שבתשתיות - לסיום, תחנת אופקים.

מצב
הנושא נעול.

בועז ל

New member
תודה גם לך.


כשיש את ד״ר בועז, אני נהנה
תמונות מעולות, ותודה שהראית לנו את פנים התחנה בתמונות.
אכן אפשר לראות התקדמות מצוינת.
&nbsp
תודה!
תודה גם לך.
 

easylivin

New member
תודה רבה בועז! מכיר אנשים שמחכים לתחנה בקוצר רוח...

שבתשתיות - לסיום, תחנת אופקים.
שבת שלום, ששת קוראיי הנאמנים.
קצת יותר משלושה חודשים חלפו מאז סיור הפורום שהתקיים בתחנת נתיבות ולאורך תוואי קו אשקלון-ב"ש. כזכור, הסיור כלל את הקטע שבין תחנת נתיבות לסביבת אשל הנשיא, שבתוכו מצויה גם תחנת אופקים. התחנה עתידה להיפתח בסוף השנה, ולאחר קודמותיה, תחנות שדרות ונתיבות, היא התחנה המסיימת את הפרויקט כולו. באוגוסט השנה תתבצע פעימת תקשורת שתכלול את הקו כולו. זה, אגב, צפוי להיפתח לתנועה בספטמבר השנה.
כשמדברים על סיום הפרויקט, לא ניתן שלא להזכיר את ניסיונות ההתנקשות הרבים שצלח הפרויקט. הקשים והכואבים מכולם היו דווקא מבית - ניסיונות של אינטרסנטים שמכונים משום מה כ"נערים", שלהם זה כלל לא מפריע להדביק לפרויקט לאומי חשוב ולגיטימי את התואר הבזוי והמגונה ,"קו העיירות".
סיומו הקרב של הפרויקט מהווה למעשה ניצחון של האנשים שהאמינו מלכתחילה בפרויקט יחד עם אנשי הביצוע, שבתנאים הלא פשוטים של "צוק איתן" עמלו נמרצות לקידומו. את סיפורה של תחנת אופקים בתוך הפרויקט כולו ניתן אפוא לראות כדוגמת מיקרו מייצגת של המאקרו. מי שביקר באוגוסט 2014 באתר ההקמה של התחנה ראה בעיניו רק חול וחול, בתוספת שני טורים של קידוחי כלונסאות. אלא שאז נכנס השר הממונה לתמונה, ובעקבות ביקור שלו בעיריית אופקים, השתנתה התמונה מקצה לקצה: הפרויקט מתקדם בקצב מהיר וברכבת וחברת הניהול מדווחים על שת"פ יוצא דופן עם עיריית אופקים והעומד בראשה.
יאללה, תמונה אחת (ולעתים גם שרשור תמונות) טובה מאלף מילים, אז בואו נבדוק אם אכן יש כיסוי לדברים שנכתבו כאן.
יוצאים לדרך עם מתנת יום הולדת שתמיד משמחת את אחי היקר והמלעון.
(שתי תמונות)
תודה רבה בועז! מכיר אנשים שמחכים לתחנה בקוצר רוח...
יעד הנסיעה שלהם מאופקים הוא באר שבע דווקא, שתהפוך כעת לתחנת קצה חשובה יותר של הקו הפרברי למטרופולין הדרומי המתפתח.
 

amit1270

New member
תודה רבה וברוך שובך לשבתשתיות!


שבתשתיות - לסיום, תחנת אופקים.
שבת שלום, ששת קוראיי הנאמנים.
קצת יותר משלושה חודשים חלפו מאז סיור הפורום שהתקיים בתחנת נתיבות ולאורך תוואי קו אשקלון-ב"ש. כזכור, הסיור כלל את הקטע שבין תחנת נתיבות לסביבת אשל הנשיא, שבתוכו מצויה גם תחנת אופקים. התחנה עתידה להיפתח בסוף השנה, ולאחר קודמותיה, תחנות שדרות ונתיבות, היא התחנה המסיימת את הפרויקט כולו. באוגוסט השנה תתבצע פעימת תקשורת שתכלול את הקו כולו. זה, אגב, צפוי להיפתח לתנועה בספטמבר השנה.
כשמדברים על סיום הפרויקט, לא ניתן שלא להזכיר את ניסיונות ההתנקשות הרבים שצלח הפרויקט. הקשים והכואבים מכולם היו דווקא מבית - ניסיונות של אינטרסנטים שמכונים משום מה כ"נערים", שלהם זה כלל לא מפריע להדביק לפרויקט לאומי חשוב ולגיטימי את התואר הבזוי והמגונה ,"קו העיירות".
סיומו הקרב של הפרויקט מהווה למעשה ניצחון של האנשים שהאמינו מלכתחילה בפרויקט יחד עם אנשי הביצוע, שבתנאים הלא פשוטים של "צוק איתן" עמלו נמרצות לקידומו. את סיפורה של תחנת אופקים בתוך הפרויקט כולו ניתן אפוא לראות כדוגמת מיקרו מייצגת של המאקרו. מי שביקר באוגוסט 2014 באתר ההקמה של התחנה ראה בעיניו רק חול וחול, בתוספת שני טורים של קידוחי כלונסאות. אלא שאז נכנס השר הממונה לתמונה, ובעקבות ביקור שלו בעיריית אופקים, השתנתה התמונה מקצה לקצה: הפרויקט מתקדם בקצב מהיר וברכבת וחברת הניהול מדווחים על שת"פ יוצא דופן עם עיריית אופקים והעומד בראשה.
יאללה, תמונה אחת (ולעתים גם שרשור תמונות) טובה מאלף מילים, אז בואו נבדוק אם אכן יש כיסוי לדברים שנכתבו כאן.
יוצאים לדרך עם מתנת יום הולדת שתמיד משמחת את אחי היקר והמלעון.
(שתי תמונות)
תודה רבה וברוך שובך לשבתשתיות!

התקדמות הבנייה בתחנת אופקים מעוררת התפעלות! קשה להאמין שרק לפני 3 חודשים היינו באותו המקום.
כמיבט המסורת (שהחלה לפני שבוע בהיעדרך
) - פרח מהטבע (שפתן מצוי) וקקטוס פורח.



 

בועז ל

New member


תודה רבה וברוך שובך לשבתשתיות!

התקדמות הבנייה בתחנת אופקים מעוררת התפעלות! קשה להאמין שרק לפני 3 חודשים היינו באותו המקום.
כמיבט המסורת (שהחלה לפני שבוע בהיעדרך
) - פרח מהטבע (שפתן מצוי) וקקטוס פורח.

שמע, הקקטוסים שלך הם ברנשים מפתיעים מאוד.
 

GLSRA

Active member
נהדר - מקסים - תודה רבה

שבתשתיות - לסיום, תחנת אופקים.
שבת שלום, ששת קוראיי הנאמנים.
קצת יותר משלושה חודשים חלפו מאז סיור הפורום שהתקיים בתחנת נתיבות ולאורך תוואי קו אשקלון-ב"ש. כזכור, הסיור כלל את הקטע שבין תחנת נתיבות לסביבת אשל הנשיא, שבתוכו מצויה גם תחנת אופקים. התחנה עתידה להיפתח בסוף השנה, ולאחר קודמותיה, תחנות שדרות ונתיבות, היא התחנה המסיימת את הפרויקט כולו. באוגוסט השנה תתבצע פעימת תקשורת שתכלול את הקו כולו. זה, אגב, צפוי להיפתח לתנועה בספטמבר השנה.
כשמדברים על סיום הפרויקט, לא ניתן שלא להזכיר את ניסיונות ההתנקשות הרבים שצלח הפרויקט. הקשים והכואבים מכולם היו דווקא מבית - ניסיונות של אינטרסנטים שמכונים משום מה כ"נערים", שלהם זה כלל לא מפריע להדביק לפרויקט לאומי חשוב ולגיטימי את התואר הבזוי והמגונה ,"קו העיירות".
סיומו הקרב של הפרויקט מהווה למעשה ניצחון של האנשים שהאמינו מלכתחילה בפרויקט יחד עם אנשי הביצוע, שבתנאים הלא פשוטים של "צוק איתן" עמלו נמרצות לקידומו. את סיפורה של תחנת אופקים בתוך הפרויקט כולו ניתן אפוא לראות כדוגמת מיקרו מייצגת של המאקרו. מי שביקר באוגוסט 2014 באתר ההקמה של התחנה ראה בעיניו רק חול וחול, בתוספת שני טורים של קידוחי כלונסאות. אלא שאז נכנס השר הממונה לתמונה, ובעקבות ביקור שלו בעיריית אופקים, השתנתה התמונה מקצה לקצה: הפרויקט מתקדם בקצב מהיר וברכבת וחברת הניהול מדווחים על שת"פ יוצא דופן עם עיריית אופקים והעומד בראשה.
יאללה, תמונה אחת (ולעתים גם שרשור תמונות) טובה מאלף מילים, אז בואו נבדוק אם אכן יש כיסוי לדברים שנכתבו כאן.
יוצאים לדרך עם מתנת יום הולדת שתמיד משמחת את אחי היקר והמלעון.
(שתי תמונות)
נהדר - מקסים - תודה רבה
 
תודה רבה בוס !!!

שבתשתיות - לסיום, תחנת אופקים.
שבת שלום, ששת קוראיי הנאמנים.
קצת יותר משלושה חודשים חלפו מאז סיור הפורום שהתקיים בתחנת נתיבות ולאורך תוואי קו אשקלון-ב"ש. כזכור, הסיור כלל את הקטע שבין תחנת נתיבות לסביבת אשל הנשיא, שבתוכו מצויה גם תחנת אופקים. התחנה עתידה להיפתח בסוף השנה, ולאחר קודמותיה, תחנות שדרות ונתיבות, היא התחנה המסיימת את הפרויקט כולו. באוגוסט השנה תתבצע פעימת תקשורת שתכלול את הקו כולו. זה, אגב, צפוי להיפתח לתנועה בספטמבר השנה.
כשמדברים על סיום הפרויקט, לא ניתן שלא להזכיר את ניסיונות ההתנקשות הרבים שצלח הפרויקט. הקשים והכואבים מכולם היו דווקא מבית - ניסיונות של אינטרסנטים שמכונים משום מה כ"נערים", שלהם זה כלל לא מפריע להדביק לפרויקט לאומי חשוב ולגיטימי את התואר הבזוי והמגונה ,"קו העיירות".
סיומו הקרב של הפרויקט מהווה למעשה ניצחון של האנשים שהאמינו מלכתחילה בפרויקט יחד עם אנשי הביצוע, שבתנאים הלא פשוטים של "צוק איתן" עמלו נמרצות לקידומו. את סיפורה של תחנת אופקים בתוך הפרויקט כולו ניתן אפוא לראות כדוגמת מיקרו מייצגת של המאקרו. מי שביקר באוגוסט 2014 באתר ההקמה של התחנה ראה בעיניו רק חול וחול, בתוספת שני טורים של קידוחי כלונסאות. אלא שאז נכנס השר הממונה לתמונה, ובעקבות ביקור שלו בעיריית אופקים, השתנתה התמונה מקצה לקצה: הפרויקט מתקדם בקצב מהיר וברכבת וחברת הניהול מדווחים על שת"פ יוצא דופן עם עיריית אופקים והעומד בראשה.
יאללה, תמונה אחת (ולעתים גם שרשור תמונות) טובה מאלף מילים, אז בואו נבדוק אם אכן יש כיסוי לדברים שנכתבו כאן.
יוצאים לדרך עם מתנת יום הולדת שתמיד משמחת את אחי היקר והמלעון.
(שתי תמונות)
תודה רבה בוס !!!
שילוט חשוב לאוסף !
 

בועז ל

New member
מעניין לעניין באותו עניין: "מסילת הנגב - קו רכבת תחת אש"

שבתשתיות - לסיום, תחנת אופקים.
שבת שלום, ששת קוראיי הנאמנים.
קצת יותר משלושה חודשים חלפו מאז סיור הפורום שהתקיים בתחנת נתיבות ולאורך תוואי קו אשקלון-ב"ש. כזכור, הסיור כלל את הקטע שבין תחנת נתיבות לסביבת אשל הנשיא, שבתוכו מצויה גם תחנת אופקים. התחנה עתידה להיפתח בסוף השנה, ולאחר קודמותיה, תחנות שדרות ונתיבות, היא התחנה המסיימת את הפרויקט כולו. באוגוסט השנה תתבצע פעימת תקשורת שתכלול את הקו כולו. זה, אגב, צפוי להיפתח לתנועה בספטמבר השנה.
כשמדברים על סיום הפרויקט, לא ניתן שלא להזכיר את ניסיונות ההתנקשות הרבים שצלח הפרויקט. הקשים והכואבים מכולם היו דווקא מבית - ניסיונות של אינטרסנטים שמכונים משום מה כ"נערים", שלהם זה כלל לא מפריע להדביק לפרויקט לאומי חשוב ולגיטימי את התואר הבזוי והמגונה ,"קו העיירות".
סיומו הקרב של הפרויקט מהווה למעשה ניצחון של האנשים שהאמינו מלכתחילה בפרויקט יחד עם אנשי הביצוע, שבתנאים הלא פשוטים של "צוק איתן" עמלו נמרצות לקידומו. את סיפורה של תחנת אופקים בתוך הפרויקט כולו ניתן אפוא לראות כדוגמת מיקרו מייצגת של המאקרו. מי שביקר באוגוסט 2014 באתר ההקמה של התחנה ראה בעיניו רק חול וחול, בתוספת שני טורים של קידוחי כלונסאות. אלא שאז נכנס השר הממונה לתמונה, ובעקבות ביקור שלו בעיריית אופקים, השתנתה התמונה מקצה לקצה: הפרויקט מתקדם בקצב מהיר וברכבת וחברת הניהול מדווחים על שת"פ יוצא דופן עם עיריית אופקים והעומד בראשה.
יאללה, תמונה אחת (ולעתים גם שרשור תמונות) טובה מאלף מילים, אז בואו נבדוק אם אכן יש כיסוי לדברים שנכתבו כאן.
יוצאים לדרך עם מתנת יום הולדת שתמיד משמחת את אחי היקר והמלעון.
(שתי תמונות)
מעניין לעניין באותו עניין: "מסילת הנגב - קו רכבת תחת אש"
אני מצרף תוספת עיונית לשרשור. מאמרו של אינג' אהוד רויטמן במגזין הרבעוני של "תנועה ותחבורה". רויטמן, ששימש כמנהל הפרויקט מטעם חברת הניהול "מרגולין", סוקר במאמרו את העבודות על התוואי בקטע אשקלון-נתיבות. במאמר, ניכר רצונו של אינג' רויטמן להבליט את חלקה של חברת הניהול בעמידה ביעדים ובהצלחת הפרויקט, וזה טבעי כמובן. למרות התרשמותי הכללית והחיובית מהאמר, יש לי מספר השגות על הנכתב בו.
הנה שלושת העמודים הראשונים של המאמר מתוך "תנועה ותחבורה", דצמבר 2014.





 

בועז ל

New member
"קו רכבת תחת אש" - עמ' אחרון

שבתשתיות - לסיום, תחנת אופקים.
שבת שלום, ששת קוראיי הנאמנים.
קצת יותר משלושה חודשים חלפו מאז סיור הפורום שהתקיים בתחנת נתיבות ולאורך תוואי קו אשקלון-ב"ש. כזכור, הסיור כלל את הקטע שבין תחנת נתיבות לסביבת אשל הנשיא, שבתוכו מצויה גם תחנת אופקים. התחנה עתידה להיפתח בסוף השנה, ולאחר קודמותיה, תחנות שדרות ונתיבות, היא התחנה המסיימת את הפרויקט כולו. באוגוסט השנה תתבצע פעימת תקשורת שתכלול את הקו כולו. זה, אגב, צפוי להיפתח לתנועה בספטמבר השנה.
כשמדברים על סיום הפרויקט, לא ניתן שלא להזכיר את ניסיונות ההתנקשות הרבים שצלח הפרויקט. הקשים והכואבים מכולם היו דווקא מבית - ניסיונות של אינטרסנטים שמכונים משום מה כ"נערים", שלהם זה כלל לא מפריע להדביק לפרויקט לאומי חשוב ולגיטימי את התואר הבזוי והמגונה ,"קו העיירות".
סיומו הקרב של הפרויקט מהווה למעשה ניצחון של האנשים שהאמינו מלכתחילה בפרויקט יחד עם אנשי הביצוע, שבתנאים הלא פשוטים של "צוק איתן" עמלו נמרצות לקידומו. את סיפורה של תחנת אופקים בתוך הפרויקט כולו ניתן אפוא לראות כדוגמת מיקרו מייצגת של המאקרו. מי שביקר באוגוסט 2014 באתר ההקמה של התחנה ראה בעיניו רק חול וחול, בתוספת שני טורים של קידוחי כלונסאות. אלא שאז נכנס השר הממונה לתמונה, ובעקבות ביקור שלו בעיריית אופקים, השתנתה התמונה מקצה לקצה: הפרויקט מתקדם בקצב מהיר וברכבת וחברת הניהול מדווחים על שת"פ יוצא דופן עם עיריית אופקים והעומד בראשה.
יאללה, תמונה אחת (ולעתים גם שרשור תמונות) טובה מאלף מילים, אז בואו נבדוק אם אכן יש כיסוי לדברים שנכתבו כאן.
יוצאים לדרך עם מתנת יום הולדת שתמיד משמחת את אחי היקר והמלעון.
(שתי תמונות)
"קו רכבת תחת אש" - עמ' אחרון

 
כמה תיירות מקוריאה קפצו לבקר

שבתשתיות - לסיום, תחנת אופקים.
שבת שלום, ששת קוראיי הנאמנים.
קצת יותר משלושה חודשים חלפו מאז סיור הפורום שהתקיים בתחנת נתיבות ולאורך תוואי קו אשקלון-ב"ש. כזכור, הסיור כלל את הקטע שבין תחנת נתיבות לסביבת אשל הנשיא, שבתוכו מצויה גם תחנת אופקים. התחנה עתידה להיפתח בסוף השנה, ולאחר קודמותיה, תחנות שדרות ונתיבות, היא התחנה המסיימת את הפרויקט כולו. באוגוסט השנה תתבצע פעימת תקשורת שתכלול את הקו כולו. זה, אגב, צפוי להיפתח לתנועה בספטמבר השנה.
כשמדברים על סיום הפרויקט, לא ניתן שלא להזכיר את ניסיונות ההתנקשות הרבים שצלח הפרויקט. הקשים והכואבים מכולם היו דווקא מבית - ניסיונות של אינטרסנטים שמכונים משום מה כ"נערים", שלהם זה כלל לא מפריע להדביק לפרויקט לאומי חשוב ולגיטימי את התואר הבזוי והמגונה ,"קו העיירות".
סיומו הקרב של הפרויקט מהווה למעשה ניצחון של האנשים שהאמינו מלכתחילה בפרויקט יחד עם אנשי הביצוע, שבתנאים הלא פשוטים של "צוק איתן" עמלו נמרצות לקידומו. את סיפורה של תחנת אופקים בתוך הפרויקט כולו ניתן אפוא לראות כדוגמת מיקרו מייצגת של המאקרו. מי שביקר באוגוסט 2014 באתר ההקמה של התחנה ראה בעיניו רק חול וחול, בתוספת שני טורים של קידוחי כלונסאות. אלא שאז נכנס השר הממונה לתמונה, ובעקבות ביקור שלו בעיריית אופקים, השתנתה התמונה מקצה לקצה: הפרויקט מתקדם בקצב מהיר וברכבת וחברת הניהול מדווחים על שת"פ יוצא דופן עם עיריית אופקים והעומד בראשה.
יאללה, תמונה אחת (ולעתים גם שרשור תמונות) טובה מאלף מילים, אז בואו נבדוק אם אכן יש כיסוי לדברים שנכתבו כאן.
יוצאים לדרך עם מתנת יום הולדת שתמיד משמחת את אחי היקר והמלעון.
(שתי תמונות)
כמה תיירות מקוריאה קפצו לבקר
http://images.kpopstarz.com/data/images/full/329917/girls-generation-8-members.jpg

שוב תודהhttp://images.kpopstarz.com/data/images/full/329917/girls-generation-8-members.jpg

 
תודה רבה על התמונות מתחנת אופקים בועז!

שבתשתיות - לסיום, תחנת אופקים.
שבת שלום, ששת קוראיי הנאמנים.
קצת יותר משלושה חודשים חלפו מאז סיור הפורום שהתקיים בתחנת נתיבות ולאורך תוואי קו אשקלון-ב"ש. כזכור, הסיור כלל את הקטע שבין תחנת נתיבות לסביבת אשל הנשיא, שבתוכו מצויה גם תחנת אופקים. התחנה עתידה להיפתח בסוף השנה, ולאחר קודמותיה, תחנות שדרות ונתיבות, היא התחנה המסיימת את הפרויקט כולו. באוגוסט השנה תתבצע פעימת תקשורת שתכלול את הקו כולו. זה, אגב, צפוי להיפתח לתנועה בספטמבר השנה.
כשמדברים על סיום הפרויקט, לא ניתן שלא להזכיר את ניסיונות ההתנקשות הרבים שצלח הפרויקט. הקשים והכואבים מכולם היו דווקא מבית - ניסיונות של אינטרסנטים שמכונים משום מה כ"נערים", שלהם זה כלל לא מפריע להדביק לפרויקט לאומי חשוב ולגיטימי את התואר הבזוי והמגונה ,"קו העיירות".
סיומו הקרב של הפרויקט מהווה למעשה ניצחון של האנשים שהאמינו מלכתחילה בפרויקט יחד עם אנשי הביצוע, שבתנאים הלא פשוטים של "צוק איתן" עמלו נמרצות לקידומו. את סיפורה של תחנת אופקים בתוך הפרויקט כולו ניתן אפוא לראות כדוגמת מיקרו מייצגת של המאקרו. מי שביקר באוגוסט 2014 באתר ההקמה של התחנה ראה בעיניו רק חול וחול, בתוספת שני טורים של קידוחי כלונסאות. אלא שאז נכנס השר הממונה לתמונה, ובעקבות ביקור שלו בעיריית אופקים, השתנתה התמונה מקצה לקצה: הפרויקט מתקדם בקצב מהיר וברכבת וחברת הניהול מדווחים על שת"פ יוצא דופן עם עיריית אופקים והעומד בראשה.
יאללה, תמונה אחת (ולעתים גם שרשור תמונות) טובה מאלף מילים, אז בואו נבדוק אם אכן יש כיסוי לדברים שנכתבו כאן.
יוצאים לדרך עם מתנת יום הולדת שתמיד משמחת את אחי היקר והמלעון.
(שתי תמונות)
תודה רבה על התמונות מתחנת אופקים בועז!
 

32103210

New member
מה רע בשם "קו העיירות" ?

שבתשתיות - לסיום, תחנת אופקים.
שבת שלום, ששת קוראיי הנאמנים.
קצת יותר משלושה חודשים חלפו מאז סיור הפורום שהתקיים בתחנת נתיבות ולאורך תוואי קו אשקלון-ב"ש. כזכור, הסיור כלל את הקטע שבין תחנת נתיבות לסביבת אשל הנשיא, שבתוכו מצויה גם תחנת אופקים. התחנה עתידה להיפתח בסוף השנה, ולאחר קודמותיה, תחנות שדרות ונתיבות, היא התחנה המסיימת את הפרויקט כולו. באוגוסט השנה תתבצע פעימת תקשורת שתכלול את הקו כולו. זה, אגב, צפוי להיפתח לתנועה בספטמבר השנה.
כשמדברים על סיום הפרויקט, לא ניתן שלא להזכיר את ניסיונות ההתנקשות הרבים שצלח הפרויקט. הקשים והכואבים מכולם היו דווקא מבית - ניסיונות של אינטרסנטים שמכונים משום מה כ"נערים", שלהם זה כלל לא מפריע להדביק לפרויקט לאומי חשוב ולגיטימי את התואר הבזוי והמגונה ,"קו העיירות".
סיומו הקרב של הפרויקט מהווה למעשה ניצחון של האנשים שהאמינו מלכתחילה בפרויקט יחד עם אנשי הביצוע, שבתנאים הלא פשוטים של "צוק איתן" עמלו נמרצות לקידומו. את סיפורה של תחנת אופקים בתוך הפרויקט כולו ניתן אפוא לראות כדוגמת מיקרו מייצגת של המאקרו. מי שביקר באוגוסט 2014 באתר ההקמה של התחנה ראה בעיניו רק חול וחול, בתוספת שני טורים של קידוחי כלונסאות. אלא שאז נכנס השר הממונה לתמונה, ובעקבות ביקור שלו בעיריית אופקים, השתנתה התמונה מקצה לקצה: הפרויקט מתקדם בקצב מהיר וברכבת וחברת הניהול מדווחים על שת"פ יוצא דופן עם עיריית אופקים והעומד בראשה.
יאללה, תמונה אחת (ולעתים גם שרשור תמונות) טובה מאלף מילים, אז בואו נבדוק אם אכן יש כיסוי לדברים שנכתבו כאן.
יוצאים לדרך עם מתנת יום הולדת שתמיד משמחת את אחי היקר והמלעון.
(שתי תמונות)
מה רע בשם "קו העיירות" ?
השם "קו העיירות " לא בזוי ולא מגונה .
אולי כוונך היית שמי שאמר זאת ,אמר זאת כזילזול ,
אבל השם לא רק שהוא לא מגונה ובזוי אלא לדעתי שם הולם.
 

בועז ל

New member
רע מאוד ומגמתי.

מה רע בשם "קו העיירות" ?
השם "קו העיירות " לא בזוי ולא מגונה .
אולי כוונך היית שמי שאמר זאת ,אמר זאת כזילזול ,
אבל השם לא רק שהוא לא מגונה ובזוי אלא לדעתי שם הולם.
רע מאוד ומגמתי.
עובדתית מדובר בכינוי שגוי. "העיירות" שדרכן עובר הקו הן ערים לכל דבר ועניין. במדינות בהן קיימת תשתית רכבתית מפותחת, ישובים בסדר גודל דומה זוכים לקבל תחנות רכבת מכובדות ביותר ותשתית מסילתית הולמת. מעבר לכך, הקו הנו קו אשקלון-ב"ש, שמעבר לתפקידו כקו נוסעים שמשמש את תושבי ערי הלוויין של תחנות הקצה שלו, יש לו יתרונות תפעוליים משמעותיים ביותר עבור "רכבת ישראל" וחטיבת המטענים שלה.
מי שסבור שהדבקת הכינוי הבזוי "קו העיירות" לקו אשקלון-ב"ש הוא במקרה הטוב נאיבי, או שאינו מכיר את היסטוריית הקמת הקו שתחילתה ב-2004 (!) וסיומה ב"

בסוף השנה הנוכחית.
במשך כל חייו הארוכים עמד הפרויקט על כוונותיהם של גורמים עוינים מבית ומחוץ. האוצר היה הגרוע והמסוכן שבהם. יותר מפעם אחת הצליח האוצר לעכב ולהקפיא את הקמת הקו. למה? כי זה טבעו של האוצר והוא פועל ביעילות כאשר מדובר בפריפריה החלשה. כיצד פוגעים בקו? ממתגים אותו כקו עיירות זניח ובעל חשיבות שולית, בעוד שבפועל אין גורם מקצועי ראוי שחולק על חשיבותו ויתרונותיו של הקו. עבור תושבי ערי הפריפריה, כינוי בזוי זה הוא כינוי משלים לתואר "עיירות פיתוח" שהודבק להן בתקופה בה ניתן היה למצוא בהן הכול מלבד פיתוח. ואגב, המכניזם שתיארתי אינו נחלתן הבלעדית של ערי הנגב, אלא מכניזם שמשותף גם לערי הפריפריה בצפון וגם לאלו שבמרכז (כן, יש חיה כזאת פריפריית המרכז).
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה