שבתשתיות - סיור בקו אשקלון-ב"ש

מצב
הנושא נעול.
תודה רבה בשם צוות השלטומנייה !
שלטים חשובים!!!

הפסקה עם השלטים של הדוקטור.
המשך יבוא.
תודה רבה בשם צוות השלטומנייה !
שלטים חשובים!!!
 
רבה מראש

שבתשתיות - סיור בקו אשקלון-ב"ש
סופ"ש נעים וחג אורים שמח, ששת קוראיי הנאמנים.
לאחר תקופת היעדרות ממושכת, שוב אנו בקו אשקלון-ב"ש. פתיחתה הקרבה של תחנת נתיבות ב-15 בפברואר 2015 היא סיבה מספקת לקיום סיור. גם "התוואי הנעלם" שבין תחנת נתיבות לאשל הנשיא נעדר זה זמן רב מהמדור השבועי. המסקנה המתבקשת: חייבים סיור ודחוף!
אליי לסיור הצטרפה כנופיית תשתיות חביבה שכללה את ד"ר התחכמות עמית, אלי, משה, מיכאל ויעל. הסיור התקיים כמתוכנן וכלל ביקור בתחנת נתיבות וסיור ברכבי שטח בתוואי "הנעלם". תמונת הפתיחה של השרשור מגיעה אלינו באדיבות "רכבת ישראל" וחברת צילומי האוויר "אלבטרוס". הצילום מתאריך שבעה בנובמבר, והוא אחד מתוך סדרת צילומי אוויר של קו אשקלון-ב"ש. את קולקציית הסתיו המלאה אני מקווה להעלות בפרק אחר של "שבתשתיות".

.
רבה מראש
והנה קולקציה חורפית...

 

Ccyclist

Well-known member
תודה על השירשור, האם ליצור פוטושופ עם סמל ר"י על החלון ההוא?

שבתשתיות - סיור בקו אשקלון-ב"ש
סופ"ש נעים וחג אורים שמח, ששת קוראיי הנאמנים.
לאחר תקופת היעדרות ממושכת, שוב אנו בקו אשקלון-ב"ש. פתיחתה הקרבה של תחנת נתיבות ב-15 בפברואר 2015 היא סיבה מספקת לקיום סיור. גם "התוואי הנעלם" שבין תחנת נתיבות לאשל הנשיא נעדר זה זמן רב מהמדור השבועי. המסקנה המתבקשת: חייבים סיור ודחוף!
אליי לסיור הצטרפה כנופיית תשתיות חביבה שכללה את ד"ר התחכמות עמית, אלי, משה, מיכאל ויעל. הסיור התקיים כמתוכנן וכלל ביקור בתחנת נתיבות וסיור ברכבי שטח בתוואי "הנעלם". תמונת הפתיחה של השרשור מגיעה אלינו באדיבות "רכבת ישראל" וחברת צילומי האוויר "אלבטרוס". הצילום מתאריך שבעה בנובמבר, והוא אחד מתוך סדרת צילומי אוויר של קו אשקלון-ב"ש. את קולקציית הסתיו המלאה אני מקווה להעלות בפרק אחר של "שבתשתיות".

.
תודה על השירשור, האם ליצור פוטושופ עם סמל ר"י על החלון ההוא?
טוב לראות איך תוכניות שהיו על השולחן במשך למעלה מעשור הפכו למסילה שחסרים בה רק קילומטרים ספורים. כמו כן טוב לראות את צפון הנגב הירוק.
&nbsp
וודאי שמת לב לדיון שבו ציינתי שיש החמצה מסויימת במיתוג רכבת ישראל בחלון שפונה לרציפים ואת הפוטושופ שעשיתי לתמונה מבפנים, האם תרצה שבימים הקרובים אעשה משהו דומה לתמונה שמראה את החלון מבחוץ?
 

בועז ל

New member
קדימה, לך על זה.

תודה על השירשור, האם ליצור פוטושופ עם סמל ר"י על החלון ההוא?
טוב לראות איך תוכניות שהיו על השולחן במשך למעלה מעשור הפכו למסילה שחסרים בה רק קילומטרים ספורים. כמו כן טוב לראות את צפון הנגב הירוק.
&nbsp
וודאי שמת לב לדיון שבו ציינתי שיש החמצה מסויימת במיתוג רכבת ישראל בחלון שפונה לרציפים ואת הפוטושופ שעשיתי לתמונה מבפנים, האם תרצה שבימים הקרובים אעשה משהו דומה לתמונה שמראה את החלון מבחוץ?
קדימה, לך על זה.
יהיה מעניין לראות את המוצר שלך.
 

Ccyclist

Well-known member
וגם את זו ש"בפנים", אבל שים לב להשתקפות

כן. תעביר.
וגם את זו ש"בפנים", אבל שים לב להשתקפות
בגלל הקרמיקה המשולשים בשולי הסמל ייצרו צורות השתקפות, ולכן אולי כדאי לדאוג שהזויות יגיעו ממש לפינות כדי שאלו יצאו כחיצים ולא כ... איבר זכרי. אני קצת עסוק מחר אבל אנסה ליצור המחשה. אינני רוצה שהרעיון שלי יוביל לפדיחה.
|____| |_________|
/ | \ ולא / | \
/|\ /__|__\
 

Ccyclist

Well-known member
ההתאמות, באיור ועם הפוטושופ המקורי.

וגם את זו ש"בפנים", אבל שים לב להשתקפות
בגלל הקרמיקה המשולשים בשולי הסמל ייצרו צורות השתקפות, ולכן אולי כדאי לדאוג שהזויות יגיעו ממש לפינות כדי שאלו יצאו כחיצים ולא כ... איבר זכרי. אני קצת עסוק מחר אבל אנסה ליצור המחשה. אינני רוצה שהרעיון שלי יוביל לפדיחה.
|____| |_________|
/ | \ ולא / | \
/|\ /__|__\
ההתאמות, באיור ועם הפוטושופ המקורי.
הצביעה היא כדי להדגיש צורות, הצורה הכתומה היא מה שעדיף שלא ישתקף בתחנת רכבת, ואלו ההתאמות האפשריות לדעתי.

אם האנשים המתאימים יאהבו את האופציה הקלה שבה יש הארכה קלה של הסמל- מדובר בקצת פירזול סורגים, ואצפה לתמונות :) אינני חושב שאפשר להזיז סורג אופקי בשלב זה על מנת להשיג את הסמל המדוייק.

 
סמל הרכבת הוא קטסטרופה של כיעור ! הגיע העת לחזור

קבל "תיקון" לסורג מבחוץ, סמל רכבת ישראל.
זה עניין של מיתוג באמצעות ארכיטקטורה.
סמל הרכבת הוא קטסטרופה של כיעור ! הגיע העת לחזור
לסמל המקורי והמרשים שהיה בעבר. מי האידיוט שהגה את הסמל החדש ??
 

Ccyclist

Well-known member
הסמל הנוכחי דווקא פועל בשני אופנים:

סמל הרכבת הוא קטסטרופה של כיעור ! הגיע העת לחזור
לסמל המקורי והמרשים שהיה בעבר. מי האידיוט שהגה את הסמל החדש ??
הסמל הנוכחי דווקא פועל בשני אופנים:
1 - הוא נראה כמו סמלי רכבת מודרניים רבים המבוססים על שני קווים, כולל בריטיש רייל, או הרכבת ההולנדית.
&nbsp
2 - מרחוק / במטושטש הוא נראה כמו מגן דוד, כך שזה מתאים לחברה לאומית - זהות ייחודית מחד, אך התאמה לסמלי המדינה מאידך.
&nbsp
&nbsp
אך כפי שכבר ציינתי - אי אפשר לשים אותו בחלון בלי שצד אחד שלו יהיה הפוך.
&nbsp
אני הולך לג'ים עכשיו, אנסה להרים 95 קילו בסמית', לא אחזור עד מתישהו בלילה שעונכם.
 
זה בדיוק הענין: הוא מועתק או משוכתב מרכבות אחרות וחוצמיזה

הסמל הנוכחי דווקא פועל בשני אופנים:
1 - הוא נראה כמו סמלי רכבת מודרניים רבים המבוססים על שני קווים, כולל בריטיש רייל, או הרכבת ההולנדית.
&nbsp
2 - מרחוק / במטושטש הוא נראה כמו מגן דוד, כך שזה מתאים לחברה לאומית - זהות ייחודית מחד, אך התאמה לסמלי המדינה מאידך.
&nbsp
&nbsp
אך כפי שכבר ציינתי - אי אפשר לשים אותו בחלון בלי שצד אחד שלו יהיה הפוך.
&nbsp
אני הולך לג'ים עכשיו, אנסה להרים 95 קילו בסמית', לא אחזור עד מתישהו בלילה שעונכם.
זה בדיוק הענין: הוא מועתק או משוכתב מרכבות אחרות וחוצמיזה
מגן דוד הוא לא הסמל של כלל אזרחי המדינה ואפילו לא של אתאיסטים כמוני. דרוזים, בדואים, צ'רקסים ואזרחים ערבים ישראלים היו שמחים להחלפת הסמל הלאומי ובכך אני איתם ! צריך סמל שיאה מייצג את כלל האזרחים ולא רק את היהודים. עם כל הכבוד זו כבר מזמן לא רק מדינה שלנו אלא גם של שאר המיעוטים ובאופן שווה לחלוטין לנו. כל מה שמגיע ליהודי, מגיע גם לדרוזי בגליל ולצערי הדרוזי מופלה לרעה. הכי הייתי שמח אם היה ראש ממשלה דרוזי ! זה היה מסדר היטב את הבלאגן. לכל ערבי ישראלי מגיע בדיוק את מה שמגיע לכל תושב תל-אביב וזה כולל גם את כל הזכויות והחובות.
 

בועז ל

New member
A4 - "לא רואים את הקצה".

שבתשתיות - סיור בקו אשקלון-ב"ש
סופ"ש נעים וחג אורים שמח, ששת קוראיי הנאמנים.
לאחר תקופת היעדרות ממושכת, שוב אנו בקו אשקלון-ב"ש. פתיחתה הקרבה של תחנת נתיבות ב-15 בפברואר 2015 היא סיבה מספקת לקיום סיור. גם "התוואי הנעלם" שבין תחנת נתיבות לאשל הנשיא נעדר זה זמן רב מהמדור השבועי. המסקנה המתבקשת: חייבים סיור ודחוף!
אליי לסיור הצטרפה כנופיית תשתיות חביבה שכללה את ד"ר התחכמות עמית, אלי, משה, מיכאל ויעל. הסיור התקיים כמתוכנן וכלל ביקור בתחנת נתיבות וסיור ברכבי שטח בתוואי "הנעלם". תמונת הפתיחה של השרשור מגיעה אלינו באדיבות "רכבת ישראל" וחברת צילומי האוויר "אלבטרוס". הצילום מתאריך שבעה בנובמבר, והוא אחד מתוך סדרת צילומי אוויר של קו אשקלון-ב"ש. את קולקציית הסתיו המלאה אני מקווה להעלות בפרק אחר של "שבתשתיות".

.
A4 - "לא רואים את הקצה".
הגענו לקרבת תחנת אופקים. רגע לפני שסורקים את התחנה, אנו ניגשים לגשר A4 שצמוד אליה וחולף מעל כביש 241. "לא תוכל לצלם את כל הגשר", מעיר לי מיכאל מחברת הניהול. אני דווקא זוכר שאפשר, אבל הזיכרון שלי נמצא בצדו האחר של הכביש ולפני הנחת הקורות. וואלה, האיש צודק. ואגב, הסיבה שגשר A4 אינו נראה בתמונה היא בשל היותו הגשר הארוך ביותר בפרויקט יחד עם גשר נחל שקמה. אם לדייק, הרי שגשר נחל שקמה גובר על A4 במטרים ספורים בלבד. אורכו של גשר נחל שקמה מסתכם ב-450 מ'.



 

down under

New member
אבי מטוס?

A4 - "לא רואים את הקצה".
הגענו לקרבת תחנת אופקים. רגע לפני שסורקים את התחנה, אנו ניגשים לגשר A4 שצמוד אליה וחולף מעל כביש 241. "לא תוכל לצלם את כל הגשר", מעיר לי מיכאל מחברת הניהול. אני דווקא זוכר שאפשר, אבל הזיכרון שלי נמצא בצדו האחר של הכביש ולפני הנחת הקורות. וואלה, האיש צודק. ואגב, הסיבה שגשר A4 אינו נראה בתמונה היא בשל היותו הגשר הארוך ביותר בפרויקט יחד עם גשר נחל שקמה. אם לדייק, הרי שגשר נחל שקמה גובר על A4 במטרים ספורים בלבד. אורכו של גשר נחל שקמה מסתכם ב-450 מ'.
אבי מטוס?
כן, היה פעם זמר כזה.

https://www.youtube.com/watch?v=kV8IOm7AQUw
 

בועז ל

New member
"לא מוכן לקבל זאת"

שבתשתיות - סיור בקו אשקלון-ב"ש
סופ"ש נעים וחג אורים שמח, ששת קוראיי הנאמנים.
לאחר תקופת היעדרות ממושכת, שוב אנו בקו אשקלון-ב"ש. פתיחתה הקרבה של תחנת נתיבות ב-15 בפברואר 2015 היא סיבה מספקת לקיום סיור. גם "התוואי הנעלם" שבין תחנת נתיבות לאשל הנשיא נעדר זה זמן רב מהמדור השבועי. המסקנה המתבקשת: חייבים סיור ודחוף!
אליי לסיור הצטרפה כנופיית תשתיות חביבה שכללה את ד"ר התחכמות עמית, אלי, משה, מיכאל ויעל. הסיור התקיים כמתוכנן וכלל ביקור בתחנת נתיבות וסיור ברכבי שטח בתוואי "הנעלם". תמונת הפתיחה של השרשור מגיעה אלינו באדיבות "רכבת ישראל" וחברת צילומי האוויר "אלבטרוס". הצילום מתאריך שבעה בנובמבר, והוא אחד מתוך סדרת צילומי אוויר של קו אשקלון-ב"ש. את קולקציית הסתיו המלאה אני מקווה להעלות בפרק אחר של "שבתשתיות".

.
"לא מוכן לקבל זאת"
"מצדי, שתעלה מסוק. אני צריך תמונה של כל הגשר", הטחתי כלפי מיכאל.

אז המסוק אכן עלה.


 
איזה יופי של ביצוע!

"לא מוכן לקבל זאת"
"מצדי, שתעלה מסוק. אני צריך תמונה של כל הגשר", הטחתי כלפי מיכאל.

אז המסוק אכן עלה.
איזה יופי של ביצוע!
יש עצים שני מטר מהגשר שבכלל לא יודעים שקרה שם משהו.
לעומת זאת, ישנם פרוייקטים שמחריבים את כל סביבתם הרבה מעבר לנדרש (לעניות דעתי הבלתי מקצועית).
לקבלן המבצע.
 

בועז ל

New member
אז מה היה לנו באופקים?

שבתשתיות - סיור בקו אשקלון-ב"ש
סופ"ש נעים וחג אורים שמח, ששת קוראיי הנאמנים.
לאחר תקופת היעדרות ממושכת, שוב אנו בקו אשקלון-ב"ש. פתיחתה הקרבה של תחנת נתיבות ב-15 בפברואר 2015 היא סיבה מספקת לקיום סיור. גם "התוואי הנעלם" שבין תחנת נתיבות לאשל הנשיא נעדר זה זמן רב מהמדור השבועי. המסקנה המתבקשת: חייבים סיור ודחוף!
אליי לסיור הצטרפה כנופיית תשתיות חביבה שכללה את ד"ר התחכמות עמית, אלי, משה, מיכאל ויעל. הסיור התקיים כמתוכנן וכלל ביקור בתחנת נתיבות וסיור ברכבי שטח בתוואי "הנעלם". תמונת הפתיחה של השרשור מגיעה אלינו באדיבות "רכבת ישראל" וחברת צילומי האוויר "אלבטרוס". הצילום מתאריך שבעה בנובמבר, והוא אחד מתוך סדרת צילומי אוויר של קו אשקלון-ב"ש. את קולקציית הסתיו המלאה אני מקווה להעלות בפרק אחר של "שבתשתיות".

.
אז מה היה לנו באופקים?
זה מה שהיה באפריל 2014. מראה השממה הזאת נמשך בעצם עד אוגוסט ומלבד יציקת שני טורי כלונסאות עבור הרציפים, הריקנות המשיכה לשלוט באתר.

 
מצב
הנושא נעול.
למעלה