שבתשתיות - לפני הסיור בתחנת האומה

מצב
הנושא נעול.

בועז ל

New member
שבתשתיות - לפני הסיור בתחנת האומה

שבתשתיות - לפני הסיור בתחנת האומה
שבת שלום, ששת קוראיי הנאמנים.
מדור התשתיות של הפורום ממקד את פעילותו בימים האחרונים בהוצאת לפועל של סיורים מאורגנים שתוכננו זה מכבר. סיור הדגל יהיה כמובן הסיור המתוכנן בתחנת האומה. לשמחתי וגם לצערי, נאלצתי לסגור את ההרשמה לסיור זה כעבור יומיים בלבד עקב מספר נרשמים גבוה. הסיור בתחנת האומה הוא סיור ייחודי, באתר שאינו פתוח לציבור הרחב. הסיור עתיד להיתפר במדויק למידותיו ורמת ידיעותיו של הפורום. מעבר לתכולת ההדרכה של הסיור, קיימים נושאי בטיחות ולוגיסטיקה, שמצריכים טיפול והתייחסות אף הם. מכאן אתם כבר יכולים להבין, שמדובר בתהליך, שבדומה לסיור הקודם, עתיד להתארך מספר שבועות. עם ששת קוראיי הסליחה והבקשה להתאזר בסבלנות.
לסיור בתחנת האומה מתווספים בקרוב מאוד שלושה סיורים נוספים במסגרות מצומצמות יותר. סיורים אלה יחד עם פתיחתה של תחנת נתיבות מבטיחים לנו חורף חם של תשתיות בפורום. רגע, אמרתי נתיבות? קבלו את השעון החדש של התחנה, שכולל מנגנון שוויצרי להבטחת איחורי הרכבות.


 

בועז ל

New member
תחנת האומה, אולם הנוסעים - שתי עיניים באפלה

שבתשתיות - לפני הסיור בתחנת האומה
שבת שלום, ששת קוראיי הנאמנים.
מדור התשתיות של הפורום ממקד את פעילותו בימים האחרונים בהוצאת לפועל של סיורים מאורגנים שתוכננו זה מכבר. סיור הדגל יהיה כמובן הסיור המתוכנן בתחנת האומה. לשמחתי וגם לצערי, נאלצתי לסגור את ההרשמה לסיור זה כעבור יומיים בלבד עקב מספר נרשמים גבוה. הסיור בתחנת האומה הוא סיור ייחודי, באתר שאינו פתוח לציבור הרחב. הסיור עתיד להיתפר במדויק למידותיו ורמת ידיעותיו של הפורום. מעבר לתכולת ההדרכה של הסיור, קיימים נושאי בטיחות ולוגיסטיקה, שמצריכים טיפול והתייחסות אף הם. מכאן אתם כבר יכולים להבין, שמדובר בתהליך, שבדומה לסיור הקודם, עתיד להתארך מספר שבועות. עם ששת קוראיי הסליחה והבקשה להתאזר בסבלנות.
לסיור בתחנת האומה מתווספים בקרוב מאוד שלושה סיורים נוספים במסגרות מצומצמות יותר. סיורים אלה יחד עם פתיחתה של תחנת נתיבות מבטיחים לנו חורף חם של תשתיות בפורום. רגע, אמרתי נתיבות? קבלו את השעון החדש של התחנה, שכולל מנגנון שוויצרי להבטחת איחורי הרכבות.
תחנת האומה, אולם הנוסעים - שתי עיניים באפלה
לא מעט פעמים נשאלתי על חסימתו של אולם הנוסעים ע"י הרמפה ששימשה להקמת פיר הדרגנועים. כעת, לאחר פירוק הרמפה, אני מקווה שהעניין מתחיל להתבהר ויזואלית. בשלוש התמונות המצורפות (ותודה גדולה למנהלת הפרויקט!) נראים אולמות הכרייה של פיר הדרגנועים האלכסוני ואולם הנוסעים. המבט מופנה כלפי מה שהיה עד לפני פירוק הרמפה, חציו המערבי של אולם הנוסעים. פיר הדרגנועים הנו הפיר העליון בתמונה, כמובן.





 

davidfainshtein

Member
מנהל
Blows my mind!

תחנת האומה, אולם הנוסעים - שתי עיניים באפלה
לא מעט פעמים נשאלתי על חסימתו של אולם הנוסעים ע"י הרמפה ששימשה להקמת פיר הדרגנועים. כעת, לאחר פירוק הרמפה, אני מקווה שהעניין מתחיל להתבהר ויזואלית. בשלוש התמונות המצורפות (ותודה גדולה למנהלת הפרויקט!) נראים אולמות הכרייה של פיר הדרגנועים האלכסוני ואולם הנוסעים. המבט מופנה כלפי מה שהיה עד לפני פירוק הרמפה, חציו המערבי של אולם הנוסעים. פיר הדרגנועים הנו הפיר העליון בתמונה, כמובן.
Blows my mind!
 

בועז ל

New member
המצלמה מתרחקת

שבתשתיות - לפני הסיור בתחנת האומה
שבת שלום, ששת קוראיי הנאמנים.
מדור התשתיות של הפורום ממקד את פעילותו בימים האחרונים בהוצאת לפועל של סיורים מאורגנים שתוכננו זה מכבר. סיור הדגל יהיה כמובן הסיור המתוכנן בתחנת האומה. לשמחתי וגם לצערי, נאלצתי לסגור את ההרשמה לסיור זה כעבור יומיים בלבד עקב מספר נרשמים גבוה. הסיור בתחנת האומה הוא סיור ייחודי, באתר שאינו פתוח לציבור הרחב. הסיור עתיד להיתפר במדויק למידותיו ורמת ידיעותיו של הפורום. מעבר לתכולת ההדרכה של הסיור, קיימים נושאי בטיחות ולוגיסטיקה, שמצריכים טיפול והתייחסות אף הם. מכאן אתם כבר יכולים להבין, שמדובר בתהליך, שבדומה לסיור הקודם, עתיד להתארך מספר שבועות. עם ששת קוראיי הסליחה והבקשה להתאזר בסבלנות.
לסיור בתחנת האומה מתווספים בקרוב מאוד שלושה סיורים נוספים במסגרות מצומצמות יותר. סיורים אלה יחד עם פתיחתה של תחנת נתיבות מבטיחים לנו חורף חם של תשתיות בפורום. רגע, אמרתי נתיבות? קבלו את השעון החדש של התחנה, שכולל מנגנון שוויצרי להבטחת איחורי הרכבות.
המצלמה מתרחקת
ואפשר לקבל קצת פרופורציות על ממדיו של אולם הנוסעים. פירוק רמפת העפר מביא בעבותיו את התקנת גרם המדרגות המתכתי שמשמש לטיפוס מאולם הנוסעים אל פיר הדרגנועים. ככל הנראה, הסיור בתחנת האומה לא יכלול הגעה למקום ייחודי זה.(שתי תמונות)



 

בועז ל

New member
עוד קצת מאולם הנוסעים.

שבתשתיות - לפני הסיור בתחנת האומה
שבת שלום, ששת קוראיי הנאמנים.
מדור התשתיות של הפורום ממקד את פעילותו בימים האחרונים בהוצאת לפועל של סיורים מאורגנים שתוכננו זה מכבר. סיור הדגל יהיה כמובן הסיור המתוכנן בתחנת האומה. לשמחתי וגם לצערי, נאלצתי לסגור את ההרשמה לסיור זה כעבור יומיים בלבד עקב מספר נרשמים גבוה. הסיור בתחנת האומה הוא סיור ייחודי, באתר שאינו פתוח לציבור הרחב. הסיור עתיד להיתפר במדויק למידותיו ורמת ידיעותיו של הפורום. מעבר לתכולת ההדרכה של הסיור, קיימים נושאי בטיחות ולוגיסטיקה, שמצריכים טיפול והתייחסות אף הם. מכאן אתם כבר יכולים להבין, שמדובר בתהליך, שבדומה לסיור הקודם, עתיד להתארך מספר שבועות. עם ששת קוראיי הסליחה והבקשה להתאזר בסבלנות.
לסיור בתחנת האומה מתווספים בקרוב מאוד שלושה סיורים נוספים במסגרות מצומצמות יותר. סיורים אלה יחד עם פתיחתה של תחנת נתיבות מבטיחים לנו חורף חם של תשתיות בפורום. רגע, אמרתי נתיבות? קבלו את השעון החדש של התחנה, שכולל מנגנון שוויצרי להבטחת איחורי הרכבות.
עוד קצת מאולם הנוסעים.
אין חידוש גדול בתמונות אלו מלבד הכרת השטח שנכנס כעת לדיפון הסופי באולם הנוסעים.





 

בועז ל

New member
איטום ודיפון במבנה 16

שבתשתיות - לפני הסיור בתחנת האומה
שבת שלום, ששת קוראיי הנאמנים.
מדור התשתיות של הפורום ממקד את פעילותו בימים האחרונים בהוצאת לפועל של סיורים מאורגנים שתוכננו זה מכבר. סיור הדגל יהיה כמובן הסיור המתוכנן בתחנת האומה. לשמחתי וגם לצערי, נאלצתי לסגור את ההרשמה לסיור זה כעבור יומיים בלבד עקב מספר נרשמים גבוה. הסיור בתחנת האומה הוא סיור ייחודי, באתר שאינו פתוח לציבור הרחב. הסיור עתיד להיתפר במדויק למידותיו ורמת ידיעותיו של הפורום. מעבר לתכולת ההדרכה של הסיור, קיימים נושאי בטיחות ולוגיסטיקה, שמצריכים טיפול והתייחסות אף הם. מכאן אתם כבר יכולים להבין, שמדובר בתהליך, שבדומה לסיור הקודם, עתיד להתארך מספר שבועות. עם ששת קוראיי הסליחה והבקשה להתאזר בסבלנות.
לסיור בתחנת האומה מתווספים בקרוב מאוד שלושה סיורים נוספים במסגרות מצומצמות יותר. סיורים אלה יחד עם פתיחתה של תחנת נתיבות מבטיחים לנו חורף חם של תשתיות בפורום. רגע, אמרתי נתיבות? קבלו את השעון החדש של התחנה, שכולל מנגנון שוויצרי להבטחת איחורי הרכבות.
איטום ודיפון במבנה 16
מבנה 16, זוכרים? המבנה הרוחבי שמחבר בין קצות הרציפים. (ששתי תמונות)



 

בועז ל

New member
יבש ברציף הדרומי, רטוב ולח בדרומי.

שבתשתיות - לפני הסיור בתחנת האומה
שבת שלום, ששת קוראיי הנאמנים.
מדור התשתיות של הפורום ממקד את פעילותו בימים האחרונים בהוצאת לפועל של סיורים מאורגנים שתוכננו זה מכבר. סיור הדגל יהיה כמובן הסיור המתוכנן בתחנת האומה. לשמחתי וגם לצערי, נאלצתי לסגור את ההרשמה לסיור זה כעבור יומיים בלבד עקב מספר נרשמים גבוה. הסיור בתחנת האומה הוא סיור ייחודי, באתר שאינו פתוח לציבור הרחב. הסיור עתיד להיתפר במדויק למידותיו ורמת ידיעותיו של הפורום. מעבר לתכולת ההדרכה של הסיור, קיימים נושאי בטיחות ולוגיסטיקה, שמצריכים טיפול והתייחסות אף הם. מכאן אתם כבר יכולים להבין, שמדובר בתהליך, שבדומה לסיור הקודם, עתיד להתארך מספר שבועות. עם ששת קוראיי הסליחה והבקשה להתאזר בסבלנות.
לסיור בתחנת האומה מתווספים בקרוב מאוד שלושה סיורים נוספים במסגרות מצומצמות יותר. סיורים אלה יחד עם פתיחתה של תחנת נתיבות מבטיחים לנו חורף חם של תשתיות בפורום. רגע, אמרתי נתיבות? קבלו את השעון החדש של התחנה, שכולל מנגנון שוויצרי להבטחת איחורי הרכבות.
יבש ברציף הדרומי, רטוב ולח בדרומי.
רצפת בטון רציפה ואחודה מלווה את הנסיעה מפתח מנהרה 4 שבגינות סחרוב ועד לקצה הרציף הדרומי. בתוך פחות מחמש דקות ניתן כעת להגיע מקצה אחד של המנהרה לקצה האחר. ברציף הצפוני, מאידך, נמשכות עבודות הניקוז. (שלוש תמונות)





 

בועז ל

New member
מה חדש ב"חליל"?

שבתשתיות - לפני הסיור בתחנת האומה
שבת שלום, ששת קוראיי הנאמנים.
מדור התשתיות של הפורום ממקד את פעילותו בימים האחרונים בהוצאת לפועל של סיורים מאורגנים שתוכננו זה מכבר. סיור הדגל יהיה כמובן הסיור המתוכנן בתחנת האומה. לשמחתי וגם לצערי, נאלצתי לסגור את ההרשמה לסיור זה כעבור יומיים בלבד עקב מספר נרשמים גבוה. הסיור בתחנת האומה הוא סיור ייחודי, באתר שאינו פתוח לציבור הרחב. הסיור עתיד להיתפר במדויק למידותיו ורמת ידיעותיו של הפורום. מעבר לתכולת ההדרכה של הסיור, קיימים נושאי בטיחות ולוגיסטיקה, שמצריכים טיפול והתייחסות אף הם. מכאן אתם כבר יכולים להבין, שמדובר בתהליך, שבדומה לסיור הקודם, עתיד להתארך מספר שבועות. עם ששת קוראיי הסליחה והבקשה להתאזר בסבלנות.
לסיור בתחנת האומה מתווספים בקרוב מאוד שלושה סיורים נוספים במסגרות מצומצמות יותר. סיורים אלה יחד עם פתיחתה של תחנת נתיבות מבטיחים לנו חורף חם של תשתיות בפורום. רגע, אמרתי נתיבות? קבלו את השעון החדש של התחנה, שכולל מנגנון שוויצרי להבטחת איחורי הרכבות.
מה חדש ב"חליל"?
שתי תמונות נהדרות מגיעות אלינו באדיבות "חופרי השרון" וחברת הניהול. דיפון סופי בפיר 18/4 שלתוכו הוחדרה תבנית יציקה באורך 2 מ'. ארבעה מקטעים נותרו עד להשלמת דיפונו של הפיר. (שתי תמונות)



 

davidfainshtein

Member
מנהל
ואני לרגע חשבתי

מה חדש ב"חליל"?
שתי תמונות נהדרות מגיעות אלינו באדיבות "חופרי השרון" וחברת הניהול. דיפון סופי בפיר 18/4 שלתוכו הוחדרה תבנית יציקה באורך 2 מ'. ארבעה מקטעים נותרו עד להשלמת דיפונו של הפיר. (שתי תמונות)
ואני לרגע חשבתי
שכבר התקינו את המפוחים...
 

בועז ל

New member
מבנה המערכות המזרחי.

שבתשתיות - לפני הסיור בתחנת האומה
שבת שלום, ששת קוראיי הנאמנים.
מדור התשתיות של הפורום ממקד את פעילותו בימים האחרונים בהוצאת לפועל של סיורים מאורגנים שתוכננו זה מכבר. סיור הדגל יהיה כמובן הסיור המתוכנן בתחנת האומה. לשמחתי וגם לצערי, נאלצתי לסגור את ההרשמה לסיור זה כעבור יומיים בלבד עקב מספר נרשמים גבוה. הסיור בתחנת האומה הוא סיור ייחודי, באתר שאינו פתוח לציבור הרחב. הסיור עתיד להיתפר במדויק למידותיו ורמת ידיעותיו של הפורום. מעבר לתכולת ההדרכה של הסיור, קיימים נושאי בטיחות ולוגיסטיקה, שמצריכים טיפול והתייחסות אף הם. מכאן אתם כבר יכולים להבין, שמדובר בתהליך, שבדומה לסיור הקודם, עתיד להתארך מספר שבועות. עם ששת קוראיי הסליחה והבקשה להתאזר בסבלנות.
לסיור בתחנת האומה מתווספים בקרוב מאוד שלושה סיורים נוספים במסגרות מצומצמות יותר. סיורים אלה יחד עם פתיחתה של תחנת נתיבות מבטיחים לנו חורף חם של תשתיות בפורום. רגע, אמרתי נתיבות? קבלו את השעון החדש של התחנה, שכולל מנגנון שוויצרי להבטחת איחורי הרכבות.
מבנה המערכות המזרחי.
דברים מעניינים קורים במבנה השירות המזרחי של תחנת האומה. בואו נראה תחילה את התקנתן של שבכות על פתחי פירי האוורור. השבכות מאפשרות זרימת אוויר ומונעות נפילה אל תוך הפיר. (3 תמונות)





 

davidfainshtein

Member
מנהל
מענין תוך כמה זמן יתקינו שם חיישנים...

מבנה המערכות המזרחי.
דברים מעניינים קורים במבנה השירות המזרחי של תחנת האומה. בואו נראה תחילה את התקנתן של שבכות על פתחי פירי האוורור. השבכות מאפשרות זרימת אוויר ומונעות נפילה אל תוך הפיר. (3 תמונות)
מענין תוך כמה זמן יתקינו שם חיישנים...
 

בועז ל

New member
חדר משאבות הצ'ילרים.

שבתשתיות - לפני הסיור בתחנת האומה
שבת שלום, ששת קוראיי הנאמנים.
מדור התשתיות של הפורום ממקד את פעילותו בימים האחרונים בהוצאת לפועל של סיורים מאורגנים שתוכננו זה מכבר. סיור הדגל יהיה כמובן הסיור המתוכנן בתחנת האומה. לשמחתי וגם לצערי, נאלצתי לסגור את ההרשמה לסיור זה כעבור יומיים בלבד עקב מספר נרשמים גבוה. הסיור בתחנת האומה הוא סיור ייחודי, באתר שאינו פתוח לציבור הרחב. הסיור עתיד להיתפר במדויק למידותיו ורמת ידיעותיו של הפורום. מעבר לתכולת ההדרכה של הסיור, קיימים נושאי בטיחות ולוגיסטיקה, שמצריכים טיפול והתייחסות אף הם. מכאן אתם כבר יכולים להבין, שמדובר בתהליך, שבדומה לסיור הקודם, עתיד להתארך מספר שבועות. עם ששת קוראיי הסליחה והבקשה להתאזר בסבלנות.
לסיור בתחנת האומה מתווספים בקרוב מאוד שלושה סיורים נוספים במסגרות מצומצמות יותר. סיורים אלה יחד עם פתיחתה של תחנת נתיבות מבטיחים לנו חורף חם של תשתיות בפורום. רגע, אמרתי נתיבות? קבלו את השעון החדש של התחנה, שכולל מנגנון שוויצרי להבטחת איחורי הרכבות.
חדר משאבות הצ'ילרים.
החדר מתמלא ומתעבה אט-אט בצנרת וברכיבים, שאין לי מושג בהם.

(שלוש תמונות)





 

בועז ל

New member
הכנסת ארונות חשמל

שבתשתיות - לפני הסיור בתחנת האומה
שבת שלום, ששת קוראיי הנאמנים.
מדור התשתיות של הפורום ממקד את פעילותו בימים האחרונים בהוצאת לפועל של סיורים מאורגנים שתוכננו זה מכבר. סיור הדגל יהיה כמובן הסיור המתוכנן בתחנת האומה. לשמחתי וגם לצערי, נאלצתי לסגור את ההרשמה לסיור זה כעבור יומיים בלבד עקב מספר נרשמים גבוה. הסיור בתחנת האומה הוא סיור ייחודי, באתר שאינו פתוח לציבור הרחב. הסיור עתיד להיתפר במדויק למידותיו ורמת ידיעותיו של הפורום. מעבר לתכולת ההדרכה של הסיור, קיימים נושאי בטיחות ולוגיסטיקה, שמצריכים טיפול והתייחסות אף הם. מכאן אתם כבר יכולים להבין, שמדובר בתהליך, שבדומה לסיור הקודם, עתיד להתארך מספר שבועות. עם ששת קוראיי הסליחה והבקשה להתאזר בסבלנות.
לסיור בתחנת האומה מתווספים בקרוב מאוד שלושה סיורים נוספים במסגרות מצומצמות יותר. סיורים אלה יחד עם פתיחתה של תחנת נתיבות מבטיחים לנו חורף חם של תשתיות בפורום. רגע, אמרתי נתיבות? קבלו את השעון החדש של התחנה, שכולל מנגנון שוויצרי להבטחת איחורי הרכבות.
הכנסת ארונות חשמל





 

בועז ל

New member
****

שבתשתיות - לפני הסיור בתחנת האומה
שבת שלום, ששת קוראיי הנאמנים.
מדור התשתיות של הפורום ממקד את פעילותו בימים האחרונים בהוצאת לפועל של סיורים מאורגנים שתוכננו זה מכבר. סיור הדגל יהיה כמובן הסיור המתוכנן בתחנת האומה. לשמחתי וגם לצערי, נאלצתי לסגור את ההרשמה לסיור זה כעבור יומיים בלבד עקב מספר נרשמים גבוה. הסיור בתחנת האומה הוא סיור ייחודי, באתר שאינו פתוח לציבור הרחב. הסיור עתיד להיתפר במדויק למידותיו ורמת ידיעותיו של הפורום. מעבר לתכולת ההדרכה של הסיור, קיימים נושאי בטיחות ולוגיסטיקה, שמצריכים טיפול והתייחסות אף הם. מכאן אתם כבר יכולים להבין, שמדובר בתהליך, שבדומה לסיור הקודם, עתיד להתארך מספר שבועות. עם ששת קוראיי הסליחה והבקשה להתאזר בסבלנות.
לסיור בתחנת האומה מתווספים בקרוב מאוד שלושה סיורים נוספים במסגרות מצומצמות יותר. סיורים אלה יחד עם פתיחתה של תחנת נתיבות מבטיחים לנו חורף חם של תשתיות בפורום. רגע, אמרתי נתיבות? קבלו את השעון החדש של התחנה, שכולל מנגנון שוויצרי להבטחת איחורי הרכבות.
****
(שלוש תמונות).





 

בועז ל

New member
מפוח אוויר

שבתשתיות - לפני הסיור בתחנת האומה
שבת שלום, ששת קוראיי הנאמנים.
מדור התשתיות של הפורום ממקד את פעילותו בימים האחרונים בהוצאת לפועל של סיורים מאורגנים שתוכננו זה מכבר. סיור הדגל יהיה כמובן הסיור המתוכנן בתחנת האומה. לשמחתי וגם לצערי, נאלצתי לסגור את ההרשמה לסיור זה כעבור יומיים בלבד עקב מספר נרשמים גבוה. הסיור בתחנת האומה הוא סיור ייחודי, באתר שאינו פתוח לציבור הרחב. הסיור עתיד להיתפר במדויק למידותיו ורמת ידיעותיו של הפורום. מעבר לתכולת ההדרכה של הסיור, קיימים נושאי בטיחות ולוגיסטיקה, שמצריכים טיפול והתייחסות אף הם. מכאן אתם כבר יכולים להבין, שמדובר בתהליך, שבדומה לסיור הקודם, עתיד להתארך מספר שבועות. עם ששת קוראיי הסליחה והבקשה להתאזר בסבלנות.
לסיור בתחנת האומה מתווספים בקרוב מאוד שלושה סיורים נוספים במסגרות מצומצמות יותר. סיורים אלה יחד עם פתיחתה של תחנת נתיבות מבטיחים לנו חורף חם של תשתיות בפורום. רגע, אמרתי נתיבות? קבלו את השעון החדש של התחנה, שכולל מנגנון שוויצרי להבטחת איחורי הרכבות.
מפוח אוויר



 

בועז ל

New member
בתחנת האומה.

שבתשתיות - לפני הסיור בתחנת האומה
שבת שלום, ששת קוראיי הנאמנים.
מדור התשתיות של הפורום ממקד את פעילותו בימים האחרונים בהוצאת לפועל של סיורים מאורגנים שתוכננו זה מכבר. סיור הדגל יהיה כמובן הסיור המתוכנן בתחנת האומה. לשמחתי וגם לצערי, נאלצתי לסגור את ההרשמה לסיור זה כעבור יומיים בלבד עקב מספר נרשמים גבוה. הסיור בתחנת האומה הוא סיור ייחודי, באתר שאינו פתוח לציבור הרחב. הסיור עתיד להיתפר במדויק למידותיו ורמת ידיעותיו של הפורום. מעבר לתכולת ההדרכה של הסיור, קיימים נושאי בטיחות ולוגיסטיקה, שמצריכים טיפול והתייחסות אף הם. מכאן אתם כבר יכולים להבין, שמדובר בתהליך, שבדומה לסיור הקודם, עתיד להתארך מספר שבועות. עם ששת קוראיי הסליחה והבקשה להתאזר בסבלנות.
לסיור בתחנת האומה מתווספים בקרוב מאוד שלושה סיורים נוספים במסגרות מצומצמות יותר. סיורים אלה יחד עם פתיחתה של תחנת נתיבות מבטיחים לנו חורף חם של תשתיות בפורום. רגע, אמרתי נתיבות? קבלו את השעון החדש של התחנה, שכולל מנגנון שוויצרי להבטחת איחורי הרכבות.
בתחנת האומה.
כניסת הנוסעים לפיר הדרגנועים. (שתי תמונות)



 

בועז ל

New member
קו אשקלון-ב"ש, קטע אופקים-גורל.

בתחנת האומה.
כניסת הנוסעים לפיר הדרגנועים. (שתי תמונות)
קו אשקלון-ב"ש, קטע אופקים-גורל.
המשך לשרשור צילומי האוויר של הקו, שהועלה לא מכבר בפורום. תצלומי האוויר של "אלבטרוס" מובאים באדיבות אגף הביצוע של "רכבת ישראל".
נציץ תחילה על סביבתו של צומת גורל.

 
מצב
הנושא נעול.
למעלה