שבתשתיות - סיור פורום בתחנת אופקים.

מצב
הנושא נעול.
אבל השרשור הקיים מכיל כבר הרבה מידע שרלוונטי

אפשר לפתוח שרשור חדש
אחד הפיצ'רים הטובים, לדעתי, ב"תפוז" הוא הזמן המוגבל שבו שרשור יכול לקפוץ. ברוב המקרים 3 ימים זה די והותר לרלוונטיות של שרשור. אח"כ הוא הופך למטרד. במקרים קיצוניים אפשר להשאיר לעוד יום-יומיים. מעבר לכך זה כבר ממש מוגזם.
אבל השרשור הקיים מכיל כבר הרבה מידע שרלוונטי
למה שיקרה בעוד שבוע.
 

davidfainshtein

Member
מנהל
אתה יודע מה - אעלה סקר קצר בנושא.

אפשר לפתוח שרשור חדש
אחד הפיצ'רים הטובים, לדעתי, ב"תפוז" הוא הזמן המוגבל שבו שרשור יכול לקפוץ. ברוב המקרים 3 ימים זה די והותר לרלוונטיות של שרשור. אח"כ הוא הופך למטרד. במקרים קיצוניים אפשר להשאיר לעוד יום-יומיים. מעבר לכך זה כבר ממש מוגזם.
אתה יודע מה - אעלה סקר קצר בנושא.
 

davidfainshtein

Member
מנהל
תשובות:

ד"א, לכמה זמן נעצת את ההודעה על תחילת עבודות הרכבת הקלה?
(ולאן נעלמו האמוטיקונים ב"תגובה מהירה"?)
(וסליחה שאני חופר בשרשור הלא נכון...)
תשובות:
היום המערכת מאפשר נעיצה בלתי מוגבלת ולא 72 שעות כמו בעבר.
בינתיים השרשור חי ואני מעדיף להשאיר את כל המידע בשרשור אחד, כולל עלוני המידע. נראה איך זה יתקדם ונחליט.

ובתגובה המהירה ניקו הכל חוץ מטקסט כדי שהיא באמת תהיה מהירה.
מי שיודע את הקודים בתוך | | יכול להשתמש בהם כרגע, למרות שנאמר לנו שהם יוסרו בעתיד.
 

davidfainshtein

Member
מנהל
התראות על התגובות שלך עצמך

יופי. ותגיד להם גם ש"בוצעה עריכה בהודעה זו" לא צריך
להיות כל כך בולט. עדיף למטה כמו שהיה קודם.

וגם שבעריכה יהיה אפשר לראות את ההודעה שהגבתי אליה (כמו בכתיבת הודעה חדשה), וגם שיפסיקו לשלוח לי התראות על הודעות שלי!
התראות על התגובות שלך עצמך
באג ידוע - בטיפול. כל השאר, לא כרגע.
 

OrenAvidan

New member
אכן. נתקלתי בזה הרגע. יש אפשרות להעביר את זה להנהלה?

יש עוד בעיה
בעצם כמה:
כשמגדילים את התמונה (לפחות בדפדפן שאני משתמש בו) אין שום אפשרות לגלול (אם התמונה גדולה מהמסך אני רואה רק חלק ממנה), וגרוע מכך - אי אפשר לחזור לפורום, אלא רק ע"י רענון המסך.
אכן. נתקלתי בזה הרגע. יש אפשרות להעביר את זה להנהלה?
 

בועז ל

New member
מבנה השו"ב

שבתשתיות - סיור פורום בתחנת אופקים.
ערב צח וקריר, ששת קוראיי הנאמנים.
לקראת פתיחתו הקרובה ב-16.9 של קו אשקלון-ב"ש, קיים מדור התשתיות של הפורום סיור בתחנת הרכבת החדשה באופקים. אל סחבקכם הנאמן התלוו שישה סיירים מובחרים ואמיצים, שגם אוגוסט האיום לא הצליח להפחידם.
לפני שנבדוק מה התחדש בתחנה, ברצוני להעלות תודה עמוקה מקרב לב למתאם הקו, יואב בר, שהוביל את הסיור. יואב הצטרף לרכבת בשלהי 2011. בסוף השנה יזכה לחנוך את תחנת הרכבת השלישית ברקורד שלו. דרכו המקצועית ברכבת היא דרכה של תנופת הפיתוח הגדולה שעוברת רשת המסילות בארץ. סגנונו, מקצועיותו הרבה והיחס האישי שהוא מפגין כלפי הזולת, הם מאפיינים ייחודיים שקשה מאוד למצוא כיום. תודה על הכול, יואב!
מבנה השו"ב
בואו נציץ יחד עם יואב ונראה מה מסתתר בו. לרוע המזל (כמו תמיד בכל הקשור למבני השו"ב) רק חדר החשמל היה פתוח. זה מה שראינו.





 

nOnAmE134

New member
זה אומר בדיוק חודש לאחר שינוי לוח הזמנים

שבתשתיות - סיור פורום בתחנת אופקים.
ערב צח וקריר, ששת קוראיי הנאמנים.
לקראת פתיחתו הקרובה ב-16.9 של קו אשקלון-ב"ש, קיים מדור התשתיות של הפורום סיור בתחנת הרכבת החדשה באופקים. אל סחבקכם הנאמן התלוו שישה סיירים מובחרים ואמיצים, שגם אוגוסט האיום לא הצליח להפחידם.
לפני שנבדוק מה התחדש בתחנה, ברצוני להעלות תודה עמוקה מקרב לב למתאם הקו, יואב בר, שהוביל את הסיור. יואב הצטרף לרכבת בשלהי 2011. בסוף השנה יזכה לחנוך את תחנת הרכבת השלישית ברקורד שלו. דרכו המקצועית ברכבת היא דרכה של תנופת הפיתוח הגדולה שעוברת רשת המסילות בארץ. סגנונו, מקצועיותו הרבה והיחס האישי שהוא מפגין כלפי הזולת, הם מאפיינים ייחודיים שקשה מאוד למצוא כיום. תודה על הכול, יואב!
זה אומר בדיוק חודש לאחר שינוי לוח הזמנים
בכל אופן, פרט מעניין. התמונות מצוינות.
עדיין לא ידוע מהו התאריך המדויק לפתיחת התחנה?
&nbsp
סוף־שבוע עם תמונות כאלו... זה סוף־שבוע מוצלח!
תודה על הסיור! :)
 
16.9 זה בדיוק יום אחרי ראש השנה

זה אומר בדיוק חודש לאחר שינוי לוח הזמנים
בכל אופן, פרט מעניין. התמונות מצוינות.
עדיין לא ידוע מהו התאריך המדויק לפתיחת התחנה?
&nbsp
סוף־שבוע עם תמונות כאלו... זה סוף־שבוע מוצלח!
תודה על הסיור! :)
16.9 זה בדיוק יום אחרי ראש השנה
העיתוי של שינוי לוח הזמנים לא קשור ישירות למסילת הנגב, אלא לתגבור של הקו עקב תחילת העבודות על תחנות הרכבת הקלה בתל אביב.
 

nOnAmE134

New member
סתם ציינתי

16.9 זה בדיוק יום אחרי ראש השנה
העיתוי של שינוי לוח הזמנים לא קשור ישירות למסילת הנגב, אלא לתגבור של הקו עקב תחילת העבודות על תחנות הרכבת הקלה בתל אביב.
סתם ציינתי
באותה מידה יכולתי לומר שזה כמה ימים לאחר יום הולדתי. :)
 

בועז ל

New member
אין עדיין תאריך מדויק לפתיחת התחנה.

זה אומר בדיוק חודש לאחר שינוי לוח הזמנים
בכל אופן, פרט מעניין. התמונות מצוינות.
עדיין לא ידוע מהו התאריך המדויק לפתיחת התחנה?
&nbsp
סוף־שבוע עם תמונות כאלו... זה סוף־שבוע מוצלח!
תודה על הסיור! :)
אין עדיין תאריך מדויק לפתיחת התחנה.
אפשר להניח שייעשה מאמץ מיוחד להגיע לפתיחה לפני סיום השנה.
 

ניקולאי

New member
בועז! התחנה באמת נראית באמצע שום מקום...

שבתשתיות - סיור פורום בתחנת אופקים.
ערב צח וקריר, ששת קוראיי הנאמנים.
לקראת פתיחתו הקרובה ב-16.9 של קו אשקלון-ב"ש, קיים מדור התשתיות של הפורום סיור בתחנת הרכבת החדשה באופקים. אל סחבקכם הנאמן התלוו שישה סיירים מובחרים ואמיצים, שגם אוגוסט האיום לא הצליח להפחידם.
לפני שנבדוק מה התחדש בתחנה, ברצוני להעלות תודה עמוקה מקרב לב למתאם הקו, יואב בר, שהוביל את הסיור. יואב הצטרף לרכבת בשלהי 2011. בסוף השנה יזכה לחנוך את תחנת הרכבת השלישית ברקורד שלו. דרכו המקצועית ברכבת היא דרכה של תנופת הפיתוח הגדולה שעוברת רשת המסילות בארץ. סגנונו, מקצועיותו הרבה והיחס האישי שהוא מפגין כלפי הזולת, הם מאפיינים ייחודיים שקשה מאוד למצוא כיום. תודה על הכול, יואב!
בועז! התחנה באמת נראית באמצע שום מקום...
 

בועז ל

New member
מבנה המשאבות ומאגר המים.

שבתשתיות - סיור פורום בתחנת אופקים.
ערב צח וקריר, ששת קוראיי הנאמנים.
לקראת פתיחתו הקרובה ב-16.9 של קו אשקלון-ב"ש, קיים מדור התשתיות של הפורום סיור בתחנת הרכבת החדשה באופקים. אל סחבקכם הנאמן התלוו שישה סיירים מובחרים ואמיצים, שגם אוגוסט האיום לא הצליח להפחידם.
לפני שנבדוק מה התחדש בתחנה, ברצוני להעלות תודה עמוקה מקרב לב למתאם הקו, יואב בר, שהוביל את הסיור. יואב הצטרף לרכבת בשלהי 2011. בסוף השנה יזכה לחנוך את תחנת הרכבת השלישית ברקורד שלו. דרכו המקצועית ברכבת היא דרכה של תנופת הפיתוח הגדולה שעוברת רשת המסילות בארץ. סגנונו, מקצועיותו הרבה והיחס האישי שהוא מפגין כלפי הזולת, הם מאפיינים ייחודיים שקשה מאוד למצוא כיום. תודה על הכול, יואב!
מבנה המשאבות ומאגר המים.
בשונה מתחנת נתיבות, המבנה הופרד ממבנה התחנה.

 

בועז ל

New member
מבנה התחנה

שבתשתיות - סיור פורום בתחנת אופקים.
ערב צח וקריר, ששת קוראיי הנאמנים.
לקראת פתיחתו הקרובה ב-16.9 של קו אשקלון-ב"ש, קיים מדור התשתיות של הפורום סיור בתחנת הרכבת החדשה באופקים. אל סחבקכם הנאמן התלוו שישה סיירים מובחרים ואמיצים, שגם אוגוסט האיום לא הצליח להפחידם.
לפני שנבדוק מה התחדש בתחנה, ברצוני להעלות תודה עמוקה מקרב לב למתאם הקו, יואב בר, שהוביל את הסיור. יואב הצטרף לרכבת בשלהי 2011. בסוף השנה יזכה לחנוך את תחנת הרכבת השלישית ברקורד שלו. דרכו המקצועית ברכבת היא דרכה של תנופת הפיתוח הגדולה שעוברת רשת המסילות בארץ. סגנונו, מקצועיותו הרבה והיחס האישי שהוא מפגין כלפי הזולת, הם מאפיינים ייחודיים שקשה מאוד למצוא כיום. תודה על הכול, יואב!
מבנה התחנה
לצד התחנה מונחים חלקים מקונסטרוקציית הגג.





 

בועז ל

New member
התקנת קונסטרוקציית הגג

שבתשתיות - סיור פורום בתחנת אופקים.
ערב צח וקריר, ששת קוראיי הנאמנים.
לקראת פתיחתו הקרובה ב-16.9 של קו אשקלון-ב"ש, קיים מדור התשתיות של הפורום סיור בתחנת הרכבת החדשה באופקים. אל סחבקכם הנאמן התלוו שישה סיירים מובחרים ואמיצים, שגם אוגוסט האיום לא הצליח להפחידם.
לפני שנבדוק מה התחדש בתחנה, ברצוני להעלות תודה עמוקה מקרב לב למתאם הקו, יואב בר, שהוביל את הסיור. יואב הצטרף לרכבת בשלהי 2011. בסוף השנה יזכה לחנוך את תחנת הרכבת השלישית ברקורד שלו. דרכו המקצועית ברכבת היא דרכה של תנופת הפיתוח הגדולה שעוברת רשת המסילות בארץ. סגנונו, מקצועיותו הרבה והיחס האישי שהוא מפגין כלפי הזולת, הם מאפיינים ייחודיים שקשה מאוד למצוא כיום. תודה על הכול, יואב!
התקנת קונסטרוקציית הגג
הגג יכוסה במתכת.





 

בועז ל

New member
המבואה

שבתשתיות - סיור פורום בתחנת אופקים.
ערב צח וקריר, ששת קוראיי הנאמנים.
לקראת פתיחתו הקרובה ב-16.9 של קו אשקלון-ב"ש, קיים מדור התשתיות של הפורום סיור בתחנת הרכבת החדשה באופקים. אל סחבקכם הנאמן התלוו שישה סיירים מובחרים ואמיצים, שגם אוגוסט האיום לא הצליח להפחידם.
לפני שנבדוק מה התחדש בתחנה, ברצוני להעלות תודה עמוקה מקרב לב למתאם הקו, יואב בר, שהוביל את הסיור. יואב הצטרף לרכבת בשלהי 2011. בסוף השנה יזכה לחנוך את תחנת הרכבת השלישית ברקורד שלו. דרכו המקצועית ברכבת היא דרכה של תנופת הפיתוח הגדולה שעוברת רשת המסילות בארץ. סגנונו, מקצועיותו הרבה והיחס האישי שהוא מפגין כלפי הזולת, הם מאפיינים ייחודיים שקשה מאוד למצוא כיום. תודה על הכול, יואב!
המבואה
מימין הקפטריה שתהיה נגישה גם לנוסעים שעברו את הוולידטורים וגם לאלה שלא. בצד שמאל הקופה ומשרד מנהל התחנה.



 

Ofekalef1

New member
אאל"ט זה הפוך - מימין המשרדים, משמאל הקפיטריה.

המבואה
מימין הקפטריה שתהיה נגישה גם לנוסעים שעברו את הוולידטורים וגם לאלה שלא. בצד שמאל הקופה ומשרד מנהל התחנה.
אאל"ט זה הפוך - מימין המשרדים, משמאל הקפיטריה.
 

בועז ל

New member
צודק ב-50%
. שיבצתי שתי תמונות בכיוונים מנוגדים.

אאל"ט זה הפוך - מימין המשרדים, משמאל הקפיטריה.
צודק ב-50%
. שיבצתי שתי תמונות בכיוונים מנוגדים.
ומה שכתבתי תקף כמובן רק לגבי התמונה השנייה.
 

Ofekalef1

New member


צודק ב-50%
. שיבצתי שתי תמונות בכיוונים מנוגדים.
ומה שכתבתי תקף כמובן רק לגבי התמונה השנייה.

אבל דווקא הסתכלתי על זה והיה נדמה לי ששתיהן לאותו כיוון. אתה בטוח במה שאתה אומר?
&nbsp
שים לב לחורים העגולים בקיר לעומת ריבועים בצד השני, לפי מה שאתה אומר, בתמונה השנייה היו אמורים להופיע ריבועים.
גם כיוון המנוף נראה זהה, ולא נראה לי שהזיזו אותו.
 

בועז ל

New member
הברדק חוגג בתיקיית ההעלאה שלי.


אבל דווקא הסתכלתי על זה והיה נדמה לי ששתיהן לאותו כיוון. אתה בטוח במה שאתה אומר?
&nbsp
שים לב לחורים העגולים בקיר לעומת ריבועים בצד השני, לפי מה שאתה אומר, בתמונה השנייה היו אמורים להופיע ריבועים.
גם כיוון המנוף נראה זהה, ולא נראה לי שהזיזו אותו.
הברדק חוגג בתיקיית ההעלאה שלי.
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה