שבתשתיות - סיור בכביש 1

מצב
הנושא נעול.

אלון ל 2

New member
טוב לדעת. עושה רושם שגם כ"ץ חושש מכך

בריטניה שקלה את העלאת המהירות והממשלה הפחדנית חזרה בה
אני גר פה ועושה נסיעה הלוך ושוב של 250 מייל פעם-פעמים בשבוע, אני חושב שהייתי שם לב אם היו מעלים את המהירות.
&nbsp
תכל'ס יש גמישות כמו בארץ (10% + 2 מייל) כך שכשהמהירות היא 60, אפשר לנסוע 68, וכשהמהירות היא 70, אפשר 79.
כמו כן מד המהירות ברוב כלי הרכב מזייף בכ-5% מעלה כך שכשהוא מראה 83 המהירות בפועל 79.
&nbsp
לסיום, אין מצלמות בכבישים מהירים פרט למצלמות בגנטרי עם שילוט מואר עם עיגול אדום מעל לנתיב. כשהגנטרי מכובה, המצלמה גם היא מכובה. לגבי שוטרים, בדרכים מהירות הם נוטים לא לעצור נהגים שנוהגים מתחת ל-100 מייל לשעה - כמות הניירת שצריך למלא, והעובדה כי מייד יגיע נהג מעל 100 מייל לשעה גורם לכך שזה פחות משתלם לעצור את אלה שאינם עוברים את המאה.
&nbsp
כך שהמהירות המירבית בפועל היא למעשה 100 מייל לשעה (160 קמ"ש), גם אם הדבר לא חוקי בעליל, וגם לא מובטח.
טוב לדעת. עושה רושם שגם כ"ץ חושש מכך
הודעה ראשונה לתקשורת היתה באוקטובר 2010 שבה הוא אמר שהוא "שוקל להעלות את מהירות הנסיעה בכביש 6 ל 130 קמ"ש.

הודעה שניה היתה לפני הבחירות ב 25 בדצמבר 2012 - שבה הוא הודיע על העלאות מהירות בכבישים מסוימים ל 110 קמ"ש ויפנה לוועדת הכלכלה לאישור התקנה על מנת להתיר 120 קמ"ש ,שבפועל ניתן יהיה לנסוע 130 קמ"ש. (למחרת צעקות של מר אבוהב-הב).

הודעה שלישית היתה ב 24 למרץ 2014 שהוא הודיע שחתם על התקנה שמאפשרת 120 קמ"ש לאחר התייעצות עם ראש אגף התנועה במשטרה וזה יקרה בחודשים הקרובים לאחר ביצוע התאמות נדרשות בכביש.

לא יודע מה אתה מבין לגבי חודשים קרובים, אנחנו כבר מעל 7 חודשים ואם זה יקח פחות מ-12 חודשים אז אני צנצנת.



נ.ב. אם גם בישראל המשטרע תאכוף רק מ 160 קמ"ש בכביש מהיר - דיינו. אבל בימים האחרונים הם הודיעו שרוצים להוריד את סף האכיפה (צוק איתן , כסף ומה לא ...).
 

amit1270

New member
אבל מהירות תכן היא לא מהירות מרבית

התשובה פשוטה
לא קיימת מדינה באירופה בה המהירות המרבית המותרת הינה 110 קמ"ש. זה היה קיים לפני 50 שנה ויותר. הזמנים השתנו.

אם שם ניתן לנהוג ב 160 קמ"ש, אז אין סיבה שבארץ זה לא ניתן (ואל תזכירו לי את הטענה על תרבות הנהיגה כי אני מסתכל על הכביש....).
אבל מהירות תכן היא לא מהירות מרבית
 
עם השאר היו נוסעים 160 קמ"ש הייתי מעדיף לנסוע במשוריין.

מסכים בהחלט. זה הכביש של המדינה
ומה הטעם להביא אותו למהירות תכן של 100 קמ"ש במקום ל 160 קמ"ש ?
עם השאר היו נוסעים 160 קמ"ש הייתי מעדיף לנסוע במשוריין.
חיסכון מועט בזמן ומסוכן מידי.
 

לנגלי

New member
מסכים - עשו רק חצי עבודה - גם אני דמיינתי את זה ככה

כאשר אני שמעתי בפעם הראשונה על "מנהרת הראל"
אני חשבתי על מנהרה שתחסל כליל את הצורך בעליה / ירידה משני הכיוונים (אם לא הקו הצהוב, אז לפחות השחור).
על פניו נראה שזה ממש לא מה שעושים. נראה שבונים מנהרה קצרה מאוד שתחסוך רק את הקצה של העלייה.

בסדר, מקטינים את השיפוע בצד המזרחי אבל עדיין יש כאן עליה (וירידה) לא קטנה ובצד המערבי ההבדל נראה זניח (אני לא רואה אוטבוסים ומשאיות "טסים" פה).
אז מה עשינו פה?
מסכים - עשו רק חצי עבודה - גם אני דמיינתי את זה ככה
העליה לקסטל כמעט ולא מצמצמת בעבודות - ועדיין תהווה מוקד משמעותי להאטה בנסיעה (וגם הארכת הדרך).
&nbsp
משקיעים מאות מיליונים בשיפור התוואי, כולל הגשרים והמנהרות אחרי מחלף מוצא ומתחת להראל - ואני שואל את עצמי, האם באמת לא היה ניתן לחתוך את ההר באופן יעיל יותר (ואולי דווקא שפחות פוגע בו - כי כרגע מחסלים את כל האזור שסביב מחלף הראל, וזאת עוד לפני הקמת כבישי המעקף לתושבי מבשרת.
 

בועז ל

New member
מילוי ואדי ארזה

שבתשתיות - סיור בכביש 1
שבת שלום, ששת קוראיי הנאמנים.
במהלך ימי חוה"מ סוכות ערכנו עמית ואני סיור בפרויקט כביש 1. את הסיור הוביל ראש מנהלת הפרויקט, דוד לנדסמן. הסיור החל בשעת הצהרים באתר המנהלת החדש בבית נקופה והסתיים בשעת ערב מאוחרת, כמעט עם צאת הכוכבים. היה זה השלב בו הניפה המצלמה דגל לבן של כניעה נוכח תנאי התאורה. בתחילת הסיור הוצגה בפנינו מצגת גדולה של הפרויקט, ששקופיות נבחרות ממנה יועלו כאן. את הסיור עצמו ערכנו ברכב השטח של ראש המנהלת ובמהלכו הספקנו לסרוק שניים מבין שלושת קטעי הפרויקט - הקטע המרכזי, שורש-חמד, והקטע המזרחי, חמד-סחרוב. בקטע המערבי של הפרויקט, שער הגיא-שורש, לא הספקנו לסייר והותרנו אותו לסיור הבא. מישהו אמר משהו על טעם של עוד?

לפני שנצא לדרך, אבקש להודות לדובר "נתיבי ישראל", גיא מי-טל, ולעוזרתו קרין מילר, על הסיוע בקיום הסיור. תודה עמוקה לראש מנהלת הפרויקט, דוד לנדסמן, שפתח בפנינו את הפרויקט. תודה רבה, דוד, על ההסברים המקצועיים, על האירוח הלבבי והפתיחות, ועל הזמן הרב שהקדשת עבורנו.
לסיום, עניין זוטאי: At last ד"ר התחכמות עמית הצליח לשכנע אותי שפרויקט כביש 1 אינו פרויקט
, ולו רק בשל מספר מרכיבים תח"ציים שהוא נושא על גבו. אי לכך, אני נפרד ללא צער מהאייקון שליווה בעבר את שרשורי כביש 1.
בתמונה: המבתר הארוך ביותר בפרויקט, בקרבת הכפר אבו-גוש. אורכו כ-700 מ'.
מילוי ואדי ארזה
ללא ספק אחד המרכיבים הדרמטיים בפרויקט. מאות אלפי מ"ק של עפר מובאים לכאן במטרה להגביה את הוואדי ולמתן את שיפוע הכביש. לסוגיית הניקוז בוואדי קיימת חשיבות רבה וניתן לה דגש מיוחד בשלב הביצוע. בתמונה הראשונה ניתן להבחין בקו הגבול שבין שני קבלני הביצוע השונים. קו זה, לעת עתה, הוא קו גבול גאוגרפי (הפרשי גובה) לכל עניין ודבר.





 

amit1270

New member
בהחלט מרכיב דרמטי


מילוי ואדי ארזה
ללא ספק אחד המרכיבים הדרמטיים בפרויקט. מאות אלפי מ"ק של עפר מובאים לכאן במטרה להגביה את הוואדי ולמתן את שיפוע הכביש. לסוגיית הניקוז בוואדי קיימת חשיבות רבה וניתן לה דגש מיוחד בשלב הביצוע. בתמונה הראשונה ניתן להבחין בקו הגבול שבין שני קבלני הביצוע השונים. קו זה, לעת עתה, הוא קו גבול גאוגרפי (הפרשי גובה) לכל עניין ודבר.
בהחלט מרכיב דרמטי

הפתיע אותי מאוד לשמוע ממר לנדסמן שדווקא הירוקים התנגדו להעברת הכביש על עמודים במקום מילוי, למעשה חיסול, ואדי ארזה. ממש עולם הפוך... ולא שמדובר בפתרון הזול דווקא. מילוי הוואדי בעפר והגבהת פני השטח עד 20-30 מטר (!) דורש הידוק הקרקע כל 20 ס"מ (המכבש המסכן בתמונה השנייה של בועז). גם הרסני לנוף וגם לוקח זמן. גם לסוגיית הניקוז נדרש פתרון לא פשוט של פריסת יריעות ומצע חדיר (פילטרים) במורדות הוואדי, שינקזו את הנביעות הרבות לאורכו לצינור תת-קרקעי מחורר שישמש כ"תחליף נחל".

 

alantan

New member
כבר מזמן הבנתי שהעולם הפוך, בכל הנוגע לחלקים מסויימים

בהחלט מרכיב דרמטי

הפתיע אותי מאוד לשמוע ממר לנדסמן שדווקא הירוקים התנגדו להעברת הכביש על עמודים במקום מילוי, למעשה חיסול, ואדי ארזה. ממש עולם הפוך... ולא שמדובר בפתרון הזול דווקא. מילוי הוואדי בעפר והגבהת פני השטח עד 20-30 מטר (!) דורש הידוק הקרקע כל 20 ס"מ (המכבש המסכן בתמונה השנייה של בועז). גם הרסני לנוף וגם לוקח זמן. גם לסוגיית הניקוז נדרש פתרון לא פשוט של פריסת יריעות ומצע חדיר (פילטרים) במורדות הוואדי, שינקזו את הנביעות הרבות לאורכו לצינור תת-קרקעי מחורר שישמש כ"תחליף נחל".
כבר מזמן הבנתי שהעולם הפוך, בכל הנוגע לחלקים מסויימים
מהאנושות...
 

לנגלי

New member
עצוב... ממחיש את שאלת בחינת האופציות למחלף ולמנהור הדרך

מילוי ואדי ארזה
ללא ספק אחד המרכיבים הדרמטיים בפרויקט. מאות אלפי מ"ק של עפר מובאים לכאן במטרה להגביה את הוואדי ולמתן את שיפוע הכביש. לסוגיית הניקוז בוואדי קיימת חשיבות רבה וניתן לה דגש מיוחד בשלב הביצוע. בתמונה הראשונה ניתן להבחין בקו הגבול שבין שני קבלני הביצוע השונים. קו זה, לעת עתה, הוא קו גבול גאוגרפי (הפרשי גובה) לכל עניין ודבר.
עצוב... ממחיש את שאלת בחינת האופציות למחלף ולמנהור הדרך
 

davidfainshtein

Member
מנהל
חומר המילוי מגיע מהמערום של שפיר?

מילוי ואדי ארזה
ללא ספק אחד המרכיבים הדרמטיים בפרויקט. מאות אלפי מ"ק של עפר מובאים לכאן במטרה להגביה את הוואדי ולמתן את שיפוע הכביש. לסוגיית הניקוז בוואדי קיימת חשיבות רבה וניתן לה דגש מיוחד בשלב הביצוע. בתמונה הראשונה ניתן להבחין בקו הגבול שבין שני קבלני הביצוע השונים. קו זה, לעת עתה, הוא קו גבול גאוגרפי (הפרשי גובה) לכל עניין ודבר.
חומר המילוי מגיע מהמערום של שפיר?
 

בועז ל

New member
ואדי ארזה

שבתשתיות - סיור בכביש 1
שבת שלום, ששת קוראיי הנאמנים.
במהלך ימי חוה"מ סוכות ערכנו עמית ואני סיור בפרויקט כביש 1. את הסיור הוביל ראש מנהלת הפרויקט, דוד לנדסמן. הסיור החל בשעת הצהרים באתר המנהלת החדש בבית נקופה והסתיים בשעת ערב מאוחרת, כמעט עם צאת הכוכבים. היה זה השלב בו הניפה המצלמה דגל לבן של כניעה נוכח תנאי התאורה. בתחילת הסיור הוצגה בפנינו מצגת גדולה של הפרויקט, ששקופיות נבחרות ממנה יועלו כאן. את הסיור עצמו ערכנו ברכב השטח של ראש המנהלת ובמהלכו הספקנו לסרוק שניים מבין שלושת קטעי הפרויקט - הקטע המרכזי, שורש-חמד, והקטע המזרחי, חמד-סחרוב. בקטע המערבי של הפרויקט, שער הגיא-שורש, לא הספקנו לסייר והותרנו אותו לסיור הבא. מישהו אמר משהו על טעם של עוד?

לפני שנצא לדרך, אבקש להודות לדובר "נתיבי ישראל", גיא מי-טל, ולעוזרתו קרין מילר, על הסיוע בקיום הסיור. תודה עמוקה לראש מנהלת הפרויקט, דוד לנדסמן, שפתח בפנינו את הפרויקט. תודה רבה, דוד, על ההסברים המקצועיים, על האירוח הלבבי והפתיחות, ועל הזמן הרב שהקדשת עבורנו.
לסיום, עניין זוטאי: At last ד"ר התחכמות עמית הצליח לשכנע אותי שפרויקט כביש 1 אינו פרויקט
, ולו רק בשל מספר מרכיבים תח"ציים שהוא נושא על גבו. אי לכך, אני נפרד ללא צער מהאייקון שליווה בעבר את שרשורי כביש 1.
בתמונה: המבתר הארוך ביותר בפרויקט, בקרבת הכפר אבו-גוש. אורכו כ-700 מ'.
ואדי ארזה
אופן הטיפול בוואדי נדון במספר רעיונות שהועלו. ראש המנהלת ידע לספר לנו על הצעה שאמורה להקטין את הפגיעה בוואדי ונפסלה באופן פרדוקסלי דווקא ע"י...ארגוני הסביבה. הפרטים המלאים אצל עמית.

 
אשמח לפרטים. האם נותר זכר לעין ארזה?

ואדי ארזה
אופן הטיפול בוואדי נדון במספר רעיונות שהועלו. ראש המנהלת ידע לספר לנו על הצעה שאמורה להקטין את הפגיעה בוואדי ונפסלה באופן פרדוקסלי דווקא ע"י...ארגוני הסביבה. הפרטים המלאים אצל עמית.
אשמח לפרטים. האם נותר זכר לעין ארזה?
 
טקס הה(א)שכבה של מעין עין ארזה

אשמח לפרטים. האם נותר זכר לעין ארזה?
טקס הה(א)שכבה של מעין עין ארזה
http://www.tiuli.com/forum/forum_posts.asp?tid=10621


וזה מעמוד ענן:
עין ארזה
נ.צ. 633848 / 214864 641 מ'
תקציר
נקבה באורך 10 מטר שבסיומה שוקת בעומק 20 ס"מ בערך. מים צלולים. ערביי קולוניה קראו למקום מעיין הציפורים - עין אל עספיר.
נכון לפבואר 2013 הבריכה שופצה (ככה"נ ע"י מי שעבר להתגורר בסמוך), וגובה המים כ- 80 ס"מ. מים מעט עכורים. עדכון אייר תשע"ד (אפריל 2014), האזור בפיתוח עקב הרחבת כביש 1, הגישה לאתר בעייתית ועתידו מוטל בספק כבד.
 
בעקבות דיווח זהה (במקום אחר) ביקרתי במעיין "ברגע האחרון"

טקס הה(א)שכבה של מעין עין ארזה
http://www.tiuli.com/forum/forum_posts.asp?tid=10621


וזה מעמוד ענן:
עין ארזה
נ.צ. 633848 / 214864 641 מ'
תקציר
נקבה באורך 10 מטר שבסיומה שוקת בעומק 20 ס"מ בערך. מים צלולים. ערביי קולוניה קראו למקום מעיין הציפורים - עין אל עספיר.
נכון לפבואר 2013 הבריכה שופצה (ככה"נ ע"י מי שעבר להתגורר בסמוך), וגובה המים כ- 80 ס"מ. מים מעט עכורים. עדכון אייר תשע"ד (אפריל 2014), האזור בפיתוח עקב הרחבת כביש 1, הגישה לאתר בעייתית ועתידו מוטל בספק כבד.
בעקבות דיווח זהה (במקום אחר) ביקרתי במעיין "ברגע האחרון"
מאז לא הייתי באזור (חוץ כמובן מנסיעות רבות לירושלים ובחזרה). קיוויתי שיימצאו כאן יודעי דבר, האם שרד משהו מהנביעה?
 

בועז ל

New member
מנהרות הראל, הפורטל המזרחי - צריך להתרגש?

שבתשתיות - סיור בכביש 1
שבת שלום, ששת קוראיי הנאמנים.
במהלך ימי חוה"מ סוכות ערכנו עמית ואני סיור בפרויקט כביש 1. את הסיור הוביל ראש מנהלת הפרויקט, דוד לנדסמן. הסיור החל בשעת הצהרים באתר המנהלת החדש בבית נקופה והסתיים בשעת ערב מאוחרת, כמעט עם צאת הכוכבים. היה זה השלב בו הניפה המצלמה דגל לבן של כניעה נוכח תנאי התאורה. בתחילת הסיור הוצגה בפנינו מצגת גדולה של הפרויקט, ששקופיות נבחרות ממנה יועלו כאן. את הסיור עצמו ערכנו ברכב השטח של ראש המנהלת ובמהלכו הספקנו לסרוק שניים מבין שלושת קטעי הפרויקט - הקטע המרכזי, שורש-חמד, והקטע המזרחי, חמד-סחרוב. בקטע המערבי של הפרויקט, שער הגיא-שורש, לא הספקנו לסייר והותרנו אותו לסיור הבא. מישהו אמר משהו על טעם של עוד?

לפני שנצא לדרך, אבקש להודות לדובר "נתיבי ישראל", גיא מי-טל, ולעוזרתו קרין מילר, על הסיוע בקיום הסיור. תודה עמוקה לראש מנהלת הפרויקט, דוד לנדסמן, שפתח בפנינו את הפרויקט. תודה רבה, דוד, על ההסברים המקצועיים, על האירוח הלבבי והפתיחות, ועל הזמן הרב שהקדשת עבורנו.
לסיום, עניין זוטאי: At last ד"ר התחכמות עמית הצליח לשכנע אותי שפרויקט כביש 1 אינו פרויקט
, ולו רק בשל מספר מרכיבים תח"ציים שהוא נושא על גבו. אי לכך, אני נפרד ללא צער מהאייקון שליווה בעבר את שרשורי כביש 1.
בתמונה: המבתר הארוך ביותר בפרויקט, בקרבת הכפר אבו-גוש. אורכו כ-700 מ'.
מנהרות הראל, הפורטל המזרחי - צריך להתרגש?
3 תמונות מהפורטל המזרחי של מנהרות הראל.
עד לא מזמן כל פרויקט תחבורתי, שכלל מרכיב של מנהור, רכש לו את יראת הכבוד שהגיעה לו. הביצוע הוטל על חברות בינ"ל, המתכננים מחו"ל והישראלים שילמו את הכסף. ובכן, רבותיי: התקדמנו. תכנון המנהרות ישראלי והן מבוצעות ע"י חברה ישראלית ("חופרי השרון"). צמד מנהרות באורך 800 מ' אינו מרגש את ראש המנהלת; גם לא יתר האתגרים ההנדסיים של הפרויקט (והאמינו לי שיש כאלה). לדידו, האתגר האמיתי נמצא ביכולת לשמור על שני נתיבים פתוחים לתנועה בכל צד של הכביש לאורך כל חיי הפרויקט. מי שנוסע תדירות בכביש 1 יכול בהחלט להבין אותו.





 

בועז ל

New member
פתחי מנהרות הראל.

שבתשתיות - סיור בכביש 1
שבת שלום, ששת קוראיי הנאמנים.
במהלך ימי חוה"מ סוכות ערכנו עמית ואני סיור בפרויקט כביש 1. את הסיור הוביל ראש מנהלת הפרויקט, דוד לנדסמן. הסיור החל בשעת הצהרים באתר המנהלת החדש בבית נקופה והסתיים בשעת ערב מאוחרת, כמעט עם צאת הכוכבים. היה זה השלב בו הניפה המצלמה דגל לבן של כניעה נוכח תנאי התאורה. בתחילת הסיור הוצגה בפנינו מצגת גדולה של הפרויקט, ששקופיות נבחרות ממנה יועלו כאן. את הסיור עצמו ערכנו ברכב השטח של ראש המנהלת ובמהלכו הספקנו לסרוק שניים מבין שלושת קטעי הפרויקט - הקטע המרכזי, שורש-חמד, והקטע המזרחי, חמד-סחרוב. בקטע המערבי של הפרויקט, שער הגיא-שורש, לא הספקנו לסייר והותרנו אותו לסיור הבא. מישהו אמר משהו על טעם של עוד?

לפני שנצא לדרך, אבקש להודות לדובר "נתיבי ישראל", גיא מי-טל, ולעוזרתו קרין מילר, על הסיוע בקיום הסיור. תודה עמוקה לראש מנהלת הפרויקט, דוד לנדסמן, שפתח בפנינו את הפרויקט. תודה רבה, דוד, על ההסברים המקצועיים, על האירוח הלבבי והפתיחות, ועל הזמן הרב שהקדשת עבורנו.
לסיום, עניין זוטאי: At last ד"ר התחכמות עמית הצליח לשכנע אותי שפרויקט כביש 1 אינו פרויקט
, ולו רק בשל מספר מרכיבים תח"ציים שהוא נושא על גבו. אי לכך, אני נפרד ללא צער מהאייקון שליווה בעבר את שרשורי כביש 1.
בתמונה: המבתר הארוך ביותר בפרויקט, בקרבת הכפר אבו-גוש. אורכו כ-700 מ'.
פתחי מנהרות הראל.
לאחר שחלפנו ע"פ קטע ה-cut&cover של המנהרה הצפונית, מופיע פתח המנהרה. הצצה פנימה מגלה דיפון סופי שכבר בוצע במטרים הראשונים של המנהרה. לעבודות אלו מצטרפות עבודות האיטום והקונסטרוקציה שמוכרות לנו ממנהרות אחרות. בתמונה הנוספת מופיע פתח המנהרה הדרומית. בשלב זה מתבצעות במנהרה עבודות איטום בלבד.



 

amit1270

New member
****

פתחי מנהרות הראל.
לאחר שחלפנו ע"פ קטע ה-cut&cover של המנהרה הצפונית, מופיע פתח המנהרה. הצצה פנימה מגלה דיפון סופי שכבר בוצע במטרים הראשונים של המנהרה. לעבודות אלו מצטרפות עבודות האיטום והקונסטרוקציה שמוכרות לנו ממנהרות אחרות. בתמונה הנוספת מופיע פתח המנהרה הדרומית. בשלב זה מתבצעות במנהרה עבודות איטום בלבד.
****
מבט מהמנהרה החוצה

 

בועז ל

New member
דיפון סופי במנהרה הצפונית.

שבתשתיות - סיור בכביש 1
שבת שלום, ששת קוראיי הנאמנים.
במהלך ימי חוה"מ סוכות ערכנו עמית ואני סיור בפרויקט כביש 1. את הסיור הוביל ראש מנהלת הפרויקט, דוד לנדסמן. הסיור החל בשעת הצהרים באתר המנהלת החדש בבית נקופה והסתיים בשעת ערב מאוחרת, כמעט עם צאת הכוכבים. היה זה השלב בו הניפה המצלמה דגל לבן של כניעה נוכח תנאי התאורה. בתחילת הסיור הוצגה בפנינו מצגת גדולה של הפרויקט, ששקופיות נבחרות ממנה יועלו כאן. את הסיור עצמו ערכנו ברכב השטח של ראש המנהלת ובמהלכו הספקנו לסרוק שניים מבין שלושת קטעי הפרויקט - הקטע המרכזי, שורש-חמד, והקטע המזרחי, חמד-סחרוב. בקטע המערבי של הפרויקט, שער הגיא-שורש, לא הספקנו לסייר והותרנו אותו לסיור הבא. מישהו אמר משהו על טעם של עוד?

לפני שנצא לדרך, אבקש להודות לדובר "נתיבי ישראל", גיא מי-טל, ולעוזרתו קרין מילר, על הסיוע בקיום הסיור. תודה עמוקה לראש מנהלת הפרויקט, דוד לנדסמן, שפתח בפנינו את הפרויקט. תודה רבה, דוד, על ההסברים המקצועיים, על האירוח הלבבי והפתיחות, ועל הזמן הרב שהקדשת עבורנו.
לסיום, עניין זוטאי: At last ד"ר התחכמות עמית הצליח לשכנע אותי שפרויקט כביש 1 אינו פרויקט
, ולו רק בשל מספר מרכיבים תח"ציים שהוא נושא על גבו. אי לכך, אני נפרד ללא צער מהאייקון שליווה בעבר את שרשורי כביש 1.
בתמונה: המבתר הארוך ביותר בפרויקט, בקרבת הכפר אבו-גוש. אורכו כ-700 מ'.
דיפון סופי במנהרה הצפונית.

 

בועז ל

New member
בתוך המנהרה הצפונית

שבתשתיות - סיור בכביש 1
שבת שלום, ששת קוראיי הנאמנים.
במהלך ימי חוה"מ סוכות ערכנו עמית ואני סיור בפרויקט כביש 1. את הסיור הוביל ראש מנהלת הפרויקט, דוד לנדסמן. הסיור החל בשעת הצהרים באתר המנהלת החדש בבית נקופה והסתיים בשעת ערב מאוחרת, כמעט עם צאת הכוכבים. היה זה השלב בו הניפה המצלמה דגל לבן של כניעה נוכח תנאי התאורה. בתחילת הסיור הוצגה בפנינו מצגת גדולה של הפרויקט, ששקופיות נבחרות ממנה יועלו כאן. את הסיור עצמו ערכנו ברכב השטח של ראש המנהלת ובמהלכו הספקנו לסרוק שניים מבין שלושת קטעי הפרויקט - הקטע המרכזי, שורש-חמד, והקטע המזרחי, חמד-סחרוב. בקטע המערבי של הפרויקט, שער הגיא-שורש, לא הספקנו לסייר והותרנו אותו לסיור הבא. מישהו אמר משהו על טעם של עוד?

לפני שנצא לדרך, אבקש להודות לדובר "נתיבי ישראל", גיא מי-טל, ולעוזרתו קרין מילר, על הסיוע בקיום הסיור. תודה עמוקה לראש מנהלת הפרויקט, דוד לנדסמן, שפתח בפנינו את הפרויקט. תודה רבה, דוד, על ההסברים המקצועיים, על האירוח הלבבי והפתיחות, ועל הזמן הרב שהקדשת עבורנו.
לסיום, עניין זוטאי: At last ד"ר התחכמות עמית הצליח לשכנע אותי שפרויקט כביש 1 אינו פרויקט
, ולו רק בשל מספר מרכיבים תח"ציים שהוא נושא על גבו. אי לכך, אני נפרד ללא צער מהאייקון שליווה בעבר את שרשורי כביש 1.
בתמונה: המבתר הארוך ביותר בפרויקט, בקרבת הכפר אבו-גוש. אורכו כ-700 מ'.
בתוך המנהרה הצפונית
התצוגה שהורגלנו בה: בראש צוות האיטום ואחריו הקונסטרוקציה.

 
מצב
הנושא נעול.
למעלה