שבתשתיות - תחנת הרכבת בבית שאן

מצב
הנושא נעול.
חבל, אני צריך תמונות חופשיות משם

לא הגשמתי שום חלום, אלי. התמונות לא צולמו על ידי.
חבל, אני צריך תמונות חופשיות משם
סומך עליך שתארגן לנו כרטיס כניסה למעלית
 

בועז ל

New member
בינתים, אני יכול להתחייב רק על תמונות.

חבל, אני צריך תמונות חופשיות משם
סומך עליך שתארגן לנו כרטיס כניסה למעלית
בינתים, אני יכול להתחייב רק על תמונות.
צריך להבין שמדובר בעניין בטיחותי, שמחייב השתלמות בעבודה בגובה ( ולא סתם עבודת גובה סטנדרטית כטיפוס על גגות וסולמות), ובעניין הבטיחות אתה כבר יודע שלא מתפשרים על כך ב-A1.
&nbsp
נ.ב: מאידך, עבדך הנאמן עבר השתלמות כזו בעבר...
 
איזה יופי!! תודה רבה בעז, מצפה לשבוע הבא.

לסיום: תודה ל"גברת" עם הסלים שליוותה אותי
כל הדרך מהמרכז עד לבית שאן הלוהטת. אלי: הנך מוזמן להוסיף תמונות משלך לסקירה ועל הדרך קבל ממני קדימון לשבתשתיות הבא.
שבת שלום, ששת קוראיי הנאמנים.
איזה יופי!! תודה רבה בעז, מצפה לשבוע הבא.
 
תודה רבה , הזכרת לי את המשחק הזה

לסיום: תודה ל"גברת" עם הסלים שליוותה אותי
כל הדרך מהמרכז עד לבית שאן הלוהטת. אלי: הנך מוזמן להוסיף תמונות משלך לסקירה ועל הדרך קבל ממני קדימון לשבתשתיות הבא.
שבת שלום, ששת קוראיי הנאמנים.
תודה רבה , הזכרת לי את המשחק הזה
http://www.tapuz.co.il/forums2008/viewmsg.aspx?forumid=2026&messageid=171692992
 

אלעד4501

New member
רדיוסים בגשר 10

לסיום: תודה ל"גברת" עם הסלים שליוותה אותי
כל הדרך מהמרכז עד לבית שאן הלוהטת. אלי: הנך מוזמן להוסיף תמונות משלך לסקירה ועל הדרך קבל ממני קדימון לשבתשתיות הבא.
שבת שלום, ששת קוראיי הנאמנים.
רדיוסים בגשר 10
אני עוקב אחרי הפרויקט באמצעות הסקירות המעניינות שעולות כאן ועוד לא ראיתי התייחסות לעניין.
מהתמונות של הגשר נראה כאילו קיים עיקול מסויים שהגשר יצטרך לעשות ממנהרה 4 אל עבר מנהרה 3A.
אשמח אם מישהו יודע איך פותרים את הבעיה (אם בכלל יש כזו). אני מניח שבאמצעות הדחיקה ניתן לבנות רק קטעי גשר ישרים, זה משאיר אפשרות לפתרון הבעייה רק במרכזו של הגשר (ניצבים6-9), אודה למי שיענה לי.
 

בועז ל

New member
הודעה מתוקנת: שיא העיקול נמצא דווקא במקטעים

רדיוסים בגשר 10
אני עוקב אחרי הפרויקט באמצעות הסקירות המעניינות שעולות כאן ועוד לא ראיתי התייחסות לעניין.
מהתמונות של הגשר נראה כאילו קיים עיקול מסויים שהגשר יצטרך לעשות ממנהרה 4 אל עבר מנהרה 3A.
אשמח אם מישהו יודע איך פותרים את הבעיה (אם בכלל יש כזו). אני מניח שבאמצעות הדחיקה ניתן לבנות רק קטעי גשר ישרים, זה משאיר אפשרות לפתרון הבעייה רק במרכזו של הגשר (ניצבים6-9), אודה למי שיענה לי.
הודעה מתוקנת: שיא העיקול נמצא דווקא במקטעים
שמבוצעים בשיטת הדחיקה. לגשר 10 יועלה בקרוב שרשור מיוחד בו תינתן התייחסות מפורטת לסוגיה זו. נא להתעלם מהודעה קודמת שפרסמתי בעניין.
 


שבתשתיות - תחנת הרכבת בבית שאן
שבת שלום, אמיגוס.
את תיעוד קטע הניהול המזרחי, בפרויקט מסילת העמק, אנו חותמים בסיור שערכנו אלי (גברת עם סלים) ואני בתחנת הרכבת בבית שאן.
67 מלש"ח מושקעים בתחנת הרכבת החדשה של העיר מתוך סך של ארבעה מיליארד ש"ח שמושקעים בהחזרתה של הרכבת לבית שאן. הסיור באתר הבנייה מעורר באופן טבעי כמה היבטים להתייחסות: מידת הצלחתו של הקו כקו נוסעים לאור מיקומה של התחנה, פוטנציאל האזור לשמש כמתחם דיור ותחזוקה עתידי ומבט לאחור אל העבר הרכבתי שידעה בית שאן - עבר שנראה בעיניי הבלתי מקצועיות כמכובד בהשוואה למה שהתקיים ביתר תחנות הביניים בקו . לפני שנתור בעינינו את הבונבוניירה שעתידה לקבל בית שאן, אבקש להודות מקרב לב למפקח התחנה, אבי ניר, מטעם חברת הניהול "עופר סלעי הנדסה". אצל עופר סלעי ואנשיו אין הפתעות ברמת השירות: תמיד הטוב ביותר. את השרשור אני מקדיש לאיש העמק שלנו, ori79, על תרומתו הגדולה בסיקור כמעט בלעדי של הפרויקט.
 

alantan

New member
תודה רבה רבה לך בועז

שבתשתיות - תחנת הרכבת בבית שאן
שבת שלום, אמיגוס.
את תיעוד קטע הניהול המזרחי, בפרויקט מסילת העמק, אנו חותמים בסיור שערכנו אלי (גברת עם סלים) ואני בתחנת הרכבת בבית שאן.
67 מלש"ח מושקעים בתחנת הרכבת החדשה של העיר מתוך סך של ארבעה מיליארד ש"ח שמושקעים בהחזרתה של הרכבת לבית שאן. הסיור באתר הבנייה מעורר באופן טבעי כמה היבטים להתייחסות: מידת הצלחתו של הקו כקו נוסעים לאור מיקומה של התחנה, פוטנציאל האזור לשמש כמתחם דיור ותחזוקה עתידי ומבט לאחור אל העבר הרכבתי שידעה בית שאן - עבר שנראה בעיניי הבלתי מקצועיות כמכובד בהשוואה למה שהתקיים ביתר תחנות הביניים בקו . לפני שנתור בעינינו את הבונבוניירה שעתידה לקבל בית שאן, אבקש להודות מקרב לב למפקח התחנה, אבי ניר, מטעם חברת הניהול "עופר סלעי הנדסה". אצל עופר סלעי ואנשיו אין הפתעות ברמת השירות: תמיד הטוב ביותר. את השרשור אני מקדיש לאיש העמק שלנו, ori79, על תרומתו הגדולה בסיקור כמעט בלעדי של הפרויקט.
תודה רבה רבה לך בועז
כאן החום האימתני של הקיץ (היה 25 מעלות) דועך לו לאיטו, ומגיע כבר ל-16 עד 18 בצל. תודה על שהזכרת לי מה זה חום, ואנסה להתאפק עד בואי הקרוב ארצה...
 

raminec

New member
פשוט מעולה!

שבתשתיות - תחנת הרכבת בבית שאן
שבת שלום, אמיגוס.
את תיעוד קטע הניהול המזרחי, בפרויקט מסילת העמק, אנו חותמים בסיור שערכנו אלי (גברת עם סלים) ואני בתחנת הרכבת בבית שאן.
67 מלש"ח מושקעים בתחנת הרכבת החדשה של העיר מתוך סך של ארבעה מיליארד ש"ח שמושקעים בהחזרתה של הרכבת לבית שאן. הסיור באתר הבנייה מעורר באופן טבעי כמה היבטים להתייחסות: מידת הצלחתו של הקו כקו נוסעים לאור מיקומה של התחנה, פוטנציאל האזור לשמש כמתחם דיור ותחזוקה עתידי ומבט לאחור אל העבר הרכבתי שידעה בית שאן - עבר שנראה בעיניי הבלתי מקצועיות כמכובד בהשוואה למה שהתקיים ביתר תחנות הביניים בקו . לפני שנתור בעינינו את הבונבוניירה שעתידה לקבל בית שאן, אבקש להודות מקרב לב למפקח התחנה, אבי ניר, מטעם חברת הניהול "עופר סלעי הנדסה". אצל עופר סלעי ואנשיו אין הפתעות ברמת השירות: תמיד הטוב ביותר. את השרשור אני מקדיש לאיש העמק שלנו, ori79, על תרומתו הגדולה בסיקור כמעט בלעדי של הפרויקט.
פשוט מעולה!
 

DotanS33

New member
תודה רבה על

שבתשתיות - תחנת הרכבת בבית שאן
שבת שלום, אמיגוס.
את תיעוד קטע הניהול המזרחי, בפרויקט מסילת העמק, אנו חותמים בסיור שערכנו אלי (גברת עם סלים) ואני בתחנת הרכבת בבית שאן.
67 מלש"ח מושקעים בתחנת הרכבת החדשה של העיר מתוך סך של ארבעה מיליארד ש"ח שמושקעים בהחזרתה של הרכבת לבית שאן. הסיור באתר הבנייה מעורר באופן טבעי כמה היבטים להתייחסות: מידת הצלחתו של הקו כקו נוסעים לאור מיקומה של התחנה, פוטנציאל האזור לשמש כמתחם דיור ותחזוקה עתידי ומבט לאחור אל העבר הרכבתי שידעה בית שאן - עבר שנראה בעיניי הבלתי מקצועיות כמכובד בהשוואה למה שהתקיים ביתר תחנות הביניים בקו . לפני שנתור בעינינו את הבונבוניירה שעתידה לקבל בית שאן, אבקש להודות מקרב לב למפקח התחנה, אבי ניר, מטעם חברת הניהול "עופר סלעי הנדסה". אצל עופר סלעי ואנשיו אין הפתעות ברמת השירות: תמיד הטוב ביותר. את השרשור אני מקדיש לאיש העמק שלנו, ori79, על תרומתו הגדולה בסיקור כמעט בלעדי של הפרויקט.
תודה רבה על
שרשור מעולה.
התחנה הזו קרובה לליבי כי גדלתי בעמק והלואי שהיתה בו רכבת לפני 30 שנה.גם אני מתקשה היום להמבין איך חייתי עם החום שם.

דותן
 
כיף לראות שרכבת העמק קורמת עור וגידים

שבתשתיות - תחנת הרכבת בבית שאן
שבת שלום, אמיגוס.
את תיעוד קטע הניהול המזרחי, בפרויקט מסילת העמק, אנו חותמים בסיור שערכנו אלי (גברת עם סלים) ואני בתחנת הרכבת בבית שאן.
67 מלש"ח מושקעים בתחנת הרכבת החדשה של העיר מתוך סך של ארבעה מיליארד ש"ח שמושקעים בהחזרתה של הרכבת לבית שאן. הסיור באתר הבנייה מעורר באופן טבעי כמה היבטים להתייחסות: מידת הצלחתו של הקו כקו נוסעים לאור מיקומה של התחנה, פוטנציאל האזור לשמש כמתחם דיור ותחזוקה עתידי ומבט לאחור אל העבר הרכבתי שידעה בית שאן - עבר שנראה בעיניי הבלתי מקצועיות כמכובד בהשוואה למה שהתקיים ביתר תחנות הביניים בקו . לפני שנתור בעינינו את הבונבוניירה שעתידה לקבל בית שאן, אבקש להודות מקרב לב למפקח התחנה, אבי ניר, מטעם חברת הניהול "עופר סלעי הנדסה". אצל עופר סלעי ואנשיו אין הפתעות ברמת השירות: תמיד הטוב ביותר. את השרשור אני מקדיש לאיש העמק שלנו, ori79, על תרומתו הגדולה בסיקור כמעט בלעדי של הפרויקט.
כיף לראות שרכבת העמק קורמת עור וגידים
 
תודה רבה. מרתק כתמיד :)

שבתשתיות - תחנת הרכבת בבית שאן
שבת שלום, אמיגוס.
את תיעוד קטע הניהול המזרחי, בפרויקט מסילת העמק, אנו חותמים בסיור שערכנו אלי (גברת עם סלים) ואני בתחנת הרכבת בבית שאן.
67 מלש"ח מושקעים בתחנת הרכבת החדשה של העיר מתוך סך של ארבעה מיליארד ש"ח שמושקעים בהחזרתה של הרכבת לבית שאן. הסיור באתר הבנייה מעורר באופן טבעי כמה היבטים להתייחסות: מידת הצלחתו של הקו כקו נוסעים לאור מיקומה של התחנה, פוטנציאל האזור לשמש כמתחם דיור ותחזוקה עתידי ומבט לאחור אל העבר הרכבתי שידעה בית שאן - עבר שנראה בעיניי הבלתי מקצועיות כמכובד בהשוואה למה שהתקיים ביתר תחנות הביניים בקו . לפני שנתור בעינינו את הבונבוניירה שעתידה לקבל בית שאן, אבקש להודות מקרב לב למפקח התחנה, אבי ניר, מטעם חברת הניהול "עופר סלעי הנדסה". אצל עופר סלעי ואנשיו אין הפתעות ברמת השירות: תמיד הטוב ביותר. את השרשור אני מקדיש לאיש העמק שלנו, ori79, על תרומתו הגדולה בסיקור כמעט בלעדי של הפרויקט.
תודה רבה. מרתק כתמיד :)
 

mauzer

New member
תודה !

שבתשתיות - תחנת הרכבת בבית שאן
שבת שלום, אמיגוס.
את תיעוד קטע הניהול המזרחי, בפרויקט מסילת העמק, אנו חותמים בסיור שערכנו אלי (גברת עם סלים) ואני בתחנת הרכבת בבית שאן.
67 מלש"ח מושקעים בתחנת הרכבת החדשה של העיר מתוך סך של ארבעה מיליארד ש"ח שמושקעים בהחזרתה של הרכבת לבית שאן. הסיור באתר הבנייה מעורר באופן טבעי כמה היבטים להתייחסות: מידת הצלחתו של הקו כקו נוסעים לאור מיקומה של התחנה, פוטנציאל האזור לשמש כמתחם דיור ותחזוקה עתידי ומבט לאחור אל העבר הרכבתי שידעה בית שאן - עבר שנראה בעיניי הבלתי מקצועיות כמכובד בהשוואה למה שהתקיים ביתר תחנות הביניים בקו . לפני שנתור בעינינו את הבונבוניירה שעתידה לקבל בית שאן, אבקש להודות מקרב לב למפקח התחנה, אבי ניר, מטעם חברת הניהול "עופר סלעי הנדסה". אצל עופר סלעי ואנשיו אין הפתעות ברמת השירות: תמיד הטוב ביותר. את השרשור אני מקדיש לאיש העמק שלנו, ori79, על תרומתו הגדולה בסיקור כמעט בלעדי של הפרויקט.
תודה !
 
תודה לאמן המילים והתמונות - בועז

שבתשתיות - תחנת הרכבת בבית שאן
שבת שלום, אמיגוס.
את תיעוד קטע הניהול המזרחי, בפרויקט מסילת העמק, אנו חותמים בסיור שערכנו אלי (גברת עם סלים) ואני בתחנת הרכבת בבית שאן.
67 מלש"ח מושקעים בתחנת הרכבת החדשה של העיר מתוך סך של ארבעה מיליארד ש"ח שמושקעים בהחזרתה של הרכבת לבית שאן. הסיור באתר הבנייה מעורר באופן טבעי כמה היבטים להתייחסות: מידת הצלחתו של הקו כקו נוסעים לאור מיקומה של התחנה, פוטנציאל האזור לשמש כמתחם דיור ותחזוקה עתידי ומבט לאחור אל העבר הרכבתי שידעה בית שאן - עבר שנראה בעיניי הבלתי מקצועיות כמכובד בהשוואה למה שהתקיים ביתר תחנות הביניים בקו . לפני שנתור בעינינו את הבונבוניירה שעתידה לקבל בית שאן, אבקש להודות מקרב לב למפקח התחנה, אבי ניר, מטעם חברת הניהול "עופר סלעי הנדסה". אצל עופר סלעי ואנשיו אין הפתעות ברמת השירות: תמיד הטוב ביותר. את השרשור אני מקדיש לאיש העמק שלנו, ori79, על תרומתו הגדולה בסיקור כמעט בלעדי של הפרויקט.
תודה לאמן המילים והתמונות - בועז
אין כמוך!
 

yudek

New member
לכיוון מעבר הגבול

שבתשתיות - תחנת הרכבת בבית שאן
שבת שלום, אמיגוס.
את תיעוד קטע הניהול המזרחי, בפרויקט מסילת העמק, אנו חותמים בסיור שערכנו אלי (גברת עם סלים) ואני בתחנת הרכבת בבית שאן.
67 מלש"ח מושקעים בתחנת הרכבת החדשה של העיר מתוך סך של ארבעה מיליארד ש"ח שמושקעים בהחזרתה של הרכבת לבית שאן. הסיור באתר הבנייה מעורר באופן טבעי כמה היבטים להתייחסות: מידת הצלחתו של הקו כקו נוסעים לאור מיקומה של התחנה, פוטנציאל האזור לשמש כמתחם דיור ותחזוקה עתידי ומבט לאחור אל העבר הרכבתי שידעה בית שאן - עבר שנראה בעיניי הבלתי מקצועיות כמכובד בהשוואה למה שהתקיים ביתר תחנות הביניים בקו . לפני שנתור בעינינו את הבונבוניירה שעתידה לקבל בית שאן, אבקש להודות מקרב לב למפקח התחנה, אבי ניר, מטעם חברת הניהול "עופר סלעי הנדסה". אצל עופר סלעי ואנשיו אין הפתעות ברמת השירות: תמיד הטוב ביותר. את השרשור אני מקדיש לאיש העמק שלנו, ori79, על תרומתו הגדולה בסיקור כמעט בלעדי של הפרויקט.
לכיוון מעבר הגבול
מבט מכיוון בריכות הדגים של מעוז חיים צפונה- 'הפרסה' אחרי חמדיה תסתיים כאן.
נחל חרוד מוסתר באמצע התמונה, אך יהיה צורך בגישור מעליו שכן הוא מתחתר באדמה הרכה.

 

yudek

New member
בירידה לכיוון מעבר הגבול

לכיוון מעבר הגבול
מבט מכיוון בריכות הדגים של מעוז חיים צפונה- 'הפרסה' אחרי חמדיה תסתיים כאן.
נחל חרוד מוסתר באמצע התמונה, אך יהיה צורך בגישור מעליו שכן הוא מתחתר באדמה הרכה.
בירידה לכיוון מעבר הגבול
הקו אמור לעבור במקביל לכביש?
נראה שהירידה/עלייה היא בשיפוע גדול. רכבות מסע יסתדרו שם?



 

בועז ל

New member
תודה! האם תוכל לציין את מיקומה המדויק של התמונה?

בירידה לכיוון מעבר הגבול
הקו אמור לעבור במקביל לכביש?
נראה שהירידה/עלייה היא בשיפוע גדול. רכבות מסע יסתדרו שם?
תודה! האם תוכל לציין את מיקומה המדויק של התמונה?
 

yudek

New member
קצת מזרחית לצומת הפנייה לכפר רופין

תודה! האם תוכל לציין את מיקומה המדויק של התמונה?
קצת מזרחית לצומת הפנייה לכפר רופין
כביש 71 מזרחה לבית שאן- עם צומת הכביש 6688
בצומת ישנו פסל של הפסל אורי ליפשיץ שבנוי משרידי גשר שייך חוסיין הישן שפומץ בליל הגשרים

 

בועז ל

New member
אוקיי, ננעלתי על הנקודה. תודה רבה על התמונות היפות.

קצת מזרחית לצומת הפנייה לכפר רופין
כביש 71 מזרחה לבית שאן- עם צומת הכביש 6688
בצומת ישנו פסל של הפסל אורי ליפשיץ שבנוי משרידי גשר שייך חוסיין הישן שפומץ בליל הגשרים
אוקיי, ננעלתי על הנקודה. תודה רבה על התמונות היפות.
 

Golf Bravo

New member
תודה! כתמיד, מרתק ומשכיל

שבתשתיות - תחנת הרכבת בבית שאן
שבת שלום, אמיגוס.
את תיעוד קטע הניהול המזרחי, בפרויקט מסילת העמק, אנו חותמים בסיור שערכנו אלי (גברת עם סלים) ואני בתחנת הרכבת בבית שאן.
67 מלש"ח מושקעים בתחנת הרכבת החדשה של העיר מתוך סך של ארבעה מיליארד ש"ח שמושקעים בהחזרתה של הרכבת לבית שאן. הסיור באתר הבנייה מעורר באופן טבעי כמה היבטים להתייחסות: מידת הצלחתו של הקו כקו נוסעים לאור מיקומה של התחנה, פוטנציאל האזור לשמש כמתחם דיור ותחזוקה עתידי ומבט לאחור אל העבר הרכבתי שידעה בית שאן - עבר שנראה בעיניי הבלתי מקצועיות כמכובד בהשוואה למה שהתקיים ביתר תחנות הביניים בקו . לפני שנתור בעינינו את הבונבוניירה שעתידה לקבל בית שאן, אבקש להודות מקרב לב למפקח התחנה, אבי ניר, מטעם חברת הניהול "עופר סלעי הנדסה". אצל עופר סלעי ואנשיו אין הפתעות ברמת השירות: תמיד הטוב ביותר. את השרשור אני מקדיש לאיש העמק שלנו, ori79, על תרומתו הגדולה בסיקור כמעט בלעדי של הפרויקט.
תודה! כתמיד, מרתק ומשכיל
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה