שבתשתיות - A1, מכרז ההשלמות בקטע א'.

מצב
הנושא נעול.
תודה רבה, בעז.


הנה ההמשך שביקשת.
תודה רבה, בעז.
 

ymaluly

New member
אכן הקמת גשר 6 הכניסה את הפרויקט לנקודת אל חזור

שבתשתיות - A1, מכרז ההשלמות בקטע א'.
שבת שלום, ששת קוראיי הנאמנים.
מכרז קטע א' בפרויקט הדגל של הרכבת הנו מכרז הביצוע הצנוע ביותר בפרויקט. המכרז מטפל בעיקר במבנה התחתון והעליון של קטע התוואי המשתרע מגשר 1 של הפרויקט ועד גשר 6. אורך התוואי מסתכם ב-9.5 ק"מ ובעלות 25 מלש"ח "בלבד". העבודות על מכרז ההשלמות אינן כוללות אלמנטים הנדסיים מרשימים וראויים לציון; אלו הוקמו כבר בין השנים 2005 ל-2008 (מנהרה 2B, גשרים 1,4,5 ו-6, שהנו הגשר הארוך בארץ) ע"י "דניה סיבוס" וקבלן המשנה, "החברה לפיתוח השומרון". מבדיקת זמני הביצוע עולה כי מנכ"ל הרכבת לשעבר, יוסי מור, הוא המנכ"ל שחנך את הביצוע בפרויקט A1. אחריו הגיע עופר לינצ'בסקי, המנכ"ל שתרומתו העיקרית (ויש אומרים היחידה) לר"י הייתה בהקמת האנדרטה הענקית בלטרון - אנדרטה באורך 1,250 מ' המתקראת גשר 6. ממשיכו של לינצ'בסקי, חקי הראל, קיבל לידיו את גשר 6 מוכן ושלם, למעט המיסעה שנותרה להשלמה. בין אנשי המקצוע בענף שוררת תמימות דעים, כי אנדרטה מס' 6 היא שהצילה את הקו לירושלים ממלתעותיו של האוצר, שביקש לערוך "בחינה מחודשת של כדאיות הפרויקט." יובהר כי העבודות על קטע א' של הפרויקט בין השנים 2005-2008 הסתיימו כמתוכנן וכך הדבר גם לגבי חידושן ביחס לסדר העבודות בפרויקט כולו. הקפאת הפרויקט (מאבקם של ארגוני הסביבה על החלופה האחודה) אמנם פגעה קשות בלוחות הזמנים של הפרויקט בכללותו, אך לא הפרה את סדר העבודות המתוכנן.

בשרשור זה נעקוב אחר העבודות המתנהלות כעת. אז נכון שעיקר העניין בקטע א' סובב סביב עברו ועתידו של הקטע; ונכון גם שלחלק מהקוראים תהיה זו חזרה על חלקים ותמונות שהועלו באופן חלקי כאן ובדף הפייסבוק של המדור, אך בטוחני שנמצא כאן גם מידע מעניין ונוסף על זה שפורסם עד כה. והכי-הכי חשוב: נגלה מהו הקשר בין עטלפים לקשת מודיעין. יאללה, יוצאים לדרך עם קצהו המערבי של הקטע: גשר 1 שנפרש לאורך מכובד בן 640 מ'.
אכן הקמת גשר 6 הכניסה את הפרויקט לנקודת אל חזור
אך המחשבה שסוכמי כסף גדולים כל כך הושקעו בשנים 2005 עד 2008 ולמעשה כספים אלו שוכבים ללא כל תמורה.
ואז נישאל מדוע לפריוקט כזה שיהיה מסובך ומורכב ככל שיהיה נידרש למעלה מעשור וחצי לבניה .
 

בועז ל

New member
את הטענות האלו יש להפנות למשרד האוצר וארגוני הסביבה

אכן הקמת גשר 6 הכניסה את הפרויקט לנקודת אל חזור
אך המחשבה שסוכמי כסף גדולים כל כך הושקעו בשנים 2005 עד 2008 ולמעשה כספים אלו שוכבים ללא כל תמורה.
ואז נישאל מדוע לפריוקט כזה שיהיה מסובך ומורכב ככל שיהיה נידרש למעלה מעשור וחצי לבניה .
את הטענות האלו יש להפנות למשרד האוצר וארגוני הסביבה
שהצליחו לתקוע את הפרויקט לשנים רבות. להזכירך: רק תכנונו מחדש של גשר 8 ארך כשנה וחצי.
 

ymaluly

New member
אכן צודק.

את הטענות האלו יש להפנות למשרד האוצר וארגוני הסביבה
שהצליחו לתקוע את הפרויקט לשנים רבות. להזכירך: רק תכנונו מחדש של גשר 8 ארך כשנה וחצי.
אכן צודק.
ארגוני הסביבה צריכים לאכול את הכובע בגלל הרעש שהם עשו בנוגע לואדי יתלה.
אך הנזק בעיקוב הפרויקט נעשה ויש ללמוד ממנו.
 
חידת
נוסטלגית לכבודו:


את הטענות האלו יש להפנות למשרד האוצר וארגוני הסביבה
שהצליחו לתקוע את הפרויקט לשנים רבות. להזכירך: רק תכנונו מחדש של גשר 8 ארך כשנה וחצי.
חידת
נוסטלגית לכבודו:

מה אומר לך הסמל המופיע באיור המצורף ??
מה זה מזכיר לך ??
הגרסה בתמונה הראשונה היא עיבוד ותיקון שלי (CS6 PRO) לתמונה השניה כפי שהיא מופיעה כרגע באי.באיי למכירה.



 
ועוד משהו שאמור לסייע לכבודו.....3 תמונות...

חידת
נוסטלגית לכבודו:

מה אומר לך הסמל המופיע באיור המצורף ??
מה זה מזכיר לך ??
הגרסה בתמונה הראשונה היא עיבוד ותיקון שלי (CS6 PRO) לתמונה השניה כפי שהיא מופיעה כרגע באי.באיי למכירה.
ועוד משהו שאמור לסייע לכבודו.....3 תמונות...





 
לא ממש - לא כזה מסובך....פשוט: פריאונור היא

או-הו, אני מאוד מקווה שזה מה שאני חושב שזה אמור להיות.
ואני מאוד מקווה שיש לך את זה בתוך קרון רכבת.
אני בכיוון?
לא ממש - לא כזה מסובך....פשוט: פריאונור היא
החברה שעל דגיה הקפואים גדלנו כילדים והיא נעלמה מזמן. לא יודע אם תזכור אך האריזות היו מקרטון מלבני ארוך ובתוכן ריבועי בקלה קפואים שמשום מה היו מאוד טעימים. היתה להם גם סדרה של ריבועי בקלה מצופים בציפוי פריך הכולל גם שום-שום והם היו יקרים למדי.
פשוט נזכרתי בבוקר וחשבתי שעקב גילך 'המופלג' תוכל לזכור גם אתה את אותן אריזות קרטון שנעלמו אי שם מנופנו בשלהי שנות ה-70.
 

בועז ל

New member
בקושי זוכר את החברה הזאת, אבל מה שאני

לא ממש - לא כזה מסובך....פשוט: פריאונור היא
החברה שעל דגיה הקפואים גדלנו כילדים והיא נעלמה מזמן. לא יודע אם תזכור אך האריזות היו מקרטון מלבני ארוך ובתוכן ריבועי בקלה קפואים שמשום מה היו מאוד טעימים. היתה להם גם סדרה של ריבועי בקלה מצופים בציפוי פריך הכולל גם שום-שום והם היו יקרים למדי.
פשוט נזכרתי בבוקר וחשבתי שעקב גילך 'המופלג' תוכל לזכור גם אתה את אותן אריזות קרטון שנעלמו אי שם מנופנו בשלהי שנות ה-70.
בקושי זוכר את החברה הזאת, אבל מה שאני
באמת מחפש הן קופסאות אבקת החלב הכחולות מאותה תקופה. אאל"ט, הייתה תמונת חתול עליהן.
 

stratomaximus

New member
רבה!

שבתשתיות - A1, מכרז ההשלמות בקטע א'.
שבת שלום, ששת קוראיי הנאמנים.
מכרז קטע א' בפרויקט הדגל של הרכבת הנו מכרז הביצוע הצנוע ביותר בפרויקט. המכרז מטפל בעיקר במבנה התחתון והעליון של קטע התוואי המשתרע מגשר 1 של הפרויקט ועד גשר 6. אורך התוואי מסתכם ב-9.5 ק"מ ובעלות 25 מלש"ח "בלבד". העבודות על מכרז ההשלמות אינן כוללות אלמנטים הנדסיים מרשימים וראויים לציון; אלו הוקמו כבר בין השנים 2005 ל-2008 (מנהרה 2B, גשרים 1,4,5 ו-6, שהנו הגשר הארוך בארץ) ע"י "דניה סיבוס" וקבלן המשנה, "החברה לפיתוח השומרון". מבדיקת זמני הביצוע עולה כי מנכ"ל הרכבת לשעבר, יוסי מור, הוא המנכ"ל שחנך את הביצוע בפרויקט A1. אחריו הגיע עופר לינצ'בסקי, המנכ"ל שתרומתו העיקרית (ויש אומרים היחידה) לר"י הייתה בהקמת האנדרטה הענקית בלטרון - אנדרטה באורך 1,250 מ' המתקראת גשר 6. ממשיכו של לינצ'בסקי, חקי הראל, קיבל לידיו את גשר 6 מוכן ושלם, למעט המיסעה שנותרה להשלמה. בין אנשי המקצוע בענף שוררת תמימות דעים, כי אנדרטה מס' 6 היא שהצילה את הקו לירושלים ממלתעותיו של האוצר, שביקש לערוך "בחינה מחודשת של כדאיות הפרויקט." יובהר כי העבודות על קטע א' של הפרויקט בין השנים 2005-2008 הסתיימו כמתוכנן וכך הדבר גם לגבי חידושן ביחס לסדר העבודות בפרויקט כולו. הקפאת הפרויקט (מאבקם של ארגוני הסביבה על החלופה האחודה) אמנם פגעה קשות בלוחות הזמנים של הפרויקט בכללותו, אך לא הפרה את סדר העבודות המתוכנן.

בשרשור זה נעקוב אחר העבודות המתנהלות כעת. אז נכון שעיקר העניין בקטע א' סובב סביב עברו ועתידו של הקטע; ונכון גם שלחלק מהקוראים תהיה זו חזרה על חלקים ותמונות שהועלו באופן חלקי כאן ובדף הפייסבוק של המדור, אך בטוחני שנמצא כאן גם מידע מעניין ונוסף על זה שפורסם עד כה. והכי-הכי חשוב: נגלה מהו הקשר בין עטלפים לקשת מודיעין. יאללה, יוצאים לדרך עם קצהו המערבי של הקטע: גשר 1 שנפרש לאורך מכובד בן 640 מ'.
רבה!
 

משה343

New member
רבה ידידי היקר , קבל בברכה
צנוע ...

שבתשתיות - A1, מכרז ההשלמות בקטע א'.
שבת שלום, ששת קוראיי הנאמנים.
מכרז קטע א' בפרויקט הדגל של הרכבת הנו מכרז הביצוע הצנוע ביותר בפרויקט. המכרז מטפל בעיקר במבנה התחתון והעליון של קטע התוואי המשתרע מגשר 1 של הפרויקט ועד גשר 6. אורך התוואי מסתכם ב-9.5 ק"מ ובעלות 25 מלש"ח "בלבד". העבודות על מכרז ההשלמות אינן כוללות אלמנטים הנדסיים מרשימים וראויים לציון; אלו הוקמו כבר בין השנים 2005 ל-2008 (מנהרה 2B, גשרים 1,4,5 ו-6, שהנו הגשר הארוך בארץ) ע"י "דניה סיבוס" וקבלן המשנה, "החברה לפיתוח השומרון". מבדיקת זמני הביצוע עולה כי מנכ"ל הרכבת לשעבר, יוסי מור, הוא המנכ"ל שחנך את הביצוע בפרויקט A1. אחריו הגיע עופר לינצ'בסקי, המנכ"ל שתרומתו העיקרית (ויש אומרים היחידה) לר"י הייתה בהקמת האנדרטה הענקית בלטרון - אנדרטה באורך 1,250 מ' המתקראת גשר 6. ממשיכו של לינצ'בסקי, חקי הראל, קיבל לידיו את גשר 6 מוכן ושלם, למעט המיסעה שנותרה להשלמה. בין אנשי המקצוע בענף שוררת תמימות דעים, כי אנדרטה מס' 6 היא שהצילה את הקו לירושלים ממלתעותיו של האוצר, שביקש לערוך "בחינה מחודשת של כדאיות הפרויקט." יובהר כי העבודות על קטע א' של הפרויקט בין השנים 2005-2008 הסתיימו כמתוכנן וכך הדבר גם לגבי חידושן ביחס לסדר העבודות בפרויקט כולו. הקפאת הפרויקט (מאבקם של ארגוני הסביבה על החלופה האחודה) אמנם פגעה קשות בלוחות הזמנים של הפרויקט בכללותו, אך לא הפרה את סדר העבודות המתוכנן.

בשרשור זה נעקוב אחר העבודות המתנהלות כעת. אז נכון שעיקר העניין בקטע א' סובב סביב עברו ועתידו של הקטע; ונכון גם שלחלק מהקוראים תהיה זו חזרה על חלקים ותמונות שהועלו באופן חלקי כאן ובדף הפייסבוק של המדור, אך בטוחני שנמצא כאן גם מידע מעניין ונוסף על זה שפורסם עד כה. והכי-הכי חשוב: נגלה מהו הקשר בין עטלפים לקשת מודיעין. יאללה, יוצאים לדרך עם קצהו המערבי של הקטע: גשר 1 שנפרש לאורך מכובד בן 640 מ'.
רבה ידידי היקר , קבל בברכה
צנוע ...
תשריין לך את הסופ"ש הבא עלינו לטובה כי אני לוקח
אותך ל- MAMAIA ברומניה ושכל העולם יתפוצץ


 

משה343

New member
ידעתי שאתה לא תוותר על צילומי "תשתיות" ברומניה
...

נו טוב...
אני מגיע!
ידעתי שאתה לא תוותר על צילומי "תשתיות" ברומניה
...
ולא חסר שם

ושלא תחשוב לרגע שאני מוביל אותך על עיוור

אני מקווה שאתה מבחין בעבודות ההנדסה שרואים בתמונה

באנגלית קוראים לזה Human Factors, אם אתה לא מאמין לי
תשאל את אלן

בתמונות כשסחבק היה צעיר ורומנטי


 
רבה בועז!

שבתשתיות - A1, מכרז ההשלמות בקטע א'.
שבת שלום, ששת קוראיי הנאמנים.
מכרז קטע א' בפרויקט הדגל של הרכבת הנו מכרז הביצוע הצנוע ביותר בפרויקט. המכרז מטפל בעיקר במבנה התחתון והעליון של קטע התוואי המשתרע מגשר 1 של הפרויקט ועד גשר 6. אורך התוואי מסתכם ב-9.5 ק"מ ובעלות 25 מלש"ח "בלבד". העבודות על מכרז ההשלמות אינן כוללות אלמנטים הנדסיים מרשימים וראויים לציון; אלו הוקמו כבר בין השנים 2005 ל-2008 (מנהרה 2B, גשרים 1,4,5 ו-6, שהנו הגשר הארוך בארץ) ע"י "דניה סיבוס" וקבלן המשנה, "החברה לפיתוח השומרון". מבדיקת זמני הביצוע עולה כי מנכ"ל הרכבת לשעבר, יוסי מור, הוא המנכ"ל שחנך את הביצוע בפרויקט A1. אחריו הגיע עופר לינצ'בסקי, המנכ"ל שתרומתו העיקרית (ויש אומרים היחידה) לר"י הייתה בהקמת האנדרטה הענקית בלטרון - אנדרטה באורך 1,250 מ' המתקראת גשר 6. ממשיכו של לינצ'בסקי, חקי הראל, קיבל לידיו את גשר 6 מוכן ושלם, למעט המיסעה שנותרה להשלמה. בין אנשי המקצוע בענף שוררת תמימות דעים, כי אנדרטה מס' 6 היא שהצילה את הקו לירושלים ממלתעותיו של האוצר, שביקש לערוך "בחינה מחודשת של כדאיות הפרויקט." יובהר כי העבודות על קטע א' של הפרויקט בין השנים 2005-2008 הסתיימו כמתוכנן וכך הדבר גם לגבי חידושן ביחס לסדר העבודות בפרויקט כולו. הקפאת הפרויקט (מאבקם של ארגוני הסביבה על החלופה האחודה) אמנם פגעה קשות בלוחות הזמנים של הפרויקט בכללותו, אך לא הפרה את סדר העבודות המתוכנן.

בשרשור זה נעקוב אחר העבודות המתנהלות כעת. אז נכון שעיקר העניין בקטע א' סובב סביב עברו ועתידו של הקטע; ונכון גם שלחלק מהקוראים תהיה זו חזרה על חלקים ותמונות שהועלו באופן חלקי כאן ובדף הפייסבוק של המדור, אך בטוחני שנמצא כאן גם מידע מעניין ונוסף על זה שפורסם עד כה. והכי-הכי חשוב: נגלה מהו הקשר בין עטלפים לקשת מודיעין. יאללה, יוצאים לדרך עם קצהו המערבי של הקטע: גשר 1 שנפרש לאורך מכובד בן 640 מ'.
רבה בועז!
 

mauzer

New member
תודה !

שבתשתיות - A1, מכרז ההשלמות בקטע א'.
שבת שלום, ששת קוראיי הנאמנים.
מכרז קטע א' בפרויקט הדגל של הרכבת הנו מכרז הביצוע הצנוע ביותר בפרויקט. המכרז מטפל בעיקר במבנה התחתון והעליון של קטע התוואי המשתרע מגשר 1 של הפרויקט ועד גשר 6. אורך התוואי מסתכם ב-9.5 ק"מ ובעלות 25 מלש"ח "בלבד". העבודות על מכרז ההשלמות אינן כוללות אלמנטים הנדסיים מרשימים וראויים לציון; אלו הוקמו כבר בין השנים 2005 ל-2008 (מנהרה 2B, גשרים 1,4,5 ו-6, שהנו הגשר הארוך בארץ) ע"י "דניה סיבוס" וקבלן המשנה, "החברה לפיתוח השומרון". מבדיקת זמני הביצוע עולה כי מנכ"ל הרכבת לשעבר, יוסי מור, הוא המנכ"ל שחנך את הביצוע בפרויקט A1. אחריו הגיע עופר לינצ'בסקי, המנכ"ל שתרומתו העיקרית (ויש אומרים היחידה) לר"י הייתה בהקמת האנדרטה הענקית בלטרון - אנדרטה באורך 1,250 מ' המתקראת גשר 6. ממשיכו של לינצ'בסקי, חקי הראל, קיבל לידיו את גשר 6 מוכן ושלם, למעט המיסעה שנותרה להשלמה. בין אנשי המקצוע בענף שוררת תמימות דעים, כי אנדרטה מס' 6 היא שהצילה את הקו לירושלים ממלתעותיו של האוצר, שביקש לערוך "בחינה מחודשת של כדאיות הפרויקט." יובהר כי העבודות על קטע א' של הפרויקט בין השנים 2005-2008 הסתיימו כמתוכנן וכך הדבר גם לגבי חידושן ביחס לסדר העבודות בפרויקט כולו. הקפאת הפרויקט (מאבקם של ארגוני הסביבה על החלופה האחודה) אמנם פגעה קשות בלוחות הזמנים של הפרויקט בכללותו, אך לא הפרה את סדר העבודות המתוכנן.

בשרשור זה נעקוב אחר העבודות המתנהלות כעת. אז נכון שעיקר העניין בקטע א' סובב סביב עברו ועתידו של הקטע; ונכון גם שלחלק מהקוראים תהיה זו חזרה על חלקים ותמונות שהועלו באופן חלקי כאן ובדף הפייסבוק של המדור, אך בטוחני שנמצא כאן גם מידע מעניין ונוסף על זה שפורסם עד כה. והכי-הכי חשוב: נגלה מהו הקשר בין עטלפים לקשת מודיעין. יאללה, יוצאים לדרך עם קצהו המערבי של הקטע: גשר 1 שנפרש לאורך מכובד בן 640 מ'.
תודה !
 

davidfainshtein

Member
מנהל
מספור הגשרים בקטע א' מבלבל אותי.

שבתשתיות - A1, מכרז ההשלמות בקטע א'.
שבת שלום, ששת קוראיי הנאמנים.
מכרז קטע א' בפרויקט הדגל של הרכבת הנו מכרז הביצוע הצנוע ביותר בפרויקט. המכרז מטפל בעיקר במבנה התחתון והעליון של קטע התוואי המשתרע מגשר 1 של הפרויקט ועד גשר 6. אורך התוואי מסתכם ב-9.5 ק"מ ובעלות 25 מלש"ח "בלבד". העבודות על מכרז ההשלמות אינן כוללות אלמנטים הנדסיים מרשימים וראויים לציון; אלו הוקמו כבר בין השנים 2005 ל-2008 (מנהרה 2B, גשרים 1,4,5 ו-6, שהנו הגשר הארוך בארץ) ע"י "דניה סיבוס" וקבלן המשנה, "החברה לפיתוח השומרון". מבדיקת זמני הביצוע עולה כי מנכ"ל הרכבת לשעבר, יוסי מור, הוא המנכ"ל שחנך את הביצוע בפרויקט A1. אחריו הגיע עופר לינצ'בסקי, המנכ"ל שתרומתו העיקרית (ויש אומרים היחידה) לר"י הייתה בהקמת האנדרטה הענקית בלטרון - אנדרטה באורך 1,250 מ' המתקראת גשר 6. ממשיכו של לינצ'בסקי, חקי הראל, קיבל לידיו את גשר 6 מוכן ושלם, למעט המיסעה שנותרה להשלמה. בין אנשי המקצוע בענף שוררת תמימות דעים, כי אנדרטה מס' 6 היא שהצילה את הקו לירושלים ממלתעותיו של האוצר, שביקש לערוך "בחינה מחודשת של כדאיות הפרויקט." יובהר כי העבודות על קטע א' של הפרויקט בין השנים 2005-2008 הסתיימו כמתוכנן וכך הדבר גם לגבי חידושן ביחס לסדר העבודות בפרויקט כולו. הקפאת הפרויקט (מאבקם של ארגוני הסביבה על החלופה האחודה) אמנם פגעה קשות בלוחות הזמנים של הפרויקט בכללותו, אך לא הפרה את סדר העבודות המתוכנן.

בשרשור זה נעקוב אחר העבודות המתנהלות כעת. אז נכון שעיקר העניין בקטע א' סובב סביב עברו ועתידו של הקטע; ונכון גם שלחלק מהקוראים תהיה זו חזרה על חלקים ותמונות שהועלו באופן חלקי כאן ובדף הפייסבוק של המדור, אך בטוחני שנמצא כאן גם מידע מעניין ונוסף על זה שפורסם עד כה. והכי-הכי חשוב: נגלה מהו הקשר בין עטלפים לקשת מודיעין. יאללה, יוצאים לדרך עם קצהו המערבי של הקטע: גשר 1 שנפרש לאורך מכובד בן 640 מ'.
מספור הגשרים בקטע א' מבלבל אותי.
מה עם גשרים 2 ו- 3?
 

alantan

New member
תודה רבה בועז על הדיווח כהרגלך בקודש!

שבתשתיות - A1, מכרז ההשלמות בקטע א'.
שבת שלום, ששת קוראיי הנאמנים.
מכרז קטע א' בפרויקט הדגל של הרכבת הנו מכרז הביצוע הצנוע ביותר בפרויקט. המכרז מטפל בעיקר במבנה התחתון והעליון של קטע התוואי המשתרע מגשר 1 של הפרויקט ועד גשר 6. אורך התוואי מסתכם ב-9.5 ק"מ ובעלות 25 מלש"ח "בלבד". העבודות על מכרז ההשלמות אינן כוללות אלמנטים הנדסיים מרשימים וראויים לציון; אלו הוקמו כבר בין השנים 2005 ל-2008 (מנהרה 2B, גשרים 1,4,5 ו-6, שהנו הגשר הארוך בארץ) ע"י "דניה סיבוס" וקבלן המשנה, "החברה לפיתוח השומרון". מבדיקת זמני הביצוע עולה כי מנכ"ל הרכבת לשעבר, יוסי מור, הוא המנכ"ל שחנך את הביצוע בפרויקט A1. אחריו הגיע עופר לינצ'בסקי, המנכ"ל שתרומתו העיקרית (ויש אומרים היחידה) לר"י הייתה בהקמת האנדרטה הענקית בלטרון - אנדרטה באורך 1,250 מ' המתקראת גשר 6. ממשיכו של לינצ'בסקי, חקי הראל, קיבל לידיו את גשר 6 מוכן ושלם, למעט המיסעה שנותרה להשלמה. בין אנשי המקצוע בענף שוררת תמימות דעים, כי אנדרטה מס' 6 היא שהצילה את הקו לירושלים ממלתעותיו של האוצר, שביקש לערוך "בחינה מחודשת של כדאיות הפרויקט." יובהר כי העבודות על קטע א' של הפרויקט בין השנים 2005-2008 הסתיימו כמתוכנן וכך הדבר גם לגבי חידושן ביחס לסדר העבודות בפרויקט כולו. הקפאת הפרויקט (מאבקם של ארגוני הסביבה על החלופה האחודה) אמנם פגעה קשות בלוחות הזמנים של הפרויקט בכללותו, אך לא הפרה את סדר העבודות המתוכנן.

בשרשור זה נעקוב אחר העבודות המתנהלות כעת. אז נכון שעיקר העניין בקטע א' סובב סביב עברו ועתידו של הקטע; ונכון גם שלחלק מהקוראים תהיה זו חזרה על חלקים ותמונות שהועלו באופן חלקי כאן ובדף הפייסבוק של המדור, אך בטוחני שנמצא כאן גם מידע מעניין ונוסף על זה שפורסם עד כה. והכי-הכי חשוב: נגלה מהו הקשר בין עטלפים לקשת מודיעין. יאללה, יוצאים לדרך עם קצהו המערבי של הקטע: גשר 1 שנפרש לאורך מכובד בן 640 מ'.
תודה רבה בועז על הדיווח כהרגלך בקודש!
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה