שבתשתיות - A1, מנהרת הדגל 4

מצב
הנושא נעול.
תודה רבה ! מטרידה אותי שאלת השלוליות:

לסיום, האחת והיחידה: תבנית פיר הדרגנועים.
סקירת הפרויקט תימשך גם בשבוע הבא אי"
. עוד נותר לנו לתור את אולם הנוסעים, לטפס את כל אורכו של פיר הדרגנועים ולסרוק את "האזור האסור". עד שזה יקרה, אני מקווה לראות ידידנו הג'ינג'י מעלה סקירה של חלקו השני של מבצע הדרגנועים בתחנת האומה.
את תמונות הסיום של השרשור אני בוחר להעלות כהמשך לנכתב בהודעת הפתיחה. תבנית פיר הדרגנועים של "תבנית אשדוד" היא היחידה מסוגה בעולם. התבנית מסוגלת לטפס עד לשיפוע מקסימלי בן 34 מעלות. "תבנית האפייה" החכמה הזו יודעת לאפות/לצקת הן את דפנות הפיר והן את הרצפה שמשמשת עבורה בהמשך כמסלול הנסיעה. משקלה של מיס אשדוד מגיע ל-100 טון בקירוב. משקל זה נדרש עקב הלחצים הפיזיקליים שמופעלים על התבנית בשיפוע החד של הפיר ובשל המערכות ההינע הפנימיות שלה. לתבנית ארבע רגליים שאיתן היא מטפסת במעלה הפיר. הרגליים נפתחות ונסגרות בהתאם לשיפוע המשתנה. באמצעות רגליה האחוריות היא מטפסת עד לנפילה אופקית שמתרחשת בכל פעם שמסתיים השיפוע ומגיעים לישורת. שילובה של התבנית יחד עם כרייתו של הפיר מלמטה כלפי מעלה, הופכים את ביצוע פיר הדרגנועים הישראלי למרכיב ייחודי בפרויקט. המפעל המשפחתי הצנוע מאשדוד, שמעסיק 20 עובדים בלבד, עושה זאת שוב ומוציא תחת ידיו מוצר מתוחכם ומוביל מסוגו בעולם.

בימים אלה נמצאת תבנית הפיר בקצהו העליון ורואה בעיניה את האור שבקצה המנהרה. אלא שכמו משה על הר נבו, גם התבנית הייחודית לא תזכה להיכנס לארץ המובטחת.
ביום חמישי הקרוב תסיים התבנית את עבודתה בפיר הדרגנועים עם ביצועה של היציקה האחרונה. חלקי המתכת של התבנית ינוסרו לחלקים קטנים ויוצאו החוצה דרך אולם הנוסעים. סביר להניח כי ביובל הקרוב לא נזכה לראות פיר ייחודי שכזה נבנה בארץ. אנו בפורום תח"צ נוכל להעיד שראינו הופעה חד-פעמית של תבנית ש"מסרה את חייה"
עבור נוחותם של נוסעי תחנת האומה.
זה המקום להודות מקרב לב לבעלי "תבנית אשדוד" על המידע הטכני וההדמיה המצורפת להודעה זו. תודה גדולה לראש מנהלת A1 ולכל הקבלנים וחברות הניהול בפרויקט הענק; מכולם אנו זוכים לקבל שירות VIP רציף ומתמשך.
אדיוס אמיגוס! (3 תמונות)
תודה רבה ! מטרידה אותי שאלת השלוליות:
כמעט בכל תמונה ניתן לראות שלוליות ורטיבות/בוץ על פני הקרקע. מתי נזכה לראות תמונות יבשות? מדוע לא מטפלים בבעיית הרטיבות הזו הגורמת לטחב ולמחלות? ידוע לי ענין מי התהום, הנחל המסתורי ועוד אך הגיע הזמן לבצע איטום מוחלט הלא כן?
 

