שבתשתיות - 394 בטיסה מנתיבות ליד מרדכי.

מצב
הנושא נעול.

בועז ל

New member
דז'ה וו

שבתשתיות - 394 בטיסה מנתיבות ליד מרדכי.
שבת שלום לששת קוראיי הנאמנים, לקורא המלעון 777 ואמיר (amirv) שפרגן ועקב כך צורף אוטומטית לרשימת ששת הקוראים.

אוף, דברי הפתיח המסורתי הולכים ומתארכים. הייתי צריך לחסל אותם עוד כשהיו קטנים.


בשבוע הבא ייערך הסיור במנהרה 4 וזה המקום להודות לכל המשתתפים, שחסר להם אם לא יתייצבו ב-9:15 בנקודת המפגש.

תודה גדולה לחברי כב' הרב פיינשטיין, שסייע רבות בידי בתיאומים ובארגון הסיור. כב' הרב: אני מקווה שיש לך חבילת תקשורת משתלמת לנייד

זה גם המקום להתנצל מעומק הלב בפני המעטים שלא הצלחנו לשלב בסיור עקב המחסור באמצעים לוגיסטיים. אני מאוד מקווה שנוכל לפצותם בעתיד הקרוב בחלופה הולמת.

וכעת לדבר שלשמו התכנסנו: מדור התשתיות השבועי שוב באוויר ויוצא להשלים את המשימה: סקירת הקטע החסר שבין נתיבות ליד מרדכי. כידוע, קטע זה כולל קטע המסילה לשדרות, שכבר נפתח לתנועה. טיסה נעימה ונא לא לשכוח: על כל התמונות בשרשור זה חלות זכויות יוצרים ואין לעשות בהן שימוש כלשהו ללא אישורן של "רכבת ישראל" ו"אלבטרוס" בעלות הזכויות.

התמונה הפותחת מגיעה דווקא מ-A1: תמונה ראשונה ברשת של ה-chamber. בקרוב אערוך סיור במקום עם נציגי "שפיר" ואני מקווה להשלים עבורי ועבורכם את המידע החסר מתהליך חילוץ מכונות הכרייה ממנהרה 3.
דז'ה וו
נכון, לא מכבר הוקדש שרשור אווירי ספיישל לתחנת שדרות. הפעם המסוק מרחף בגובה נמוך יותר ומעניק בעיניי לתמונות ערך נוסף.
 

בועז ל

New member
הכל כלול

שבתשתיות - 394 בטיסה מנתיבות ליד מרדכי.
שבת שלום לששת קוראיי הנאמנים, לקורא המלעון 777 ואמיר (amirv) שפרגן ועקב כך צורף אוטומטית לרשימת ששת הקוראים.

אוף, דברי הפתיח המסורתי הולכים ומתארכים. הייתי צריך לחסל אותם עוד כשהיו קטנים.


בשבוע הבא ייערך הסיור במנהרה 4 וזה המקום להודות לכל המשתתפים, שחסר להם אם לא יתייצבו ב-9:15 בנקודת המפגש.

תודה גדולה לחברי כב' הרב פיינשטיין, שסייע רבות בידי בתיאומים ובארגון הסיור. כב' הרב: אני מקווה שיש לך חבילת תקשורת משתלמת לנייד

זה גם המקום להתנצל מעומק הלב בפני המעטים שלא הצלחנו לשלב בסיור עקב המחסור באמצעים לוגיסטיים. אני מאוד מקווה שנוכל לפצותם בעתיד הקרוב בחלופה הולמת.

וכעת לדבר שלשמו התכנסנו: מדור התשתיות השבועי שוב באוויר ויוצא להשלים את המשימה: סקירת הקטע החסר שבין נתיבות ליד מרדכי. כידוע, קטע זה כולל קטע המסילה לשדרות, שכבר נפתח לתנועה. טיסה נעימה ונא לא לשכוח: על כל התמונות בשרשור זה חלות זכויות יוצרים ואין לעשות בהן שימוש כלשהו ללא אישורן של "רכבת ישראל" ו"אלבטרוס" בעלות הזכויות.

התמונה הפותחת מגיעה דווקא מ-A1: תמונה ראשונה ברשת של ה-chamber. בקרוב אערוך סיור במקום עם נציגי "שפיר" ואני מקווה להשלים עבורי ועבורכם את המידע החסר מתהליך חילוץ מכונות הכרייה ממנהרה 3.
הכל כלול
אחח...איזה יופי שיש לנו מסוק.

עוד תמונה שחוסכת 100 תמונות מהקרקע.
 

בועז ל

New member
****

שבתשתיות - 394 בטיסה מנתיבות ליד מרדכי.
שבת שלום לששת קוראיי הנאמנים, לקורא המלעון 777 ואמיר (amirv) שפרגן ועקב כך צורף אוטומטית לרשימת ששת הקוראים.

אוף, דברי הפתיח המסורתי הולכים ומתארכים. הייתי צריך לחסל אותם עוד כשהיו קטנים.


בשבוע הבא ייערך הסיור במנהרה 4 וזה המקום להודות לכל המשתתפים, שחסר להם אם לא יתייצבו ב-9:15 בנקודת המפגש.

תודה גדולה לחברי כב' הרב פיינשטיין, שסייע רבות בידי בתיאומים ובארגון הסיור. כב' הרב: אני מקווה שיש לך חבילת תקשורת משתלמת לנייד

זה גם המקום להתנצל מעומק הלב בפני המעטים שלא הצלחנו לשלב בסיור עקב המחסור באמצעים לוגיסטיים. אני מאוד מקווה שנוכל לפצותם בעתיד הקרוב בחלופה הולמת.

וכעת לדבר שלשמו התכנסנו: מדור התשתיות השבועי שוב באוויר ויוצא להשלים את המשימה: סקירת הקטע החסר שבין נתיבות ליד מרדכי. כידוע, קטע זה כולל קטע המסילה לשדרות, שכבר נפתח לתנועה. טיסה נעימה ונא לא לשכוח: על כל התמונות בשרשור זה חלות זכויות יוצרים ואין לעשות בהן שימוש כלשהו ללא אישורן של "רכבת ישראל" ו"אלבטרוס" בעלות הזכויות.

התמונה הפותחת מגיעה דווקא מ-A1: תמונה ראשונה ברשת של ה-chamber. בקרוב אערוך סיור במקום עם נציגי "שפיר" ואני מקווה להשלים עבורי ועבורכם את המידע החסר מתהליך חילוץ מכונות הכרייה ממנהרה 3.
****
 

בועז ל

New member
****

שבתשתיות - 394 בטיסה מנתיבות ליד מרדכי.
שבת שלום לששת קוראיי הנאמנים, לקורא המלעון 777 ואמיר (amirv) שפרגן ועקב כך צורף אוטומטית לרשימת ששת הקוראים.

אוף, דברי הפתיח המסורתי הולכים ומתארכים. הייתי צריך לחסל אותם עוד כשהיו קטנים.


בשבוע הבא ייערך הסיור במנהרה 4 וזה המקום להודות לכל המשתתפים, שחסר להם אם לא יתייצבו ב-9:15 בנקודת המפגש.

תודה גדולה לחברי כב' הרב פיינשטיין, שסייע רבות בידי בתיאומים ובארגון הסיור. כב' הרב: אני מקווה שיש לך חבילת תקשורת משתלמת לנייד

זה גם המקום להתנצל מעומק הלב בפני המעטים שלא הצלחנו לשלב בסיור עקב המחסור באמצעים לוגיסטיים. אני מאוד מקווה שנוכל לפצותם בעתיד הקרוב בחלופה הולמת.

וכעת לדבר שלשמו התכנסנו: מדור התשתיות השבועי שוב באוויר ויוצא להשלים את המשימה: סקירת הקטע החסר שבין נתיבות ליד מרדכי. כידוע, קטע זה כולל קטע המסילה לשדרות, שכבר נפתח לתנועה. טיסה נעימה ונא לא לשכוח: על כל התמונות בשרשור זה חלות זכויות יוצרים ואין לעשות בהן שימוש כלשהו ללא אישורן של "רכבת ישראל" ו"אלבטרוס" בעלות הזכויות.

התמונה הפותחת מגיעה דווקא מ-A1: תמונה ראשונה ברשת של ה-chamber. בקרוב אערוך סיור במקום עם נציגי "שפיר" ואני מקווה להשלים עבורי ועבורכם את המידע החסר מתהליך חילוץ מכונות הכרייה ממנהרה 3.
****
 

בועז ל

New member
****

שבתשתיות - 394 בטיסה מנתיבות ליד מרדכי.
שבת שלום לששת קוראיי הנאמנים, לקורא המלעון 777 ואמיר (amirv) שפרגן ועקב כך צורף אוטומטית לרשימת ששת הקוראים.

אוף, דברי הפתיח המסורתי הולכים ומתארכים. הייתי צריך לחסל אותם עוד כשהיו קטנים.


בשבוע הבא ייערך הסיור במנהרה 4 וזה המקום להודות לכל המשתתפים, שחסר להם אם לא יתייצבו ב-9:15 בנקודת המפגש.

תודה גדולה לחברי כב' הרב פיינשטיין, שסייע רבות בידי בתיאומים ובארגון הסיור. כב' הרב: אני מקווה שיש לך חבילת תקשורת משתלמת לנייד

זה גם המקום להתנצל מעומק הלב בפני המעטים שלא הצלחנו לשלב בסיור עקב המחסור באמצעים לוגיסטיים. אני מאוד מקווה שנוכל לפצותם בעתיד הקרוב בחלופה הולמת.

