שבתשתיות - סיור פורום בתחנת אופקים.

מצב
הנושא נעול.

בועז ל

New member
שבתשתיות - סיור פורום בתחנת אופקים.

שבתשתיות - סיור פורום בתחנת אופקים.
ערב צח וקריר, ששת קוראיי הנאמנים.
לקראת פתיחתו הקרובה ב-16.9 של קו אשקלון-ב"ש, קיים מדור התשתיות של הפורום סיור בתחנת הרכבת החדשה באופקים. אל סחבקכם הנאמן התלוו שישה סיירים מובחרים ואמיצים, שגם אוגוסט האיום לא הצליח להפחידם.
לפני שנבדוק מה התחדש בתחנה, ברצוני להעלות תודה עמוקה מקרב לב למתאם הקו, יואב בר, שהוביל את הסיור. יואב הצטרף לרכבת בשלהי 2011. בסוף השנה יזכה לחנוך את תחנת הרכבת השלישית ברקורד שלו. דרכו המקצועית ברכבת היא דרכה של תנופת הפיתוח הגדולה שעוברת רשת המסילות בארץ. סגנונו, מקצועיותו הרבה והיחס האישי שהוא מפגין כלפי הזולת, הם מאפיינים ייחודיים שקשה מאוד למצוא כיום. תודה על הכול, יואב!

 

בועז ל

New member
תחנת אופקים, 25.6.15.

שבתשתיות - סיור פורום בתחנת אופקים.
ערב צח וקריר, ששת קוראיי הנאמנים.
לקראת פתיחתו הקרובה ב-16.9 של קו אשקלון-ב"ש, קיים מדור התשתיות של הפורום סיור בתחנת הרכבת החדשה באופקים. אל סחבקכם הנאמן התלוו שישה סיירים מובחרים ואמיצים, שגם אוגוסט האיום לא הצליח להפחידם.
לפני שנבדוק מה התחדש בתחנה, ברצוני להעלות תודה עמוקה מקרב לב למתאם הקו, יואב בר, שהוביל את הסיור. יואב הצטרף לרכבת בשלהי 2011. בסוף השנה יזכה לחנוך את תחנת הרכבת השלישית ברקורד שלו. דרכו המקצועית ברכבת היא דרכה של תנופת הפיתוח הגדולה שעוברת רשת המסילות בארץ. סגנונו, מקצועיותו הרבה והיחס האישי שהוא מפגין כלפי הזולת, הם מאפיינים ייחודיים שקשה מאוד למצוא כיום. תודה על הכול, יואב!
תחנת אופקים, 25.6.15.
צילום מ-25.6.15 של תחנת אופקים. הצילום באדיבות "אלבטרוס" ו"רכבת ישראל". מיד נזכה לראות מה התקדם מאז.

 

itamo

New member
איפה בדיוק העיר אופקים ? רואים ברקע רק מדבר

תחנת אופקים, 25.6.15.
צילום מ-25.6.15 של תחנת אופקים. הצילום באדיבות "אלבטרוס" ו"רכבת ישראל". מיד נזכה לראות מה התקדם מאז.
איפה בדיוק העיר אופקים ? רואים ברקע רק מדבר
התחנה נראית באמצע שום מקום במדבר במקום לא נגיש ומרוחק מהעיר.
 

easylivin

New member
תעשה פנייה דמיונית של 90 מעלות ימינה - ותראה את אזור התעשייה

איפה בדיוק העיר אופקים ? רואים ברקע רק מדבר
התחנה נראית באמצע שום מקום במדבר במקום לא נגיש ומרוחק מהעיר.
תעשה פנייה דמיונית של 90 מעלות ימינה - ותראה את אזור התעשייה
 

בועז ל

New member
תצלום אווירי נוסף - גשר מעל גשר

שבתשתיות - סיור פורום בתחנת אופקים.
ערב צח וקריר, ששת קוראיי הנאמנים.
לקראת פתיחתו הקרובה ב-16.9 של קו אשקלון-ב"ש, קיים מדור התשתיות של הפורום סיור בתחנת הרכבת החדשה באופקים. אל סחבקכם הנאמן התלוו שישה סיירים מובחרים ואמיצים, שגם אוגוסט האיום לא הצליח להפחידם.
לפני שנבדוק מה התחדש בתחנה, ברצוני להעלות תודה עמוקה מקרב לב למתאם הקו, יואב בר, שהוביל את הסיור. יואב הצטרף לרכבת בשלהי 2011. בסוף השנה יזכה לחנוך את תחנת הרכבת השלישית ברקורד שלו. דרכו המקצועית ברכבת היא דרכה של תנופת הפיתוח הגדולה שעוברת רשת המסילות בארץ. סגנונו, מקצועיותו הרבה והיחס האישי שהוא מפגין כלפי הזולת, הם מאפיינים ייחודיים שקשה מאוד למצוא כיום. תודה על הכול, יואב!
תצלום אווירי נוסף - גשר מעל גשר
גשר A4 שצמוד לתחנת אופקים ועליו מונחות כבר המסילות במצבן הסופי.

 

בועז ל

New member
תראו מי הגיע.

שבתשתיות - סיור פורום בתחנת אופקים.
ערב צח וקריר, ששת קוראיי הנאמנים.
לקראת פתיחתו הקרובה ב-16.9 של קו אשקלון-ב"ש, קיים מדור התשתיות של הפורום סיור בתחנת הרכבת החדשה באופקים. אל סחבקכם הנאמן התלוו שישה סיירים מובחרים ואמיצים, שגם אוגוסט האיום לא הצליח להפחידם.
לפני שנבדוק מה התחדש בתחנה, ברצוני להעלות תודה עמוקה מקרב לב למתאם הקו, יואב בר, שהוביל את הסיור. יואב הצטרף לרכבת בשלהי 2011. בסוף השנה יזכה לחנוך את תחנת הרכבת השלישית ברקורד שלו. דרכו המקצועית ברכבת היא דרכה של תנופת הפיתוח הגדולה שעוברת רשת המסילות בארץ. סגנונו, מקצועיותו הרבה והיחס האישי שהוא מפגין כלפי הזולת, הם מאפיינים ייחודיים שקשה מאוד למצוא כיום. תודה על הכול, יואב!
תראו מי הגיע.
אנחנו לא לבד. צוות המגזין "דה מרקר" נענה להזמנתו של איציק דנינו, ראש עיריית אופקים, שדומה שהחל את החגיגות קצת מוקדם מדי.
הערה: בשרשור זה ישולבו תמונות של רמי ושלי. הדרך להבדיל ביניהן נותרה כשהייתה: התמונות הטובות הן של רמי.






 

בועז ל

New member
גיהוץ

שבתשתיות - סיור פורום בתחנת אופקים.
ערב צח וקריר, ששת קוראיי הנאמנים.
לקראת פתיחתו הקרובה ב-16.9 של קו אשקלון-ב"ש, קיים מדור התשתיות של הפורום סיור בתחנת הרכבת החדשה באופקים. אל סחבקכם הנאמן התלוו שישה סיירים מובחרים ואמיצים, שגם אוגוסט האיום לא הצליח להפחידם.
לפני שנבדוק מה התחדש בתחנה, ברצוני להעלות תודה עמוקה מקרב לב למתאם הקו, יואב בר, שהוביל את הסיור. יואב הצטרף לרכבת בשלהי 2011. בסוף השנה יזכה לחנוך את תחנת הרכבת השלישית ברקורד שלו. דרכו המקצועית ברכבת היא דרכה של תנופת הפיתוח הגדולה שעוברת רשת המסילות בארץ. סגנונו, מקצועיותו הרבה והיחס האישי שהוא מפגין כלפי הזולת, הם מאפיינים ייחודיים שקשה מאוד למצוא כיום. תודה על הכול, יואב!
גיהוץ
עם הגעתנו לתחנה קיבלה את פנינו רכבת משא. כנהוג לפני פתיחת כל מסילת נוסעים חדשה, גם קטע נתיבות-גורל זוכה ל"גיהוץ" מצטבר של 100,000 טון.



 

עוזי ק

New member
ממשיכים לגהץ, היום מעל כביש 25

גיהוץ
עם הגעתנו לתחנה קיבלה את פנינו רכבת משא. כנהוג לפני פתיחת כל מסילת נוסעים חדשה, גם קטע נתיבות-גורל זוכה ל"גיהוץ" מצטבר של 100,000 טון.
ממשיכים לגהץ, היום מעל כביש 25
עם שני קטרים יכלו למשוך יותר בכל סיבוב, לא?

 

בועז ל

New member
מגרשי החניה.

שבתשתיות - סיור פורום בתחנת אופקים.
ערב צח וקריר, ששת קוראיי הנאמנים.
לקראת פתיחתו הקרובה ב-16.9 של קו אשקלון-ב"ש, קיים מדור התשתיות של הפורום סיור בתחנת הרכבת החדשה באופקים. אל סחבקכם הנאמן התלוו שישה סיירים מובחרים ואמיצים, שגם אוגוסט האיום לא הצליח להפחידם.
לפני שנבדוק מה התחדש בתחנה, ברצוני להעלות תודה עמוקה מקרב לב למתאם הקו, יואב בר, שהוביל את הסיור. יואב הצטרף לרכבת בשלהי 2011. בסוף השנה יזכה לחנוך את תחנת הרכבת השלישית ברקורד שלו. דרכו המקצועית ברכבת היא דרכה של תנופת הפיתוח הגדולה שעוברת רשת המסילות בארץ. סגנונו, מקצועיותו הרבה והיחס האישי שהוא מפגין כלפי הזולת, הם מאפיינים ייחודיים שקשה מאוד למצוא כיום. תודה על הכול, יואב!
מגרשי החניה.
בשלב א' ישמש מגרש החניה שנראה בתמונה. למיטב זיכרוני (מוזמנים לתקן אותי) יואב נקב במספר בן 240 מקומות חניה שאליהם יתווספו בשלב ב', והיה ותהיה הצדקה, 174 מקומות חניה נוספים.







 

בועז ל

New member
יפה. אני רואה שמגבלת שלוש התמונות אינה רלוונטית עוד.

מגרשי החניה.
בשלב א' ישמש מגרש החניה שנראה בתמונה. למיטב זיכרוני (מוזמנים לתקן אותי) יואב נקב במספר בן 240 מקומות חניה שאליהם יתווספו בשלב ב', והיה ותהיה הצדקה, 174 מקומות חניה נוספים.
יפה. אני רואה שמגבלת שלוש התמונות אינה רלוונטית עוד.
 

davidfainshtein

Member
מנהל
יש עוד בעיה במעבר בין התמונות הגדולות

יפה. אני רואה שמגבלת שלוש התמונות אינה רלוונטית עוד.
יש עוד בעיה במעבר בין התמונות הגדולות
ויש בעיה לזגור אותן ברזולוציות לא גבוהות במיוחד. העברתי לבדיקה.
 

amit1270

New member
יש עוד בעיה

יש עוד בעיה במעבר בין התמונות הגדולות
ויש בעיה לזגור אותן ברזולוציות לא גבוהות במיוחד. העברתי לבדיקה.
יש עוד בעיה
בעצם כמה:
כשמגדילים את התמונה (לפחות בדפדפן שאני משתמש בו) אין שום אפשרות לגלול (אם התמונה גדולה מהמסך אני רואה רק חלק ממנה), וגרוע מכך - אי אפשר לחזור לפורום, אלא רק ע"י רענון המסך.
 

Ofekalef1

New member
אפשר להקטין את המסך (קונטרול+גלגלת) ואז רואים את האיקס

יש עוד בעיה
בעצם כמה:
כשמגדילים את התמונה (לפחות בדפדפן שאני משתמש בו) אין שום אפשרות לגלול (אם התמונה גדולה מהמסך אני רואה רק חלק ממנה), וגרוע מכך - אי אפשר לחזור לפורום, אלא רק ע"י רענון המסך.
אפשר להקטין את המסך (קונטרול+גלגלת) ואז רואים את האיקס
 

davidfainshtein

Member
מנהל
נכון. כבר העברתי לטיפול.

יש עוד בעיה
בעצם כמה:
כשמגדילים את התמונה (לפחות בדפדפן שאני משתמש בו) אין שום אפשרות לגלול (אם התמונה גדולה מהמסך אני רואה רק חלק ממנה), וגרוע מכך - אי אפשר לחזור לפורום, אלא רק ע"י רענון המסך.
נכון. כבר העברתי לטיפול.
בינתיים - מה ש-Ofekalef1 אמר.
 

amit1270

New member
יופי. ותגיד להם גם ש"בוצעה עריכה בהודעה זו" לא צריך

נכון. כבר העברתי לטיפול.
בינתיים - מה ש-Ofekalef1 אמר.
יופי. ותגיד להם גם ש"בוצעה עריכה בהודעה זו" לא צריך
להיות כל כך בולט. עדיף למטה כמו שהיה קודם.

וגם שבעריכה יהיה אפשר לראות את ההודעה שהגבתי אליה (כמו בכתיבת הודעה חדשה), וגם שיפסיקו לשלוח לי התראות על הודעות שלי!
 

amit1270

New member
ד"א, לכמה זמן נעצת את ההודעה על תחילת עבודות הרכבת הקלה?

יופי. ותגיד להם גם ש"בוצעה עריכה בהודעה זו" לא צריך
להיות כל כך בולט. עדיף למטה כמו שהיה קודם.

וגם שבעריכה יהיה אפשר לראות את ההודעה שהגבתי אליה (כמו בכתיבת הודעה חדשה), וגם שיפסיקו לשלוח לי התראות על הודעות שלי!
ד"א, לכמה זמן נעצת את ההודעה על תחילת עבודות הרכבת הקלה?
(ולאן נעלמו האמוטיקונים ב"תגובה מהירה"?)
(וסליחה שאני חופר בשרשור הלא נכון...)
 
כדאי להשאיר את ההודעה ההיא נעוצה עוד כשבוע וחצי

ד"א, לכמה זמן נעצת את ההודעה על תחילת עבודות הרכבת הקלה?
(ולאן נעלמו האמוטיקונים ב"תגובה מהירה"?)
(וסליחה שאני חופר בשרשור הלא נכון...)
כדאי להשאיר את ההודעה ההיא נעוצה עוד כשבוע וחצי
שבועיים, כדי שיישמר מידע מרוכז עד להתחלת העבודות בסביבת גשר מעריב וביצוע השינויים שיהיו בעקבות זאת.
 

amit1270

New member
אפשר לפתוח שרשור חדש

כדאי להשאיר את ההודעה ההיא נעוצה עוד כשבוע וחצי
שבועיים, כדי שיישמר מידע מרוכז עד להתחלת העבודות בסביבת גשר מעריב וביצוע השינויים שיהיו בעקבות זאת.
אפשר לפתוח שרשור חדש
אחד הפיצ'רים הטובים, לדעתי, ב"תפוז" הוא הזמן המוגבל שבו שרשור יכול לקפוץ. ברוב המקרים 3 ימים זה די והותר לרלוונטיות של שרשור. אח"כ הוא הופך למטרד. במקרים קיצוניים אפשר להשאיר לעוד יום-יומיים. מעבר לכך זה כבר ממש מוגזם.
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה