שבתשתיות - 531

מצב
הנושא נעול.

אורי404

New member
אולי בגלל שיפועים או עיקולים או שטח

עוד ארוכה הדרך מזרחה
"שפיר" עוד תאכיל את החפיר בבטון ותשקה אותו במים עד שיגיע לאורך של כמעט שני ק"מ. אני חייב לציין, שאמנם איני בקיא בתוצאות המאבקים שניהלו בשעתו הגברת פולישוק וחבריה (הייתי עסוק בכיבוי שרפות של חבורת הגצים
), אך במבט על התוואי הכולל שעובר ברעננה, לא לגמרי ברור לי מדוע הוחלט על ביצוע החפיר דווקא בקטע מסוים ובקטע אחר לא.
אולי בגלל שיפועים או עיקולים או שטח
זהו ניחוש שלי ולא קביעת עובדה.
אמנם יש שיפוע מתחנת ההגנה לכיוון חולון. אבל כנראה במקרה הזה יש גם שיפוע וגם עיקול.
סיבה אחרת אפשרית היא, שכל השטח העילי יהיה מנוצל למחלף ושיש פחות מקום באזור הזה למסילה עילית.
 

Rubim88

New member
חוסר שטח זו הסיבה ההגיונית

אולי בגלל שיפועים או עיקולים או שטח
זהו ניחוש שלי ולא קביעת עובדה.
אמנם יש שיפוע מתחנת ההגנה לכיוון חולון. אבל כנראה במקרה הזה יש גם שיפוע וגם עיקול.
סיבה אחרת אפשרית היא, שכל השטח העילי יהיה מנוצל למחלף ושיש פחות מקום באזור הזה למסילה עילית.
חוסר שטח זו הסיבה ההגיונית
שיפועים/עיקולים לא רלוונטים במישור החוף.
אפשרות תיאורטית נוספת אך חסרת כל הגיון במקרה הזה - הגנה מרעש.
 

amirv

New member
למיטב הבנתי

חוסר שטח זו הסיבה ההגיונית
שיפועים/עיקולים לא רלוונטים במישור החוף.
אפשרות תיאורטית נוספת אך חסרת כל הגיון במקרה הזה - הגנה מרעש.
למיטב הבנתי
הרכבת תעבור מתחת לכביש 4 והכביש יעברו מעליו או לחלופין שניהם יעבור מתחת לכביש 4, אבל במקטע הזה הרכבת תהיה גם מתחת לכביש 531
 

Rubim88

New member
ישנם 3 מפלסים במחלף הזה

למיטב הבנתי
הרכבת תעבור מתחת לכביש 4 והכביש יעברו מעליו או לחלופין שניהם יעבור מתחת לכביש 4, אבל במקטע הזה הרכבת תהיה גם מתחת לכביש 531
ישנם 3 מפלסים במחלף הזה
עליון כביש 531, באמצע כביש 4 ומתחת המסילה והתחנה. באתר נתיבי ישראל יש את כל הפירוט ההנדסי במסמכי המכרז הרלוונטי.
ממזרח למחלף הצורך במנהרה נובע מחוסר שטח לכביש+מסילה, ואילו במחלף עצמו בשביל החלוקה המפלסית.
 

luckydude

Active member
לדעתי המצאות החפיר במיקום זה

עוד ארוכה הדרך מזרחה
"שפיר" עוד תאכיל את החפיר בבטון ותשקה אותו במים עד שיגיע לאורך של כמעט שני ק"מ. אני חייב לציין, שאמנם איני בקיא בתוצאות המאבקים שניהלו בשעתו הגברת פולישוק וחבריה (הייתי עסוק בכיבוי שרפות של חבורת הגצים
), אך במבט על התוואי הכולל שעובר ברעננה, לא לגמרי ברור לי מדוע הוחלט על ביצוע החפיר דווקא בקטע מסוים ובקטע אחר לא.
לדעתי המצאות החפיר במיקום זה
נובע מהעובדה שתוואי צריך לעבור מתחת למחלף הענק של רעננה דרום, ביחד עם הקרבה לתחנת רעננה מזרח.
 

בועז ל

New member
מעבר להרי החושך וסמוך לחפיר

שבתשתיות - 531
שבת שלום, ששת קוראיי הנאמנים.
לאחר הביקור בקו העמק, פונה מדור התשתיות לפרויקט נוסף שאף הוא אינו זוכה לתיעוד שוטף למרות מיקומו הנוח. עם זאת, יש לציין שלהבדיל מקו העמק, בפרויקט השרון יש לנו בכ"ז נקודת אחיזה מעולה שהותיר עבורנו רמי'ש מסיור העיתונאים בו השתתף. ויש לנו גם את דניאל בוכמן, או בשמו הרשמי "המפכ"ל דנינו", שהיום שחזר את ימי הזוהר שלו מראשל"צ מערב, הצטרף אליי לרעננה והצליח להסביר לעבדכם הנאמן את מהומת התשתיות האדירה שמתחולל באזור. "הצליח להסביר"? well...(זוכרים את ה-well של אנואר סאדאת?
)

טוב, אז למפכ"ל יש היכרות מעמיקה עם הפרויקט והוא יהיה כאן ע"מ להשלים עבורנו מידע שעבדכם הנאמן החסיר בשיעור או ר"ל לא הבין.
לפני שנצא לדרך, אבקש להוסיף תודה גדולה לדובר "נתיבי ישראל", גיא מי-טל, ועוזרתו אסתי נאמן על תצלומי האוויר הנהדרים שהעבירו אליי מהפרויקט.
מעבר להרי החושך וסמוך לחפיר
הוקם לו מפעל הבטון של הפרויקט.

 

בועז ל

New member
בקרבת כביש 4

שבתשתיות - 531
שבת שלום, ששת קוראיי הנאמנים.
לאחר הביקור בקו העמק, פונה מדור התשתיות לפרויקט נוסף שאף הוא אינו זוכה לתיעוד שוטף למרות מיקומו הנוח. עם זאת, יש לציין שלהבדיל מקו העמק, בפרויקט השרון יש לנו בכ"ז נקודת אחיזה מעולה שהותיר עבורנו רמי'ש מסיור העיתונאים בו השתתף. ויש לנו גם את דניאל בוכמן, או בשמו הרשמי "המפכ"ל דנינו", שהיום שחזר את ימי הזוהר שלו מראשל"צ מערב, הצטרף אליי לרעננה והצליח להסביר לעבדכם הנאמן את מהומת התשתיות האדירה שמתחולל באזור. "הצליח להסביר"? well...(זוכרים את ה-well של אנואר סאדאת?
)

טוב, אז למפכ"ל יש היכרות מעמיקה עם הפרויקט והוא יהיה כאן ע"מ להשלים עבורנו מידע שעבדכם הנאמן החסיר בשיעור או ר"ל לא הבין.
לפני שנצא לדרך, אבקש להוסיף תודה גדולה לדובר "נתיבי ישראל", גיא מי-טל, ועוזרתו אסתי נאמן על תצלומי האוויר הנהדרים שהעבירו אליי מהפרויקט.
בקרבת כביש 4
הסביבה הזאת עוד תשתנה לא מעט.

 

בועז ל

New member
"תראה, בן, כאן בונים כביש", אמר האב לבנו

שבתשתיות - 531
שבת שלום, ששת קוראיי הנאמנים.
לאחר הביקור בקו העמק, פונה מדור התשתיות לפרויקט נוסף שאף הוא אינו זוכה לתיעוד שוטף למרות מיקומו הנוח. עם זאת, יש לציין שלהבדיל מקו העמק, בפרויקט השרון יש לנו בכ"ז נקודת אחיזה מעולה שהותיר עבורנו רמי'ש מסיור העיתונאים בו השתתף. ויש לנו גם את דניאל בוכמן, או בשמו הרשמי "המפכ"ל דנינו", שהיום שחזר את ימי הזוהר שלו מראשל"צ מערב, הצטרף אליי לרעננה והצליח להסביר לעבדכם הנאמן את מהומת התשתיות האדירה שמתחולל באזור. "הצליח להסביר"? well...(זוכרים את ה-well של אנואר סאדאת?
)

