הנאמנים.
בשעתו, איזשהו חכמולוג
כתב במדור התשתיות כי לאחר השלמת פריצת מנהרה 3, עתיד פרויקט A1 להיכנס לתקופת דמדומים ארוכה ומשעממת. לדבריו, העניין בפרויקט יתמקד אך ורק בגשר 10, שעתיד לשאת לבדו את המשימה. אמירה זו הביאה לשרשורי "חדשות 10" רבים ולהתעלמות גורפת מיתר אתרי העבודה בפרויקט. בשרשור זה ננסה להדביק את הפער שנוצר בדיווחים מאז אותה אמירה אומללה של אותו גולש. ומדוע. לעזאזל, לא נחסם הגולש ע"י אחד המנהלים?


נצא לדרך עם הרכבת של אנדי, שעושה דרכה אל הרי השלג. (שתי תמונות)
הכנת קונסטרוקציה
אש ותמרות עשן. (שתי תמונות)



 

בועז ל

New member
הדרך מהרציף אל מבנה 17

שבתשתיות - A1
שבת צחה ולבנה, ששת קוראיי הנאמנים.
בשעתו, איזשהו חכמולוג
כתב במדור התשתיות כי לאחר השלמת פריצת מנהרה 3, עתיד פרויקט A1 להיכנס לתקופת דמדומים ארוכה ומשעממת. לדבריו, העניין בפרויקט יתמקד אך ורק בגשר 10, שעתיד לשאת לבדו את המשימה. אמירה זו הביאה לשרשורי "חדשות 10" רבים ולהתעלמות גורפת מיתר אתרי העבודה בפרויקט. בשרשור זה ננסה להדביק את הפער שנוצר בדיווחים מאז אותה אמירה אומללה של אותו גולש. ומדוע. לעזאזל, לא נחסם הגולש ע"י אחד המנהלים?


נצא לדרך עם הרכבת של אנדי, שעושה דרכה אל הרי השלג. (שתי תמונות)
הדרך מהרציף אל מבנה 17
עוברת דרך אחד מארבעת פירי 18. הנה אחד הפירים שנמצא בשלב ביצוע האיטום.

 

בועז ל

New member
חדשות 10

שבתשתיות - A1
שבת צחה ולבנה, ששת קוראיי הנאמנים.
בשעתו, איזשהו חכמולוג
כתב במדור התשתיות כי לאחר השלמת פריצת מנהרה 3, עתיד פרויקט A1 להיכנס לתקופת דמדומים ארוכה ומשעממת. לדבריו, העניין בפרויקט יתמקד אך ורק בגשר 10, שעתיד לשאת לבדו את המשימה. אמירה זו הביאה לשרשורי "חדשות 10" רבים ולהתעלמות גורפת מיתר אתרי העבודה בפרויקט. בשרשור זה ננסה להדביק את הפער שנוצר בדיווחים מאז אותה אמירה אומללה של אותו גולש. ומדוע. לעזאזל, לא נחסם הגולש ע"י אחד המנהלים?


נצא לדרך עם הרכבת של אנדי, שעושה דרכה אל הרי השלג. (שתי תמונות)
חדשות 10
אז מה, חשבתם שתתחמקו מהמבזק?

לחדשות 10 נולד בן ושמו בישראל "חדשות 10B.
בואו נעיף מבט על הינוקא. למי שאינו יודע (נכון שאין אחד כזה?), 10B הנו הגשר המחבר את גשר 10 עם פתח מנהרה 4. (שתי תמונות)



 
מצב
הנושא נעול.
למעלה