שבתשתיות - A1, מנהרה 4.

מצב
הנושא נעול.

alantan

New member
נכון, אם לא הייתי יודע, הייתי חושב שמדובר באיזה פרוייקט צפון

הגודל מדהים אותי בכל פעם מחדש
אין עוד הרבה דברים כאלה בעולם, אנשים פשוט לא מתארים לעצמם: תחנות רכבת תחתית למיניהן בכלל לא מתקרבות למימדים של המבנה הזה...
נכון, אם לא הייתי יודע, הייתי חושב שמדובר באיזה פרוייקט צפון
קוריאני מטורף...
הגובה המוגזם הזה שלאחרונה הובהר כאן שזה עבור תקני אש, זה דבר שכמעט לא נעשה בפרוייקטים אחרים בעולם, אבל כנראה שהתקנים השתנו בשנים האחרונות.
 

tapuzo2

New member
למה לאפשר ל-6000 זוגות דיור? נוציא 2.5 מליארד על מחלף מיותר

ובנתיים בתחנות הנת"צ: ארונות ללא דלתות, אין זכוכית ואין מפות

ככה נראות לאחרונה תחנות אוטובוסי המטרונית:
בלוחות המידע נתלשו המפות ואין זכוכיות.
בארונות הבקרה אין דלתות.
האם נופץ? ונדליזם? תיקונים של דן צפון?
איפה תגובת החברה למצב?
צולם בתחנה מול מת"ם, כך המראה כמעט בכולן
למה לאפשר ל-6000 זוגות דיור? נוציא 2.5 מליארד על מחלף מיותר
קדימה איפה עוד נשארו קצת הרים וגבעות או שדות שעוד לא הרסנו ונגנסנו מהם עם מחלפים?
אה, נכון, בדרך לירושלים. כלומר: אם מקימים רכבת שתוריד מהכביש עשרות אלפי נוסעים,
אז מה שממש דחוף זה להוסיף לו עוד נתיב וכמובן מחלף אימתני ואיך לא גם מנהרה בחלופה
הכי יקרה שעלותה - שימו לב - 2.5 מליארד שקל.

שזה העלות של: בניית 6000 יח"ד לזוגות צעירים..
אז למה לאפשר ל-6000 משפחות חדשות לחיות בדירה בלי משכנתא חונקת או אצל ההורים,
עם עזרה של המדינה, כמו כל מדינה שפויה כולל הקפטליסטיות ביותר, אם אפשר בלחץ לוביסטים
של חברות התשתיות בבעלות הטייקונים לזרוק את הכסף על עוד מחלף ענק ומיותר עם מנהרות.
אה ובצפון אחרי צי מליארד שקל על צומת גולני השומם, בבנייה עכשיו עוד שני מחלפים במליארד שקל
נוספים. הידד. נערי האוצר מקצצים בחינוך, בדיור ציבורי, ברווחה - אבל לכבישים ואספלט הכסף נשפך
וכי למה? כי נערי האוצר שופכים תקציבים ומבצעים הפרטות לידי החברות שאחרכך יעסיקו אותם.
 

amit1270

New member
הרכבת לא תוריד, היא תוסיף עשרות אלפי נוסעים

למה לאפשר ל-6000 זוגות דיור? נוציא 2.5 מליארד על מחלף מיותר
קדימה איפה עוד נשארו קצת הרים וגבעות או שדות שעוד לא הרסנו ונגנסנו מהם עם מחלפים?
אה, נכון, בדרך לירושלים. כלומר: אם מקימים רכבת שתוריד מהכביש עשרות אלפי נוסעים,
אז מה שממש דחוף זה להוסיף לו עוד נתיב וכמובן מחלף אימתני ואיך לא גם מנהרה בחלופה
הכי יקרה שעלותה - שימו לב - 2.5 מליארד שקל.

שזה העלות של: בניית 6000 יח"ד לזוגות צעירים..
אז למה לאפשר ל-6000 משפחות חדשות לחיות בדירה בלי משכנתא חונקת או אצל ההורים,
עם עזרה של המדינה, כמו כל מדינה שפויה כולל הקפטליסטיות ביותר, אם אפשר בלחץ לוביסטים
של חברות התשתיות בבעלות הטייקונים לזרוק את הכסף על עוד מחלף ענק ומיותר עם מנהרות.
אה ובצפון אחרי צי מליארד שקל על צומת גולני השומם, בבנייה עכשיו עוד שני מחלפים במליארד שקל
נוספים. הידד. נערי האוצר מקצצים בחינוך, בדיור ציבורי, ברווחה - אבל לכבישים ואספלט הכסף נשפך
וכי למה? כי נערי האוצר שופכים תקציבים ומבצעים הפרטות לידי החברות שאחרכך יעסיקו אותם.
הרכבת לא תוריד, היא תוסיף עשרות אלפי נוסעים
בלי שום קשר לרכבת (שאני הראשון לברך על הקמתה) כביש ירושלים-תל אביב במצבו הנוכחי לא ראוי להוות חיבור בין בירת ישראל עם כמעט מיליון תושבים לבין המטרופולין המרכזי עם 3-4 מיליון תושבים. השדרוג הוא הכרחי ולא תעזור כל הקשקשת שלך.
 

בועז ל

New member
מבט מזרחה ברציף הדרומי.

שבתשתיות - A1, מנהרה 4.
שבת שלום, ששת קוראיי הנאמנים, ו"אחרי החגים" שכולו התאוששות לכם.
במהלך השבוע קיימתי שני סיורים. האחד במנהרה 4 של פרויקט A1, השני בפרויקט כביש 1. ראש מנהלת כביש 1, מר דוד לנדסמן, אירח אותי ואת ד"ר התחכמות במשרדי המנהלת. לאחר המצגת וסקירת הפרויקט יצאנו אל השטח. סיירנו בקטע המרכזי של הפרויקט, שורש-חמד, ובקטע המרתק ביותר שלו, הקטע המזרחי שכולל את עמק ארזה, גשר מוצא ו...מנהרות הראל! את התמונות והרשמים מסיור מעניין זה אני מקווה לשלב ב"שבתשתיות" הבא (בלי נדר
) ובדף הפייסבוק של "שבתשתיות".
יום לפני הסיור בכביש 1 נערך הסיור במנהרה 4. מנהרה 4 היא אחד מאתרי העבודה בפרויקט שלעולם לא יימאס לי לבקר בהם, ולמרות זאת, הביקור במנהרה 4 מגיע לאחר הפוגה של למעלה משבעה חודשים. ו'למרות זאת 2' - לא מכבר הבטנו בתמונות ממנהרה 4 ובזכות מנהלת הפרויקט וחברות הביצוע, אנו מעודכנים במתרחש במנהרה ובקצב ההתקדמות. אי לכך, שרשור זה לא יכיל בתוכו מידע חדש אלא תמונות משופרות בלבד מאלה שהועברו אלינו. אלו מבין ששת קוראיי הנאמנים ששבעו די ממנהרה 4, יכולים להמשיך במלאכת ההכנות לשבת בזמן
שסחבקכם הנאמן ממשיך עם היתר לשטוף עיניים באם כל המנהרות. אתם כבר יודעים: עליי זה לעולם לא נמאס...

בתמונה: קטע מתרשים כביש 1, שמוצב בחדר הישיבות של מנהלת הכביש.
מבט מזרחה ברציף הדרומי.
שלוש תמונות שמסכמות את סביבת מכונת הדיפון.





 

tapuzo2

New member
2.5 מליארד שקל בוזבזו על החלופה הכי יקרה ומחלף מיותר לגמרה

2.5 מליארד שקל בוזבזו על החלופה הכי יקרה ומחלף מיותר לגמרה

למה לאפשר ל-6000 זוגות דיור? נוציא 2.5 מליארד על מחלף מיותר
tapuzo2
17/10/14 17:33
3 [צפיות]
קדימה איפה עוד נשארו קצת הרים וגבעות או שדות שעוד לא הרסנו ונגנסנו מהם עם מחלפים?
אה, נכון, בדרך לירושלים. כלומר: אם מקימים רכבת שתוריד מהכביש עשרות אלפי נוסעים,
אז מה שממש דחוף זה להוסיף לו עוד נתיב וכמובן מחלף אימתני ואיך לא גם מנהרה בחלופה
הכי יקרה שעלותה - שימו לב - 2.5 מליארד שקל.

שזה העלות של: בניית 6000 יח"ד לזוגות צעירים..
אז למה לאפשר ל-6000 משפחות חדשות לחיות בדירה בלי משכנתא חונקת או אצל ההורים,
עם עזרה של המדינה, כמו כל מדינה שפויה כולל הקפטליסטיות ביותר, אם אפשר בלחץ לוביסטים
של חברות התשתיות בבעלות הטייקונים לזרוק את הכסף על עוד מחלף ענק ומיותר עם מנהרות.
אה ובצפון אחרי צי מליארד שקל על צומת גולני השומם, בבנייה עכשיו עוד שני מחלפים במליארד שקל
נוספים. הידד. נערי האוצר מקצצים בחינוך, בדיור ציבורי, ברווחה - אבל לכבישים ואספלט הכסף נשפך
וכי למה? כי נערי האוצר שופכים תקציבים ומבצעים הפרטות לידי החברות שאחרכך יעסיקו אותם.
 

בועז ל

New member
לפתוח לך את פינת "תפוזו עצבני"?

2.5 מליארד שקל בוזבזו על החלופה הכי יקרה ומחלף מיותר לגמרה

למה לאפשר ל-6000 זוגות דיור? נוציא 2.5 מליארד על מחלף מיותר
tapuzo2
17/10/14 17:33
3 [צפיות]
קדימה איפה עוד נשארו קצת הרים וגבעות או שדות שעוד לא הרסנו ונגנסנו מהם עם מחלפים?
אה, נכון, בדרך לירושלים. כלומר: אם מקימים רכבת שתוריד מהכביש עשרות אלפי נוסעים,
אז מה שממש דחוף זה להוסיף לו עוד נתיב וכמובן מחלף אימתני ואיך לא גם מנהרה בחלופה
הכי יקרה שעלותה - שימו לב - 2.5 מליארד שקל.

שזה העלות של: בניית 6000 יח"ד לזוגות צעירים..
אז למה לאפשר ל-6000 משפחות חדשות לחיות בדירה בלי משכנתא חונקת או אצל ההורים,
עם עזרה של המדינה, כמו כל מדינה שפויה כולל הקפטליסטיות ביותר, אם אפשר בלחץ לוביסטים
של חברות התשתיות בבעלות הטייקונים לזרוק את הכסף על עוד מחלף ענק ומיותר עם מנהרות.
אה ובצפון אחרי צי מליארד שקל על צומת גולני השומם, בבנייה עכשיו עוד שני מחלפים במליארד שקל
נוספים. הידד. נערי האוצר מקצצים בחינוך, בדיור ציבורי, ברווחה - אבל לכבישים ואספלט הכסף נשפך
וכי למה? כי נערי האוצר שופכים תקציבים ומבצעים הפרטות לידי החברות שאחרכך יעסיקו אותם.
לפתוח לך את פינת "תפוזו עצבני"?
נא לא לשרשר הודעות בלתי רלוונטיות לשרשור התשתיות.
 

tapuzo2

New member
ההודעה הזו מאד רלוונטית היא מדברת על נושא השרשור מחלף הראל

לפתוח לך את פינת "תפוזו עצבני"?
נא לא לשרשר הודעות בלתי רלוונטיות לשרשור התשתיות.
ההודעה הזו מאד רלוונטית היא מדברת על נושא השרשור מחלף הראל
בזבוז עתק נוסף לחברת התשתיות שאחרכך נערי האוצר יתקבלו לנהל אותה.
 

בועז ל

New member
נושא השרשור אינו מחלף הראל אלא מנהרה 4.

ההודעה הזו מאד רלוונטית היא מדברת על נושא השרשור מחלף הראל
בזבוז עתק נוסף לחברת התשתיות שאחרכך נערי האוצר יתקבלו לנהל אותה.
נושא השרשור אינו מחלף הראל אלא מנהרה 4.
אין לי בעיה עקרונית אם תפתח שרשור נפרד שבו תביע את עמדתך בסוגיית השקעות המדינה בפרויקטי התשתיות ובכללן מחלף הראל.
 

tapuzo2

New member
שזה במילים אחרות: "הבה נמשיך לנסות להשתיק כל דעה אחרת"

עדיף פשוט להתעלם מטרולים
יימאס להם לדבר אל הקיר והם יילכו לפורום יונית לוי.
שזה במילים אחרות: "הבה נמשיך לנסות להשתיק כל דעה אחרת"
כמעט שכחתי שהפורום נשלט על ידי מהנדסי תחבורה שעבורם כל ביקורת אחרת היא סדין אדום.
 

בועז ל

New member
הודעות מהסוג הנ"ל עלולות להביא לחסימתך.

שזה במילים אחרות: "הבה נמשיך לנסות להשתיק כל דעה אחרת"
כמעט שכחתי שהפורום נשלט על ידי מהנדסי תחבורה שעבורם כל ביקורת אחרת היא סדין אדום.
הודעות מהסוג הנ"ל עלולות להביא לחסימתך.
כבר הבהרתי היטב שאין להנהלת הפורום בעיה עם הצגת תפישת עולמך בלשון ראויה ובמינון שאינו גולש להצפה.
ורק לידיעתך, איש מבין הנהלת הפורום אינו מהנדס תחבורה, ולמיטב ידיעתי, אין כזה גם בין גולשיו.
 

tapuzo2

New member
למה שלא תחסום את מי שאחרי כל הודעה שלי רושם "טרול"?

הודעות מהסוג הנ"ל עלולות להביא לחסימתך.
כבר הבהרתי היטב שאין להנהלת הפורום בעיה עם הצגת תפישת עולמך בלשון ראויה ובמינון שאינו גולש להצפה.
ורק לידיעתך, איש מבין הנהלת הפורום אינו מהנדס תחבורה, ולמיטב ידיעתי, אין כזה גם בין גולשיו.
למה שלא תחסום את מי שאחרי כל הודעה שלי רושם "טרול"?
 

בועז ל

New member
עוד ברציף הדרומי

שבתשתיות - A1, מנהרה 4.
שבת שלום, ששת קוראיי הנאמנים, ו"אחרי החגים" שכולו התאוששות לכם.
במהלך השבוע קיימתי שני סיורים. האחד במנהרה 4 של פרויקט A1, השני בפרויקט כביש 1. ראש מנהלת כביש 1, מר דוד לנדסמן, אירח אותי ואת ד"ר התחכמות במשרדי המנהלת. לאחר המצגת וסקירת הפרויקט יצאנו אל השטח. סיירנו בקטע המרכזי של הפרויקט, שורש-חמד, ובקטע המרתק ביותר שלו, הקטע המזרחי שכולל את עמק ארזה, גשר מוצא ו...מנהרות הראל! את התמונות והרשמים מסיור מעניין זה אני מקווה לשלב ב"שבתשתיות" הבא (בלי נדר
) ובדף הפייסבוק של "שבתשתיות".
יום לפני הסיור בכביש 1 נערך הסיור במנהרה 4. מנהרה 4 היא אחד מאתרי העבודה בפרויקט שלעולם לא יימאס לי לבקר בהם, ולמרות זאת, הביקור במנהרה 4 מגיע לאחר הפוגה של למעלה משבעה חודשים. ו'למרות זאת 2' - לא מכבר הבטנו בתמונות ממנהרה 4 ובזכות מנהלת הפרויקט וחברות הביצוע, אנו מעודכנים במתרחש במנהרה ובקצב ההתקדמות. אי לכך, שרשור זה לא יכיל בתוכו מידע חדש אלא תמונות משופרות בלבד מאלה שהועברו אלינו. אלו מבין ששת קוראיי הנאמנים ששבעו די ממנהרה 4, יכולים להמשיך במלאכת ההכנות לשבת בזמן
שסחבקכם הנאמן ממשיך עם היתר לשטוף עיניים באם כל המנהרות. אתם כבר יודעים: עליי זה לעולם לא נמאס...

בתמונה: קטע מתרשים כביש 1, שמוצב בחדר הישיבות של מנהלת הכביש.
עוד ברציף הדרומי
לאחר שחלפנו ע"פ ה"חנוכייה" ומבנה 15-1, אני בדרך אל קצה הרציף. התאורה בדופן השמאלית מקשה קצת, אבל עדיין ניתן להבחין בפתחיהם של מבנים 15-2 ו-15-3. מבנים אלה, כידוע, הנם מנהרות הרוחב שעוברות דרך אולם הנוסעים ומקשרות בין הרציפים. בדופן הימנית נבנתה רמפת עפר, שמיד נעיף בה מבט.

 

בועז ל

New member
על רמפת העפר ברציף הדרומי.

שבתשתיות - A1, מנהרה 4.
שבת שלום, ששת קוראיי הנאמנים, ו"אחרי החגים" שכולו התאוששות לכם.
במהלך השבוע קיימתי שני סיורים. האחד במנהרה 4 של פרויקט A1, השני בפרויקט כביש 1. ראש מנהלת כביש 1, מר דוד לנדסמן, אירח אותי ואת ד"ר התחכמות במשרדי המנהלת. לאחר המצגת וסקירת הפרויקט יצאנו אל השטח. סיירנו בקטע המרכזי של הפרויקט, שורש-חמד, ובקטע המרתק ביותר שלו, הקטע המזרחי שכולל את עמק ארזה, גשר מוצא ו...מנהרות הראל! את התמונות והרשמים מסיור מעניין זה אני מקווה לשלב ב"שבתשתיות" הבא (בלי נדר
) ובדף הפייסבוק של "שבתשתיות".
יום לפני הסיור בכביש 1 נערך הסיור במנהרה 4. מנהרה 4 היא אחד מאתרי העבודה בפרויקט שלעולם לא יימאס לי לבקר בהם, ולמרות זאת, הביקור במנהרה 4 מגיע לאחר הפוגה של למעלה משבעה חודשים. ו'למרות זאת 2' - לא מכבר הבטנו בתמונות ממנהרה 4 ובזכות מנהלת הפרויקט וחברות הביצוע, אנו מעודכנים במתרחש במנהרה ובקצב ההתקדמות. אי לכך, שרשור זה לא יכיל בתוכו מידע חדש אלא תמונות משופרות בלבד מאלה שהועברו אלינו. אלו מבין ששת קוראיי הנאמנים ששבעו די ממנהרה 4, יכולים להמשיך במלאכת ההכנות לשבת בזמן
שסחבקכם הנאמן ממשיך עם היתר לשטוף עיניים באם כל המנהרות. אתם כבר יודעים: עליי זה לעולם לא נמאס...

בתמונה: קטע מתרשים כביש 1, שמוצב בחדר הישיבות של מנהלת הכביש.
על רמפת העפר ברציף הדרומי.
המבט נע כעת לכיוון ת"א וכולל כשני שלישים של הרציף. הכול בדיפון סופי.

 

בועז ל

New member
15-2

שבתשתיות - A1, מנהרה 4.
שבת שלום, ששת קוראיי הנאמנים, ו"אחרי החגים" שכולו התאוששות לכם.
במהלך השבוע קיימתי שני סיורים. האחד במנהרה 4 של פרויקט A1, השני בפרויקט כביש 1. ראש מנהלת כביש 1, מר דוד לנדסמן, אירח אותי ואת ד"ר התחכמות במשרדי המנהלת. לאחר המצגת וסקירת הפרויקט יצאנו אל השטח. סיירנו בקטע המרכזי של הפרויקט, שורש-חמד, ובקטע המרתק ביותר שלו, הקטע המזרחי שכולל את עמק ארזה, גשר מוצא ו...מנהרות הראל! את התמונות והרשמים מסיור מעניין זה אני מקווה לשלב ב"שבתשתיות" הבא (בלי נדר
) ובדף הפייסבוק של "שבתשתיות".
יום לפני הסיור בכביש 1 נערך הסיור במנהרה 4. מנהרה 4 היא אחד מאתרי העבודה בפרויקט שלעולם לא יימאס לי לבקר בהם, ולמרות זאת, הביקור במנהרה 4 מגיע לאחר הפוגה של למעלה משבעה חודשים. ו'למרות זאת 2' - לא מכבר הבטנו בתמונות ממנהרה 4 ובזכות מנהלת הפרויקט וחברות הביצוע, אנו מעודכנים במתרחש במנהרה ובקצב ההתקדמות. אי לכך, שרשור זה לא יכיל בתוכו מידע חדש אלא תמונות משופרות בלבד מאלה שהועברו אלינו. אלו מבין ששת קוראיי הנאמנים ששבעו די ממנהרה 4, יכולים להמשיך במלאכת ההכנות לשבת בזמן
שסחבקכם הנאמן ממשיך עם היתר לשטוף עיניים באם כל המנהרות. אתם כבר יודעים: עליי זה לעולם לא נמאס...

בתמונה: קטע מתרשים כביש 1, שמוצב בחדר הישיבות של מנהלת הכביש.
15-2
בצד ימין.

 

בועז ל

New member
עוד שלושה מבנים.

שבתשתיות - A1, מנהרה 4.
שבת שלום, ששת קוראיי הנאמנים, ו"אחרי החגים" שכולו התאוששות לכם.
במהלך השבוע קיימתי שני סיורים. האחד במנהרה 4 של פרויקט A1, השני בפרויקט כביש 1. ראש מנהלת כביש 1, מר דוד לנדסמן, אירח אותי ואת ד"ר התחכמות במשרדי המנהלת. לאחר המצגת וסקירת הפרויקט יצאנו אל השטח. סיירנו בקטע המרכזי של הפרויקט, שורש-חמד, ובקטע המרתק ביותר שלו, הקטע המזרחי שכולל את עמק ארזה, גשר מוצא ו...מנהרות הראל! את התמונות והרשמים מסיור מעניין זה אני מקווה לשלב ב"שבתשתיות" הבא (בלי נדר
) ובדף הפייסבוק של "שבתשתיות".
יום לפני הסיור בכביש 1 נערך הסיור במנהרה 4. מנהרה 4 היא אחד מאתרי העבודה בפרויקט שלעולם לא יימאס לי לבקר בהם, ולמרות זאת, הביקור במנהרה 4 מגיע לאחר הפוגה של למעלה משבעה חודשים. ו'למרות זאת 2' - לא מכבר הבטנו בתמונות ממנהרה 4 ובזכות מנהלת הפרויקט וחברות הביצוע, אנו מעודכנים במתרחש במנהרה ובקצב ההתקדמות. אי לכך, שרשור זה לא יכיל בתוכו מידע חדש אלא תמונות משופרות בלבד מאלה שהועברו אלינו. אלו מבין ששת קוראיי הנאמנים ששבעו די ממנהרה 4, יכולים להמשיך במלאכת ההכנות לשבת בזמן
שסחבקכם הנאמן ממשיך עם היתר לשטוף עיניים באם כל המנהרות. אתם כבר יודעים: עליי זה לעולם לא נמאס...

בתמונה: קטע מתרשים כביש 1, שמוצב בחדר הישיבות של מנהלת הכביש.
עוד שלושה מבנים.
מימין - 18/4, משמאל - 18/3 ומיד אחריו 15-3. אנו נתעכב מעט על 18/4 שהנו חלק מה"חנוכייה המזרחית", מערכת הפירים של מבנה המערכות המזרחי, שתפקידה לטפל ביניקת האוויר מן הרציפים החוצה אל האוויר החופשי.



 

בועז ל

New member
18/4 - אחד הפתחים ה"קטנים".

שבתשתיות - A1, מנהרה 4.
שבת שלום, ששת קוראיי הנאמנים, ו"אחרי החגים" שכולו התאוששות לכם.
במהלך השבוע קיימתי שני סיורים. האחד במנהרה 4 של פרויקט A1, השני בפרויקט כביש 1. ראש מנהלת כביש 1, מר דוד לנדסמן, אירח אותי ואת ד"ר התחכמות במשרדי המנהלת. לאחר המצגת וסקירת הפרויקט יצאנו אל השטח. סיירנו בקטע המרכזי של הפרויקט, שורש-חמד, ובקטע המרתק ביותר שלו, הקטע המזרחי שכולל את עמק ארזה, גשר מוצא ו...מנהרות הראל! את התמונות והרשמים מסיור מעניין זה אני מקווה לשלב ב"שבתשתיות" הבא (בלי נדר
) ובדף הפייסבוק של "שבתשתיות".
יום לפני הסיור בכביש 1 נערך הסיור במנהרה 4. מנהרה 4 היא אחד מאתרי העבודה בפרויקט שלעולם לא יימאס לי לבקר בהם, ולמרות זאת, הביקור במנהרה 4 מגיע לאחר הפוגה של למעלה משבעה חודשים. ו'למרות זאת 2' - לא מכבר הבטנו בתמונות ממנהרה 4 ובזכות מנהלת הפרויקט וחברות הביצוע, אנו מעודכנים במתרחש במנהרה ובקצב ההתקדמות. אי לכך, שרשור זה לא יכיל בתוכו מידע חדש אלא תמונות משופרות בלבד מאלה שהועברו אלינו. אלו מבין ששת קוראיי הנאמנים ששבעו די ממנהרה 4, יכולים להמשיך במלאכת ההכנות לשבת בזמן
שסחבקכם הנאמן ממשיך עם היתר לשטוף עיניים באם כל המנהרות. אתם כבר יודעים: עליי זה לעולם לא נמאס...

בתמונה: קטע מתרשים כביש 1, שמוצב בחדר הישיבות של מנהלת הכביש.
18/4 - אחד הפתחים ה"קטנים".
ידידנו סרגיי,
המנהור של הרכבת, הוא אדם יקר וגבוה.

בחרתי בו ע"מ "לדגמן" עבורי את פתחו הצנוע של פיר 18/4. אור האוויר החופשי חודר אל מבנה המערכות ובדרכו אל הרציף עובר דרך פיר הגישה 23-ב' ומבנה 17 האופקי. "חופרי השרון" הקדימו והדליקו נר ראשון במנורת שבעת הקנים של תחנת האומה.



 

בועז ל

New member
לקראת פריצה - 18/3

שבתשתיות - A1, מנהרה 4.
שבת שלום, ששת קוראיי הנאמנים, ו"אחרי החגים" שכולו התאוששות לכם.
במהלך השבוע קיימתי שני סיורים. האחד במנהרה 4 של פרויקט A1, השני בפרויקט כביש 1. ראש מנהלת כביש 1, מר דוד לנדסמן, אירח אותי ואת ד"ר התחכמות במשרדי המנהלת. לאחר המצגת וסקירת הפרויקט יצאנו אל השטח. סיירנו בקטע המרכזי של הפרויקט, שורש-חמד, ובקטע המרתק ביותר שלו, הקטע המזרחי שכולל את עמק ארזה, גשר מוצא ו...מנהרות הראל! את התמונות והרשמים מסיור מעניין זה אני מקווה לשלב ב"שבתשתיות" הבא (בלי נדר
) ובדף הפייסבוק של "שבתשתיות".
יום לפני הסיור בכביש 1 נערך הסיור במנהרה 4. מנהרה 4 היא אחד מאתרי העבודה בפרויקט שלעולם לא יימאס לי לבקר בהם, ולמרות זאת, הביקור במנהרה 4 מגיע לאחר הפוגה של למעלה משבעה חודשים. ו'למרות זאת 2' - לא מכבר הבטנו בתמונות ממנהרה 4 ובזכות מנהלת הפרויקט וחברות הביצוע, אנו מעודכנים במתרחש במנהרה ובקצב ההתקדמות. אי לכך, שרשור זה לא יכיל בתוכו מידע חדש אלא תמונות משופרות בלבד מאלה שהועברו אלינו. אלו מבין ששת קוראיי הנאמנים ששבעו די ממנהרה 4, יכולים להמשיך במלאכת ההכנות לשבת בזמן
שסחבקכם הנאמן ממשיך עם היתר לשטוף עיניים באם כל המנהרות. אתם כבר יודעים: עליי זה לעולם לא נמאס...

בתמונה: קטע מתרשים כביש 1, שמוצב בחדר הישיבות של מנהלת הכביש.
לקראת פריצה - 18/3
בדיוק ממולו של מבנה 18/4 מצוי מבנה 18/3 שעדיין אפל. "חופרי השרון". הקטע הזוויתי של הפיר כבר מוכן ו"חופרי השרון" קרובים-קרובים להשלמת כרייתו של 'קנה נוסף במנורה'.

 

בועז ל

New member
קצה הרציף הדרומי.

שבתשתיות - A1, מנהרה 4.
שבת שלום, ששת קוראיי הנאמנים, ו"אחרי החגים" שכולו התאוששות לכם.
במהלך השבוע קיימתי שני סיורים. האחד במנהרה 4 של פרויקט A1, השני בפרויקט כביש 1. ראש מנהלת כביש 1, מר דוד לנדסמן, אירח אותי ואת ד"ר התחכמות במשרדי המנהלת. לאחר המצגת וסקירת הפרויקט יצאנו אל השטח. סיירנו בקטע המרכזי של הפרויקט, שורש-חמד, ובקטע המרתק ביותר שלו, הקטע המזרחי שכולל את עמק ארזה, גשר מוצא ו...מנהרות הראל! את התמונות והרשמים מסיור מעניין זה אני מקווה לשלב ב"שבתשתיות" הבא (בלי נדר
) ובדף הפייסבוק של "שבתשתיות".
יום לפני הסיור בכביש 1 נערך הסיור במנהרה 4. מנהרה 4 היא אחד מאתרי העבודה בפרויקט שלעולם לא יימאס לי לבקר בהם, ולמרות זאת, הביקור במנהרה 4 מגיע לאחר הפוגה של למעלה משבעה חודשים. ו'למרות זאת 2' - לא מכבר הבטנו בתמונות ממנהרה 4 ובזכות מנהלת הפרויקט וחברות הביצוע, אנו מעודכנים במתרחש במנהרה ובקצב ההתקדמות. אי לכך, שרשור זה לא יכיל בתוכו מידע חדש אלא תמונות משופרות בלבד מאלה שהועברו אלינו. אלו מבין ששת קוראיי הנאמנים ששבעו די ממנהרה 4, יכולים להמשיך במלאכת ההכנות לשבת בזמן
שסחבקכם הנאמן ממשיך עם היתר לשטוף עיניים באם כל המנהרות. אתם כבר יודעים: עליי זה לעולם לא נמאס...

בתמונה: קטע מתרשים כביש 1, שמוצב בחדר הישיבות של מנהלת הכביש.
קצה הרציף הדרומי.
לאחר לא מעט מבנים הגענו סוף-סוף אל קצהו המזרחי של הרציף הדרומי. רמפת העפר שסמוכה לקצה משמשת כרמפה דו-שימושית לביצוע מבני 18 4 ו-3, ובנוסף, גישה דרך מבנה 15-3 אל חלקו המזרחי של אולם הנוסעים.

 
מצב
הנושא נעול.
למעלה