טוב, אז למפכ"ל יש היכרות מעמיקה עם הפרויקט והוא יהיה כאן ע"מ להשלים עבורנו מידע שעבדכם הנאמן החסיר בשיעור או ר"ל לא הבין.
לפני שנצא לדרך, אבקש להוסיף תודה גדולה לדובר "נתיבי ישראל", גיא מי-טל, ועוזרתו אסתי נאמן על תצלומי האוויר הנהדרים שהעבירו אליי מהפרויקט.
"תראה, בן, כאן בונים כביש", אמר האב לבנו
בעת שעברו על הגשר שנחסם לתנועת כלי רכב. האב לא הזכיר כלל את הרכבת שגם היא "במקרה" תגיע לסביבה. ככה זה: הכביש הוא החשוב.


בתמונה: דילוג מעבר לכביש העוקף ומבט מערבה אל האתר התיירותי שנוצר בסביבה. הגשר הוא גשר הרחוב פעמי אביב.

 

בועז ל

New member
מבט מזרחה מגשר פעמי אביב

שבתשתיות - 531
שבת שלום, ששת קוראיי הנאמנים.
לאחר הביקור בקו העמק, פונה מדור התשתיות לפרויקט נוסף שאף הוא אינו זוכה לתיעוד שוטף למרות מיקומו הנוח. עם זאת, יש לציין שלהבדיל מקו העמק, בפרויקט השרון יש לנו בכ"ז נקודת אחיזה מעולה שהותיר עבורנו רמי'ש מסיור העיתונאים בו השתתף. ויש לנו גם את דניאל בוכמן, או בשמו הרשמי "המפכ"ל דנינו", שהיום שחזר את ימי הזוהר שלו מראשל"צ מערב, הצטרף אליי לרעננה והצליח להסביר לעבדכם הנאמן את מהומת התשתיות האדירה שמתחולל באזור. "הצליח להסביר"? well...(זוכרים את ה-well של אנואר סאדאת?
)

טוב, אז למפכ"ל יש היכרות מעמיקה עם הפרויקט והוא יהיה כאן ע"מ להשלים עבורנו מידע שעבדכם הנאמן החסיר בשיעור או ר"ל לא הבין.
לפני שנצא לדרך, אבקש להוסיף תודה גדולה לדובר "נתיבי ישראל", גיא מי-טל, ועוזרתו אסתי נאמן על תצלומי האוויר הנהדרים שהעבירו אליי מהפרויקט.
מבט מזרחה מגשר פעמי אביב
לחפיר שכבר ראינו מתווסף קטע מהתוואי.





 

בועז ל

New member
שמים וארץ, אתה כאן?

שבתשתיות - 531
שבת שלום, ששת קוראיי הנאמנים.
לאחר הביקור בקו העמק, פונה מדור התשתיות לפרויקט נוסף שאף הוא אינו זוכה לתיעוד שוטף למרות מיקומו הנוח. עם זאת, יש לציין שלהבדיל מקו העמק, בפרויקט השרון יש לנו בכ"ז נקודת אחיזה מעולה שהותיר עבורנו רמי'ש מסיור העיתונאים בו השתתף. ויש לנו גם את דניאל בוכמן, או בשמו הרשמי "המפכ"ל דנינו", שהיום שחזר את ימי הזוהר שלו מראשל"צ מערב, הצטרף אליי לרעננה והצליח להסביר לעבדכם הנאמן את מהומת התשתיות האדירה שמתחולל באזור. "הצליח להסביר"? well...(זוכרים את ה-well של אנואר סאדאת?
)

טוב, אז למפכ"ל יש היכרות מעמיקה עם הפרויקט והוא יהיה כאן ע"מ להשלים עבורנו מידע שעבדכם הנאמן החסיר בשיעור או ר"ל לא הבין.
לפני שנצא לדרך, אבקש להוסיף תודה גדולה לדובר "נתיבי ישראל", גיא מי-טל, ועוזרתו אסתי נאמן על תצלומי האוויר הנהדרים שהעבירו אליי מהפרויקט.
שמים וארץ, אתה כאן?
זה בשבילך.




 

בועז ל

New member
לסיום: ביצורים וחפירות

שבתשתיות - 531
שבת שלום, ששת קוראיי הנאמנים.
לאחר הביקור בקו העמק, פונה מדור התשתיות לפרויקט נוסף שאף הוא אינו זוכה לתיעוד שוטף למרות מיקומו הנוח. עם זאת, יש לציין שלהבדיל מקו העמק, בפרויקט השרון יש לנו בכ"ז נקודת אחיזה מעולה שהותיר עבורנו רמי'ש מסיור העיתונאים בו השתתף. ויש לנו גם את דניאל בוכמן, או בשמו הרשמי "המפכ"ל דנינו", שהיום שחזר את ימי הזוהר שלו מראשל"צ מערב, הצטרף אליי לרעננה והצליח להסביר לעבדכם הנאמן את מהומת התשתיות האדירה שמתחולל באזור. "הצליח להסביר"? well...(זוכרים את ה-well של אנואר סאדאת?
)

טוב, אז למפכ"ל יש היכרות מעמיקה עם הפרויקט והוא יהיה כאן ע"מ להשלים עבורנו מידע שעבדכם הנאמן החסיר בשיעור או ר"ל לא הבין.
לפני שנצא לדרך, אבקש להוסיף תודה גדולה לדובר "נתיבי ישראל", גיא מי-טל, ועוזרתו אסתי נאמן על תצלומי האוויר הנהדרים שהעבירו אליי מהפרויקט.
לסיום: ביצורים וחפירות
מבט מערבה על התוואי מגשר פעמי אביב. ברשותו של המפכ"ל תמונות עדכניות גם מסביבת תחנת סוקולוב ואני מקווה שתצטרפנה לשרשור זה.
אדיוס, אמיגוס. שבת שקטה ורגועה לכולם.



 
תודה על השרשור

לסיום: ביצורים וחפירות
מבט מערבה על התוואי מגשר פעמי אביב. ברשותו של המפכ"ל תמונות עדכניות גם מסביבת תחנת סוקולוב ואני מקווה שתצטרפנה לשרשור זה.
אדיוס, אמיגוס. שבת שקטה ורגועה לכולם.
תודה על השרשור
 
מרתק כתמיד. פרויקט מרשים. תודה רבה, בעז

לסיום: ביצורים וחפירות
מבט מערבה על התוואי מגשר פעמי אביב. ברשותו של המפכ"ל תמונות עדכניות גם מסביבת תחנת סוקולוב ואני מקווה שתצטרפנה לשרשור זה.
אדיוס, אמיגוס. שבת שקטה ורגועה לכולם.
מרתק כתמיד. פרויקט מרשים. תודה רבה, בעז
 
ולסיום- עדכון מצב מסביבת תחנת הוד השרון - סוקולוב

שבתשתיות - 531
שבת שלום, ששת קוראיי הנאמנים.
לאחר הביקור בקו העמק, פונה מדור התשתיות לפרויקט נוסף שאף הוא אינו זוכה לתיעוד שוטף למרות מיקומו הנוח. עם זאת, יש לציין שלהבדיל מקו העמק, בפרויקט השרון יש לנו בכ"ז נקודת אחיזה מעולה שהותיר עבורנו רמי'ש מסיור העיתונאים בו השתתף. ויש לנו גם את דניאל בוכמן, או בשמו הרשמי "המפכ"ל דנינו", שהיום שחזר את ימי הזוהר שלו מראשל"צ מערב, הצטרף אליי לרעננה והצליח להסביר לעבדכם הנאמן את מהומת התשתיות האדירה שמתחולל באזור. "הצליח להסביר"? well...(זוכרים את ה-well של אנואר סאדאת?
)

טוב, אז למפכ"ל יש היכרות מעמיקה עם הפרויקט והוא יהיה כאן ע"מ להשלים עבורנו מידע שעבדכם הנאמן החסיר בשיעור או ר"ל לא הבין.
לפני שנצא לדרך, אבקש להוסיף תודה גדולה לדובר "נתיבי ישראל", גיא מי-טל, ועוזרתו אסתי נאמן על תצלומי האוויר הנהדרים שהעבירו אליי מהפרויקט.
ולסיום- עדכון מצב מסביבת תחנת הוד השרון - סוקולוב
כידוע, תחנת הוד השרון (במקור כפ"ס) סוקולוב הוקמה כתחנת קצה, עם אפשרות להארכה (כמו תחנת הראשונים).
בתמונה הראשונה ניתן לראות את התחנה לקראת פתיחתה ב 2005 אם אני לא טועה.. (התמונה צולמה ע"י חברנו בפורום - אורי 404). ניתן לזהות את זוג גשרי הכביש שלצידי מבנה התחנה (גשרי כביש 531 מעל לרחוב סוקולוב) שהוקמו במקביל להקמת התחנה, לעומת זאת- הגשר עבור המשך קו הרכבת מערבה נבנה ממש לאחרונה, כפי שניתן לראות בתמונה השניה והשלישית .
בתמונה השלישית רואים את המשך התוואי ואת מחלף כפר מלל באופק, שנכון לעכשיו- כביש 531 מסתיים בו. (הפעם הקטע שבין סוקולוב ל רעננה דרום לא זכה לסקירה, נשתדל שלא לקפח אותו בפעם הבאה).
תודה רבה לבועז שהצטרף אליי לסיור, ובזכותו זכינו לתמונות איכותיות משלל חלקי הפרויקט.
שתיהיה לנו שבת רגועה ככל הניתן.
דניאל.





 

amithi1

New member
יש התקדמות באיזור סוקולוב-מל״ל

ולסיום- עדכון מצב מסביבת תחנת הוד השרון - סוקולוב
כידוע, תחנת הוד השרון (במקור כפ"ס) סוקולוב הוקמה כתחנת קצה, עם אפשרות להארכה (כמו תחנת הראשונים).
בתמונה הראשונה ניתן לראות את התחנה לקראת פתיחתה ב 2005 אם אני לא טועה.. (התמונה צולמה ע"י חברנו בפורום - אורי 404). ניתן לזהות את זוג גשרי הכביש שלצידי מבנה התחנה (גשרי כביש 531 מעל לרחוב סוקולוב) שהוקמו במקביל להקמת התחנה, לעומת זאת- הגשר עבור המשך קו הרכבת מערבה נבנה ממש לאחרונה, כפי שניתן לראות בתמונה השניה והשלישית .
בתמונה השלישית רואים את המשך התוואי ואת מחלף כפר מלל באופק, שנכון לעכשיו- כביש 531 מסתיים בו. (הפעם הקטע שבין סוקולוב ל רעננה דרום לא זכה לסקירה, נשתדל שלא לקפח אותו בפעם הבאה).
תודה רבה לבועז שהצטרף אליי לסיור, ובזכותו זכינו לתמונות איכותיות משלל חלקי הפרויקט.
שתיהיה לנו שבת רגועה ככל הניתן.
דניאל.
יש התקדמות באיזור סוקולוב-מל״ל
כביש 402 עובר כעת בגשר מעל תוואי 531. השבוע נחסמה התנועה מזרחה ממחלף מל״ל לכיוון סוקולוב, וכל התנועה מזרחה מוסטת לרמפת הירידה מ531.
 
שרשור נהדר. תנופת בנייה של ממש.

שבתשתיות - 531
שבת שלום, ששת קוראיי הנאמנים.
לאחר הביקור בקו העמק, פונה מדור התשתיות לפרויקט נוסף שאף הוא אינו זוכה לתיעוד שוטף למרות מיקומו הנוח. עם זאת, יש לציין שלהבדיל מקו העמק, בפרויקט השרון יש לנו בכ"ז נקודת אחיזה מעולה שהותיר עבורנו רמי'ש מסיור העיתונאים בו השתתף. ויש לנו גם את דניאל בוכמן, או בשמו הרשמי "המפכ"ל דנינו", שהיום שחזר את ימי הזוהר שלו מראשל"צ מערב, הצטרף אליי לרעננה והצליח להסביר לעבדכם הנאמן את מהומת התשתיות האדירה שמתחולל באזור. "הצליח להסביר"? well...(זוכרים את ה-well של אנואר סאדאת?
)

טוב, אז למפכ"ל יש היכרות מעמיקה עם הפרויקט והוא יהיה כאן ע"מ להשלים עבורנו מידע שעבדכם הנאמן החסיר בשיעור או ר"ל לא הבין.
לפני שנצא לדרך, אבקש להוסיף תודה גדולה לדובר "נתיבי ישראל", גיא מי-טל, ועוזרתו אסתי נאמן על תצלומי האוויר הנהדרים שהעבירו אליי מהפרויקט.
שרשור נהדר. תנופת בנייה של ממש.
תודה רבה, בועז ודניאל!
 

אורי404

New member
בועז ודניאל. יופי של שרשור


שבתשתיות - 531
שבת שלום, ששת קוראיי הנאמנים.
לאחר הביקור בקו העמק, פונה מדור התשתיות לפרויקט נוסף שאף הוא אינו זוכה לתיעוד שוטף למרות מיקומו הנוח. עם זאת, יש לציין שלהבדיל מקו העמק, בפרויקט השרון יש לנו בכ"ז נקודת אחיזה מעולה שהותיר עבורנו רמי'ש מסיור העיתונאים בו השתתף. ויש לנו גם את דניאל בוכמן, או בשמו הרשמי "המפכ"ל דנינו", שהיום שחזר את ימי הזוהר שלו מראשל"צ מערב, הצטרף אליי לרעננה והצליח להסביר לעבדכם הנאמן את מהומת התשתיות האדירה שמתחולל באזור. "הצליח להסביר"? well...(זוכרים את ה-well של אנואר סאדאת?
)

טוב, אז למפכ"ל יש היכרות מעמיקה עם הפרויקט והוא יהיה כאן ע"מ להשלים עבורנו מידע שעבדכם הנאמן החסיר בשיעור או ר"ל לא הבין.
לפני שנצא לדרך, אבקש להוסיף תודה גדולה לדובר "נתיבי ישראל", גיא מי-טל, ועוזרתו אסתי נאמן על תצלומי האוויר הנהדרים שהעבירו אליי מהפרויקט.
בועז ודניאל. יופי של שרשור
 

stratomaximus

New member
תודה על התמונות הנהדרות

שבתשתיות - 531
שבת שלום, ששת קוראיי הנאמנים.
לאחר הביקור בקו העמק, פונה מדור התשתיות לפרויקט נוסף שאף הוא אינו זוכה לתיעוד שוטף למרות מיקומו הנוח. עם זאת, יש לציין שלהבדיל מקו העמק, בפרויקט השרון יש לנו בכ"ז נקודת אחיזה מעולה שהותיר עבורנו רמי'ש מסיור העיתונאים בו השתתף. ויש לנו גם את דניאל בוכמן, או בשמו הרשמי "המפכ"ל דנינו", שהיום שחזר את ימי הזוהר שלו מראשל"צ מערב, הצטרף אליי לרעננה והצליח להסביר לעבדכם הנאמן את מהומת התשתיות האדירה שמתחולל באזור. "הצליח להסביר"? well...(זוכרים את ה-well של אנואר סאדאת?
)

טוב, אז למפכ"ל יש היכרות מעמיקה עם הפרויקט והוא יהיה כאן ע"מ להשלים עבורנו מידע שעבדכם הנאמן החסיר בשיעור או ר"ל לא הבין.
לפני שנצא לדרך, אבקש להוסיף תודה גדולה לדובר "נתיבי ישראל", גיא מי-טל, ועוזרתו אסתי נאמן על תצלומי האוויר הנהדרים שהעבירו אליי מהפרויקט.
תודה על התמונות הנהדרות
כאחד שגר כ- 200 מטר מתחנת רכבת ועובד ברעננה, תחנת רעננה דרום היא ההבדל בין להגיע לעבודה בתח"צ לבין לעמוד בפקק באיילון כל בוקר

&nbsp
(האמת גם ברכב פרטי כביש 531 היה מקצר לי כמה דקות).
 
תודה רבה. מרתק כרגיל!

שבתשתיות - 531
שבת שלום, ששת קוראיי הנאמנים.
לאחר הביקור בקו העמק, פונה מדור התשתיות לפרויקט נוסף שאף הוא אינו זוכה לתיעוד שוטף למרות מיקומו הנוח. עם זאת, יש לציין שלהבדיל מקו העמק, בפרויקט השרון יש לנו בכ"ז נקודת אחיזה מעולה שהותיר עבורנו רמי'ש מסיור העיתונאים בו השתתף. ויש לנו גם את דניאל בוכמן, או בשמו הרשמי "המפכ"ל דנינו", שהיום שחזר את ימי הזוהר שלו מראשל"צ מערב, הצטרף אליי לרעננה והצליח להסביר לעבדכם הנאמן את מהומת התשתיות האדירה שמתחולל באזור. "הצליח להסביר"? well...(זוכרים את ה-well של אנואר סאדאת?
)

טוב, אז למפכ"ל יש היכרות מעמיקה עם הפרויקט והוא יהיה כאן ע"מ להשלים עבורנו מידע שעבדכם הנאמן החסיר בשיעור או ר"ל לא הבין.
לפני שנצא לדרך, אבקש להוסיף תודה גדולה לדובר "נתיבי ישראל", גיא מי-טל, ועוזרתו אסתי נאמן על תצלומי האוויר הנהדרים שהעבירו אליי מהפרויקט.
תודה רבה. מרתק כרגיל!
 

alantan

New member
תודה רבה לבועז ולמפכ"ל דנינו, אה דניאל, על

שבתשתיות - 531
שבת שלום, ששת קוראיי הנאמנים.
לאחר הביקור בקו העמק, פונה מדור התשתיות לפרויקט נוסף שאף הוא אינו זוכה לתיעוד שוטף למרות מיקומו הנוח. עם זאת, יש לציין שלהבדיל מקו העמק, בפרויקט השרון יש לנו בכ"ז נקודת אחיזה מעולה שהותיר עבורנו רמי'ש מסיור העיתונאים בו השתתף. ויש לנו גם את דניאל בוכמן, או בשמו הרשמי "המפכ"ל דנינו", שהיום שחזר את ימי הזוהר שלו מראשל"צ מערב, הצטרף אליי לרעננה והצליח להסביר לעבדכם הנאמן את מהומת התשתיות האדירה שמתחולל באזור. "הצליח להסביר"? well...(זוכרים את ה-well של אנואר סאדאת?
)

טוב, אז למפכ"ל יש היכרות מעמיקה עם הפרויקט והוא יהיה כאן ע"מ להשלים עבורנו מידע שעבדכם הנאמן החסיר בשיעור או ר"ל לא הבין.
לפני שנצא לדרך, אבקש להוסיף תודה גדולה לדובר "נתיבי ישראל", גיא מי-טל, ועוזרתו אסתי נאמן על תצלומי האוויר הנהדרים שהעבירו אליי מהפרויקט.
תודה רבה לבועז ולמפכ"ל דנינו, אה דניאל, על
שרשור מרתק במקום שמאוד מעניין אותי מסיבות אישיות. מסקרן אותי מה קורה גם באיילון מדרום ומצפון לכפר שמריהו, שכן הוא אמור להמשיך עד איזור רשפון בשלב ראשון.
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה