שבתשתיות - כביש/מסילה 531

מצב
הנושא נעול.

raminec

New member
שבתשתיות - כביש/מסילה 531

שבתשתיות - כביש/מסילה 531
 

raminec

New member
עבודות על מחלף 531/20

שבתשתיות - כביש/מסילה 531
עבודות על מחלף 531/20
בסמוך למתחם המנהלת של קטע זה. מעט צפונית לבית העלמין של כפר שמריהו ומיד מערבית למסילת הרכבת של קו החוף.
בתמונה נראות עבודות החפירה על הרמפה העמוקה ביותר במחלף. כיוון הצילום הוא מזרחה, כמובן.
 

raminec

New member
שדרות ירושלים בקו התפר שבין רעננה והרצליה

שבתשתיות - כביש/מסילה 531
שדרות ירושלים בקו התפר שבין רעננה והרצליה
כאן הסיפור מתחיל להראות הרבה יותר מתקדם.
בשדרות ירושלים יוקם מחלף "יהלום" כלומר רמפה עולה ויורדת מכל כיוון (מזרח ומערב) וצמתים מרומזרות על הגשר שעליו יעבור רח' שדרות ירושלים. בנוסף, מעל ל531 יעבור גשר ל- BRT העתידי של רעננה-הרצליה.
תחנת הרכבת "רעננה מערב" תוקם בשדרות ירושלים בפינה הצפון מערבית של המחלף (צד שמאל קרוב של התמונה). הרציפים יהיו, כמו שהוסבר קודם, בין מסלולי כביש 531.
 

אורי404

New member
מעניין האם הקמת גשר BRT היא כעת

שדרות ירושלים בקו התפר שבין רעננה והרצליה
כאן הסיפור מתחיל להראות הרבה יותר מתקדם.
בשדרות ירושלים יוקם מחלף "יהלום" כלומר רמפה עולה ויורדת מכל כיוון (מזרח ומערב) וצמתים מרומזרות על הגשר שעליו יעבור רח' שדרות ירושלים. בנוסף, מעל ל531 יעבור גשר ל- BRT העתידי של רעננה-הרצליה.
תחנת הרכבת "רעננה מערב" תוקם בשדרות ירושלים בפינה הצפון מערבית של המחלף (צד שמאל קרוב של התמונה). הרציפים יהיו, כמו שהוסבר קודם, בין מסלולי כביש 531.
מעניין האם הקמת גשר BRT היא כעת
נראה, שמוטב שיהיה שילוב עבודות על כביש 531/מסילת השרון, ביחד עם הכנת גשר ל-BRT ולא שהקמת הגשר תהיה בשלב מאוחר יותר.
 
לפי מכרז שלב א' של ה-BRT העבודות הסמוכות

מעניין האם הקמת גשר BRT היא כעת
נראה, שמוטב שיהיה שילוב עבודות על כביש 531/מסילת השרון, ביחד עם הכנת גשר ל-BRT ולא שהקמת הגשר תהיה בשלב מאוחר יותר.
לפי מכרז שלב א' של ה-BRT העבודות הסמוכות
למפגש עם 531 יבוצעו בהתחלה. העבודות מתקדמות דרומה מהמפגש וצפונה ומזרחה מהמפגש בקטעים שכלולים במכרז שלב א'.
 

אורי404

New member
. על-פניו טוב, שזה כך

לפי מכרז שלב א' של ה-BRT העבודות הסמוכות
למפגש עם 531 יבוצעו בהתחלה. העבודות מתקדמות דרומה מהמפגש וצפונה ומזרחה מהמפגש בקטעים שכלולים במכרז שלב א'.
. על-פניו טוב, שזה כך
 

davidfainshtein

Member
מנהל
למה לקרוא לתחנת הרכבת "רעננה מערב"?

שדרות ירושלים בקו התפר שבין רעננה והרצליה
כאן הסיפור מתחיל להראות הרבה יותר מתקדם.
בשדרות ירושלים יוקם מחלף "יהלום" כלומר רמפה עולה ויורדת מכל כיוון (מזרח ומערב) וצמתים מרומזרות על הגשר שעליו יעבור רח' שדרות ירושלים. בנוסף, מעל ל531 יעבור גשר ל- BRT העתידי של רעננה-הרצליה.
תחנת הרכבת "רעננה מערב" תוקם בשדרות ירושלים בפינה הצפון מערבית של המחלף (צד שמאל קרוב של התמונה). הרציפים יהיו, כמו שהוסבר קודם, בין מסלולי כביש 531.
למה לקרוא לתחנת הרכבת "רעננה מערב"?
יש תוכנית לרכבת "רעננה מזרח" בקו המזרחי העתידי?
 
דוד, השמות נקבעו כבר בתכנית החומש

למה לקרוא לתחנת הרכבת "רעננה מערב"?
יש תוכנית לרכבת "רעננה מזרח" בקו המזרחי העתידי?
דוד, השמות נקבעו כבר בתכנית החומש
עוד בשנת 03' פרסמה הרכבת את שמות התחנות החדשות בקו השרון (שהיה אמור להסתיים כידוע בשנת 08').
רעננה מערב קיבלה את שמה עקב מיקומה הגיאוגרפי - פשוט מאד (באותה מידה אפשר היה לקרוא לה "הרצליה צפון מזרח"...)
הם בחרו בשם "רעננה דרום" במקום "רעננה מזרח" כדי להבהיר את הקרבה שבין התחנה המתוכננת לבין הצומת המפורסם (שנקרא לעתים "רעננה דרום" ולעתים "רעננה מרכז" - אורי 404 בטח יוכל לפרט בנושא...) שהפך בינתיים לצומת+מחלף.

בכל מקרה, הקו המזרחי בוודאי לא נכנס לעניין כי הוא לא עובר ליד רעננה - אלא ליד כ"ס (אורי - מתי תהיה לך תחנת "כ"ס מזרח"?)
 

alantan

New member
אז אסביר - רעננה מרכז זה הצומת המקורית שבין

דוד, השמות נקבעו כבר בתכנית החומש
עוד בשנת 03' פרסמה הרכבת את שמות התחנות החדשות בקו השרון (שהיה אמור להסתיים כידוע בשנת 08').
רעננה מערב קיבלה את שמה עקב מיקומה הגיאוגרפי - פשוט מאד (באותה מידה אפשר היה לקרוא לה "הרצליה צפון מזרח"...)
הם בחרו בשם "רעננה דרום" במקום "רעננה מזרח" כדי להבהיר את הקרבה שבין התחנה המתוכננת לבין הצומת המפורסם (שנקרא לעתים "רעננה דרום" ולעתים "רעננה מרכז" - אורי 404 בטח יוכל לפרט בנושא...) שהפך בינתיים לצומת+מחלף.

בכל מקרה, הקו המזרחי בוודאי לא נכנס לעניין כי הוא לא עובר ליד רעננה - אלא ליד כ"ס (אורי - מתי תהיה לך תחנת "כ"ס מזרח"?)
אז אסביר - רעננה מרכז זה הצומת המקורית שבין
כביש 4 ל-541 ו-402. רעננה דרום זה המחלף עם 531.
 
אבל זו התפתחות מאוחרת יחסית

אז אסביר - רעננה מרכז זה הצומת המקורית שבין
כביש 4 ל-541 ו-402. רעננה דרום זה המחלף עם 531.
אבל זו התפתחות מאוחרת יחסית
בעבר כמובן לא היה מחלף מתוכנן ואפילו לא היה מעין מיני מחלף (היציאה התת קרקעית לכיוון כפר מל"ל ו-531 שנפתחה לפני כך וכך שנים).

פעם היה רק צומת וזהו. הקריינים בגלגל"צ היו רבים בינם לבין עצמם - פעם היו קוראים לזה רעננה מרכז ופעם קוראים לזה רעננה דרום. לפעמים אותו קריין היה קורא לזה בשני שמות שונים באותו דיווח...

רק שנים מאוחר יותר פוצל הצומת ולכן אפשר היה לקרוא לחלק אחד "מרכז" ולשני "דרום". אני בטוח שעד היום יש הרבה תושבים בסביבה שקוראים גם לצומת "המקורי" (כהגדרתך) "רעננה דרום" ולא מעניין אותם כלום.
 

alantan

New member
השם המקורי של הצומת המקורי שהופיע בשילוט של

אבל זו התפתחות מאוחרת יחסית
בעבר כמובן לא היה מחלף מתוכנן ואפילו לא היה מעין מיני מחלף (היציאה התת קרקעית לכיוון כפר מל"ל ו-531 שנפתחה לפני כך וכך שנים).

פעם היה רק צומת וזהו. הקריינים בגלגל"צ היו רבים בינם לבין עצמם - פעם היו קוראים לזה רעננה מרכז ופעם קוראים לזה רעננה דרום. לפעמים אותו קריין היה קורא לזה בשני שמות שונים באותו דיווח...

רק שנים מאוחר יותר פוצל הצומת ולכן אפשר היה לקרוא לחלק אחד "מרכז" ולשני "דרום". אני בטוח שעד היום יש הרבה תושבים בסביבה שקוראים גם לצומת "המקורי" (כהגדרתך) "רעננה דרום" ולא מעניין אותם כלום.
השם המקורי של הצומת המקורי שהופיע בשילוט של
מע"צ היה מאז ומעולם צומת רעננה. לא ממש מענייני איך קריין זה או אחר החליט לכנות את המקום...
 

raminec

New member
הדמיה של תחנת רעננה מערב

שבתשתיות - כביש/מסילה 531
הדמיה של תחנת רעננה מערב
באדיבות מע"צ. כל הזכויות שמורות.
העיצוב נראה מרשים. מקווה שהסביבה לא תראה בסוף כמו המדבר שבהדמיה
 

darkshadow1

New member
ארבעה דרגנועים?

הדמיה של תחנת רעננה מערב
באדיבות מע"צ. כל הזכויות שמורות.
העיצוב נראה מרשים. מקווה שהסביבה לא תראה בסוף כמו המדבר שבהדמיה
ארבעה דרגנועים?
לא יכלו לתרום אחד או שניים לתחנות רחובות והרצליה המקופחות?
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה