שבתשתיות - A1, מכרז ההשלמות בקטע א'.

מצב
הנושא נעול.

בועז ל

New member
שבתשתיות - A1, מכרז ההשלמות בקטע א'.

שבתשתיות - A1, מכרז ההשלמות בקטע א'.
שבת שלום, ששת קוראיי הנאמנים.
מכרז קטע א' בפרויקט הדגל של הרכבת הנו מכרז הביצוע הצנוע ביותר בפרויקט. המכרז מטפל בעיקר במבנה התחתון והעליון של קטע התוואי המשתרע מגשר 1 של הפרויקט ועד גשר 6. אורך התוואי מסתכם ב-9.5 ק"מ ובעלות 25 מלש"ח "בלבד". העבודות על מכרז ההשלמות אינן כוללות אלמנטים הנדסיים מרשימים וראויים לציון; אלו הוקמו כבר בין השנים 2005 ל-2008 (מנהרה 2B, גשרים 1,4,5 ו-6, שהנו הגשר הארוך בארץ) ע"י "דניה סיבוס" וקבלן המשנה, "החברה לפיתוח השומרון". מבדיקת זמני הביצוע עולה כי מנכ"ל הרכבת לשעבר, יוסי מור, הוא המנכ"ל שחנך את הביצוע בפרויקט A1. אחריו הגיע עופר לינצ'בסקי, המנכ"ל שתרומתו העיקרית (ויש אומרים היחידה) לר"י הייתה בהקמת האנדרטה הענקית בלטרון - אנדרטה באורך 1,250 מ' המתקראת גשר 6. ממשיכו של לינצ'בסקי, חקי הראל, קיבל לידיו את גשר 6 מוכן ושלם, למעט המיסעה שנותרה להשלמה. בין אנשי המקצוע בענף שוררת תמימות דעים, כי אנדרטה מס' 6 היא שהצילה את הקו לירושלים ממלתעותיו של האוצר, שביקש לערוך "בחינה מחודשת של כדאיות הפרויקט." יובהר כי העבודות על קטע א' של הפרויקט בין השנים 2005-2008 הסתיימו כמתוכנן וכך הדבר גם לגבי חידושן ביחס לסדר העבודות בפרויקט כולו. הקפאת הפרויקט (מאבקם של ארגוני הסביבה על החלופה האחודה) אמנם פגעה קשות בלוחות הזמנים של הפרויקט בכללותו, אך לא הפרה את סדר העבודות המתוכנן.

בשרשור זה נעקוב אחר העבודות המתנהלות כעת. אז נכון שעיקר העניין בקטע א' סובב סביב עברו ועתידו של הקטע; ונכון גם שלחלק מהקוראים תהיה זו חזרה על חלקים ותמונות שהועלו באופן חלקי כאן ובדף הפייסבוק של המדור, אך בטוחני שנמצא כאן גם מידע מעניין ונוסף על זה שפורסם עד כה. והכי-הכי חשוב: נגלה מהו הקשר בין עטלפים לקשת מודיעין. יאללה, יוצאים לדרך עם קצהו המערבי של הקטע: גשר 1 שנפרש לאורך מכובד בן 640 מ'.

 

בועז ל

New member
נראתה בסביבה ומבצעי אמצע עד סוף השנה.

שבתשתיות - A1, מכרז ההשלמות בקטע א'.
שבת שלום, ששת קוראיי הנאמנים.
מכרז קטע א' בפרויקט הדגל של הרכבת הנו מכרז הביצוע הצנוע ביותר בפרויקט. המכרז מטפל בעיקר במבנה התחתון והעליון של קטע התוואי המשתרע מגשר 1 של הפרויקט ועד גשר 6. אורך התוואי מסתכם ב-9.5 ק"מ ובעלות 25 מלש"ח "בלבד". העבודות על מכרז ההשלמות אינן כוללות אלמנטים הנדסיים מרשימים וראויים לציון; אלו הוקמו כבר בין השנים 2005 ל-2008 (מנהרה 2B, גשרים 1,4,5 ו-6, שהנו הגשר הארוך בארץ) ע"י "דניה סיבוס" וקבלן המשנה, "החברה לפיתוח השומרון". מבדיקת זמני הביצוע עולה כי מנכ"ל הרכבת לשעבר, יוסי מור, הוא המנכ"ל שחנך את הביצוע בפרויקט A1. אחריו הגיע עופר לינצ'בסקי, המנכ"ל שתרומתו העיקרית (ויש אומרים היחידה) לר"י הייתה בהקמת האנדרטה הענקית בלטרון - אנדרטה באורך 1,250 מ' המתקראת גשר 6. ממשיכו של לינצ'בסקי, חקי הראל, קיבל לידיו את גשר 6 מוכן ושלם, למעט המיסעה שנותרה להשלמה. בין אנשי המקצוע בענף שוררת תמימות דעים, כי אנדרטה מס' 6 היא שהצילה את הקו לירושלים ממלתעותיו של האוצר, שביקש לערוך "בחינה מחודשת של כדאיות הפרויקט." יובהר כי העבודות על קטע א' של הפרויקט בין השנים 2005-2008 הסתיימו כמתוכנן וכך הדבר גם לגבי חידושן ביחס לסדר העבודות בפרויקט כולו. הקפאת הפרויקט (מאבקם של ארגוני הסביבה על החלופה האחודה) אמנם פגעה קשות בלוחות הזמנים של הפרויקט בכללותו, אך לא הפרה את סדר העבודות המתוכנן.

בשרשור זה נעקוב אחר העבודות המתנהלות כעת. אז נכון שעיקר העניין בקטע א' סובב סביב עברו ועתידו של הקטע; ונכון גם שלחלק מהקוראים תהיה זו חזרה על חלקים ותמונות שהועלו באופן חלקי כאן ובדף הפייסבוק של המדור, אך בטוחני שנמצא כאן גם מידע מעניין ונוסף על זה שפורסם עד כה. והכי-הכי חשוב: נגלה מהו הקשר בין עטלפים לקשת מודיעין. יאללה, יוצאים לדרך עם קצהו המערבי של הקטע: גשר 1 שנפרש לאורך מכובד בן 640 מ'.
נראתה בסביבה ומבצעי אמצע עד סוף השנה.
רכבת זימנסית עושה דרכה בעצלתיים על גשר הקו הפעיל למודיעין. "תפרי התפשטות והכל מסתדר" עאלק...זוכרים?
טוב, אניח לסוגיה המרגיזה הזו לעת עתה ואדווח לששת קוראיי היקרים על ארבעה מבצעים, בהפרש חודש כ"א, שצפויים להתבצע השנה. המבצע הראשון אמור להתקיים ביוני ובמהלכו יותקנו מסוטים מיוחדים במנהרת הקו שעוברת מתחת לכביש 1. למבצעים אלה כבר נקבעו תאריכים. אי"
, אני מקווה שאוכל לדווח על נקודת ציון בתולדות פרויקט A1: מסילות ראשונות על קטע א' ברבעון האחרון של השנה.

 

בועז ל

New member
הדרך אל העתיד

שבתשתיות - A1, מכרז ההשלמות בקטע א'.
שבת שלום, ששת קוראיי הנאמנים.
מכרז קטע א' בפרויקט הדגל של הרכבת הנו מכרז הביצוע הצנוע ביותר בפרויקט. המכרז מטפל בעיקר במבנה התחתון והעליון של קטע התוואי המשתרע מגשר 1 של הפרויקט ועד גשר 6. אורך התוואי מסתכם ב-9.5 ק"מ ובעלות 25 מלש"ח "בלבד". העבודות על מכרז ההשלמות אינן כוללות אלמנטים הנדסיים מרשימים וראויים לציון; אלו הוקמו כבר בין השנים 2005 ל-2008 (מנהרה 2B, גשרים 1,4,5 ו-6, שהנו הגשר הארוך בארץ) ע"י "דניה סיבוס" וקבלן המשנה, "החברה לפיתוח השומרון". מבדיקת זמני הביצוע עולה כי מנכ"ל הרכבת לשעבר, יוסי מור, הוא המנכ"ל שחנך את הביצוע בפרויקט A1. אחריו הגיע עופר לינצ'בסקי, המנכ"ל שתרומתו העיקרית (ויש אומרים היחידה) לר"י הייתה בהקמת האנדרטה הענקית בלטרון - אנדרטה באורך 1,250 מ' המתקראת גשר 6. ממשיכו של לינצ'בסקי, חקי הראל, קיבל לידיו את גשר 6 מוכן ושלם, למעט המיסעה שנותרה להשלמה. בין אנשי המקצוע בענף שוררת תמימות דעים, כי אנדרטה מס' 6 היא שהצילה את הקו לירושלים ממלתעותיו של האוצר, שביקש לערוך "בחינה מחודשת של כדאיות הפרויקט." יובהר כי העבודות על קטע א' של הפרויקט בין השנים 2005-2008 הסתיימו כמתוכנן וכך הדבר גם לגבי חידושן ביחס לסדר העבודות בפרויקט כולו. הקפאת הפרויקט (מאבקם של ארגוני הסביבה על החלופה האחודה) אמנם פגעה קשות בלוחות הזמנים של הפרויקט בכללותו, אך לא הפרה את סדר העבודות המתוכנן.

בשרשור זה נעקוב אחר העבודות המתנהלות כעת. אז נכון שעיקר העניין בקטע א' סובב סביב עברו ועתידו של הקטע; ונכון גם שלחלק מהקוראים תהיה זו חזרה על חלקים ותמונות שהועלו באופן חלקי כאן ובדף הפייסבוק של המדור, אך בטוחני שנמצא כאן גם מידע מעניין ונוסף על זה שפורסם עד כה. והכי-הכי חשוב: נגלה מהו הקשר בין עטלפים לקשת מודיעין. יאללה, יוצאים לדרך עם קצהו המערבי של הקטע: גשר 1 שנפרש לאורך מכובד בן 640 מ'.
הדרך אל העתיד
איזה מזל יש לנו ב"שבתשתיות" שקיים מנהל עבודה כה חרוץ בפרויקט. ימי ו', ערבים ולילות? הצחקתם אותו. האיש עובד נון סופ. התלוויתי אליו בעבודתו באחד מימי שישי.
בתמונה: מנהל הקו היקר, סרגיי ז'לזניאקוב, מתווה בידו את הדרך אל העתיד - מבנה 2A שיחבר את A1 אל מסילת פאתי מודיעין-ראשונים. (3 תמונות)





 

בועז ל

New member
קבלן מבצע: י.ד עשוש

שבתשתיות - A1, מכרז ההשלמות בקטע א'.
שבת שלום, ששת קוראיי הנאמנים.
מכרז קטע א' בפרויקט הדגל של הרכבת הנו מכרז הביצוע הצנוע ביותר בפרויקט. המכרז מטפל בעיקר במבנה התחתון והעליון של קטע התוואי המשתרע מגשר 1 של הפרויקט ועד גשר 6. אורך התוואי מסתכם ב-9.5 ק"מ ובעלות 25 מלש"ח "בלבד". העבודות על מכרז ההשלמות אינן כוללות אלמנטים הנדסיים מרשימים וראויים לציון; אלו הוקמו כבר בין השנים 2005 ל-2008 (מנהרה 2B, גשרים 1,4,5 ו-6, שהנו הגשר הארוך בארץ) ע"י "דניה סיבוס" וקבלן המשנה, "החברה לפיתוח השומרון". מבדיקת זמני הביצוע עולה כי מנכ"ל הרכבת לשעבר, יוסי מור, הוא המנכ"ל שחנך את הביצוע בפרויקט A1. אחריו הגיע עופר לינצ'בסקי, המנכ"ל שתרומתו העיקרית (ויש אומרים היחידה) לר"י הייתה בהקמת האנדרטה הענקית בלטרון - אנדרטה באורך 1,250 מ' המתקראת גשר 6. ממשיכו של לינצ'בסקי, חקי הראל, קיבל לידיו את גשר 6 מוכן ושלם, למעט המיסעה שנותרה להשלמה. בין אנשי המקצוע בענף שוררת תמימות דעים, כי אנדרטה מס' 6 היא שהצילה את הקו לירושלים ממלתעותיו של האוצר, שביקש לערוך "בחינה מחודשת של כדאיות הפרויקט." יובהר כי העבודות על קטע א' של הפרויקט בין השנים 2005-2008 הסתיימו כמתוכנן וכך הדבר גם לגבי חידושן ביחס לסדר העבודות בפרויקט כולו. הקפאת הפרויקט (מאבקם של ארגוני הסביבה על החלופה האחודה) אמנם פגעה קשות בלוחות הזמנים של הפרויקט בכללותו, אך לא הפרה את סדר העבודות המתוכנן.

בשרשור זה נעקוב אחר העבודות המתנהלות כעת. אז נכון שעיקר העניין בקטע א' סובב סביב עברו ועתידו של הקטע; ונכון גם שלחלק מהקוראים תהיה זו חזרה על חלקים ותמונות שהועלו באופן חלקי כאן ובדף הפייסבוק של המדור, אך בטוחני שנמצא כאן גם מידע מעניין ונוסף על זה שפורסם עד כה. והכי-הכי חשוב: נגלה מהו הקשר בין עטלפים לקשת מודיעין. יאללה, יוצאים לדרך עם קצהו המערבי של הקטע: גשר 1 שנפרש לאורך מכובד בן 640 מ'.
קבלן מבצע: י.ד עשוש
עניינו של מדור התשתיות הנו בין היתר להציג את האנשים שעל העשייה. קבלן קטע א' מוכר לנו ממספר רב של פרויקטים של ר"י. הפעם הראשונה בה נחשפתי אליו הייתה אי-שם ב-2008. עשוש היה זה שפרץ (תרתי משמע) את הדרך להתנעתו של הקטע המסובך ביותר שחוותה הרכבת בפרויקט ההכפלה הדרומי - קטע לוד-רמלה. רק בינינו
ושאיש לא ישמע: מוכרים לי אי-אילו מנהלי ביצוע שחייבים לקבלן זה את קידומם.

 

בועז ל

New member
מבנה 2B

שבתשתיות - A1, מכרז ההשלמות בקטע א'.
שבת שלום, ששת קוראיי הנאמנים.
מכרז קטע א' בפרויקט הדגל של הרכבת הנו מכרז הביצוע הצנוע ביותר בפרויקט. המכרז מטפל בעיקר במבנה התחתון והעליון של קטע התוואי המשתרע מגשר 1 של הפרויקט ועד גשר 6. אורך התוואי מסתכם ב-9.5 ק"מ ובעלות 25 מלש"ח "בלבד". העבודות על מכרז ההשלמות אינן כוללות אלמנטים הנדסיים מרשימים וראויים לציון; אלו הוקמו כבר בין השנים 2005 ל-2008 (מנהרה 2B, גשרים 1,4,5 ו-6, שהנו הגשר הארוך בארץ) ע"י "דניה סיבוס" וקבלן המשנה, "החברה לפיתוח השומרון". מבדיקת זמני הביצוע עולה כי מנכ"ל הרכבת לשעבר, יוסי מור, הוא המנכ"ל שחנך את הביצוע בפרויקט A1. אחריו הגיע עופר לינצ'בסקי, המנכ"ל שתרומתו העיקרית (ויש אומרים היחידה) לר"י הייתה בהקמת האנדרטה הענקית בלטרון - אנדרטה באורך 1,250 מ' המתקראת גשר 6. ממשיכו של לינצ'בסקי, חקי הראל, קיבל לידיו את גשר 6 מוכן ושלם, למעט המיסעה שנותרה להשלמה. בין אנשי המקצוע בענף שוררת תמימות דעים, כי אנדרטה מס' 6 היא שהצילה את הקו לירושלים ממלתעותיו של האוצר, שביקש לערוך "בחינה מחודשת של כדאיות הפרויקט." יובהר כי העבודות על קטע א' של הפרויקט בין השנים 2005-2008 הסתיימו כמתוכנן וכך הדבר גם לגבי חידושן ביחס לסדר העבודות בפרויקט כולו. הקפאת הפרויקט (מאבקם של ארגוני הסביבה על החלופה האחודה) אמנם פגעה קשות בלוחות הזמנים של הפרויקט בכללותו, אך לא הפרה את סדר העבודות המתוכנן.

בשרשור זה נעקוב אחר העבודות המתנהלות כעת. אז נכון שעיקר העניין בקטע א' סובב סביב עברו ועתידו של הקטע; ונכון גם שלחלק מהקוראים תהיה זו חזרה על חלקים ותמונות שהועלו באופן חלקי כאן ובדף הפייסבוק של המדור, אך בטוחני שנמצא כאן גם מידע מעניין ונוסף על זה שפורסם עד כה. והכי-הכי חשוב: נגלה מהו הקשר בין עטלפים לקשת מודיעין. יאללה, יוצאים לדרך עם קצהו המערבי של הקטע: גשר 1 שנפרש לאורך מכובד בן 640 מ'.
מבנה 2B
בעוד רגע יפתח סרגיי את השער ואנו נציץ אל נתיבן העתידי של הרכבות מירושלים למודיעין. כאמור, מנהרה 2B נבנתה בין השנים 2005 ל-2008.
המדרגות בצד שמאל הן מדרגות מילוט. (3 תמונות)





 

בועז ל

New member
מנהרה 2B

שבתשתיות - A1, מכרז ההשלמות בקטע א'.
שבת שלום, ששת קוראיי הנאמנים.
מכרז קטע א' בפרויקט הדגל של הרכבת הנו מכרז הביצוע הצנוע ביותר בפרויקט. המכרז מטפל בעיקר במבנה התחתון והעליון של קטע התוואי המשתרע מגשר 1 של הפרויקט ועד גשר 6. אורך התוואי מסתכם ב-9.5 ק"מ ובעלות 25 מלש"ח "בלבד". העבודות על מכרז ההשלמות אינן כוללות אלמנטים הנדסיים מרשימים וראויים לציון; אלו הוקמו כבר בין השנים 2005 ל-2008 (מנהרה 2B, גשרים 1,4,5 ו-6, שהנו הגשר הארוך בארץ) ע"י "דניה סיבוס" וקבלן המשנה, "החברה לפיתוח השומרון". מבדיקת זמני הביצוע עולה כי מנכ"ל הרכבת לשעבר, יוסי מור, הוא המנכ"ל שחנך את הביצוע בפרויקט A1. אחריו הגיע עופר לינצ'בסקי, המנכ"ל שתרומתו העיקרית (ויש אומרים היחידה) לר"י הייתה בהקמת האנדרטה הענקית בלטרון - אנדרטה באורך 1,250 מ' המתקראת גשר 6. ממשיכו של לינצ'בסקי, חקי הראל, קיבל לידיו את גשר 6 מוכן ושלם, למעט המיסעה שנותרה להשלמה. בין אנשי המקצוע בענף שוררת תמימות דעים, כי אנדרטה מס' 6 היא שהצילה את הקו לירושלים ממלתעותיו של האוצר, שביקש לערוך "בחינה מחודשת של כדאיות הפרויקט." יובהר כי העבודות על קטע א' של הפרויקט בין השנים 2005-2008 הסתיימו כמתוכנן וכך הדבר גם לגבי חידושן ביחס לסדר העבודות בפרויקט כולו. הקפאת הפרויקט (מאבקם של ארגוני הסביבה על החלופה האחודה) אמנם פגעה קשות בלוחות הזמנים של הפרויקט בכללותו, אך לא הפרה את סדר העבודות המתוכנן.

בשרשור זה נעקוב אחר העבודות המתנהלות כעת. אז נכון שעיקר העניין בקטע א' סובב סביב עברו ועתידו של הקטע; ונכון גם שלחלק מהקוראים תהיה זו חזרה על חלקים ותמונות שהועלו באופן חלקי כאן ובדף הפייסבוק של המדור, אך בטוחני שנמצא כאן גם מידע מעניין ונוסף על זה שפורסם עד כה. והכי-הכי חשוב: נגלה מהו הקשר בין עטלפים לקשת מודיעין. יאללה, יוצאים לדרך עם קצהו המערבי של הקטע: גשר 1 שנפרש לאורך מכובד בן 640 מ'.
מנהרה 2B
לא זכורים לי שרשורים בפורום שמראים את פנים המנהרה, למעט שרשור בודד שהעלה בשעתו easyn (מקווה שאיני טועה) ובו נראית סביבת המנהרה. באותם ימים עוד לא הכרנו את המנהור הנרחב שיוקם בהמשך הפרויקט. 2B נראתה מנהרה מרתקת, למרות 220 המטרים הצנועים שלה. במונחי A1, מבנה 2B נחשב למעבר ואינו מנהרה כלל. אני בכ"ז אעניק לו זכות ראשונים ואצ'פר אותו במספר תמונות.
בתמונות: מתקדמים אל פנים המנהרה. האור הולך ומצטמצם, אבל מאפשר את צילם הדופן החסומה, כפי שנראה בתמונות ההודעה הבאה. (3 תמונות)





 

GLSRA

Member
מה בעצם תפקידה של מנהרה זו ?

מנהרה 2B
לא זכורים לי שרשורים בפורום שמראים את פנים המנהרה, למעט שרשור בודד שהעלה בשעתו easyn (מקווה שאיני טועה) ובו נראית סביבת המנהרה. באותם ימים עוד לא הכרנו את המנהור הנרחב שיוקם בהמשך הפרויקט. 2B נראתה מנהרה מרתקת, למרות 220 המטרים הצנועים שלה. במונחי A1, מבנה 2B נחשב למעבר ואינו מנהרה כלל. אני בכ"ז אעניק לו זכות ראשונים ואצ'פר אותו במספר תמונות.
בתמונות: מתקדמים אל פנים המנהרה. האור הולך ומצטמצם, אבל מאפשר את צילם הדופן החסומה, כפי שנראה בתמונות ההודעה הבאה. (3 תמונות)
מה בעצם תפקידה של מנהרה זו ?
 

GLSRA

Member
מקריאה של הפוסטים הבאים, נדמה לי שהבנתי....

מה בעצם תפקידה של מנהרה זו ?
מקריאה של הפוסטים הבאים, נדמה לי שהבנתי....
אם כך המנהרה הזו פתוחה מכיוון מזרח מהצד הדרומי של מסילת A1 וחסומה (קיר בטון ?, שער ברזל ?) לכיוון צפון, לכיוון הקטע הנקרא "קשת מודיעין " ?
 

בועז ל

New member
הבנת טוב. מנהרה 2B היא אכן המבוא לקשת מודיעין.

מקריאה של הפוסטים הבאים, נדמה לי שהבנתי....
אם כך המנהרה הזו פתוחה מכיוון מזרח מהצד הדרומי של מסילת A1 וחסומה (קיר בטון ?, שער ברזל ?) לכיוון צפון, לכיוון הקטע הנקרא "קשת מודיעין " ?
הבנת טוב. מנהרה 2B היא אכן המבוא לקשת מודיעין.
 

mauzer

New member
הקירות נשארו נקיים מגרפיטי


מנהרה 2B
לא זכורים לי שרשורים בפורום שמראים את פנים המנהרה, למעט שרשור בודד שהעלה בשעתו easyn (מקווה שאיני טועה) ובו נראית סביבת המנהרה. באותם ימים עוד לא הכרנו את המנהור הנרחב שיוקם בהמשך הפרויקט. 2B נראתה מנהרה מרתקת, למרות 220 המטרים הצנועים שלה. במונחי A1, מבנה 2B נחשב למעבר ואינו מנהרה כלל. אני בכ"ז אעניק לו זכות ראשונים ואצ'פר אותו במספר תמונות.
בתמונות: מתקדמים אל פנים המנהרה. האור הולך ומצטמצם, אבל מאפשר את צילם הדופן החסומה, כפי שנראה בתמונות ההודעה הבאה. (3 תמונות)
הקירות נשארו נקיים מגרפיטי
 

davidfainshtein

New member
מנהל
למיטב ידיעתי

מנהרה 2B
לא זכורים לי שרשורים בפורום שמראים את פנים המנהרה, למעט שרשור בודד שהעלה בשעתו easyn (מקווה שאיני טועה) ובו נראית סביבת המנהרה. באותם ימים עוד לא הכרנו את המנהור הנרחב שיוקם בהמשך הפרויקט. 2B נראתה מנהרה מרתקת, למרות 220 המטרים הצנועים שלה. במונחי A1, מבנה 2B נחשב למעבר ואינו מנהרה כלל. אני בכ"ז אעניק לו זכות ראשונים ואצ'פר אותו במספר תמונות.
בתמונות: מתקדמים אל פנים המנהרה. האור הולך ומצטמצם, אבל מאפשר את צילם הדופן החסומה, כפי שנראה בתמונות ההודעה הבאה. (3 תמונות)
למיטב ידיעתי
אלה תמונות בכורה של המנהרה, מה שדי מדהים נוכח גילה המופלג!
 

easyn

New member
אני צילמתי רק מבחוץ

מנהרה 2B
לא זכורים לי שרשורים בפורום שמראים את פנים המנהרה, למעט שרשור בודד שהעלה בשעתו easyn (מקווה שאיני טועה) ובו נראית סביבת המנהרה. באותם ימים עוד לא הכרנו את המנהור הנרחב שיוקם בהמשך הפרויקט. 2B נראתה מנהרה מרתקת, למרות 220 המטרים הצנועים שלה. במונחי A1, מבנה 2B נחשב למעבר ואינו מנהרה כלל. אני בכ"ז אעניק לו זכות ראשונים ואצ'פר אותו במספר תמונות.
בתמונות: מתקדמים אל פנים המנהרה. האור הולך ומצטמצם, אבל מאפשר את צילם הדופן החסומה, כפי שנראה בתמונות ההודעה הבאה. (3 תמונות)
אני צילמתי רק מבחוץ
[URL]http://www.tapuz.co.il/forums2008/viewmsg.aspx?forumid=394&messageid=114997502[/URL]
השרשור מ-2008. נכנסתי והלכתי עד הסוף, אבל לא היתה לי תאורה מספיקה כדי לצלם בפנים.
 

בועז ל

New member
בהמתנה לאישור ותקצוב הקשת למודיעין.

שבתשתיות - A1, מכרז ההשלמות בקטע א'.
שבת שלום, ששת קוראיי הנאמנים.
מכרז קטע א' בפרויקט הדגל של הרכבת הנו מכרז הביצוע הצנוע ביותר בפרויקט. המכרז מטפל בעיקר במבנה התחתון והעליון של קטע התוואי המשתרע מגשר 1 של הפרויקט ועד גשר 6. אורך התוואי מסתכם ב-9.5 ק"מ ובעלות 25 מלש"ח "בלבד". העבודות על מכרז ההשלמות אינן כוללות אלמנטים הנדסיים מרשימים וראויים לציון; אלו הוקמו כבר בין השנים 2005 ל-2008 (מנהרה 2B, גשרים 1,4,5 ו-6, שהנו הגשר הארוך בארץ) ע"י "דניה סיבוס" וקבלן המשנה, "החברה לפיתוח השומרון". מבדיקת זמני הביצוע עולה כי מנכ"ל הרכבת לשעבר, יוסי מור, הוא המנכ"ל שחנך את הביצוע בפרויקט A1. אחריו הגיע עופר לינצ'בסקי, המנכ"ל שתרומתו העיקרית (ויש אומרים היחידה) לר"י הייתה בהקמת האנדרטה הענקית בלטרון - אנדרטה באורך 1,250 מ' המתקראת גשר 6. ממשיכו של לינצ'בסקי, חקי הראל, קיבל לידיו את גשר 6 מוכן ושלם, למעט המיסעה שנותרה להשלמה. בין אנשי המקצוע בענף שוררת תמימות דעים, כי אנדרטה מס' 6 היא שהצילה את הקו לירושלים ממלתעותיו של האוצר, שביקש לערוך "בחינה מחודשת של כדאיות הפרויקט." יובהר כי העבודות על קטע א' של הפרויקט בין השנים 2005-2008 הסתיימו כמתוכנן וכך הדבר גם לגבי חידושן ביחס לסדר העבודות בפרויקט כולו. הקפאת הפרויקט (מאבקם של ארגוני הסביבה על החלופה האחודה) אמנם פגעה קשות בלוחות הזמנים של הפרויקט בכללותו, אך לא הפרה את סדר העבודות המתוכנן.

בשרשור זה נעקוב אחר העבודות המתנהלות כעת. אז נכון שעיקר העניין בקטע א' סובב סביב עברו ועתידו של הקטע; ונכון גם שלחלק מהקוראים תהיה זו חזרה על חלקים ותמונות שהועלו באופן חלקי כאן ובדף הפייסבוק של המדור, אך בטוחני שנמצא כאן גם מידע מעניין ונוסף על זה שפורסם עד כה. והכי-הכי חשוב: נגלה מהו הקשר בין עטלפים לקשת מודיעין. יאללה, יוצאים לדרך עם קצהו המערבי של הקטע: גשר 1 שנפרש לאורך מכובד בן 640 מ'.
בהמתנה לאישור ותקצוב הקשת למודיעין.
קידום תכנון הקשת למודיעין נמשך מתוך כוונה להפקיד את התכנית בוועדה המחוזית ביוני השנה. כבר כעת ידוע שהתכנית תכלול חלקים באחריותה של עיריית מודיעין (גשר הולכי רגל והחניון, למשל) וחלקים באחריותה של הרכבת (שני גשרים). בעבר פורסמו כל מיני אומדנים ביחס לעלותו של הפרויקט, אך בשלב זה אני מעדיף להימנע מכך עקב שינויים שעוד עשויים לצוץ.
בשתי התמונות: הקצה החסום של מבנה 2B ממתין אף הוא להתנעת הביצוע. בדפנות המנהרה נישות לארונות חשמל ומערכות.



 

Yuval I

New member
בעניין קשת מודיעין

בהמתנה לאישור ותקצוב הקשת למודיעין.
קידום תכנון הקשת למודיעין נמשך מתוך כוונה להפקיד את התכנית בוועדה המחוזית ביוני השנה. כבר כעת ידוע שהתכנית תכלול חלקים באחריותה של עיריית מודיעין (גשר הולכי רגל והחניון, למשל) וחלקים באחריותה של הרכבת (שני גשרים). בעבר פורסמו כל מיני אומדנים ביחס לעלותו של הפרויקט, אך בשלב זה אני מעדיף להימנע מכך עקב שינויים שעוד עשויים לצוץ.
בשתי התמונות: הקצה החסום של מבנה 2B ממתין אף הוא להתנעת הביצוע. בדפנות המנהרה נישות לארונות חשמל ומערכות.
בעניין קשת מודיעין
חבל שההחלטה היא להקים גשר מעל הכביש ולא לחפור מנהרה שיכלה להשתלב עם חניון תת קרקעי.
&nbsp
אני בטוח שהבחירה בגשר מקלה על הרכבת שלא תצטרך להוסיף קופה ואבטחה בצד הדרומי.
&nbsp
 

בועז ל

New member
על עטלפים ומנהרות - פתרון החידה

שבתשתיות - A1, מכרז ההשלמות בקטע א'.
שבת שלום, ששת קוראיי הנאמנים.
מכרז קטע א' בפרויקט הדגל של הרכבת הנו מכרז הביצוע הצנוע ביותר בפרויקט. המכרז מטפל בעיקר במבנה התחתון והעליון של קטע התוואי המשתרע מגשר 1 של הפרויקט ועד גשר 6. אורך התוואי מסתכם ב-9.5 ק"מ ובעלות 25 מלש"ח "בלבד". העבודות על מכרז ההשלמות אינן כוללות אלמנטים הנדסיים מרשימים וראויים לציון; אלו הוקמו כבר בין השנים 2005 ל-2008 (מנהרה 2B, גשרים 1,4,5 ו-6, שהנו הגשר הארוך בארץ) ע"י "דניה סיבוס" וקבלן המשנה, "החברה לפיתוח השומרון". מבדיקת זמני הביצוע עולה כי מנכ"ל הרכבת לשעבר, יוסי מור, הוא המנכ"ל שחנך את הביצוע בפרויקט A1. אחריו הגיע עופר לינצ'בסקי, המנכ"ל שתרומתו העיקרית (ויש אומרים היחידה) לר"י הייתה בהקמת האנדרטה הענקית בלטרון - אנדרטה באורך 1,250 מ' המתקראת גשר 6. ממשיכו של לינצ'בסקי, חקי הראל, קיבל לידיו את גשר 6 מוכן ושלם, למעט המיסעה שנותרה להשלמה. בין אנשי המקצוע בענף שוררת תמימות דעים, כי אנדרטה מס' 6 היא שהצילה את הקו לירושלים ממלתעותיו של האוצר, שביקש לערוך "בחינה מחודשת של כדאיות הפרויקט." יובהר כי העבודות על קטע א' של הפרויקט בין השנים 2005-2008 הסתיימו כמתוכנן וכך הדבר גם לגבי חידושן ביחס לסדר העבודות בפרויקט כולו. הקפאת הפרויקט (מאבקם של ארגוני הסביבה על החלופה האחודה) אמנם פגעה קשות בלוחות הזמנים של הפרויקט בכללותו, אך לא הפרה את סדר העבודות המתוכנן.

בשרשור זה נעקוב אחר העבודות המתנהלות כעת. אז נכון שעיקר העניין בקטע א' סובב סביב עברו ועתידו של הקטע; ונכון גם שלחלק מהקוראים תהיה זו חזרה על חלקים ותמונות שהועלו באופן חלקי כאן ובדף הפייסבוק של המדור, אך בטוחני שנמצא כאן גם מידע מעניין ונוסף על זה שפורסם עד כה. והכי-הכי חשוב: נגלה מהו הקשר בין עטלפים לקשת מודיעין. יאללה, יוצאים לדרך עם קצהו המערבי של הקטע: גשר 1 שנפרש לאורך מכובד בן 640 מ'.
על עטלפים ומנהרות - פתרון החידה
2B עומדת בבדידותה זה שנים רבות, אך מסתבר שבדידות זו נמצאה כמתאימה ביותר עבור חבורת עטלפים שקבעה במקום את ביתה. כך פותרים מצוקת דיור בעטלפית.
השקט והשלווה ששררו בקטע א' התגלו כאופטימליים עבור חבורת העטלפים. גם הקרבה למרכז הארץ התגלתה כאטרקטיבית במיוחד, וכשדמי השכירות אינם קיימים מה הפלא שהחבר'ה האלה ירצו להתנחל במקום לנצח? ובכן, מסתבר שלא רק ידידינו העטלפים רצו בכך; גם בקרב החברה להגנת הטבע היה מי שראה בכך תנאים אופטימליים לשגשוגם של הבאטמנים הצעירים, וביקש באחת מישיבות העבודה להשאיר את מבנה 2B כפי שהוא. ומה בדבר הקשת למודיעין? לא נורא אם לא תקום ב-2B. כך ע"פ איש החלה"ט.
בתמונה: פתרון מצוקת הדיור של העטלפים. התנצלות על איכות התמונה.

 
חח

על עטלפים ומנהרות - פתרון החידה
2B עומדת בבדידותה זה שנים רבות, אך מסתבר שבדידות זו נמצאה כמתאימה ביותר עבור חבורת עטלפים שקבעה במקום את ביתה. כך פותרים מצוקת דיור בעטלפית.
השקט והשלווה ששררו בקטע א' התגלו כאופטימליים עבור חבורת העטלפים. גם הקרבה למרכז הארץ התגלתה כאטרקטיבית במיוחד, וכשדמי השכירות אינם קיימים מה הפלא שהחבר'ה האלה ירצו להתנחל במקום לנצח? ובכן, מסתבר שלא רק ידידינו העטלפים רצו בכך; גם בקרב החברה להגנת הטבע היה מי שראה בכך תנאים אופטימליים לשגשוגם של הבאטמנים הצעירים, וביקש באחת מישיבות העבודה להשאיר את מבנה 2B כפי שהוא. ומה בדבר הקשת למודיעין? לא נורא אם לא תקום ב-2B. כך ע"פ איש החלה"ט.
בתמונה: פתרון מצוקת הדיור של העטלפים. התנצלות על איכות התמונה.
חח
אה, כן לא נורא. בטח גם אתה היית בונה בית אחר אם היית חוזר מחו"ל אחרי שהות ארוכה ומגלה שעטלפים השתכנו בביתך...
 

alantan

New member
אני מזמין את העטלפים לעבור לרחוב הרצל בכפר סבא

על עטלפים ומנהרות - פתרון החידה
2B עומדת בבדידותה זה שנים רבות, אך מסתבר שבדידות זו נמצאה כמתאימה ביותר עבור חבורת עטלפים שקבעה במקום את ביתה. כך פותרים מצוקת דיור בעטלפית.
השקט והשלווה ששררו בקטע א' התגלו כאופטימליים עבור חבורת העטלפים. גם הקרבה למרכז הארץ התגלתה כאטרקטיבית במיוחד, וכשדמי השכירות אינם קיימים מה הפלא שהחבר'ה האלה ירצו להתנחל במקום לנצח? ובכן, מסתבר שלא רק ידידינו העטלפים רצו בכך; גם בקרב החברה להגנת הטבע היה מי שראה בכך תנאים אופטימליים לשגשוגם של הבאטמנים הצעירים, וביקש באחת מישיבות העבודה להשאיר את מבנה 2B כפי שהוא. ומה בדבר הקשת למודיעין? לא נורא אם לא תקום ב-2B. כך ע"פ איש החלה"ט.
בתמונה: פתרון מצוקת הדיור של העטלפים. התנצלות על איכות התמונה.
אני מזמין את העטלפים לעבור לרחוב הרצל בכפר סבא
שם יוכלו לדור עם בני הדודים שלהם שהרחיבו לאחרונה את דירתם בעצי הרחוב.
 

בועז ל

New member
בחזרה אל התוואי

שבתשתיות - A1, מכרז ההשלמות בקטע א'.
שבת שלום, ששת קוראיי הנאמנים.
מכרז קטע א' בפרויקט הדגל של הרכבת הנו מכרז הביצוע הצנוע ביותר בפרויקט. המכרז מטפל בעיקר במבנה התחתון והעליון של קטע התוואי המשתרע מגשר 1 של הפרויקט ועד גשר 6. אורך התוואי מסתכם ב-9.5 ק"מ ובעלות 25 מלש"ח "בלבד". העבודות על מכרז ההשלמות אינן כוללות אלמנטים הנדסיים מרשימים וראויים לציון; אלו הוקמו כבר בין השנים 2005 ל-2008 (מנהרה 2B, גשרים 1,4,5 ו-6, שהנו הגשר הארוך בארץ) ע"י "דניה סיבוס" וקבלן המשנה, "החברה לפיתוח השומרון". מבדיקת זמני הביצוע עולה כי מנכ"ל הרכבת לשעבר, יוסי מור, הוא המנכ"ל שחנך את הביצוע בפרויקט A1. אחריו הגיע עופר לינצ'בסקי, המנכ"ל שתרומתו העיקרית (ויש אומרים היחידה) לר"י הייתה בהקמת האנדרטה הענקית בלטרון - אנדרטה באורך 1,250 מ' המתקראת גשר 6. ממשיכו של לינצ'בסקי, חקי הראל, קיבל לידיו את גשר 6 מוכן ושלם, למעט המיסעה שנותרה להשלמה. בין אנשי המקצוע בענף שוררת תמימות דעים, כי אנדרטה מס' 6 היא שהצילה את הקו לירושלים ממלתעותיו של האוצר, שביקש לערוך "בחינה מחודשת של כדאיות הפרויקט." יובהר כי העבודות על קטע א' של הפרויקט בין השנים 2005-2008 הסתיימו כמתוכנן וכך הדבר גם לגבי חידושן ביחס לסדר העבודות בפרויקט כולו. הקפאת הפרויקט (מאבקם של ארגוני הסביבה על החלופה האחודה) אמנם פגעה קשות בלוחות הזמנים של הפרויקט בכללותו, אך לא הפרה את סדר העבודות המתוכנן.

בשרשור זה נעקוב אחר העבודות המתנהלות כעת. אז נכון שעיקר העניין בקטע א' סובב סביב עברו ועתידו של הקטע; ונכון גם שלחלק מהקוראים תהיה זו חזרה על חלקים ותמונות שהועלו באופן חלקי כאן ובדף הפייסבוק של המדור, אך בטוחני שנמצא כאן גם מידע מעניין ונוסף על זה שפורסם עד כה. והכי-הכי חשוב: נגלה מהו הקשר בין עטלפים לקשת מודיעין. יאללה, יוצאים לדרך עם קצהו המערבי של הקטע: גשר 1 שנפרש לאורך מכובד בן 640 מ'.
בחזרה אל התוואי
בדרך מזרחה אנו עוברים את גשר 4 ומבחינים בעבודות לפיזור מצעים. (3 תמונות)





 
מצב
הנושא נעול.
למעלה