בועז ל

New member
המים שנראים בתמונה מגיעים מהציוד ההנדסי שעדיין עובד בתחנה

תודה רבה ! מטרידה אותי שאלת השלוליות:
כמעט בכל תמונה ניתן לראות שלוליות ורטיבות/בוץ על פני הקרקע. מתי נזכה לראות תמונות יבשות? מדוע לא מטפלים בבעיית הרטיבות הזו הגורמת לטחב ולמחלות? ידוע לי ענין מי התהום, הנחל המסתורי ועוד אך הגיע הזמן לבצע איטום מוחלט הלא כן?
המים שנראים בתמונה מגיעים מהציוד ההנדסי שעדיין עובד בתחנה
ומהמשך העבודות על מערכת הניקוז.
 

סנוי

New member
אין מילים לתאר את ההתלהבות שלי מהפרוייקט הזה.. תודה בועז!!

לסיום, האחת והיחידה: תבנית פיר הדרגנועים.
סקירת הפרויקט תימשך גם בשבוע הבא אי"
. עוד נותר לנו לתור את אולם הנוסעים, לטפס את כל אורכו של פיר הדרגנועים ולסרוק את "האזור האסור". עד שזה יקרה, אני מקווה לראות ידידנו הג'ינג'י מעלה סקירה של חלקו השני של מבצע הדרגנועים בתחנת האומה.
את תמונות הסיום של השרשור אני בוחר להעלות כהמשך לנכתב בהודעת הפתיחה. תבנית פיר הדרגנועים של "תבנית אשדוד" היא היחידה מסוגה בעולם. התבנית מסוגלת לטפס עד לשיפוע מקסימלי בן 34 מעלות. "תבנית האפייה" החכמה הזו יודעת לאפות/לצקת הן את דפנות הפיר והן את הרצפה שמשמשת עבורה בהמשך כמסלול הנסיעה. משקלה של מיס אשדוד מגיע ל-100 טון בקירוב. משקל זה נדרש עקב הלחצים הפיזיקליים שמופעלים על התבנית בשיפוע החד של הפיר ובשל המערכות ההינע הפנימיות שלה. לתבנית ארבע רגליים שאיתן היא מטפסת במעלה הפיר. הרגליים נפתחות ונסגרות בהתאם לשיפוע המשתנה. באמצעות רגליה האחוריות היא מטפסת עד לנפילה אופקית שמתרחשת בכל פעם שמסתיים השיפוע ומגיעים לישורת. שילובה של התבנית יחד עם כרייתו של הפיר מלמטה כלפי מעלה, הופכים את ביצוע פיר הדרגנועים הישראלי למרכיב ייחודי בפרויקט. המפעל המשפחתי הצנוע מאשדוד, שמעסיק 20 עובדים בלבד, עושה זאת שוב ומוציא תחת ידיו מוצר מתוחכם ומוביל מסוגו בעולם.

בימים אלה נמצאת תבנית הפיר בקצהו העליון ורואה בעיניה את האור שבקצה המנהרה. אלא שכמו משה על הר נבו, גם התבנית הייחודית לא תזכה להיכנס לארץ המובטחת.
ביום חמישי הקרוב תסיים התבנית את עבודתה בפיר הדרגנועים עם ביצועה של היציקה האחרונה. חלקי המתכת של התבנית ינוסרו לחלקים קטנים ויוצאו החוצה דרך אולם הנוסעים. סביר להניח כי ביובל הקרוב לא נזכה לראות פיר ייחודי שכזה נבנה בארץ. אנו בפורום תח"צ נוכל להעיד שראינו הופעה חד-פעמית של תבנית ש"מסרה את חייה"
עבור נוחותם של נוסעי תחנת האומה.
זה המקום להודות מקרב לב לבעלי "תבנית אשדוד" על המידע הטכני וההדמיה המצורפת להודעה זו. תודה גדולה לראש מנהלת A1 ולכל הקבלנים וחברות הניהול בפרויקט הענק; מכולם אנו זוכים לקבל שירות VIP רציף ומתמשך.
אדיוס אמיגוס! (3 תמונות)
אין מילים לתאר את ההתלהבות שלי מהפרוייקט הזה.. תודה בועז!!
 

loco58

New member
תודה רבה בועז! כרגיל התמונות מעוררות התפעלות והשראה!

לסיום, האחת והיחידה: תבנית פיר הדרגנועים.
סקירת הפרויקט תימשך גם בשבוע הבא אי"
. עוד נותר לנו לתור את אולם הנוסעים, לטפס את כל אורכו של פיר הדרגנועים ולסרוק את "האזור האסור". עד שזה יקרה, אני מקווה לראות ידידנו הג'ינג'י מעלה סקירה של חלקו השני של מבצע הדרגנועים בתחנת האומה.
את תמונות הסיום של השרשור אני בוחר להעלות כהמשך לנכתב בהודעת הפתיחה. תבנית פיר הדרגנועים של "תבנית אשדוד" היא היחידה מסוגה בעולם. התבנית מסוגלת לטפס עד לשיפוע מקסימלי בן 34 מעלות. "תבנית האפייה" החכמה הזו יודעת לאפות/לצקת הן את דפנות הפיר והן את הרצפה שמשמשת עבורה בהמשך כמסלול הנסיעה. משקלה של מיס אשדוד מגיע ל-100 טון בקירוב. משקל זה נדרש עקב הלחצים הפיזיקליים שמופעלים על התבנית בשיפוע החד של הפיר ובשל המערכות ההינע הפנימיות שלה. לתבנית ארבע רגליים שאיתן היא מטפסת במעלה הפיר. הרגליים נפתחות ונסגרות בהתאם לשיפוע המשתנה. באמצעות רגליה האחוריות היא מטפסת עד לנפילה אופקית שמתרחשת בכל פעם שמסתיים השיפוע ומגיעים לישורת. שילובה של התבנית יחד עם כרייתו של הפיר מלמטה כלפי מעלה, הופכים את ביצוע פיר הדרגנועים הישראלי למרכיב ייחודי בפרויקט. המפעל המשפחתי הצנוע מאשדוד, שמעסיק 20 עובדים בלבד, עושה זאת שוב ומוציא תחת ידיו מוצר מתוחכם ומוביל מסוגו בעולם.

בימים אלה נמצאת תבנית הפיר בקצהו העליון ורואה בעיניה את האור שבקצה המנהרה. אלא שכמו משה על הר נבו, גם התבנית הייחודית לא תזכה להיכנס לארץ המובטחת.
ביום חמישי הקרוב תסיים התבנית את עבודתה בפיר הדרגנועים עם ביצועה של היציקה האחרונה. חלקי המתכת של התבנית ינוסרו לחלקים קטנים ויוצאו החוצה דרך אולם הנוסעים. סביר להניח כי ביובל הקרוב לא נזכה לראות פיר ייחודי שכזה נבנה בארץ. אנו בפורום תח"צ נוכל להעיד שראינו הופעה חד-פעמית של תבנית ש"מסרה את חייה"
עבור נוחותם של נוסעי תחנת האומה.
זה המקום להודות מקרב לב לבעלי "תבנית אשדוד" על המידע הטכני וההדמיה המצורפת להודעה זו. תודה גדולה לראש מנהלת A1 ולכל הקבלנים וחברות הניהול בפרויקט הענק; מכולם אנו זוכים לקבל שירות VIP רציף ומתמשך.
אדיוס אמיגוס! (3 תמונות)
תודה רבה בועז! כרגיל התמונות מעוררות התפעלות והשראה!
 
מרשים ביותר. נראה לי שכל נושא התשתיות במדינת ישראל

לסיום, האחת והיחידה: תבנית פיר הדרגנועים.
סקירת הפרויקט תימשך גם בשבוע הבא אי"
. עוד נותר לנו לתור את אולם הנוסעים, לטפס את כל אורכו של פיר הדרגנועים ולסרוק את "האזור האסור". עד שזה יקרה, אני מקווה לראות ידידנו הג'ינג'י מעלה סקירה של חלקו השני של מבצע הדרגנועים בתחנת האומה.
את תמונות הסיום של השרשור אני בוחר להעלות כהמשך לנכתב בהודעת הפתיחה. תבנית פיר הדרגנועים של "תבנית אשדוד" היא היחידה מסוגה בעולם. התבנית מסוגלת לטפס עד לשיפוע מקסימלי בן 34 מעלות. "תבנית האפייה" החכמה הזו יודעת לאפות/לצקת הן את דפנות הפיר והן את הרצפה שמשמשת עבורה בהמשך כמסלול הנסיעה. משקלה של מיס אשדוד מגיע ל-100 טון בקירוב. משקל זה נדרש עקב הלחצים הפיזיקליים שמופעלים על התבנית בשיפוע החד של הפיר ובשל המערכות ההינע הפנימיות שלה. לתבנית ארבע רגליים שאיתן היא מטפסת במעלה הפיר. הרגליים נפתחות ונסגרות בהתאם לשיפוע המשתנה. באמצעות רגליה האחוריות היא מטפסת עד לנפילה אופקית שמתרחשת בכל פעם שמסתיים השיפוע ומגיעים לישורת. שילובה של התבנית יחד עם כרייתו של הפיר מלמטה כלפי מעלה, הופכים את ביצוע פיר הדרגנועים הישראלי למרכיב ייחודי בפרויקט. המפעל המשפחתי הצנוע מאשדוד, שמעסיק 20 עובדים בלבד, עושה זאת שוב ומוציא תחת ידיו מוצר מתוחכם ומוביל מסוגו בעולם.

בימים אלה נמצאת תבנית הפיר בקצהו העליון ורואה בעיניה את האור שבקצה המנהרה. אלא שכמו משה על הר נבו, גם התבנית הייחודית לא תזכה להיכנס לארץ המובטחת.
ביום חמישי הקרוב תסיים התבנית את עבודתה בפיר הדרגנועים עם ביצועה של היציקה האחרונה. חלקי המתכת של התבנית ינוסרו לחלקים קטנים ויוצאו החוצה דרך אולם הנוסעים. סביר להניח כי ביובל הקרוב לא נזכה לראות פיר ייחודי שכזה נבנה בארץ. אנו בפורום תח"צ נוכל להעיד שראינו הופעה חד-פעמית של תבנית ש"מסרה את חייה"
עבור נוחותם של נוסעי תחנת האומה.
זה המקום להודות מקרב לב לבעלי "תבנית אשדוד" על המידע הטכני וההדמיה המצורפת להודעה זו. תודה גדולה לראש מנהלת A1 ולכל הקבלנים וחברות הניהול בפרויקט הענק; מכולם אנו זוכים לקבל שירות VIP רציף ומתמשך.
אדיוס אמיגוס! (3 תמונות)
מרשים ביותר. נראה לי שכל נושא התשתיות במדינת ישראל
עלה בדרגה לאחר פרויקט המסילה לירושלים. זהו סטנדרט אחר. תודה, בעז
 
שבוע טוב רענן כגן רטוב
. . .

לסיום, האחת והיחידה: תבנית פיר הדרגנועים.
סקירת הפרויקט תימשך גם בשבוע הבא אי"
. עוד נותר לנו לתור את אולם הנוסעים, לטפס את כל אורכו של פיר הדרגנועים ולסרוק את "האזור האסור". עד שזה יקרה, אני מקווה לראות ידידנו הג'ינג'י מעלה סקירה של חלקו השני של מבצע הדרגנועים בתחנת האומה.
את תמונות הסיום של השרשור אני בוחר להעלות כהמשך לנכתב בהודעת הפתיחה. תבנית פיר הדרגנועים של "תבנית אשדוד" היא היחידה מסוגה בעולם. התבנית מסוגלת לטפס עד לשיפוע מקסימלי בן 34 מעלות. "תבנית האפייה" החכמה הזו יודעת לאפות/לצקת הן את דפנות הפיר והן את הרצפה שמשמשת עבורה בהמשך כמסלול הנסיעה. משקלה של מיס אשדוד מגיע ל-100 טון בקירוב. משקל זה נדרש עקב הלחצים הפיזיקליים שמופעלים על התבנית בשיפוע החד של הפיר ובשל המערכות ההינע הפנימיות שלה. לתבנית ארבע רגליים שאיתן היא מטפסת במעלה הפיר. הרגליים נפתחות ונסגרות בהתאם לשיפוע המשתנה. באמצעות רגליה האחוריות היא מטפסת עד לנפילה אופקית שמתרחשת בכל פעם שמסתיים השיפוע ומגיעים לישורת. שילובה של התבנית יחד עם כרייתו של הפיר מלמטה כלפי מעלה, הופכים את ביצוע פיר הדרגנועים הישראלי למרכיב ייחודי בפרויקט. המפעל המשפחתי הצנוע מאשדוד, שמעסיק 20 עובדים בלבד, עושה זאת שוב ומוציא תחת ידיו מוצר מתוחכם ומוביל מסוגו בעולם.

בימים אלה נמצאת תבנית הפיר בקצהו העליון ורואה בעיניה את האור שבקצה המנהרה. אלא שכמו משה על הר נבו, גם התבנית הייחודית לא תזכה להיכנס לארץ המובטחת.
ביום חמישי הקרוב תסיים התבנית את עבודתה בפיר הדרגנועים עם ביצועה של היציקה האחרונה. חלקי המתכת של התבנית ינוסרו לחלקים קטנים ויוצאו החוצה דרך אולם הנוסעים. סביר להניח כי ביובל הקרוב לא נזכה לראות פיר ייחודי שכזה נבנה בארץ. אנו בפורום תח"צ נוכל להעיד שראינו הופעה חד-פעמית של תבנית ש"מסרה את חייה"
עבור נוחותם של נוסעי תחנת האומה.
זה המקום להודות מקרב לב לבעלי "תבנית אשדוד" על המידע הטכני וההדמיה המצורפת להודעה זו. תודה גדולה לראש מנהלת A1 ולכל הקבלנים וחברות הניהול בפרויקט הענק; מכולם אנו זוכים לקבל שירות VIP רציף ומתמשך.
אדיוס אמיגוס! (3 תמונות)
שבוע טוב רענן כגן רטוב
. . .
לפי התמונות שלך, נראה שמישהו כבר הספיק לטפס את כל אורכו של פיר הדרגנועים ולצלם את התבנית ממבט תחתון, משום מה אני חושד בך בפעולה.
במחשבה נוספת, יתכן שירדת מאולם הנוסעים העליון, אם כי אז נגעה מלכות אלקטרה בחברתה.

אני עדיין לא מעכל את נתון משקל התבנית הזו, שהוא יותר מטנק מרכבה 4 לדוגמה.

האם כשכתבת שחלקי התבנית המנוסרים יצאו דרך אולם הנוסעים, התכוונת לאולם הנוסעים העליון אליו היא קרובה זה עתה?
 

בועז ל

New member
גם אני לא מעכל שהצלחתי לטפס את כל הקאדר הזה.


שבוע טוב רענן כגן רטוב
. . .
לפי התמונות שלך, נראה שמישהו כבר הספיק לטפס את כל אורכו של פיר הדרגנועים ולצלם את התבנית ממבט תחתון, משום מה אני חושד בך בפעולה.
במחשבה נוספת, יתכן שירדת מאולם הנוסעים העליון, אם כי אז נגעה מלכות אלקטרה בחברתה.

אני עדיין לא מעכל את נתון משקל התבנית הזו, שהוא יותר מטנק מרכבה 4 לדוגמה.

האם כשכתבת שחלקי התבנית המנוסרים יצאו דרך אולם הנוסעים, התכוונת לאולם הנוסעים העליון אליו היא קרובה זה עתה?
גם אני לא מעכל שהצלחתי לטפס את כל הקאדר הזה.

כשאני כותב "אולם נוסעים" זה תמיד למטה אלא אם כן צוין אחרת.
 

אלכסיי03

New member
תודה רבה על הסקירה המושקעת!

לסיום, האחת והיחידה: תבנית פיר הדרגנועים.
סקירת הפרויקט תימשך גם בשבוע הבא אי"
. עוד נותר לנו לתור את אולם הנוסעים, לטפס את כל אורכו של פיר הדרגנועים ולסרוק את "האזור האסור". עד שזה יקרה, אני מקווה לראות ידידנו הג'ינג'י מעלה סקירה של חלקו השני של מבצע הדרגנועים בתחנת האומה.
את תמונות הסיום של השרשור אני בוחר להעלות כהמשך לנכתב בהודעת הפתיחה. תבנית פיר הדרגנועים של "תבנית אשדוד" היא היחידה מסוגה בעולם. התבנית מסוגלת לטפס עד לשיפוע מקסימלי בן 34 מעלות. "תבנית האפייה" החכמה הזו יודעת לאפות/לצקת הן את דפנות הפיר והן את הרצפה שמשמשת עבורה בהמשך כמסלול הנסיעה. משקלה של מיס אשדוד מגיע ל-100 טון בקירוב. משקל זה נדרש עקב הלחצים הפיזיקליים שמופעלים על התבנית בשיפוע החד של הפיר ובשל המערכות ההינע הפנימיות שלה. לתבנית ארבע רגליים שאיתן היא מטפסת במעלה הפיר. הרגליים נפתחות ונסגרות בהתאם לשיפוע המשתנה. באמצעות רגליה האחוריות היא מטפסת עד לנפילה אופקית שמתרחשת בכל פעם שמסתיים השיפוע ומגיעים לישורת. שילובה של התבנית יחד עם כרייתו של הפיר מלמטה כלפי מעלה, הופכים את ביצוע פיר הדרגנועים הישראלי למרכיב ייחודי בפרויקט. המפעל המשפחתי הצנוע מאשדוד, שמעסיק 20 עובדים בלבד, עושה זאת שוב ומוציא תחת ידיו מוצר מתוחכם ומוביל מסוגו בעולם.

בימים אלה נמצאת תבנית הפיר בקצהו העליון ורואה בעיניה את האור שבקצה המנהרה. אלא שכמו משה על הר נבו, גם התבנית הייחודית לא תזכה להיכנס לארץ המובטחת.
ביום חמישי הקרוב תסיים התבנית את עבודתה בפיר הדרגנועים עם ביצועה של היציקה האחרונה. חלקי המתכת של התבנית ינוסרו לחלקים קטנים ויוצאו החוצה דרך אולם הנוסעים. סביר להניח כי ביובל הקרוב לא נזכה לראות פיר ייחודי שכזה נבנה בארץ. אנו בפורום תח"צ נוכל להעיד שראינו הופעה חד-פעמית של תבנית ש"מסרה את חייה"
עבור נוחותם של נוסעי תחנת האומה.
זה המקום להודות מקרב לב לבעלי "תבנית אשדוד" על המידע הטכני וההדמיה המצורפת להודעה זו. תודה גדולה לראש מנהלת A1 ולכל הקבלנים וחברות הניהול בפרויקט הענק; מכולם אנו זוכים לקבל שירות VIP רציף ומתמשך.
אדיוס אמיגוס! (3 תמונות)
תודה רבה על הסקירה המושקעת!
 

mauzer

New member
תודה רבה בועז !!

שבתשתיות - A1, מנהרת הדגל 4
שבת שלום, ששת קוראיי היקרים.
אפתח בווידוי: כמעריץ נלהב של תחנת האומה, מסעו של כבוד הרב פיינשטיין למוסקבה לא עשה לי טוב. בתוך שלוש דקות של סרטון הפכו דרגנועי התחנה לצל חיוור של דרגנועי "הדיכוי" הסובייטי. על אף עומקה המכובד של תחנת האומה, יש עמוקות ממנה בעולם ויש המסתכלות עליה במבט מתנשא מלמטה.

לרגע חשבתי להפסיק לתמיד את תיעוד פיר הדרגנועים, אלא שאז נזכרתי: הלו-הלו, גם לתחנה שלנו יש כמה מידות טובות להציע ובכל זאת יש בה משהו. בשרשור התפעלות פרטי זה (אתם כמובן מוזמנים להצטרף אליי) אנסה להיזכר ולהזכיר את סוד קסמה של אם כל המנהרות בארץ.
תודה רבה בועז !!
 

amit1270

New member
תודה רבה בועז


שבתשתיות - A1, מנהרת הדגל 4
שבת שלום, ששת קוראיי היקרים.
אפתח בווידוי: כמעריץ נלהב של תחנת האומה, מסעו של כבוד הרב פיינשטיין למוסקבה לא עשה לי טוב. בתוך שלוש דקות של סרטון הפכו דרגנועי התחנה לצל חיוור של דרגנועי "הדיכוי" הסובייטי. על אף עומקה המכובד של תחנת האומה, יש עמוקות ממנה בעולם ויש המסתכלות עליה במבט מתנשא מלמטה.

לרגע חשבתי להפסיק לתמיד את תיעוד פיר הדרגנועים, אלא שאז נזכרתי: הלו-הלו, גם לתחנה שלנו יש כמה מידות טובות להציע ובכל זאת יש בה משהו. בשרשור התפעלות פרטי זה (אתם כמובן מוזמנים להצטרף אליי) אנסה להיזכר ולהזכיר את סוד קסמה של אם כל המנהרות בארץ.
תודה רבה בועז

מצטרף לכל הסופרלטיבים ומצרף תמונה של "פרח לב הזהב" בהופעת בכורה בפורום.


 

davidfainshtein

Member
מנהל
כאשר הבטחתי לך את הדרגנוע הארוך בעולם

שבתשתיות - A1, מנהרת הדגל 4
שבת שלום, ששת קוראיי היקרים.
אפתח בווידוי: כמעריץ נלהב של תחנת האומה, מסעו של כבוד הרב פיינשטיין למוסקבה לא עשה לי טוב. בתוך שלוש דקות של סרטון הפכו דרגנועי התחנה לצל חיוור של דרגנועי "הדיכוי" הסובייטי. על אף עומקה המכובד של תחנת האומה, יש עמוקות ממנה בעולם ויש המסתכלות עליה במבט מתנשא מלמטה.

לרגע חשבתי להפסיק לתמיד את תיעוד פיר הדרגנועים, אלא שאז נזכרתי: הלו-הלו, גם לתחנה שלנו יש כמה מידות טובות להציע ובכל זאת יש בה משהו. בשרשור התפעלות פרטי זה (אתם כמובן מוזמנים להצטרף אליי) אנסה להיזכר ולהזכיר את סוד קסמה של אם כל המנהרות בארץ.
כאשר הבטחתי לך את הדרגנוע הארוך בעולם
לא התכוונתי כלל להמעיט בערכה של תחנת האם שלנו, להיפך!
בהחלט יש לנו במה להתגאות.
 

S o l l y

New member
תודה!! מדהים כל פעם מחדש....

שבתשתיות - A1, מנהרת הדגל 4
שבת שלום, ששת קוראיי היקרים.
אפתח בווידוי: כמעריץ נלהב של תחנת האומה, מסעו של כבוד הרב פיינשטיין למוסקבה לא עשה לי טוב. בתוך שלוש דקות של סרטון הפכו דרגנועי התחנה לצל חיוור של דרגנועי "הדיכוי" הסובייטי. על אף עומקה המכובד של תחנת האומה, יש עמוקות ממנה בעולם ויש המסתכלות עליה במבט מתנשא מלמטה.

לרגע חשבתי להפסיק לתמיד את תיעוד פיר הדרגנועים, אלא שאז נזכרתי: הלו-הלו, גם לתחנה שלנו יש כמה מידות טובות להציע ובכל זאת יש בה משהו. בשרשור התפעלות פרטי זה (אתם כמובן מוזמנים להצטרף אליי) אנסה להיזכר ולהזכיר את סוד קסמה של אם כל המנהרות בארץ.
תודה!! מדהים כל פעם מחדש....
 

ניקולאי

New member
תודה בועז, אין עליך!


שבתשתיות - A1, מנהרת הדגל 4
שבת שלום, ששת קוראיי היקרים.
אפתח בווידוי: כמעריץ נלהב של תחנת האומה, מסעו של כבוד הרב פיינשטיין למוסקבה לא עשה לי טוב. בתוך שלוש דקות של סרטון הפכו דרגנועי התחנה לצל חיוור של דרגנועי "הדיכוי" הסובייטי. על אף עומקה המכובד של תחנת האומה, יש עמוקות ממנה בעולם ויש המסתכלות עליה במבט מתנשא מלמטה.

לרגע חשבתי להפסיק לתמיד את תיעוד פיר הדרגנועים, אלא שאז נזכרתי: הלו-הלו, גם לתחנה שלנו יש כמה מידות טובות להציע ובכל זאת יש בה משהו. בשרשור התפעלות פרטי זה (אתם כמובן מוזמנים להצטרף אליי) אנסה להיזכר ולהזכיר את סוד קסמה של אם כל המנהרות בארץ.
תודה בועז, אין עליך!
 

בועז ל

New member
תודה רבה לכולם על התגובות.

שבתשתיות - A1, מנהרת הדגל 4
שבת שלום, ששת קוראיי היקרים.
אפתח בווידוי: כמעריץ נלהב של תחנת האומה, מסעו של כבוד הרב פיינשטיין למוסקבה לא עשה לי טוב. בתוך שלוש דקות של סרטון הפכו דרגנועי התחנה לצל חיוור של דרגנועי "הדיכוי" הסובייטי. על אף עומקה המכובד של תחנת האומה, יש עמוקות ממנה בעולם ויש המסתכלות עליה במבט מתנשא מלמטה.

לרגע חשבתי להפסיק לתמיד את תיעוד פיר הדרגנועים, אלא שאז נזכרתי: הלו-הלו, גם לתחנה שלנו יש כמה מידות טובות להציע ובכל זאת יש בה משהו. בשרשור התפעלות פרטי זה (אתם כמובן מוזמנים להצטרף אליי) אנסה להיזכר ולהזכיר את סוד קסמה של אם כל המנהרות בארץ.
תודה רבה לכולם על התגובות.
שמחתי לגלות "נגועים" נוספים בחיידק המנהרות.


 
סחטן על זווית הצילום המקורית


תודה רבה לכולם על התגובות.
שמחתי לגלות "נגועים" נוספים בחיידק המנהרות.
סחטן על זווית הצילום המקורית

יש כאלה שקונים עדשת זום כדי לחסוך להתקרב,
אתה קונה עדשת זום שכזו בכדי להתרחק . . .

התמונות המצורפות צולמו בשבוע שעבר במבשרת. אני מעלה אותן כאן כדי לא להשאיר הנייר חלק.





 

Ccyclist

Well-known member
"Fellow Travellers" - ביטוי פוליטי בריטי

תודה רבה לכולם על התגובות.
שמחתי לגלות "נגועים" נוספים בחיידק המנהרות.
"Fellow Travellers" - ביטוי פוליטי בריטי
שמשמעותו דווקא קומוניסטים או אנשי שמאל קיצוני הנמצאים "ביחד" במערכת הפוליטית (בעיקר באגף השמאלי של הלייבור) למרות שאין ביניהם הסכם פורמאלי, והבחירה בהם אינה בהכרח הצבעה לשמאל הקיצוני - ולכן יש לזה משמעות של מפלגה בתוך מפלגה, ארון לא ארון, ודבקות באותם העקרונות.
 

Ccyclist

Well-known member
תודה ושוב תודה על הסיקור הנרחב והמפורט.

שבתשתיות - A1, מנהרת הדגל 4
שבת שלום, ששת קוראיי היקרים.
אפתח בווידוי: כמעריץ נלהב של תחנת האומה, מסעו של כבוד הרב פיינשטיין למוסקבה לא עשה לי טוב. בתוך שלוש דקות של סרטון הפכו דרגנועי התחנה לצל חיוור של דרגנועי "הדיכוי" הסובייטי. על אף עומקה המכובד של תחנת האומה, יש עמוקות ממנה בעולם ויש המסתכלות עליה במבט מתנשא מלמטה.

לרגע חשבתי להפסיק לתמיד את תיעוד פיר הדרגנועים, אלא שאז נזכרתי: הלו-הלו, גם לתחנה שלנו יש כמה מידות טובות להציע ובכל זאת יש בה משהו. בשרשור התפעלות פרטי זה (אתם כמובן מוזמנים להצטרף אליי) אנסה להיזכר ולהזכיר את סוד קסמה של אם כל המנהרות בארץ.
תודה ושוב תודה על הסיקור הנרחב והמפורט.
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה