שבתשתיות - מן המניין.

מצב
הנושא נעול.

בועז ל

New member
שבתשתיות - מן המניין.

שבתשתיות - מן המניין.
שבת שלום, אמיגוס.
הגולש קורן בן אשר פתר את חידת התשתיות ובחר לוותר על תצלומי האוויר מקו אשקלון-ב"ש (כמה חבל; שרשור אווירי תמיד קל להעלות) ובמקומם העדיף את המדור "התקני". מי שבכל זאת רוצה טעימה אווירית מהפרויקט, מוזמן לטוס במשך 28 דקות עם "אלבטרוס" ודף הפייסבוק של מדור התשתיות. אלה מבין ששת הקוראים שיבחרו להישאר כאן, יוכלו להתעדכן בנעשה בשני פרויקטי הדגל של ר"י ו"נתיבי ישראל" (רנ"י בחידוש הלשוני לעצלנים
) ואולי גם תוספות קצרצרות מפרויקטים אחרים.
נצא לדרך עם נקודת תצפית חדשה במבשרת על גשר 10. (3 תמונות)





 

בועז ל

New member
דרוש 10 למניין.

שבתשתיות - מן המניין.
שבת שלום, אמיגוס.
הגולש קורן בן אשר פתר את חידת התשתיות ובחר לוותר על תצלומי האוויר מקו אשקלון-ב"ש (כמה חבל; שרשור אווירי תמיד קל להעלות) ובמקומם העדיף את המדור "התקני". מי שבכל זאת רוצה טעימה אווירית מהפרויקט, מוזמן לטוס במשך 28 דקות עם "אלבטרוס" ודף הפייסבוק של מדור התשתיות. אלה מבין ששת הקוראים שיבחרו להישאר כאן, יוכלו להתעדכן בנעשה בשני פרויקטי הדגל של ר"י ו"נתיבי ישראל" (רנ"י בחידוש הלשוני לעצלנים
) ואולי גם תוספות קצרצרות מפרויקטים אחרים.
נצא לדרך עם נקודת תצפית חדשה במבשרת על גשר 10. (3 תמונות)
דרוש 10 למניין.
אתם כבר יודעים ש-10 של "שבתשתיות" יכול להיות רק גשר. אז בואו נראה מה מצבו של ידידנו מעמק הארזים.
נתחיל בדחיקה: סגמנט נוסף נדחק לעבר ניצב 6 וכעת ממוקם אף הפלדה כשהוא נמצא במרווח שבין ניצבים 5 ל-6. משמעות הדבר שנותרה רק עוד דחיקה אחת של חצי סגמנט, אך קודם לכן יש לפרק את אף הפלדה הצהוב ע"מ לאפשר את הדחיקה הבאה. כזכור, היציקה המאוזנת מתקדמת אף היא מכיוון ניצב 6 אל אמצע המרווח שבין ניצבים 5 ל-6 ומכאן הצורך בפירוק אף הפלדה.
פירוקה של המפלצת הצהובה יתבצע ע"י מנופים נפרדים שיגיעו לעמק הארזים במיוחד לצורך ביצוע המשימה. גם סחבקכם ישתדל להגיע.

 
"10" יכול להיות רק גשר?? אתה טועה בענק! שים לב:

דרוש 10 למניין.
אתם כבר יודעים ש-10 של "שבתשתיות" יכול להיות רק גשר. אז בואו נראה מה מצבו של ידידנו מעמק הארזים.
נתחיל בדחיקה: סגמנט נוסף נדחק לעבר ניצב 6 וכעת ממוקם אף הפלדה כשהוא נמצא במרווח שבין ניצבים 5 ל-6. משמעות הדבר שנותרה רק עוד דחיקה אחת של חצי סגמנט, אך קודם לכן יש לפרק את אף הפלדה הצהוב ע"מ לאפשר את הדחיקה הבאה. כזכור, היציקה המאוזנת מתקדמת אף היא מכיוון ניצב 6 אל אמצע המרווח שבין ניצבים 5 ל-6 ומכאן הצורך בפירוק אף הפלדה.
פירוקה של המפלצת הצהובה יתבצע ע"י מנופים נפרדים שיגיעו לעמק הארזים במיוחד לצורך ביצוע המשימה. גם סחבקכם ישתדל להגיע.
"10" יכול להיות רק גשר?? אתה טועה בענק! שים לב:
10 הוא הבחור שמעלה את שרשור התשתיות כל שבוע !!!!!!!!!!! 10/10 !!! אין עליך יא מנוול !!!

בברכה,
הקורא ה- 1,329,567 שלך...
 

tsd91

New member
העוצמה של הגשר מדהימה!

שבתשתיות - מן המניין.
שבת שלום, אמיגוס.
הגולש קורן בן אשר פתר את חידת התשתיות ובחר לוותר על תצלומי האוויר מקו אשקלון-ב"ש (כמה חבל; שרשור אווירי תמיד קל להעלות) ובמקומם העדיף את המדור "התקני". מי שבכל זאת רוצה טעימה אווירית מהפרויקט, מוזמן לטוס במשך 28 דקות עם "אלבטרוס" ודף הפייסבוק של מדור התשתיות. אלה מבין ששת הקוראים שיבחרו להישאר כאן, יוכלו להתעדכן בנעשה בשני פרויקטי הדגל של ר"י ו"נתיבי ישראל" (רנ"י בחידוש הלשוני לעצלנים
) ואולי גם תוספות קצרצרות מפרויקטים אחרים.
נצא לדרך עם נקודת תצפית חדשה במבשרת על גשר 10. (3 תמונות)
העוצמה של הגשר מדהימה!
כל פעם מחדש אני מסתכל ואומר "בואנ'ה, זה חתכ'ת גשר ענק!".
 

בועז ל

New member
עבור הדוקטור המלעון.

שבתשתיות - מן המניין.
שבת שלום, אמיגוס.
הגולש קורן בן אשר פתר את חידת התשתיות ובחר לוותר על תצלומי האוויר מקו אשקלון-ב"ש (כמה חבל; שרשור אווירי תמיד קל להעלות) ובמקומם העדיף את המדור "התקני". מי שבכל זאת רוצה טעימה אווירית מהפרויקט, מוזמן לטוס במשך 28 דקות עם "אלבטרוס" ודף הפייסבוק של מדור התשתיות. אלה מבין ששת הקוראים שיבחרו להישאר כאן, יוכלו להתעדכן בנעשה בשני פרויקטי הדגל של ר"י ו"נתיבי ישראל" (רנ"י בחידוש הלשוני לעצלנים
) ואולי גם תוספות קצרצרות מפרויקטים אחרים.
נצא לדרך עם נקודת תצפית חדשה במבשרת על גשר 10. (3 תמונות)
עבור הדוקטור המלעון.
זה החל כך.

 

בועז ל

New member
והסתיים כך, כאנדרסטייטמנט של השלטים.

שבתשתיות - מן המניין.
שבת שלום, אמיגוס.
הגולש קורן בן אשר פתר את חידת התשתיות ובחר לוותר על תצלומי האוויר מקו אשקלון-ב"ש (כמה חבל; שרשור אווירי תמיד קל להעלות) ובמקומם העדיף את המדור "התקני". מי שבכל זאת רוצה טעימה אווירית מהפרויקט, מוזמן לטוס במשך 28 דקות עם "אלבטרוס" ודף הפייסבוק של מדור התשתיות. אלה מבין ששת הקוראים שיבחרו להישאר כאן, יוכלו להתעדכן בנעשה בשני פרויקטי הדגל של ר"י ו"נתיבי ישראל" (רנ"י בחידוש הלשוני לעצלנים
) ואולי גם תוספות קצרצרות מפרויקטים אחרים.
נצא לדרך עם נקודת תצפית חדשה במבשרת על גשר 10. (3 תמונות)
והסתיים כך, כאנדרסטייטמנט של השלטים.
"עבודות פיתוח"- כך הם קוראים למה שמתרחש מאחורי השלט בעמק הארזים. ממנהלת A1 התקבלה התגובה הבאה: "אנו מתנצלים על הקמת הגשר הגבוה בארץ במסגרת עבודות הפיתוח ומבטיחים לא לחזור על כך שנית".

נ.ב: סליחה על השימוש ב"אנדרסטייטמנט". 'לשון ההמעטה' העברית לא פוגעת מספיק למטרה, לטעמי.

 

alantan

New member
מי שיער שמנהלת A1 מנוהלת על ידי בריטים?!


והסתיים כך, כאנדרסטייטמנט של השלטים.
"עבודות פיתוח"- כך הם קוראים למה שמתרחש מאחורי השלט בעמק הארזים. ממנהלת A1 התקבלה התגובה הבאה: "אנו מתנצלים על הקמת הגשר הגבוה בארץ במסגרת עבודות הפיתוח ומבטיחים לא לחזור על כך שנית".

נ.ב: סליחה על השימוש ב"אנדרסטייטמנט". 'לשון ההמעטה' העברית לא פוגעת מספיק למטרה, לטעמי.
מי שיער שמנהלת A1 מנוהלת על ידי בריטים?!
 
תודה רבה !!! מצולם מזוית מעניינת !


והסתיים כך, כאנדרסטייטמנט של השלטים.
"עבודות פיתוח"- כך הם קוראים למה שמתרחש מאחורי השלט בעמק הארזים. ממנהלת A1 התקבלה התגובה הבאה: "אנו מתנצלים על הקמת הגשר הגבוה בארץ במסגרת עבודות הפיתוח ומבטיחים לא לחזור על כך שנית".

נ.ב: סליחה על השימוש ב"אנדרסטייטמנט". 'לשון ההמעטה' העברית לא פוגעת מספיק למטרה, לטעמי.
תודה רבה !!! מצולם מזוית מעניינת !
 

בועז ל

New member
יציקה מאוזנת

שבתשתיות - מן המניין.
שבת שלום, אמיגוס.
הגולש קורן בן אשר פתר את חידת התשתיות ובחר לוותר על תצלומי האוויר מקו אשקלון-ב"ש (כמה חבל; שרשור אווירי תמיד קל להעלות) ובמקומם העדיף את המדור "התקני". מי שבכל זאת רוצה טעימה אווירית מהפרויקט, מוזמן לטוס במשך 28 דקות עם "אלבטרוס" ודף הפייסבוק של מדור התשתיות. אלה מבין ששת הקוראים שיבחרו להישאר כאן, יוכלו להתעדכן בנעשה בשני פרויקטי הדגל של ר"י ו"נתיבי ישראל" (רנ"י בחידוש הלשוני לעצלנים
) ואולי גם תוספות קצרצרות מפרויקטים אחרים.
נצא לדרך עם נקודת תצפית חדשה במבשרת על גשר 10. (3 תמונות)
יציקה מאוזנת
ניצבי הקצה 6 ו-9 של היציקה המאוזנת הם המובילים במספר היציקות שבוצעו בהם. בסה"כ בוצעו עד כה 15 יציקות אלמנטים בגשר הדרומי. מספר זה כולל את כל הניצבים שנכללים בשיטת היציקה המאוזנת. נותרו עוד 185 אלמנטים להשלמה ועושה רושם שיש צורך בהגברת קצב העבודה ע"מ שלא להכניס את פרויקט המערכות, שמגיע אח"כ, לנתיב הקריטי. (שלוש תמונות)





 

בועז ל

New member
מצטרף
ליציקה המאוזנת.

שבתשתיות - מן המניין.
שבת שלום, אמיגוס.
הגולש קורן בן אשר פתר את חידת התשתיות ובחר לוותר על תצלומי האוויר מקו אשקלון-ב"ש (כמה חבל; שרשור אווירי תמיד קל להעלות) ובמקומם העדיף את המדור "התקני". מי שבכל זאת רוצה טעימה אווירית מהפרויקט, מוזמן לטוס במשך 28 דקות עם "אלבטרוס" ודף הפייסבוק של מדור התשתיות. אלה מבין ששת הקוראים שיבחרו להישאר כאן, יוכלו להתעדכן בנעשה בשני פרויקטי הדגל של ר"י ו"נתיבי ישראל" (רנ"י בחידוש הלשוני לעצלנים
) ואולי גם תוספות קצרצרות מפרויקטים אחרים.
נצא לדרך עם נקודת תצפית חדשה במבשרת על גשר 10. (3 תמונות)
מצטרף
ליציקה המאוזנת.
ניצב 7, הגבוה מכולם, מצטרף לעבודה. יציקה אחת כבר בוצעה בו. (שתי תמונות)



 

בועז ל

New member
גשר 10: שוטפים עיניים.

שבתשתיות - מן המניין.
שבת שלום, אמיגוס.
הגולש קורן בן אשר פתר את חידת התשתיות ובחר לוותר על תצלומי האוויר מקו אשקלון-ב"ש (כמה חבל; שרשור אווירי תמיד קל להעלות) ובמקומם העדיף את המדור "התקני". מי שבכל זאת רוצה טעימה אווירית מהפרויקט, מוזמן לטוס במשך 28 דקות עם "אלבטרוס" ודף הפייסבוק של מדור התשתיות. אלה מבין ששת הקוראים שיבחרו להישאר כאן, יוכלו להתעדכן בנעשה בשני פרויקטי הדגל של ר"י ו"נתיבי ישראל" (רנ"י בחידוש הלשוני לעצלנים
) ואולי גם תוספות קצרצרות מפרויקטים אחרים.
נצא לדרך עם נקודת תצפית חדשה במבשרת על גשר 10. (3 תמונות)
גשר 10: שוטפים עיניים.
מספר תמונות שהגיעו אליי באדיבות מנהלת הפרויקט. התמונות צולמו ממקומות בלתי שגרתיים כמו זה שב"תמונת הדגל" של סדרת צילומים זו. מבט מקצה זרוע העגורן על ניצב 6 ועמק הארזים. החלטתי להתנדף מהר ככל שניתן מהודעה זו לפני שאני חוטף סחרחורת.

 

בועז ל

New member
על ראש הניצב.

שבתשתיות - מן המניין.
שבת שלום, אמיגוס.
הגולש קורן בן אשר פתר את חידת התשתיות ובחר לוותר על תצלומי האוויר מקו אשקלון-ב"ש (כמה חבל; שרשור אווירי תמיד קל להעלות) ובמקומם העדיף את המדור "התקני". מי שבכל זאת רוצה טעימה אווירית מהפרויקט, מוזמן לטוס במשך 28 דקות עם "אלבטרוס" ודף הפייסבוק של מדור התשתיות. אלה מבין ששת הקוראים שיבחרו להישאר כאן, יוכלו להתעדכן בנעשה בשני פרויקטי הדגל של ר"י ו"נתיבי ישראל" (רנ"י בחידוש הלשוני לעצלנים
) ואולי גם תוספות קצרצרות מפרויקטים אחרים.
נצא לדרך עם נקודת תצפית חדשה במבשרת על גשר 10. (3 תמונות)
על ראש הניצב.
מבט מגבוה על ראשו של ניצב 6. מבט ששמור למנופאי בלבד. (3 תמונות)





 

בועז ל

New member
מבט כולל לכיוון ירושלים.

שבתשתיות - מן המניין.
שבת שלום, אמיגוס.
הגולש קורן בן אשר פתר את חידת התשתיות ובחר לוותר על תצלומי האוויר מקו אשקלון-ב"ש (כמה חבל; שרשור אווירי תמיד קל להעלות) ובמקומם העדיף את המדור "התקני". מי שבכל זאת רוצה טעימה אווירית מהפרויקט, מוזמן לטוס במשך 28 דקות עם "אלבטרוס" ודף הפייסבוק של מדור התשתיות. אלה מבין ששת הקוראים שיבחרו להישאר כאן, יוכלו להתעדכן בנעשה בשני פרויקטי הדגל של ר"י ו"נתיבי ישראל" (רנ"י בחידוש הלשוני לעצלנים
) ואולי גם תוספות קצרצרות מפרויקטים אחרים.
נצא לדרך עם נקודת תצפית חדשה במבשרת על גשר 10. (3 תמונות)
מבט כולל לכיוון ירושלים.





 

בועז ל

New member
מגדל שלום מאיר - ניצב 7

שבתשתיות - מן המניין.
שבת שלום, אמיגוס.
הגולש קורן בן אשר פתר את חידת התשתיות ובחר לוותר על תצלומי האוויר מקו אשקלון-ב"ש (כמה חבל; שרשור אווירי תמיד קל להעלות) ובמקומם העדיף את המדור "התקני". מי שבכל זאת רוצה טעימה אווירית מהפרויקט, מוזמן לטוס במשך 28 דקות עם "אלבטרוס" ודף הפייסבוק של מדור התשתיות. אלה מבין ששת הקוראים שיבחרו להישאר כאן, יוכלו להתעדכן בנעשה בשני פרויקטי הדגל של ר"י ו"נתיבי ישראל" (רנ"י בחידוש הלשוני לעצלנים
) ואולי גם תוספות קצרצרות מפרויקטים אחרים.
נצא לדרך עם נקודת תצפית חדשה במבשרת על גשר 10. (3 תמונות)
מגדל שלום מאיר - ניצב 7
טוב; כך לפחות הוא נראה לי במבט שמעל. (שתי תמונות)



 
גם לי הוא נראה כמו מגדל שלום בגלל התוספת למעלה

מגדל שלום מאיר - ניצב 7
טוב; כך לפחות הוא נראה לי במבט שמעל. (שתי תמונות)
גם לי הוא נראה כמו מגדל שלום בגלל התוספת למעלה
שמאוד מזכירה את הקומה העליונה במגדל שלום בתל-אביב.
 

בועז ל

New member
הקשת המערבית

שבתשתיות - מן המניין.
שבת שלום, אמיגוס.
הגולש קורן בן אשר פתר את חידת התשתיות ובחר לוותר על תצלומי האוויר מקו אשקלון-ב"ש (כמה חבל; שרשור אווירי תמיד קל להעלות) ובמקומם העדיף את המדור "התקני". מי שבכל זאת רוצה טעימה אווירית מהפרויקט, מוזמן לטוס במשך 28 דקות עם "אלבטרוס" ודף הפייסבוק של מדור התשתיות. אלה מבין ששת הקוראים שיבחרו להישאר כאן, יוכלו להתעדכן בנעשה בשני פרויקטי הדגל של ר"י ו"נתיבי ישראל" (רנ"י בחידוש הלשוני לעצלנים
) ואולי גם תוספות קצרצרות מפרויקטים אחרים.
נצא לדרך עם נקודת תצפית חדשה במבשרת על גשר 10. (3 תמונות)
הקשת המערבית
מבט ממרומי העגורן אל הקשת שנוצרת בגשר 10. בתמונה נוספת ועוצרת נשימה שמצורפת להודעה זו, ניפרד לשלום עם תודה למנופאי האמיץ.



 

בועז ל

New member
"פספוס של ס"מ במידות האלמנטים לדחיקה עלול...

שבתשתיות - מן המניין.
שבת שלום, אמיגוס.
הגולש קורן בן אשר פתר את חידת התשתיות ובחר לוותר על תצלומי האוויר מקו אשקלון-ב"ש (כמה חבל; שרשור אווירי תמיד קל להעלות) ובמקומם העדיף את המדור "התקני". מי שבכל זאת רוצה טעימה אווירית מהפרויקט, מוזמן לטוס במשך 28 דקות עם "אלבטרוס" ודף הפייסבוק של מדור התשתיות. אלה מבין ששת הקוראים שיבחרו להישאר כאן, יוכלו להתעדכן בנעשה בשני פרויקטי הדגל של ר"י ו"נתיבי ישראל" (רנ"י בחידוש הלשוני לעצלנים
) ואולי גם תוספות קצרצרות מפרויקטים אחרים.
נצא לדרך עם נקודת תצפית חדשה במבשרת על גשר 10. (3 תמונות)
"פספוס של ס"מ במידות האלמנטים לדחיקה עלול...
להיות בלתי הפיך עבור גשר 10", כך הסביר לי מנהל הפרויקט. בינתיים אנו עוברים לראש הפורטל של מנהרה 3A ומביטים מזרחה אל הקשת האלגנטית של גשר 10. (3 תמונות)





 

בועז ל

New member
cut&cover- שיקום נופי.

שבתשתיות - מן המניין.
שבת שלום, אמיגוס.
הגולש קורן בן אשר פתר את חידת התשתיות ובחר לוותר על תצלומי האוויר מקו אשקלון-ב"ש (כמה חבל; שרשור אווירי תמיד קל להעלות) ובמקומם העדיף את המדור "התקני". מי שבכל זאת רוצה טעימה אווירית מהפרויקט, מוזמן לטוס במשך 28 דקות עם "אלבטרוס" ודף הפייסבוק של מדור התשתיות. אלה מבין ששת הקוראים שיבחרו להישאר כאן, יוכלו להתעדכן בנעשה בשני פרויקטי הדגל של ר"י ו"נתיבי ישראל" (רנ"י בחידוש הלשוני לעצלנים
) ואולי גם תוספות קצרצרות מפרויקטים אחרים.
נצא לדרך עם נקודת תצפית חדשה במבשרת על גשר 10. (3 תמונות)
cut&cover- שיקום נופי.
נראה בהחלט טוב על ראש פורטל מנהרה 3A.

 
מצב
הנושא נעול.
למעלה