וכעת לדבר שלשמו התכנסנו: מדור התשתיות השבועי שוב באוויר ויוצא להשלים את המשימה: סקירת הקטע החסר שבין נתיבות ליד מרדכי. כידוע, קטע זה כולל קטע המסילה לשדרות, שכבר נפתח לתנועה. טיסה נעימה ונא לא לשכוח: על כל התמונות בשרשור זה חלות זכויות יוצרים ואין לעשות בהן שימוש כלשהו ללא אישורן של "רכבת ישראל" ו"אלבטרוס" בעלות הזכויות.

התמונה הפותחת מגיעה דווקא מ-A1: תמונה ראשונה ברשת של ה-chamber. בקרוב אערוך סיור במקום עם נציגי "שפיר" ואני מקווה להשלים עבורי ועבורכם את המידע החסר מתהליך חילוץ מכונות הכרייה ממנהרה 3.
****
 

בועז ל

New member
****

שבתשתיות - 394 בטיסה מנתיבות ליד מרדכי.
שבת שלום לששת קוראיי הנאמנים, לקורא המלעון 777 ואמיר (amirv) שפרגן ועקב כך צורף אוטומטית לרשימת ששת הקוראים.

אוף, דברי הפתיח המסורתי הולכים ומתארכים. הייתי צריך לחסל אותם עוד כשהיו קטנים.


בשבוע הבא ייערך הסיור במנהרה 4 וזה המקום להודות לכל המשתתפים, שחסר להם אם לא יתייצבו ב-9:15 בנקודת המפגש.

תודה גדולה לחברי כב' הרב פיינשטיין, שסייע רבות בידי בתיאומים ובארגון הסיור. כב' הרב: אני מקווה שיש לך חבילת תקשורת משתלמת לנייד

זה גם המקום להתנצל מעומק הלב בפני המעטים שלא הצלחנו לשלב בסיור עקב המחסור באמצעים לוגיסטיים. אני מאוד מקווה שנוכל לפצותם בעתיד הקרוב בחלופה הולמת.

וכעת לדבר שלשמו התכנסנו: מדור התשתיות השבועי שוב באוויר ויוצא להשלים את המשימה: סקירת הקטע החסר שבין נתיבות ליד מרדכי. כידוע, קטע זה כולל קטע המסילה לשדרות, שכבר נפתח לתנועה. טיסה נעימה ונא לא לשכוח: על כל התמונות בשרשור זה חלות זכויות יוצרים ואין לעשות בהן שימוש כלשהו ללא אישורן של "רכבת ישראל" ו"אלבטרוס" בעלות הזכויות.

התמונה הפותחת מגיעה דווקא מ-A1: תמונה ראשונה ברשת של ה-chamber. בקרוב אערוך סיור במקום עם נציגי "שפיר" ואני מקווה להשלים עבורי ועבורכם את המידע החסר מתהליך חילוץ מכונות הכרייה ממנהרה 3.
****
 

בועז ל

New member
המסוק משלים הקפה סביב תחנת שדרות

שבתשתיות - 394 בטיסה מנתיבות ליד מרדכי.
שבת שלום לששת קוראיי הנאמנים, לקורא המלעון 777 ואמיר (amirv) שפרגן ועקב כך צורף אוטומטית לרשימת ששת הקוראים.

אוף, דברי הפתיח המסורתי הולכים ומתארכים. הייתי צריך לחסל אותם עוד כשהיו קטנים.


בשבוע הבא ייערך הסיור במנהרה 4 וזה המקום להודות לכל המשתתפים, שחסר להם אם לא יתייצבו ב-9:15 בנקודת המפגש.

תודה גדולה לחברי כב' הרב פיינשטיין, שסייע רבות בידי בתיאומים ובארגון הסיור. כב' הרב: אני מקווה שיש לך חבילת תקשורת משתלמת לנייד

זה גם המקום להתנצל מעומק הלב בפני המעטים שלא הצלחנו לשלב בסיור עקב המחסור באמצעים לוגיסטיים. אני מאוד מקווה שנוכל לפצותם בעתיד הקרוב בחלופה הולמת.

וכעת לדבר שלשמו התכנסנו: מדור התשתיות השבועי שוב באוויר ויוצא להשלים את המשימה: סקירת הקטע החסר שבין נתיבות ליד מרדכי. כידוע, קטע זה כולל קטע המסילה לשדרות, שכבר נפתח לתנועה. טיסה נעימה ונא לא לשכוח: על כל התמונות בשרשור זה חלות זכויות יוצרים ואין לעשות בהן שימוש כלשהו ללא אישורן של "רכבת ישראל" ו"אלבטרוס" בעלות הזכויות.

התמונה הפותחת מגיעה דווקא מ-A1: תמונה ראשונה ברשת של ה-chamber. בקרוב אערוך סיור במקום עם נציגי "שפיר" ואני מקווה להשלים עבורי ועבורכם את המידע החסר מתהליך חילוץ מכונות הכרייה ממנהרה 3.
המסוק משלים הקפה סביב תחנת שדרות
וזה הזמן להיפרד מהתחנה.
 

בועז ל

New member
הסימנור

שבתשתיות - 394 בטיסה מנתיבות ליד מרדכי.
שבת שלום לששת קוראיי הנאמנים, לקורא המלעון 777 ואמיר (amirv) שפרגן ועקב כך צורף אוטומטית לרשימת ששת הקוראים.

אוף, דברי הפתיח המסורתי הולכים ומתארכים. הייתי צריך לחסל אותם עוד כשהיו קטנים.


בשבוע הבא ייערך הסיור במנהרה 4 וזה המקום להודות לכל המשתתפים, שחסר להם אם לא יתייצבו ב-9:15 בנקודת המפגש.

תודה גדולה לחברי כב' הרב פיינשטיין, שסייע רבות בידי בתיאומים ובארגון הסיור. כב' הרב: אני מקווה שיש לך חבילת תקשורת משתלמת לנייד

זה גם המקום להתנצל מעומק הלב בפני המעטים שלא הצלחנו לשלב בסיור עקב המחסור באמצעים לוגיסטיים. אני מאוד מקווה שנוכל לפצותם בעתיד הקרוב בחלופה הולמת.

וכעת לדבר שלשמו התכנסנו: מדור התשתיות השבועי שוב באוויר ויוצא להשלים את המשימה: סקירת הקטע החסר שבין נתיבות ליד מרדכי. כידוע, קטע זה כולל קטע המסילה לשדרות, שכבר נפתח לתנועה. טיסה נעימה ונא לא לשכוח: על כל התמונות בשרשור זה חלות זכויות יוצרים ואין לעשות בהן שימוש כלשהו ללא אישורן של "רכבת ישראל" ו"אלבטרוס" בעלות הזכויות.

התמונה הפותחת מגיעה דווקא מ-A1: תמונה ראשונה ברשת של ה-chamber. בקרוב אערוך סיור במקום עם נציגי "שפיר" ואני מקווה להשלים עבורי ועבורכם את המידע החסר מתהליך חילוץ מכונות הכרייה ממנהרה 3.
הסימנור
נבלע בתוך קירותיו העצומים של החפיר.
 

בועז ל

New member
כשאני נזכר בקשיי הנגישות לקטע זה של התוואי,

שבתשתיות - 394 בטיסה מנתיבות ליד מרדכי.
שבת שלום לששת קוראיי הנאמנים, לקורא המלעון 777 ואמיר (amirv) שפרגן ועקב כך צורף אוטומטית לרשימת ששת הקוראים.

אוף, דברי הפתיח המסורתי הולכים ומתארכים. הייתי צריך לחסל אותם עוד כשהיו קטנים.


בשבוע הבא ייערך הסיור במנהרה 4 וזה המקום להודות לכל המשתתפים, שחסר להם אם לא יתייצבו ב-9:15 בנקודת המפגש.

תודה גדולה לחברי כב' הרב פיינשטיין, שסייע רבות בידי בתיאומים ובארגון הסיור. כב' הרב: אני מקווה שיש לך חבילת תקשורת משתלמת לנייד

זה גם המקום להתנצל מעומק הלב בפני המעטים שלא הצלחנו לשלב בסיור עקב המחסור באמצעים לוגיסטיים. אני מאוד מקווה שנוכל לפצותם בעתיד הקרוב בחלופה הולמת.

וכעת לדבר שלשמו התכנסנו: מדור התשתיות השבועי שוב באוויר ויוצא להשלים את המשימה: סקירת הקטע החסר שבין נתיבות ליד מרדכי. כידוע, קטע זה כולל קטע המסילה לשדרות, שכבר נפתח לתנועה. טיסה נעימה ונא לא לשכוח: על כל התמונות בשרשור זה חלות זכויות יוצרים ואין לעשות בהן שימוש כלשהו ללא אישורן של "רכבת ישראל" ו"אלבטרוס" בעלות הזכויות.

התמונה הפותחת מגיעה דווקא מ-A1: תמונה ראשונה ברשת של ה-chamber. בקרוב אערוך סיור במקום עם נציגי "שפיר" ואני מקווה להשלים עבורי ועבורכם את המידע החסר מתהליך חילוץ מכונות הכרייה ממנהרה 3.
כשאני נזכר בקשיי הנגישות לקטע זה של התוואי,
איני יכול שלא לחבב את התמונה הזאת.
 

בועז ל

New member
עמדת השמירה המנדטורית

שבתשתיות - 394 בטיסה מנתיבות ליד מרדכי.
שבת שלום לששת קוראיי הנאמנים, לקורא המלעון 777 ואמיר (amirv) שפרגן ועקב כך צורף אוטומטית לרשימת ששת הקוראים.

אוף, דברי הפתיח המסורתי הולכים ומתארכים. הייתי צריך לחסל אותם עוד כשהיו קטנים.


בשבוע הבא ייערך הסיור במנהרה 4 וזה המקום להודות לכל המשתתפים, שחסר להם אם לא יתייצבו ב-9:15 בנקודת המפגש.

תודה גדולה לחברי כב' הרב פיינשטיין, שסייע רבות בידי בתיאומים ובארגון הסיור. כב' הרב: אני מקווה שיש לך חבילת תקשורת משתלמת לנייד

זה גם המקום להתנצל מעומק הלב בפני המעטים שלא הצלחנו לשלב בסיור עקב המחסור באמצעים לוגיסטיים. אני מאוד מקווה שנוכל לפצותם בעתיד הקרוב בחלופה הולמת.

וכעת לדבר שלשמו התכנסנו: מדור התשתיות השבועי שוב באוויר ויוצא להשלים את המשימה: סקירת הקטע החסר שבין נתיבות ליד מרדכי. כידוע, קטע זה כולל קטע המסילה לשדרות, שכבר נפתח לתנועה. טיסה נעימה ונא לא לשכוח: על כל התמונות בשרשור זה חלות זכויות יוצרים ואין לעשות בהן שימוש כלשהו ללא אישורן של "רכבת ישראל" ו"אלבטרוס" בעלות הזכויות.

התמונה הפותחת מגיעה דווקא מ-A1: תמונה ראשונה ברשת של ה-chamber. בקרוב אערוך סיור במקום עם נציגי "שפיר" ואני מקווה להשלים עבורי ועבורכם את המידע החסר מתהליך חילוץ מכונות הכרייה ממנהרה 3.
עמדת השמירה המנדטורית
מופיעה בצד שמאל של התמונה ונחשפה במהלך העבודות. העמדה עברה תהליך שימור בשיתוף עם משרד רה"מ.
 

בועז ל

New member
חפיר גבעות הכורכר

שבתשתיות - 394 בטיסה מנתיבות ליד מרדכי.
שבת שלום לששת קוראיי הנאמנים, לקורא המלעון 777 ואמיר (amirv) שפרגן ועקב כך צורף אוטומטית לרשימת ששת הקוראים.

אוף, דברי הפתיח המסורתי הולכים ומתארכים. הייתי צריך לחסל אותם עוד כשהיו קטנים.


בשבוע הבא ייערך הסיור במנהרה 4 וזה המקום להודות לכל המשתתפים, שחסר להם אם לא יתייצבו ב-9:15 בנקודת המפגש.

תודה גדולה לחברי כב' הרב פיינשטיין, שסייע רבות בידי בתיאומים ובארגון הסיור. כב' הרב: אני מקווה שיש לך חבילת תקשורת משתלמת לנייד

זה גם המקום להתנצל מעומק הלב בפני המעטים שלא הצלחנו לשלב בסיור עקב המחסור באמצעים לוגיסטיים. אני מאוד מקווה שנוכל לפצותם בעתיד הקרוב בחלופה הולמת.

וכעת לדבר שלשמו התכנסנו: מדור התשתיות השבועי שוב באוויר ויוצא להשלים את המשימה: סקירת הקטע החסר שבין נתיבות ליד מרדכי. כידוע, קטע זה כולל קטע המסילה לשדרות, שכבר נפתח לתנועה. טיסה נעימה ונא לא לשכוח: על כל התמונות בשרשור זה חלות זכויות יוצרים ואין לעשות בהן שימוש כלשהו ללא אישורן של "רכבת ישראל" ו"אלבטרוס" בעלות הזכויות.

התמונה הפותחת מגיעה דווקא מ-A1: תמונה ראשונה ברשת של ה-chamber. בקרוב אערוך סיור במקום עם נציגי "שפיר" ואני מקווה להשלים עבורי ועבורכם את המידע החסר מתהליך חילוץ מכונות הכרייה ממנהרה 3.
חפיר גבעות הכורכר
ובמרכזו גשר כוחות הביטחון.
 

בועז ל

New member
העתקת תשתיות.

שבתשתיות - 394 בטיסה מנתיבות ליד מרדכי.
שבת שלום לששת קוראיי הנאמנים, לקורא המלעון 777 ואמיר (amirv) שפרגן ועקב כך צורף אוטומטית לרשימת ששת הקוראים.

אוף, דברי הפתיח המסורתי הולכים ומתארכים. הייתי צריך לחסל אותם עוד כשהיו קטנים.


בשבוע הבא ייערך הסיור במנהרה 4 וזה המקום להודות לכל המשתתפים, שחסר להם אם לא יתייצבו ב-9:15 בנקודת המפגש.

תודה גדולה לחברי כב' הרב פיינשטיין, שסייע רבות בידי בתיאומים ובארגון הסיור. כב' הרב: אני מקווה שיש לך חבילת תקשורת משתלמת לנייד

זה גם המקום להתנצל מעומק הלב בפני המעטים שלא הצלחנו לשלב בסיור עקב המחסור באמצעים לוגיסטיים. אני מאוד מקווה שנוכל לפצותם בעתיד הקרוב בחלופה הולמת.

וכעת לדבר שלשמו התכנסנו: מדור התשתיות השבועי שוב באוויר ויוצא להשלים את המשימה: סקירת הקטע החסר שבין נתיבות ליד מרדכי. כידוע, קטע זה כולל קטע המסילה לשדרות, שכבר נפתח לתנועה. טיסה נעימה ונא לא לשכוח: על כל התמונות בשרשור זה חלות זכויות יוצרים ואין לעשות בהן שימוש כלשהו ללא אישורן של "רכבת ישראל" ו"אלבטרוס" בעלות הזכויות.

התמונה הפותחת מגיעה דווקא מ-A1: תמונה ראשונה ברשת של ה-chamber. בקרוב אערוך סיור במקום עם נציגי "שפיר" ואני מקווה להשלים עבורי ועבורכם את המידע החסר מתהליך חילוץ מכונות הכרייה ממנהרה 3.
העתקת תשתיות.
התקופה בה הקפיא האוצר את הפרויקט נוצלה לטיפול במכשולים. כאלו היו לא מעט לאורך התוואי. אנטנות סלולר, קווי חשמל, מתקני "מקורות" ועוד. הטיפול המוקדם בביורוקרטיה שכרוכה בהעתקת התשתיות הקל בהמשך על הפרויקט במהלך הביצוע.
 

בועז ל

New member
יוצאים מהחפיר.

שבתשתיות - 394 בטיסה מנתיבות ליד מרדכי.
שבת שלום לששת קוראיי הנאמנים, לקורא המלעון 777 ואמיר (amirv) שפרגן ועקב כך צורף אוטומטית לרשימת ששת הקוראים.

אוף, דברי הפתיח המסורתי הולכים ומתארכים. הייתי צריך לחסל אותם עוד כשהיו קטנים.


בשבוע הבא ייערך הסיור במנהרה 4 וזה המקום להודות לכל המשתתפים, שחסר להם אם לא יתייצבו ב-9:15 בנקודת המפגש.

תודה גדולה לחברי כב' הרב פיינשטיין, שסייע רבות בידי בתיאומים ובארגון הסיור. כב' הרב: אני מקווה שיש לך חבילת תקשורת משתלמת לנייד

זה גם המקום להתנצל מעומק הלב בפני המעטים שלא הצלחנו לשלב בסיור עקב המחסור באמצעים לוגיסטיים. אני מאוד מקווה שנוכל לפצותם בעתיד הקרוב בחלופה הולמת.

וכעת לדבר שלשמו התכנסנו: מדור התשתיות השבועי שוב באוויר ויוצא להשלים את המשימה: סקירת הקטע החסר שבין נתיבות ליד מרדכי. כידוע, קטע זה כולל קטע המסילה לשדרות, שכבר נפתח לתנועה. טיסה נעימה ונא לא לשכוח: על כל התמונות בשרשור זה חלות זכויות יוצרים ואין לעשות בהן שימוש כלשהו ללא אישורן של "רכבת ישראל" ו"אלבטרוס" בעלות הזכויות.

התמונה הפותחת מגיעה דווקא מ-A1: תמונה ראשונה ברשת של ה-chamber. בקרוב אערוך סיור במקום עם נציגי "שפיר" ואני מקווה להשלים עבורי ועבורכם את המידע החסר מתהליך חילוץ מכונות הכרייה ממנהרה 3.
יוצאים מהחפיר.
גשר נחל שקמה, הארוך ביותר בפרויקט, כבר בטווח עין.
 

בועז ל

New member
קיר סלארי

שבתשתיות - 394 בטיסה מנתיבות ליד מרדכי.
שבת שלום לששת קוראיי הנאמנים, לקורא המלעון 777 ואמיר (amirv) שפרגן ועקב כך צורף אוטומטית לרשימת ששת הקוראים.

אוף, דברי הפתיח המסורתי הולכים ומתארכים. הייתי צריך לחסל אותם עוד כשהיו קטנים.


בשבוע הבא ייערך הסיור במנהרה 4 וזה המקום להודות לכל המשתתפים, שחסר להם אם לא יתייצבו ב-9:15 בנקודת המפגש.

תודה גדולה לחברי כב' הרב פיינשטיין, שסייע רבות בידי בתיאומים ובארגון הסיור. כב' הרב: אני מקווה שיש לך חבילת תקשורת משתלמת לנייד

זה גם המקום להתנצל מעומק הלב בפני המעטים שלא הצלחנו לשלב בסיור עקב המחסור באמצעים לוגיסטיים. אני מאוד מקווה שנוכל לפצותם בעתיד הקרוב בחלופה הולמת.

וכעת לדבר שלשמו התכנסנו: מדור התשתיות השבועי שוב באוויר ויוצא להשלים את המשימה: סקירת הקטע החסר שבין נתיבות ליד מרדכי. כידוע, קטע זה כולל קטע המסילה לשדרות, שכבר נפתח לתנועה. טיסה נעימה ונא לא לשכוח: על כל התמונות בשרשור זה חלות זכויות יוצרים ואין לעשות בהן שימוש כלשהו ללא אישורן של "רכבת ישראל" ו"אלבטרוס" בעלות הזכויות.

התמונה הפותחת מגיעה דווקא מ-A1: תמונה ראשונה ברשת של ה-chamber. בקרוב אערוך סיור במקום עם נציגי "שפיר" ואני מקווה להשלים עבורי ועבורכם את המידע החסר מתהליך חילוץ מכונות הכרייה ממנהרה 3.
קיר סלארי
קירות תמך נוספים כמוהו הוקמו לאורך החפיר. קירות אלה יורדים עמוק לבטן האדמה ורק חלק קטן מהם גלוי מעל הקרקע.
 

בועז ל

New member
גשר נחל שקמה

שבתשתיות - 394 בטיסה מנתיבות ליד מרדכי.
שבת שלום לששת קוראיי הנאמנים, לקורא המלעון 777 ואמיר (amirv) שפרגן ועקב כך צורף אוטומטית לרשימת ששת הקוראים.

אוף, דברי הפתיח המסורתי הולכים ומתארכים. הייתי צריך לחסל אותם עוד כשהיו קטנים.


בשבוע הבא ייערך הסיור במנהרה 4 וזה המקום להודות לכל המשתתפים, שחסר להם אם לא יתייצבו ב-9:15 בנקודת המפגש.

תודה גדולה לחברי כב' הרב פיינשטיין, שסייע רבות בידי בתיאומים ובארגון הסיור. כב' הרב: אני מקווה שיש לך חבילת תקשורת משתלמת לנייד

זה גם המקום להתנצל מעומק הלב בפני המעטים שלא הצלחנו לשלב בסיור עקב המחסור באמצעים לוגיסטיים. אני מאוד מקווה שנוכל לפצותם בעתיד הקרוב בחלופה הולמת.

וכעת לדבר שלשמו התכנסנו: מדור התשתיות השבועי שוב באוויר ויוצא להשלים את המשימה: סקירת הקטע החסר שבין נתיבות ליד מרדכי. כידוע, קטע זה כולל קטע המסילה לשדרות, שכבר נפתח לתנועה. טיסה נעימה ונא לא לשכוח: על כל התמונות בשרשור זה חלות זכויות יוצרים ואין לעשות בהן שימוש כלשהו ללא אישורן של "רכבת ישראל" ו"אלבטרוס" בעלות הזכויות.

התמונה הפותחת מגיעה דווקא מ-A1: תמונה ראשונה ברשת של ה-chamber. בקרוב אערוך סיור במקום עם נציגי "שפיר" ואני מקווה להשלים עבורי ועבורכם את המידע החסר מתהליך חילוץ מכונות הכרייה ממנהרה 3.
גשר נחל שקמה
כאמור, הגשר הארוך ביותר בפרויקט. הגשר חולף ע"פ ערוץ הנחל, כביש 34 הרחב וכביש הכניסה לקיבוץ ארז.
 

בועז ל

New member
"סולל בונה"

שבתשתיות - 394 בטיסה מנתיבות ליד מרדכי.
שבת שלום לששת קוראיי הנאמנים, לקורא המלעון 777 ואמיר (amirv) שפרגן ועקב כך צורף אוטומטית לרשימת ששת הקוראים.

אוף, דברי הפתיח המסורתי הולכים ומתארכים. הייתי צריך לחסל אותם עוד כשהיו קטנים.


בשבוע הבא ייערך הסיור במנהרה 4 וזה המקום להודות לכל המשתתפים, שחסר להם אם לא יתייצבו ב-9:15 בנקודת המפגש.

תודה גדולה לחברי כב' הרב פיינשטיין, שסייע רבות בידי בתיאומים ובארגון הסיור. כב' הרב: אני מקווה שיש לך חבילת תקשורת משתלמת לנייד

זה גם המקום להתנצל מעומק הלב בפני המעטים שלא הצלחנו לשלב בסיור עקב המחסור באמצעים לוגיסטיים. אני מאוד מקווה שנוכל לפצותם בעתיד הקרוב בחלופה הולמת.

וכעת לדבר שלשמו התכנסנו: מדור התשתיות השבועי שוב באוויר ויוצא להשלים את המשימה: סקירת הקטע החסר שבין נתיבות ליד מרדכי. כידוע, קטע זה כולל קטע המסילה לשדרות, שכבר נפתח לתנועה. טיסה נעימה ונא לא לשכוח: על כל התמונות בשרשור זה חלות זכויות יוצרים ואין לעשות בהן שימוש כלשהו ללא אישורן של "רכבת ישראל" ו"אלבטרוס" בעלות הזכויות.

התמונה הפותחת מגיעה דווקא מ-A1: תמונה ראשונה ברשת של ה-chamber. בקרוב אערוך סיור במקום עם נציגי "שפיר" ואני מקווה להשלים עבורי ועבורכם את המידע החסר מתהליך חילוץ מכונות הכרייה ממנהרה 3.
"סולל בונה"
היא שהקימה גם את הגשר הזה. וגם כאן בוצעה עבודה יפה ומסירה של הגשר למזמין לפני הלו"ז המתוכנן.
 

בועז ל

New member
****

שבתשתיות - 394 בטיסה מנתיבות ליד מרדכי.
שבת שלום לששת קוראיי הנאמנים, לקורא המלעון 777 ואמיר (amirv) שפרגן ועקב כך צורף אוטומטית לרשימת ששת הקוראים.

אוף, דברי הפתיח המסורתי הולכים ומתארכים. הייתי צריך לחסל אותם עוד כשהיו קטנים.


בשבוע הבא ייערך הסיור במנהרה 4 וזה המקום להודות לכל המשתתפים, שחסר להם אם לא יתייצבו ב-9:15 בנקודת המפגש.

תודה גדולה לחברי כב' הרב פיינשטיין, שסייע רבות בידי בתיאומים ובארגון הסיור. כב' הרב: אני מקווה שיש לך חבילת תקשורת משתלמת לנייד

זה גם המקום להתנצל מעומק הלב בפני המעטים שלא הצלחנו לשלב בסיור עקב המחסור באמצעים לוגיסטיים. אני מאוד מקווה שנוכל לפצותם בעתיד הקרוב בחלופה הולמת.

וכעת לדבר שלשמו התכנסנו: מדור התשתיות השבועי שוב באוויר ויוצא להשלים את המשימה: סקירת הקטע החסר שבין נתיבות ליד מרדכי. כידוע, קטע זה כולל קטע המסילה לשדרות, שכבר נפתח לתנועה. טיסה נעימה ונא לא לשכוח: על כל התמונות בשרשור זה חלות זכויות יוצרים ואין לעשות בהן שימוש כלשהו ללא אישורן של "רכבת ישראל" ו"אלבטרוס" בעלות הזכויות.

התמונה הפותחת מגיעה דווקא מ-A1: תמונה ראשונה ברשת של ה-chamber. בקרוב אערוך סיור במקום עם נציגי "שפיר" ואני מקווה להשלים עבורי ועבורכם את המידע החסר מתהליך חילוץ מכונות הכרייה ממנהרה 3.
****
 

בועז ל

New member
****

שבתשתיות - 394 בטיסה מנתיבות ליד מרדכי.
שבת שלום לששת קוראיי הנאמנים, לקורא המלעון 777 ואמיר (amirv) שפרגן ועקב כך צורף אוטומטית לרשימת ששת הקוראים.

אוף, דברי הפתיח המסורתי הולכים ומתארכים. הייתי צריך לחסל אותם עוד כשהיו קטנים.


בשבוע הבא ייערך הסיור במנהרה 4 וזה המקום להודות לכל המשתתפים, שחסר להם אם לא יתייצבו ב-9:15 בנקודת המפגש.

תודה גדולה לחברי כב' הרב פיינשטיין, שסייע רבות בידי בתיאומים ובארגון הסיור. כב' הרב: אני מקווה שיש לך חבילת תקשורת משתלמת לנייד

זה גם המקום להתנצל מעומק הלב בפני המעטים שלא הצלחנו לשלב בסיור עקב המחסור באמצעים לוגיסטיים. אני מאוד מקווה שנוכל לפצותם בעתיד הקרוב בחלופה הולמת.

וכעת לדבר שלשמו התכנסנו: מדור התשתיות השבועי שוב באוויר ויוצא להשלים את המשימה: סקירת הקטע החסר שבין נתיבות ליד מרדכי. כידוע, קטע זה כולל קטע המסילה לשדרות, שכבר נפתח לתנועה. טיסה נעימה ונא לא לשכוח: על כל התמונות בשרשור זה חלות זכויות יוצרים ואין לעשות בהן שימוש כלשהו ללא אישורן של "רכבת ישראל" ו"אלבטרוס" בעלות הזכויות.

התמונה הפותחת מגיעה דווקא מ-A1: תמונה ראשונה ברשת של ה-chamber. בקרוב אערוך סיור במקום עם נציגי "שפיר" ואני מקווה להשלים עבורי ועבורכם את המידע החסר מתהליך חילוץ מכונות הכרייה ממנהרה 3.
****
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה