שבתשתיות - מסוף מטענים ותחנת מיון באשדוד

מצב
הנושא נעול.

raminec

New member
הקצה המזרחי של תחנת המיון

שבתשתיות - מסוף מטענים ותחנת מיון באשדוד
ביום שני דודו ואני הלכנו לבקר בפרויקט שכמעט וחמק מעינינו - פרויקט הקמת מסוף מטענים, תחנת מיון ומסילות גישה לנמל היובל באשדוד.
הפרויקט מוקם בשיתוף בין חברת נמלי ישראל (חנ"י) ורכבת ישראל ומתחלק לשני חלקים עיקריים:
1. מסוף שנבנה בצמוד לנמל היובל. המסוף יופעל על ידי זכיין של חנ"י ובו 4 מסילות וקטע מעבר שיחבר אל תחנת המיון. אורך מסילות כולל - 3.5 ק"מ.
2. תחנת מיון, בצמוד למתחם של אמקו-ים, שתופעל על ידי רכבת ישראל ובה 6 מסילות באורך כולל של 7 ק"מ.
במסגרת הקמת הפרויקט מוקם במקום גם מבנה שו"ב וב-2 המסילות הקיימות במקום מוחלף ומשודרג מבנה עליון.
צפי סיום הפרויקט - סוף רבעון ראשון 2014.
בתמונה המצורפת ניתן לראות ציור סכמטי של המסילות בפרויקט. התמונה נלקחה מתוך מצגת של רכבת ישראל, כל הזכויות שמורות.

תודה רבה לאוקסנה טפליצקי, מנהלת הפרויקט, על הסיור המושקע וההסברים
.
תודה לבועז שהתחפש לברכה דיין האגדית ועשה עבורנו את כל התיאומים.
הקצה המזרחי של תחנת המיון
מבט בכיוון מזרח.
כשהגענו, צוות עובדים עמל על פריקת מסוט חדש שיותקן במסילות החדשות של תחנת המיון בקרוב.
עוד בתמונה, תעלת ניקוז חדשה למתחם וגדר שתתחום את שטח תחנת המיון לצרכי ביטחון ובטיחות.
 

raminec

New member
מרכז תחנת המיון, מבט מערבה

שבתשתיות - מסוף מטענים ותחנת מיון באשדוד
ביום שני דודו ואני הלכנו לבקר בפרויקט שכמעט וחמק מעינינו - פרויקט הקמת מסוף מטענים, תחנת מיון ומסילות גישה לנמל היובל באשדוד.
הפרויקט מוקם בשיתוף בין חברת נמלי ישראל (חנ"י) ורכבת ישראל ומתחלק לשני חלקים עיקריים:
1. מסוף שנבנה בצמוד לנמל היובל. המסוף יופעל על ידי זכיין של חנ"י ובו 4 מסילות וקטע מעבר שיחבר אל תחנת המיון. אורך מסילות כולל - 3.5 ק"מ.
2. תחנת מיון, בצמוד למתחם של אמקו-ים, שתופעל על ידי רכבת ישראל ובה 6 מסילות באורך כולל של 7 ק"מ.
במסגרת הקמת הפרויקט מוקם במקום גם מבנה שו"ב וב-2 המסילות הקיימות במקום מוחלף ומשודרג מבנה עליון.
צפי סיום הפרויקט - סוף רבעון ראשון 2014.
בתמונה המצורפת ניתן לראות ציור סכמטי של המסילות בפרויקט. התמונה נלקחה מתוך מצגת של רכבת ישראל, כל הזכויות שמורות.

תודה רבה לאוקסנה טפליצקי, מנהלת הפרויקט, על הסיור המושקע וההסברים
.
תודה לבועז שהתחפש לברכה דיין האגדית ועשה עבורנו את כל התיאומים.
מרכז תחנת המיון, מבט מערבה
3 מסילות חדשות הונחו, נותר להניח מסילה אחת נוספת בצד ימין של התמונה.
 

raminec

New member
מרכז תחנת המיון, מבט מזרחה

שבתשתיות - מסוף מטענים ותחנת מיון באשדוד
ביום שני דודו ואני הלכנו לבקר בפרויקט שכמעט וחמק מעינינו - פרויקט הקמת מסוף מטענים, תחנת מיון ומסילות גישה לנמל היובל באשדוד.
הפרויקט מוקם בשיתוף בין חברת נמלי ישראל (חנ"י) ורכבת ישראל ומתחלק לשני חלקים עיקריים:
1. מסוף שנבנה בצמוד לנמל היובל. המסוף יופעל על ידי זכיין של חנ"י ובו 4 מסילות וקטע מעבר שיחבר אל תחנת המיון. אורך מסילות כולל - 3.5 ק"מ.
2. תחנת מיון, בצמוד למתחם של אמקו-ים, שתופעל על ידי רכבת ישראל ובה 6 מסילות באורך כולל של 7 ק"מ.
במסגרת הקמת הפרויקט מוקם במקום גם מבנה שו"ב וב-2 המסילות הקיימות במקום מוחלף ומשודרג מבנה עליון.
צפי סיום הפרויקט - סוף רבעון ראשון 2014.
בתמונה המצורפת ניתן לראות ציור סכמטי של המסילות בפרויקט. התמונה נלקחה מתוך מצגת של רכבת ישראל, כל הזכויות שמורות.

תודה רבה לאוקסנה טפליצקי, מנהלת הפרויקט, על הסיור המושקע וההסברים
.
תודה לבועז שהתחפש לברכה דיין האגדית ועשה עבורנו את כל התיאומים.
מרכז תחנת המיון, מבט מזרחה
נותרו להניח עוד 2 מסילות. סה"כ 6 מסילות בקטע המזרחי.
 

raminec

New member
הקצה המזרחי של המתחם

שבתשתיות - מסוף מטענים ותחנת מיון באשדוד
ביום שני דודו ואני הלכנו לבקר בפרויקט שכמעט וחמק מעינינו - פרויקט הקמת מסוף מטענים, תחנת מיון ומסילות גישה לנמל היובל באשדוד.
הפרויקט מוקם בשיתוף בין חברת נמלי ישראל (חנ"י) ורכבת ישראל ומתחלק לשני חלקים עיקריים:
1. מסוף שנבנה בצמוד לנמל היובל. המסוף יופעל על ידי זכיין של חנ"י ובו 4 מסילות וקטע מעבר שיחבר אל תחנת המיון. אורך מסילות כולל - 3.5 ק"מ.
2. תחנת מיון, בצמוד למתחם של אמקו-ים, שתופעל על ידי רכבת ישראל ובה 6 מסילות באורך כולל של 7 ק"מ.
במסגרת הקמת הפרויקט מוקם במקום גם מבנה שו"ב וב-2 המסילות הקיימות במקום מוחלף ומשודרג מבנה עליון.
צפי סיום הפרויקט - סוף רבעון ראשון 2014.
בתמונה המצורפת ניתן לראות ציור סכמטי של המסילות בפרויקט. התמונה נלקחה מתוך מצגת של רכבת ישראל, כל הזכויות שמורות.

תודה רבה לאוקסנה טפליצקי, מנהלת הפרויקט, על הסיור המושקע וההסברים
.
תודה לבועז שהתחפש לברכה דיין האגדית ועשה עבורנו את כל התיאומים.
הקצה המזרחי של המתחם
מגיע כמעט עד רחוב הנפט.
 

raminec

New member
תחנת המיון מכיוון רחוב הנפט

שבתשתיות - מסוף מטענים ותחנת מיון באשדוד
ביום שני דודו ואני הלכנו לבקר בפרויקט שכמעט וחמק מעינינו - פרויקט הקמת מסוף מטענים, תחנת מיון ומסילות גישה לנמל היובל באשדוד.
הפרויקט מוקם בשיתוף בין חברת נמלי ישראל (חנ"י) ורכבת ישראל ומתחלק לשני חלקים עיקריים:
1. מסוף שנבנה בצמוד לנמל היובל. המסוף יופעל על ידי זכיין של חנ"י ובו 4 מסילות וקטע מעבר שיחבר אל תחנת המיון. אורך מסילות כולל - 3.5 ק"מ.
2. תחנת מיון, בצמוד למתחם של אמקו-ים, שתופעל על ידי רכבת ישראל ובה 6 מסילות באורך כולל של 7 ק"מ.
במסגרת הקמת הפרויקט מוקם במקום גם מבנה שו"ב וב-2 המסילות הקיימות במקום מוחלף ומשודרג מבנה עליון.
צפי סיום הפרויקט - סוף רבעון ראשון 2014.
בתמונה המצורפת ניתן לראות ציור סכמטי של המסילות בפרויקט. התמונה נלקחה מתוך מצגת של רכבת ישראל, כל הזכויות שמורות.

תודה רבה לאוקסנה טפליצקי, מנהלת הפרויקט, על הסיור המושקע וההסברים
.
תודה לבועז שהתחפש לברכה דיין האגדית ועשה עבורנו את כל התיאומים.
תחנת המיון מכיוון רחוב הנפט
 

raminec

New member
קטע מעבר

שבתשתיות - מסוף מטענים ותחנת מיון באשדוד
ביום שני דודו ואני הלכנו לבקר בפרויקט שכמעט וחמק מעינינו - פרויקט הקמת מסוף מטענים, תחנת מיון ומסילות גישה לנמל היובל באשדוד.
הפרויקט מוקם בשיתוף בין חברת נמלי ישראל (חנ"י) ורכבת ישראל ומתחלק לשני חלקים עיקריים:
1. מסוף שנבנה בצמוד לנמל היובל. המסוף יופעל על ידי זכיין של חנ"י ובו 4 מסילות וקטע מעבר שיחבר אל תחנת המיון. אורך מסילות כולל - 3.5 ק"מ.
2. תחנת מיון, בצמוד למתחם של אמקו-ים, שתופעל על ידי רכבת ישראל ובה 6 מסילות באורך כולל של 7 ק"מ.
במסגרת הקמת הפרויקט מוקם במקום גם מבנה שו"ב וב-2 המסילות הקיימות במקום מוחלף ומשודרג מבנה עליון.
צפי סיום הפרויקט - סוף רבעון ראשון 2014.
בתמונה המצורפת ניתן לראות ציור סכמטי של המסילות בפרויקט. התמונה נלקחה מתוך מצגת של רכבת ישראל, כל הזכויות שמורות.

תודה רבה לאוקסנה טפליצקי, מנהלת הפרויקט, על הסיור המושקע וההסברים
.
תודה לבועז שהתחפש לברכה דיין האגדית ועשה עבורנו את כל התיאומים.
קטע מעבר
בין תחנת המיון ומסוף המטענים. כאן המסילות מתאחדות למסילה בודדת ומתפצלות מיד אחר כך מחדש ל-4 המסילות של המסוף.
כאן אפשר גם לראות את העבודות על פיזור הרבד ויישורו.
 

raminec

New member
מסוף המטענים של נמל היובל

שבתשתיות - מסוף מטענים ותחנת מיון באשדוד
ביום שני דודו ואני הלכנו לבקר בפרויקט שכמעט וחמק מעינינו - פרויקט הקמת מסוף מטענים, תחנת מיון ומסילות גישה לנמל היובל באשדוד.
הפרויקט מוקם בשיתוף בין חברת נמלי ישראל (חנ"י) ורכבת ישראל ומתחלק לשני חלקים עיקריים:
1. מסוף שנבנה בצמוד לנמל היובל. המסוף יופעל על ידי זכיין של חנ"י ובו 4 מסילות וקטע מעבר שיחבר אל תחנת המיון. אורך מסילות כולל - 3.5 ק"מ.
2. תחנת מיון, בצמוד למתחם של אמקו-ים, שתופעל על ידי רכבת ישראל ובה 6 מסילות באורך כולל של 7 ק"מ.
במסגרת הקמת הפרויקט מוקם במקום גם מבנה שו"ב וב-2 המסילות הקיימות במקום מוחלף ומשודרג מבנה עליון.
צפי סיום הפרויקט - סוף רבעון ראשון 2014.
בתמונה המצורפת ניתן לראות ציור סכמטי של המסילות בפרויקט. התמונה נלקחה מתוך מצגת של רכבת ישראל, כל הזכויות שמורות.

תודה רבה לאוקסנה טפליצקי, מנהלת הפרויקט, על הסיור המושקע וההסברים
.
תודה לבועז שהתחפש לברכה דיין האגדית ועשה עבורנו את כל התיאומים.
מסוף המטענים של נמל היובל
מהגשר שמוביל לפארק נמלי ישראל.
 

raminec

New member
תמונה אחרונה

שבתשתיות - מסוף מטענים ותחנת מיון באשדוד
ביום שני דודו ואני הלכנו לבקר בפרויקט שכמעט וחמק מעינינו - פרויקט הקמת מסוף מטענים, תחנת מיון ומסילות גישה לנמל היובל באשדוד.
הפרויקט מוקם בשיתוף בין חברת נמלי ישראל (חנ"י) ורכבת ישראל ומתחלק לשני חלקים עיקריים:
1. מסוף שנבנה בצמוד לנמל היובל. המסוף יופעל על ידי זכיין של חנ"י ובו 4 מסילות וקטע מעבר שיחבר אל תחנת המיון. אורך מסילות כולל - 3.5 ק"מ.
2. תחנת מיון, בצמוד למתחם של אמקו-ים, שתופעל על ידי רכבת ישראל ובה 6 מסילות באורך כולל של 7 ק"מ.
במסגרת הקמת הפרויקט מוקם במקום גם מבנה שו"ב וב-2 המסילות הקיימות במקום מוחלף ומשודרג מבנה עליון.
צפי סיום הפרויקט - סוף רבעון ראשון 2014.
בתמונה המצורפת ניתן לראות ציור סכמטי של המסילות בפרויקט. התמונה נלקחה מתוך מצגת של רכבת ישראל, כל הזכויות שמורות.

תודה רבה לאוקסנה טפליצקי, מנהלת הפרויקט, על הסיור המושקע וההסברים
.
תודה לבועז שהתחפש לברכה דיין האגדית ועשה עבורנו את כל התיאומים.
תמונה אחרונה
במסגרת פינתנו הקבועה: "האוטובוס של אנדי" הביא לנו הפעם בועז אוטובוס ירדני.
 

בועז ל

New member
הרשה לי לתקן אותך, רמי'ש.

תמונה אחרונה
במסגרת פינתנו הקבועה: "האוטובוס של אנדי" הביא לנו הפעם בועז אוטובוס ירדני.
הרשה לי לתקן אותך, רמי'ש.
ברכה דיין יש רק אחת ולא ניתן להתחפש לה.

תודה לאוקסנה, לך ולדודו על הדיווח היחיד עד כה מפרויקט הנמל.
 
רבה רמי ודוד! אכן פרויקט שחמק מעיני

שבתשתיות - מסוף מטענים ותחנת מיון באשדוד
ביום שני דודו ואני הלכנו לבקר בפרויקט שכמעט וחמק מעינינו - פרויקט הקמת מסוף מטענים, תחנת מיון ומסילות גישה לנמל היובל באשדוד.
הפרויקט מוקם בשיתוף בין חברת נמלי ישראל (חנ"י) ורכבת ישראל ומתחלק לשני חלקים עיקריים:
1. מסוף שנבנה בצמוד לנמל היובל. המסוף יופעל על ידי זכיין של חנ"י ובו 4 מסילות וקטע מעבר שיחבר אל תחנת המיון. אורך מסילות כולל - 3.5 ק"מ.
2. תחנת מיון, בצמוד למתחם של אמקו-ים, שתופעל על ידי רכבת ישראל ובה 6 מסילות באורך כולל של 7 ק"מ.
במסגרת הקמת הפרויקט מוקם במקום גם מבנה שו"ב וב-2 המסילות הקיימות במקום מוחלף ומשודרג מבנה עליון.
צפי סיום הפרויקט - סוף רבעון ראשון 2014.
בתמונה המצורפת ניתן לראות ציור סכמטי של המסילות בפרויקט. התמונה נלקחה מתוך מצגת של רכבת ישראל, כל הזכויות שמורות.

תודה רבה לאוקסנה טפליצקי, מנהלת הפרויקט, על הסיור המושקע וההסברים
.
תודה לבועז שהתחפש לברכה דיין האגדית ועשה עבורנו את כל התיאומים.
רבה רמי ודוד! אכן פרויקט שחמק מעיני
מעיני רבים..
תמונות יפות ומעניינות. כיף לראות שיש התפתחות מסילתית בסביבת הנמלים.
יצא לי לצלם באזור הזה פעם אחת, ואז האזור נראה כך
 

בועז ל

New member
חלפו רק ארבע וחצי שנים מאז וכבר יש תחושת

רבה רמי ודוד! אכן פרויקט שחמק מעיני
מעיני רבים..
תמונות יפות ומעניינות. כיף לראות שיש התפתחות מסילתית בסביבת הנמלים.
יצא לי לצלם באזור הזה פעם אחת, ואז האזור נראה כך
חלפו רק ארבע וחצי שנים מאז וכבר יש תחושת
נוסטלגיה מהמקום בו ביקרת. תנופת הפיתוח בתשתיות הרכבת הופכת את שרשורי התשתיות בפורום לנכס של ממש ואלה כלל לא שרשורים "עתיקים". תודה, דני!
 

אורי404

New member
רמי ודוד

שבתשתיות - מסוף מטענים ותחנת מיון באשדוד
ביום שני דודו ואני הלכנו לבקר בפרויקט שכמעט וחמק מעינינו - פרויקט הקמת מסוף מטענים, תחנת מיון ומסילות גישה לנמל היובל באשדוד.
הפרויקט מוקם בשיתוף בין חברת נמלי ישראל (חנ"י) ורכבת ישראל ומתחלק לשני חלקים עיקריים:
1. מסוף שנבנה בצמוד לנמל היובל. המסוף יופעל על ידי זכיין של חנ"י ובו 4 מסילות וקטע מעבר שיחבר אל תחנת המיון. אורך מסילות כולל - 3.5 ק"מ.
2. תחנת מיון, בצמוד למתחם של אמקו-ים, שתופעל על ידי רכבת ישראל ובה 6 מסילות באורך כולל של 7 ק"מ.
במסגרת הקמת הפרויקט מוקם במקום גם מבנה שו"ב וב-2 המסילות הקיימות במקום מוחלף ומשודרג מבנה עליון.
צפי סיום הפרויקט - סוף רבעון ראשון 2014.
בתמונה המצורפת ניתן לראות ציור סכמטי של המסילות בפרויקט. התמונה נלקחה מתוך מצגת של רכבת ישראל, כל הזכויות שמורות.

תודה רבה לאוקסנה טפליצקי, מנהלת הפרויקט, על הסיור המושקע וההסברים
.
תודה לבועז שהתחפש לברכה דיין האגדית ועשה עבורנו את כל התיאומים.
רמי ודוד
 

amit1270

New member
תודה רבה שהארתם את הפינה הזו


שבתשתיות - מסוף מטענים ותחנת מיון באשדוד
ביום שני דודו ואני הלכנו לבקר בפרויקט שכמעט וחמק מעינינו - פרויקט הקמת מסוף מטענים, תחנת מיון ומסילות גישה לנמל היובל באשדוד.
הפרויקט מוקם בשיתוף בין חברת נמלי ישראל (חנ"י) ורכבת ישראל ומתחלק לשני חלקים עיקריים:
1. מסוף שנבנה בצמוד לנמל היובל. המסוף יופעל על ידי זכיין של חנ"י ובו 4 מסילות וקטע מעבר שיחבר אל תחנת המיון. אורך מסילות כולל - 3.5 ק"מ.
2. תחנת מיון, בצמוד למתחם של אמקו-ים, שתופעל על ידי רכבת ישראל ובה 6 מסילות באורך כולל של 7 ק"מ.
במסגרת הקמת הפרויקט מוקם במקום גם מבנה שו"ב וב-2 המסילות הקיימות במקום מוחלף ומשודרג מבנה עליון.
צפי סיום הפרויקט - סוף רבעון ראשון 2014.
בתמונה המצורפת ניתן לראות ציור סכמטי של המסילות בפרויקט. התמונה נלקחה מתוך מצגת של רכבת ישראל, כל הזכויות שמורות.

תודה רבה לאוקסנה טפליצקי, מנהלת הפרויקט, על הסיור המושקע וההסברים
.
תודה לבועז שהתחפש לברכה דיין האגדית ועשה עבורנו את כל התיאומים.
תודה רבה שהארתם את הפינה הזו

שזוכה לסיקור מועט. נשארו עוד מקומות כאלה שלא כיסינו?
 

mauzer

New member


שבתשתיות - מסוף מטענים ותחנת מיון באשדוד
ביום שני דודו ואני הלכנו לבקר בפרויקט שכמעט וחמק מעינינו - פרויקט הקמת מסוף מטענים, תחנת מיון ומסילות גישה לנמל היובל באשדוד.
הפרויקט מוקם בשיתוף בין חברת נמלי ישראל (חנ"י) ורכבת ישראל ומתחלק לשני חלקים עיקריים:
1. מסוף שנבנה בצמוד לנמל היובל. המסוף יופעל על ידי זכיין של חנ"י ובו 4 מסילות וקטע מעבר שיחבר אל תחנת המיון. אורך מסילות כולל - 3.5 ק"מ.
2. תחנת מיון, בצמוד למתחם של אמקו-ים, שתופעל על ידי רכבת ישראל ובה 6 מסילות באורך כולל של 7 ק"מ.
במסגרת הקמת הפרויקט מוקם במקום גם מבנה שו"ב וב-2 המסילות הקיימות במקום מוחלף ומשודרג מבנה עליון.
צפי סיום הפרויקט - סוף רבעון ראשון 2014.
בתמונה המצורפת ניתן לראות ציור סכמטי של המסילות בפרויקט. התמונה נלקחה מתוך מצגת של רכבת ישראל, כל הזכויות שמורות.

תודה רבה לאוקסנה טפליצקי, מנהלת הפרויקט, על הסיור המושקע וההסברים
.
תודה לבועז שהתחפש לברכה דיין האגדית ועשה עבורנו את כל התיאומים.
 

easylivin

New member
לך רמי ולכל המעורבים, חדשות נהדרות

שבתשתיות - מסוף מטענים ותחנת מיון באשדוד
ביום שני דודו ואני הלכנו לבקר בפרויקט שכמעט וחמק מעינינו - פרויקט הקמת מסוף מטענים, תחנת מיון ומסילות גישה לנמל היובל באשדוד.
הפרויקט מוקם בשיתוף בין חברת נמלי ישראל (חנ"י) ורכבת ישראל ומתחלק לשני חלקים עיקריים:
1. מסוף שנבנה בצמוד לנמל היובל. המסוף יופעל על ידי זכיין של חנ"י ובו 4 מסילות וקטע מעבר שיחבר אל תחנת המיון. אורך מסילות כולל - 3.5 ק"מ.
2. תחנת מיון, בצמוד למתחם של אמקו-ים, שתופעל על ידי רכבת ישראל ובה 6 מסילות באורך כולל של 7 ק"מ.
במסגרת הקמת הפרויקט מוקם במקום גם מבנה שו"ב וב-2 המסילות הקיימות במקום מוחלף ומשודרג מבנה עליון.
צפי סיום הפרויקט - סוף רבעון ראשון 2014.
בתמונה המצורפת ניתן לראות ציור סכמטי של המסילות בפרויקט. התמונה נלקחה מתוך מצגת של רכבת ישראל, כל הזכויות שמורות.

תודה רבה לאוקסנה טפליצקי, מנהלת הפרויקט, על הסיור המושקע וההסברים
.
תודה לבועז שהתחפש לברכה דיין האגדית ועשה עבורנו את כל התיאומים.
לך רמי ולכל המעורבים, חדשות נהדרות
וזה מדהים שרק בשנה-שנתיים האחרונות למעשה התחדשה ההשקעה בתשתיות לרכבות המשא. שדרגו את תחנת ממשית ואת המסילה לדימונה, וגם את מסילת חלץ; הקימו שלוחות חדשות בצפון ועכשיו גם באשדוד (שם באמת שהגיע הזמן לשדרג ולהרחיב את התשתיות). נתח הרכבת בהובלת משאות רק הולך וקטן בשנים האחרונות, ברור שהמגמה חייבת להתהפך ומהר.
 
מה פתאום אריק?!

לך רמי ולכל המעורבים, חדשות נהדרות
וזה מדהים שרק בשנה-שנתיים האחרונות למעשה התחדשה ההשקעה בתשתיות לרכבות המשא. שדרגו את תחנת ממשית ואת המסילה לדימונה, וגם את מסילת חלץ; הקימו שלוחות חדשות בצפון ועכשיו גם באשדוד (שם באמת שהגיע הזמן לשדרג ולהרחיב את התשתיות). נתח הרכבת בהובלת משאות רק הולך וקטן בשנים האחרונות, ברור שהמגמה חייבת להתהפך ומהר.
מה פתאום אריק?!
הרי לפי "ההערכות הנוכחיות" אין שום צורך ברכבות משא, אין דרישה להובלת מטענים ברכבת. צריך להמשיך להוביל הכל במשאיות ולסתום את כבישי הארץ בגלל תאונות דרכים רבות נפגעים. כל ההשקעה הזו ברכבות משא היא פופוליסטית ובזבזנית וסתם זורקים כספי ציבור לריק!
 

alantan

New member
"מאיר תירגע...."


מה פתאום אריק?!
הרי לפי "ההערכות הנוכחיות" אין שום צורך ברכבות משא, אין דרישה להובלת מטענים ברכבת. צריך להמשיך להוביל הכל במשאיות ולסתום את כבישי הארץ בגלל תאונות דרכים רבות נפגעים. כל ההשקעה הזו ברכבות משא היא פופוליסטית ובזבזנית וסתם זורקים כספי ציבור לריק!
"מאיר תירגע...."
 

משה343

New member
רמי, הנה החלק האומנותי שלי
..

שבתשתיות - מסוף מטענים ותחנת מיון באשדוד
ביום שני דודו ואני הלכנו לבקר בפרויקט שכמעט וחמק מעינינו - פרויקט הקמת מסוף מטענים, תחנת מיון ומסילות גישה לנמל היובל באשדוד.
הפרויקט מוקם בשיתוף בין חברת נמלי ישראל (חנ"י) ורכבת ישראל ומתחלק לשני חלקים עיקריים:
1. מסוף שנבנה בצמוד לנמל היובל. המסוף יופעל על ידי זכיין של חנ"י ובו 4 מסילות וקטע מעבר שיחבר אל תחנת המיון. אורך מסילות כולל - 3.5 ק"מ.
2. תחנת מיון, בצמוד למתחם של אמקו-ים, שתופעל על ידי רכבת ישראל ובה 6 מסילות באורך כולל של 7 ק"מ.
במסגרת הקמת הפרויקט מוקם במקום גם מבנה שו"ב וב-2 המסילות הקיימות במקום מוחלף ומשודרג מבנה עליון.
צפי סיום הפרויקט - סוף רבעון ראשון 2014.
בתמונה המצורפת ניתן לראות ציור סכמטי של המסילות בפרויקט. התמונה נלקחה מתוך מצגת של רכבת ישראל, כל הזכויות שמורות.

תודה רבה לאוקסנה טפליצקי, מנהלת הפרויקט, על הסיור המושקע וההסברים
.
תודה לבועז שהתחפש לברכה דיין האגדית ועשה עבורנו את כל התיאומים.
רמי, הנה החלק האומנותי שלי
..
ראשית תודה לך ולבועז על הצתרפותי לסיקור.
בועז הבטחת אוניות, בקושי ראיתי את ארובות תחנת הכח
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה