שבתשתיות - תמונות מתחנת האומה.

מצב
הנושא נעול.

בועז ל

New member
פתחי המעליות לרציפים.

שבתשתיות - תמונות מתחנת האומה.
מופע הגשם האחרון בירושלים השלים את ניקיונה של תחנת האומה לקראת סדר פסח וכניסתו של קבלן המערכות. "רמט", שביצעה את שלד התחנה, עזבה את האתר והותירה אחריה קבלן איטום שמבצע תיקונים אחרונים. במתחם התחנה שורר שקט לא אופייני ורק קולות עמומים של מנועים וציוד הנדסי עולים מעת לעת מרציפי התחנה דרך פיר המעליות לגובה הקרקע. קבלן המערכות עדיין אינו בשטח. שליחים בודדים מטעמו עדיין בודקים את המבנה ומכינים את תכנית העבודה שככל הנראה תכלול בשלבים הראשונים את עבודות החשמל. לקבלן המערכות צפויה עבודה רבה שעתידה להתפרש ע"פ תקופה ארוכה. שנת 2014, כפי שמתבטאת בתכנית העבודה של הפרויקט ותחנת האומה בפרט, צפויה להיות שנה מעניינת במיוחד. כרייתה של מנהרה 3 עתידה להסתיים ע"פ התחזית אי-שם בין אוגוסט לאוקטובר, צפויה השלמת מנהרות הקישור במנהרה מס' 1 כבר בחודשים הקרובים, גשר 10 ייכנס לשלב שיטת ביצוע היציקה המאוזנת, שלב המילוי של קטע ה-cut&cover של מנהרה 2 עתיד להסתיים ועוד עניינים שאפרט בהמשך ובמהלך השבועות הבאים.
אוקיי, אז הגשם שטף עבורנו את התחנה ואנו נשטוף את העיניים במראות התחנה, שכבר אין צורך לבארם. נצא לדרך עם תמונת המדרגות והדרגנועים העתידיים שמגיעים ממפלס הרחוב.
פתחי המעליות לרציפים.
בקצה המערבי של אולם הנוסעים (טוב, לא בדיוק קצה, שכן, מאחוריו מסתתרים עוד אי-אילו חדרים ומחילות) מצויים שלושת הפתחים של מעליות הנוסעים. מעליות אלו מובילות את הנוסעים עד לפתחו של הקונקורס (אולם G) - אולם הנוסעים עובר מעט מעל הרציפים וביניהם. משמעות הדבר שאנו נמצאים מעל דופן הפיר העגול והענק של התחנה.
 

Golf Bravo

New member
עד כמה שניתן להעריך

פתחי המעליות לרציפים.
בקצה המערבי של אולם הנוסעים (טוב, לא בדיוק קצה, שכן, מאחוריו מסתתרים עוד אי-אילו חדרים ומחילות) מצויים שלושת הפתחים של מעליות הנוסעים. מעליות אלו מובילות את הנוסעים עד לפתחו של הקונקורס (אולם G) - אולם הנוסעים עובר מעט מעל הרציפים וביניהם. משמעות הדבר שאנו נמצאים מעל דופן הפיר העגול והענק של התחנה.
עד כמה שניתן להעריך
המעליות נראות פחות או יותר במימדים של המעליות בטרמינל 3 בנתב"ג. הרבה אנשים ירצו להשתמש במעליות האלה לאור החסכון הניכר בזמן היציאה מהתחנה.
 

בועז ל

New member
בנוסף, עקב הגדלת מספר הדרגנועים משלושה

עד כמה שניתן להעריך
המעליות נראות פחות או יותר במימדים של המעליות בטרמינל 3 בנתב"ג. הרבה אנשים ירצו להשתמש במעליות האלה לאור החסכון הניכר בזמן היציאה מהתחנה.
בנוסף, עקב הגדלת מספר הדרגנועים משלושה
לארבעה בפיר הדרגנועים, רוחבם ייקטן. עניין זה עשוי אף הוא להגדיל את הביקוש למעליות.
 

בועז ל

New member
מתחת לקשת בענן

שבתשתיות - תמונות מתחנת האומה.
מופע הגשם האחרון בירושלים השלים את ניקיונה של תחנת האומה לקראת סדר פסח וכניסתו של קבלן המערכות. "רמט", שביצעה את שלד התחנה, עזבה את האתר והותירה אחריה קבלן איטום שמבצע תיקונים אחרונים. במתחם התחנה שורר שקט לא אופייני ורק קולות עמומים של מנועים וציוד הנדסי עולים מעת לעת מרציפי התחנה דרך פיר המעליות לגובה הקרקע. קבלן המערכות עדיין אינו בשטח. שליחים בודדים מטעמו עדיין בודקים את המבנה ומכינים את תכנית העבודה שככל הנראה תכלול בשלבים הראשונים את עבודות החשמל. לקבלן המערכות צפויה עבודה רבה שעתידה להתפרש ע"פ תקופה ארוכה. שנת 2014, כפי שמתבטאת בתכנית העבודה של הפרויקט ותחנת האומה בפרט, צפויה להיות שנה מעניינת במיוחד. כרייתה של מנהרה 3 עתידה להסתיים ע"פ התחזית אי-שם בין אוגוסט לאוקטובר, צפויה השלמת מנהרות הקישור במנהרה מס' 1 כבר בחודשים הקרובים, גשר 10 ייכנס לשלב שיטת ביצוע היציקה המאוזנת, שלב המילוי של קטע ה-cut&cover של מנהרה 2 עתיד להסתיים ועוד עניינים שאפרט בהמשך ובמהלך השבועות הבאים.
אוקיי, אז הגשם שטף עבורנו את התחנה ואנו נשטוף את העיניים במראות התחנה, שכבר אין צורך לבארם. נצא לדרך עם תמונת המדרגות והדרגנועים העתידיים שמגיעים ממפלס הרחוב.
מתחת לקשת בענן
פתחו המגודר של פיר הדרגנועים.
 

בועז ל

New member
פיר הדרגנועים: זה לא אני, זה הגשם שאשם.


שבתשתיות - תמונות מתחנת האומה.
מופע הגשם האחרון בירושלים השלים את ניקיונה של תחנת האומה לקראת סדר פסח וכניסתו של קבלן המערכות. "רמט", שביצעה את שלד התחנה, עזבה את האתר והותירה אחריה קבלן איטום שמבצע תיקונים אחרונים. במתחם התחנה שורר שקט לא אופייני ורק קולות עמומים של מנועים וציוד הנדסי עולים מעת לעת מרציפי התחנה דרך פיר המעליות לגובה הקרקע. קבלן המערכות עדיין אינו בשטח. שליחים בודדים מטעמו עדיין בודקים את המבנה ומכינים את תכנית העבודה שככל הנראה תכלול בשלבים הראשונים את עבודות החשמל. לקבלן המערכות צפויה עבודה רבה שעתידה להתפרש ע"פ תקופה ארוכה. שנת 2014, כפי שמתבטאת בתכנית העבודה של הפרויקט ותחנת האומה בפרט, צפויה להיות שנה מעניינת במיוחד. כרייתה של מנהרה 3 עתידה להסתיים ע"פ התחזית אי-שם בין אוגוסט לאוקטובר, צפויה השלמת מנהרות הקישור במנהרה מס' 1 כבר בחודשים הקרובים, גשר 10 ייכנס לשלב שיטת ביצוע היציקה המאוזנת, שלב המילוי של קטע ה-cut&cover של מנהרה 2 עתיד להסתיים ועוד עניינים שאפרט בהמשך ובמהלך השבועות הבאים.
אוקיי, אז הגשם שטף עבורנו את התחנה ואנו נשטוף את העיניים במראות התחנה, שכבר אין צורך לבארם. נצא לדרך עם תמונת המדרגות והדרגנועים העתידיים שמגיעים ממפלס הרחוב.
פיר הדרגנועים: זה לא אני, זה הגשם שאשם.

קבלו התנצלותי על איכות התמונה.
 

בועז ל

New member
לפני שעוברים לאזורים הטכניים

שבתשתיות - תמונות מתחנת האומה.
מופע הגשם האחרון בירושלים השלים את ניקיונה של תחנת האומה לקראת סדר פסח וכניסתו של קבלן המערכות. "רמט", שביצעה את שלד התחנה, עזבה את האתר והותירה אחריה קבלן איטום שמבצע תיקונים אחרונים. במתחם התחנה שורר שקט לא אופייני ורק קולות עמומים של מנועים וציוד הנדסי עולים מעת לעת מרציפי התחנה דרך פיר המעליות לגובה הקרקע. קבלן המערכות עדיין אינו בשטח. שליחים בודדים מטעמו עדיין בודקים את המבנה ומכינים את תכנית העבודה שככל הנראה תכלול בשלבים הראשונים את עבודות החשמל. לקבלן המערכות צפויה עבודה רבה שעתידה להתפרש ע"פ תקופה ארוכה. שנת 2014, כפי שמתבטאת בתכנית העבודה של הפרויקט ותחנת האומה בפרט, צפויה להיות שנה מעניינת במיוחד. כרייתה של מנהרה 3 עתידה להסתיים ע"פ התחזית אי-שם בין אוגוסט לאוקטובר, צפויה השלמת מנהרות הקישור במנהרה מס' 1 כבר בחודשים הקרובים, גשר 10 ייכנס לשלב שיטת ביצוע היציקה המאוזנת, שלב המילוי של קטע ה-cut&cover של מנהרה 2 עתיד להסתיים ועוד עניינים שאפרט בהמשך ובמהלך השבועות הבאים.
אוקיי, אז הגשם שטף עבורנו את התחנה ואנו נשטוף את העיניים במראות התחנה, שכבר אין צורך לבארם. נצא לדרך עם תמונת המדרגות והדרגנועים העתידיים שמגיעים ממפלס הרחוב.
לפני שעוברים לאזורים הטכניים
מבט אחרון על מפלס אולם הנוסעים.
 

בועז ל

New member
זרימת אוויר.

שבתשתיות - תמונות מתחנת האומה.
מופע הגשם האחרון בירושלים השלים את ניקיונה של תחנת האומה לקראת סדר פסח וכניסתו של קבלן המערכות. "רמט", שביצעה את שלד התחנה, עזבה את האתר והותירה אחריה קבלן איטום שמבצע תיקונים אחרונים. במתחם התחנה שורר שקט לא אופייני ורק קולות עמומים של מנועים וציוד הנדסי עולים מעת לעת מרציפי התחנה דרך פיר המעליות לגובה הקרקע. קבלן המערכות עדיין אינו בשטח. שליחים בודדים מטעמו עדיין בודקים את המבנה ומכינים את תכנית העבודה שככל הנראה תכלול בשלבים הראשונים את עבודות החשמל. לקבלן המערכות צפויה עבודה רבה שעתידה להתפרש ע"פ תקופה ארוכה. שנת 2014, כפי שמתבטאת בתכנית העבודה של הפרויקט ותחנת האומה בפרט, צפויה להיות שנה מעניינת במיוחד. כרייתה של מנהרה 3 עתידה להסתיים ע"פ התחזית אי-שם בין אוגוסט לאוקטובר, צפויה השלמת מנהרות הקישור במנהרה מס' 1 כבר בחודשים הקרובים, גשר 10 ייכנס לשלב שיטת ביצוע היציקה המאוזנת, שלב המילוי של קטע ה-cut&cover של מנהרה 2 עתיד להסתיים ועוד עניינים שאפרט בהמשך ובמהלך השבועות הבאים.
אוקיי, אז הגשם שטף עבורנו את התחנה ואנו נשטוף את העיניים במראות התחנה, שכבר אין צורך לבארם. נצא לדרך עם תמונת המדרגות והדרגנועים העתידיים שמגיעים ממפלס הרחוב.
זרימת אוויר.
תפקידם של חלקים גדולים של מהאזור הטכני לטפל בזרימת האוויר הצח שמגיע לרציפים ופליטת האוויר "המשובח" ממעמקי התחנה החוצה, דרך מגדל האוורור. התמונות הבאות מתעדות את החללים שהוקצו לצורך זה.
 

בועז ל

New member
הפסקה

זרימת אוויר.
תפקידם של חלקים גדולים של מהאזור הטכני לטפל בזרימת האוויר הצח שמגיע לרציפים ופליטת האוויר "המשובח" ממעמקי התחנה החוצה, דרך מגדל האוורור. התמונות הבאות מתעדות את החללים שהוקצו לצורך זה.
הפסקה
 

בועז ל

New member
אני באמת מקווה שהעבודות על ההפרדה המפלסית

תודה רבה על התיעוד יא מנוול ! מזמן לא
תעדת תמונות מעניינות מהבינוי בכבישים 1 ו- 38...
אני באמת מקווה שהעבודות על ההפרדה המפלסית
בכביש 38 תחלנה בקרוב וסוף-סוף יהיה גם לי פרויקט קל"ב אמיתי לתיעוד.
 

S o l l y

New member


שבתשתיות - תמונות מתחנת האומה.
מופע הגשם האחרון בירושלים השלים את ניקיונה של תחנת האומה לקראת סדר פסח וכניסתו של קבלן המערכות. "רמט", שביצעה את שלד התחנה, עזבה את האתר והותירה אחריה קבלן איטום שמבצע תיקונים אחרונים. במתחם התחנה שורר שקט לא אופייני ורק קולות עמומים של מנועים וציוד הנדסי עולים מעת לעת מרציפי התחנה דרך פיר המעליות לגובה הקרקע. קבלן המערכות עדיין אינו בשטח. שליחים בודדים מטעמו עדיין בודקים את המבנה ומכינים את תכנית העבודה שככל הנראה תכלול בשלבים הראשונים את עבודות החשמל. לקבלן המערכות צפויה עבודה רבה שעתידה להתפרש ע"פ תקופה ארוכה. שנת 2014, כפי שמתבטאת בתכנית העבודה של הפרויקט ותחנת האומה בפרט, צפויה להיות שנה מעניינת במיוחד. כרייתה של מנהרה 3 עתידה להסתיים ע"פ התחזית אי-שם בין אוגוסט לאוקטובר, צפויה השלמת מנהרות הקישור במנהרה מס' 1 כבר בחודשים הקרובים, גשר 10 ייכנס לשלב שיטת ביצוע היציקה המאוזנת, שלב המילוי של קטע ה-cut&cover של מנהרה 2 עתיד להסתיים ועוד עניינים שאפרט בהמשך ובמהלך השבועות הבאים.
אוקיי, אז הגשם שטף עבורנו את התחנה ואנו נשטוף את העיניים במראות התחנה, שכבר אין צורך לבארם. נצא לדרך עם תמונת המדרגות והדרגנועים העתידיים שמגיעים ממפלס הרחוב.
 

בועז ל

New member
כניסה ויציאת אוויר

שבתשתיות - תמונות מתחנת האומה.
מופע הגשם האחרון בירושלים השלים את ניקיונה של תחנת האומה לקראת סדר פסח וכניסתו של קבלן המערכות. "רמט", שביצעה את שלד התחנה, עזבה את האתר והותירה אחריה קבלן איטום שמבצע תיקונים אחרונים. במתחם התחנה שורר שקט לא אופייני ורק קולות עמומים של מנועים וציוד הנדסי עולים מעת לעת מרציפי התחנה דרך פיר המעליות לגובה הקרקע. קבלן המערכות עדיין אינו בשטח. שליחים בודדים מטעמו עדיין בודקים את המבנה ומכינים את תכנית העבודה שככל הנראה תכלול בשלבים הראשונים את עבודות החשמל. לקבלן המערכות צפויה עבודה רבה שעתידה להתפרש ע"פ תקופה ארוכה. שנת 2014, כפי שמתבטאת בתכנית העבודה של הפרויקט ותחנת האומה בפרט, צפויה להיות שנה מעניינת במיוחד. כרייתה של מנהרה 3 עתידה להסתיים ע"פ התחזית אי-שם בין אוגוסט לאוקטובר, צפויה השלמת מנהרות הקישור במנהרה מס' 1 כבר בחודשים הקרובים, גשר 10 ייכנס לשלב שיטת ביצוע היציקה המאוזנת, שלב המילוי של קטע ה-cut&cover של מנהרה 2 עתיד להסתיים ועוד עניינים שאפרט בהמשך ובמהלך השבועות הבאים.
אוקיי, אז הגשם שטף עבורנו את התחנה ואנו נשטוף את העיניים במראות התחנה, שכבר אין צורך לבארם. נצא לדרך עם תמונת המדרגות והדרגנועים העתידיים שמגיעים ממפלס הרחוב.
כניסה ויציאת אוויר
מתבצעות דרך הפתחים שבאזור זה.
 

בועז ל

New member
מלמעלה ועד למטה

שבתשתיות - תמונות מתחנת האומה.
מופע הגשם האחרון בירושלים השלים את ניקיונה של תחנת האומה לקראת סדר פסח וכניסתו של קבלן המערכות. "רמט", שביצעה את שלד התחנה, עזבה את האתר והותירה אחריה קבלן איטום שמבצע תיקונים אחרונים. במתחם התחנה שורר שקט לא אופייני ורק קולות עמומים של מנועים וציוד הנדסי עולים מעת לעת מרציפי התחנה דרך פיר המעליות לגובה הקרקע. קבלן המערכות עדיין אינו בשטח. שליחים בודדים מטעמו עדיין בודקים את המבנה ומכינים את תכנית העבודה שככל הנראה תכלול בשלבים הראשונים את עבודות החשמל. לקבלן המערכות צפויה עבודה רבה שעתידה להתפרש ע"פ תקופה ארוכה. שנת 2014, כפי שמתבטאת בתכנית העבודה של הפרויקט ותחנת האומה בפרט, צפויה להיות שנה מעניינת במיוחד. כרייתה של מנהרה 3 עתידה להסתיים ע"פ התחזית אי-שם בין אוגוסט לאוקטובר, צפויה השלמת מנהרות הקישור במנהרה מס' 1 כבר בחודשים הקרובים, גשר 10 ייכנס לשלב שיטת ביצוע היציקה המאוזנת, שלב המילוי של קטע ה-cut&cover של מנהרה 2 עתיד להסתיים ועוד עניינים שאפרט בהמשך ובמהלך השבועות הבאים.
אוקיי, אז הגשם שטף עבורנו את התחנה ואנו נשטוף את העיניים במראות התחנה, שכבר אין צורך לבארם. נצא לדרך עם תמונת המדרגות והדרגנועים העתידיים שמגיעים ממפלס הרחוב.
מלמעלה ועד למטה
פתחי האוורור האלה מגיעים עד לתחתית פיר המעליות.
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה