שבתשתיות - ירושלים בראש שמחתנו

מצב
הנושא נעול.


מהיום אתה ממונה על פינת "האוטובוס של אנדי"
המינוי הוא מינוי לכל החיים, אישי ואינו ניתן להעברה.
 

בועז ל

New member
מכביש 1 ל-A1

שבתשתיות - ירושלים בראש שמחתנו
סופ"ש נעים ואביבי לשבעת קוראיי הנאמנים.
לרגל יום העצמאות הקרב, יעמדו במרכז הסקירה השבועית שני פרויקטי ה-
התחבורתיים של המדינה (רק"ל גוש דן לא נחשב
) - A1 וכביש 1.
לראשונה, נתבונן בתמונות שהתקבלו אצלי מתוך מנהרות הראל. אלו, אגב, מצטרפות באופן זמני לדו"ח כריית המנהרות השוטף, שמגיע אלינו מ-A1. השבוע, זכה הפרויקט הרכבתי לביקור מעקב נוסף - אחד מני רבים - של השר כץ, שהצהיר כי "ניתן לראות את האור שבקצה המנהרה", או במילים אחרות: תגיד, דרור האגדי: באמת נתת לשר לטפס בפיר הדרגנועים?


לאחר שבשנתיים האחרונות זכינו לשלל אירועים דרמטיים מ-A1, שנת 2014 צפויה להיות פחות דרמטית. אירוע השיא השנה צפוי להיות השלמת כרייתה של מנהרה מס' 3 ע"י מכונות הכרייה. מעבר לכך, זוהי שנה של התייצבות והמשך תהליכים קיימים. אקדיש לכך מספר מילים בהמשך יחד עם הפתעת נייד קטנה מהפרויקט.
קודם שאעלה את ירושלים על ראש שמחתנו, אשלים חוב קטן מרמלה ומהקו לכרמיאל.

!vámonos amigos

בתמונה שהועלתה בשבתשתיות הקודם: קטע ה-cut&cover של הפורטל המזרחי של מנהרה מס' 1.
מכביש 1 ל-A1
כזכור, גשר 10 מבוצע בשתי שיטות הקמה: דחיקה ויציקה מאוזנת. הדחיקה מתבצעת משני קצותיו של הגשר אל ניצביו המרכזיים. בצד ירושלים הושלמה דחיקתם של 16 קטעים (8 בצד צפון, 8 בצד דרום) והם עוברים כעת ובמעט את ניצב 10. בתמונה שהעליתי לפני היציאה להפסקה נראה אף הדחיקה שעבר "להתגורר" בצד ת"א. את השנה הקרובה הוא יבלה בעבודה קשה על דחיקתם של 8 קטעים בגשר הצפוני וקטע בודד נוסף בדרומי, בהנחה ש"טר ארמה" תצליח לעמוד בתכנית העבודה השנתית. שמונת הקטעים שהוזכרו אמורים להסתיים במרחק קצר לאחר ניצב 5, שהקמתו טרם הושלמה. בין ניצבים חמש פלוס ל-10 פלוס יבוצע הגשר בשיטת היציקה המאוזנת. בשיטת היציקה המאוזנת יוקמו כ-500 מ' באמצעו של הגשר, בעוד שבשיטת הדחיקה מוקמים 2X235 מ' כשמתוכם 235 מ' כבר הושלמו בצד ירושלים. ראוי לציין, כי החל מניצבים 5 ו-10 כלפי המרכז גדל משמעותית המרווח שבין הניצבים מערכים של 50-60 מ' ל-85-125 מ' ומכאן הצורך במעבר לשיטת היציקה המאוזנת. בנוסף, קוטר חפירות בסיסי הניצבים גדל מ-8 מ' בניצבי הקצה ועד ל-14 מ' ב"ניצבי ההיכל" המרכזיים.

בתמונה: מבט לכיוון ירושלים. בניצבים 6, 8, ו-9 הוחל בבניית "ראש פטיש" - כותרתו העליונה של הניצב, שאליו יחוברו חלקיו של הגשר שיורכבו בשיטת היציקה המאוזנת.
 

בועז ל

New member
הניצב החונך

שבתשתיות - ירושלים בראש שמחתנו
סופ"ש נעים ואביבי לשבעת קוראיי הנאמנים.
לרגל יום העצמאות הקרב, יעמדו במרכז הסקירה השבועית שני פרויקטי ה-
התחבורתיים של המדינה (רק"ל גוש דן לא נחשב
) - A1 וכביש 1.
לראשונה, נתבונן בתמונות שהתקבלו אצלי מתוך מנהרות הראל. אלו, אגב, מצטרפות באופן זמני לדו"ח כריית המנהרות השוטף, שמגיע אלינו מ-A1. השבוע, זכה הפרויקט הרכבתי לביקור מעקב נוסף - אחד מני רבים - של השר כץ, שהצהיר כי "ניתן לראות את האור שבקצה המנהרה", או במילים אחרות: תגיד, דרור האגדי: באמת נתת לשר לטפס בפיר הדרגנועים?


לאחר שבשנתיים האחרונות זכינו לשלל אירועים דרמטיים מ-A1, שנת 2014 צפויה להיות פחות דרמטית. אירוע השיא השנה צפוי להיות השלמת כרייתה של מנהרה מס' 3 ע"י מכונות הכרייה. מעבר לכך, זוהי שנה של התייצבות והמשך תהליכים קיימים. אקדיש לכך מספר מילים בהמשך יחד עם הפתעת נייד קטנה מהפרויקט.
קודם שאעלה את ירושלים על ראש שמחתנו, אשלים חוב קטן מרמלה ומהקו לכרמיאל.

!vámonos amigos

בתמונה שהועלתה בשבתשתיות הקודם: קטע ה-cut&cover של הפורטל המזרחי של מנהרה מס' 1.
הניצב החונך
ניצב 6 יהיה הניצב שיחנוך את שיטת היציקה המאוזנת. יום החניכה צפוי לחול בעוד כחודשיים.
 

בועז ל

New member
הכול עובר דרכו

שבתשתיות - ירושלים בראש שמחתנו
סופ"ש נעים ואביבי לשבעת קוראיי הנאמנים.
לרגל יום העצמאות הקרב, יעמדו במרכז הסקירה השבועית שני פרויקטי ה-
התחבורתיים של המדינה (רק"ל גוש דן לא נחשב
) - A1 וכביש 1.
לראשונה, נתבונן בתמונות שהתקבלו אצלי מתוך מנהרות הראל. אלו, אגב, מצטרפות באופן זמני לדו"ח כריית המנהרות השוטף, שמגיע אלינו מ-A1. השבוע, זכה הפרויקט הרכבתי לביקור מעקב נוסף - אחד מני רבים - של השר כץ, שהצהיר כי "ניתן לראות את האור שבקצה המנהרה", או במילים אחרות: תגיד, דרור האגדי: באמת נתת לשר לטפס בפיר הדרגנועים?


לאחר שבשנתיים האחרונות זכינו לשלל אירועים דרמטיים מ-A1, שנת 2014 צפויה להיות פחות דרמטית. אירוע השיא השנה צפוי להיות השלמת כרייתה של מנהרה מס' 3 ע"י מכונות הכרייה. מעבר לכך, זוהי שנה של התייצבות והמשך תהליכים קיימים. אקדיש לכך מספר מילים בהמשך יחד עם הפתעת נייד קטנה מהפרויקט.
קודם שאעלה את ירושלים על ראש שמחתנו, אשלים חוב קטן מרמלה ומהקו לכרמיאל.

!vámonos amigos

בתמונה שהועלתה בשבתשתיות הקודם: קטע ה-cut&cover של הפורטל המזרחי של מנהרה מס' 1.
הכול עובר דרכו
ניצב 6 מרכז סביבו את מרב ההתעניינות ההנדסית למרות שהנו הניצב השני בגובהו בגשר 10. פרט לעניין הגובה, ניצב 10 מחזיק בכל התארים האפשריים. מצד אחד שלו יגיע גשר בצורה אחודה וממנו יתפצל הגשר לשני גשרים באורך 300 מ' כ"א. כאמור ובנוסף, ניצב 6 הוא בכור הניצבים ומי שעתיד לחנוך את שיטת היציקה המאוזנת, אז יש פלא ש"טר ארמה" בחרה להבליטו באמצעות במה מוגבהת?
 
אני התבלבלתי

הכול עובר דרכו
ניצב 6 מרכז סביבו את מרב ההתעניינות ההנדסית למרות שהנו הניצב השני בגובהו בגשר 10. פרט לעניין הגובה, ניצב 10 מחזיק בכל התארים האפשריים. מצד אחד שלו יגיע גשר בצורה אחודה וממנו יתפצל הגשר לשני גשרים באורך 300 מ' כ"א. כאמור ובנוסף, ניצב 6 הוא בכור הניצבים ומי שעתיד לחנוך את שיטת היציקה המאוזנת, אז יש פלא ש"טר ארמה" בחרה להבליטו באמצעות במה מוגבהת?
אני התבלבלתי

בעבר הבנתי שניצב 6 הוא הגבוה
 

בועז ל

New member
קצת דקורציה

שבתשתיות - ירושלים בראש שמחתנו
סופ"ש נעים ואביבי לשבעת קוראיי הנאמנים.
לרגל יום העצמאות הקרב, יעמדו במרכז הסקירה השבועית שני פרויקטי ה-
התחבורתיים של המדינה (רק"ל גוש דן לא נחשב
) - A1 וכביש 1.
לראשונה, נתבונן בתמונות שהתקבלו אצלי מתוך מנהרות הראל. אלו, אגב, מצטרפות באופן זמני לדו"ח כריית המנהרות השוטף, שמגיע אלינו מ-A1. השבוע, זכה הפרויקט הרכבתי לביקור מעקב נוסף - אחד מני רבים - של השר כץ, שהצהיר כי "ניתן לראות את האור שבקצה המנהרה", או במילים אחרות: תגיד, דרור האגדי: באמת נתת לשר לטפס בפיר הדרגנועים?


לאחר שבשנתיים האחרונות זכינו לשלל אירועים דרמטיים מ-A1, שנת 2014 צפויה להיות פחות דרמטית. אירוע השיא השנה צפוי להיות השלמת כרייתה של מנהרה מס' 3 ע"י מכונות הכרייה. מעבר לכך, זוהי שנה של התייצבות והמשך תהליכים קיימים. אקדיש לכך מספר מילים בהמשך יחד עם הפתעת נייד קטנה מהפרויקט.
קודם שאעלה את ירושלים על ראש שמחתנו, אשלים חוב קטן מרמלה ומהקו לכרמיאל.

!vámonos amigos

בתמונה שהועלתה בשבתשתיות הקודם: קטע ה-cut&cover של הפורטל המזרחי של מנהרה מס' 1.
קצת דקורציה
גשר 10 עבר בתקופה האחרונה מעט דקורציה ודווקא בקצהו, באזור הנסתר בד"כ מעין הציבור. חיפוי אבן תמיד עושה חסד לסביבה ובמיוחד בהרי ירושלים. את הכסאח הסביבתי הבלתי נמנע שיצר הגשר בעמק הארזים ניתן וצריך היה להקל. חיפוי ניצביו המרכזיים של הגשר מבלי ללפגוע בלוחות הזמנים של הפרויקט אפשרי וראוי. והעלות? הרבה פחות מההפרש שבין האומדן הראשוני של הגשר (138 מלש"ח) לבין העלות הנוכחית שזינקה מעלה ב-20 מלש"ח.
 

בועז ל

New member
עמודי התמיכה.

שבתשתיות - ירושלים בראש שמחתנו
סופ"ש נעים ואביבי לשבעת קוראיי הנאמנים.
לרגל יום העצמאות הקרב, יעמדו במרכז הסקירה השבועית שני פרויקטי ה-
התחבורתיים של המדינה (רק"ל גוש דן לא נחשב
) - A1 וכביש 1.
לראשונה, נתבונן בתמונות שהתקבלו אצלי מתוך מנהרות הראל. אלו, אגב, מצטרפות באופן זמני לדו"ח כריית המנהרות השוטף, שמגיע אלינו מ-A1. השבוע, זכה הפרויקט הרכבתי לביקור מעקב נוסף - אחד מני רבים - של השר כץ, שהצהיר כי "ניתן לראות את האור שבקצה המנהרה", או במילים אחרות: תגיד, דרור האגדי: באמת נתת לשר לטפס בפיר הדרגנועים?


לאחר שבשנתיים האחרונות זכינו לשלל אירועים דרמטיים מ-A1, שנת 2014 צפויה להיות פחות דרמטית. אירוע השיא השנה צפוי להיות השלמת כרייתה של מנהרה מס' 3 ע"י מכונות הכרייה. מעבר לכך, זוהי שנה של התייצבות והמשך תהליכים קיימים. אקדיש לכך מספר מילים בהמשך יחד עם הפתעת נייד קטנה מהפרויקט.
קודם שאעלה את ירושלים על ראש שמחתנו, אשלים חוב קטן מרמלה ומהקו לכרמיאל.

!vámonos amigos

בתמונה שהועלתה בשבתשתיות הקודם: קטע ה-cut&cover של הפורטל המזרחי של מנהרה מס' 1.
עמודי התמיכה.
בין ניצבים 2 ל-3. יוסרו בתום ביצוע הדחיקה. אף הדחיקה מתמקם בצהוב לקראת תחילת העבודה.
 

בועז ל

New member
מה היה ומה צפוי ב-2014?

שבתשתיות - ירושלים בראש שמחתנו
סופ"ש נעים ואביבי לשבעת קוראיי הנאמנים.
לרגל יום העצמאות הקרב, יעמדו במרכז הסקירה השבועית שני פרויקטי ה-
התחבורתיים של המדינה (רק"ל גוש דן לא נחשב
) - A1 וכביש 1.
לראשונה, נתבונן בתמונות שהתקבלו אצלי מתוך מנהרות הראל. אלו, אגב, מצטרפות באופן זמני לדו"ח כריית המנהרות השוטף, שמגיע אלינו מ-A1. השבוע, זכה הפרויקט הרכבתי לביקור מעקב נוסף - אחד מני רבים - של השר כץ, שהצהיר כי "ניתן לראות את האור שבקצה המנהרה", או במילים אחרות: תגיד, דרור האגדי: באמת נתת לשר לטפס בפיר הדרגנועים?


לאחר שבשנתיים האחרונות זכינו לשלל אירועים דרמטיים מ-A1, שנת 2014 צפויה להיות פחות דרמטית. אירוע השיא השנה צפוי להיות השלמת כרייתה של מנהרה מס' 3 ע"י מכונות הכרייה. מעבר לכך, זוהי שנה של התייצבות והמשך תהליכים קיימים. אקדיש לכך מספר מילים בהמשך יחד עם הפתעת נייד קטנה מהפרויקט.
קודם שאעלה את ירושלים על ראש שמחתנו, אשלים חוב קטן מרמלה ומהקו לכרמיאל.

!vámonos amigos

בתמונה שהועלתה בשבתשתיות הקודם: קטע ה-cut&cover של הפורטל המזרחי של מנהרה מס' 1.
מה היה ומה צפוי ב-2014?
כאמור, האירוע המרכזי צפוי להתרחש בקטע ג' של הפרויקט - סיום כרייתה של מנהרה 3 ע"י מכונות ה-TBM. תחזית אופטימית אחת נקבה בחודש אוגוסט כמועד להשגת יעד זה, אך להערכתי ולאור נתוני הכרייה העדכניים שיועלו בהמשך, סוף ספטמבר עד אמצע אוקטובר הוא המועד הריאלי. באתריו האחרים של הפרויקט נמצאים מספר אלמנטים בתהליך הבשלה. בגשר 9 מבוצעות עבודות איטום אחרונות ומיד לאחריהן הגשר נכנס להליך מסירה. במנהרה מס' 1 הושלמו 13 מנהרות מקשרות מתוך 14. בקרוב תסתיים גם המנהרה המקשרת האחרונה, וקטע ב' שעובר כעת שיקום נופי, יעבור אף הוא לתהליך מסירה. בקטע א' צפויות להתחיל במחצית השנייה של השנה עבודות השלמה לתשתית מסילה. בקטע ד' לא צפויות מהפכות ויזואליות לעין הצופה: גשר 9, כאמור, בתהליכי מסירה. כנ"ל ביחס למנהרה 3A. במנהרה 4 תימשכנה עבודות הדיפון הסופי על הרציפים ועל שתי מנהרות המילוט שנותרו בלתי מדופנות - מנהרה 4 ומנהרת הגישה. בתחנת האומה תבוצענה בעיקר עבודות פנים שקשורות בחשמל ותקשורת, כך שאנו נותרים עם גשר 10, שהעבודה עליו תגיע למרכזו של עמק הארזים. משנה נוף, כבר כתבתי במקום אחר? אכן כתבתי, ולכן גשר 10 הוא זה שעתיד לעמוד במרכז תשומת הלב.
 

בועז ל

New member
הבהרה

מה היה ומה צפוי ב-2014?
כאמור, האירוע המרכזי צפוי להתרחש בקטע ג' של הפרויקט - סיום כרייתה של מנהרה 3 ע"י מכונות ה-TBM. תחזית אופטימית אחת נקבה בחודש אוגוסט כמועד להשגת יעד זה, אך להערכתי ולאור נתוני הכרייה העדכניים שיועלו בהמשך, סוף ספטמבר עד אמצע אוקטובר הוא המועד הריאלי. באתריו האחרים של הפרויקט נמצאים מספר אלמנטים בתהליך הבשלה. בגשר 9 מבוצעות עבודות איטום אחרונות ומיד לאחריהן הגשר נכנס להליך מסירה. במנהרה מס' 1 הושלמו 13 מנהרות מקשרות מתוך 14. בקרוב תסתיים גם המנהרה המקשרת האחרונה, וקטע ב' שעובר כעת שיקום נופי, יעבור אף הוא לתהליך מסירה. בקטע א' צפויות להתחיל במחצית השנייה של השנה עבודות השלמה לתשתית מסילה. בקטע ד' לא צפויות מהפכות ויזואליות לעין הצופה: גשר 9, כאמור, בתהליכי מסירה. כנ"ל ביחס למנהרה 3A. במנהרה 4 תימשכנה עבודות הדיפון הסופי על הרציפים ועל שתי מנהרות המילוט שנותרו בלתי מדופנות - מנהרה 4 ומנהרת הגישה. בתחנת האומה תבוצענה בעיקר עבודות פנים שקשורות בחשמל ותקשורת, כך שאנו נותרים עם גשר 10, שהעבודה עליו תגיע למרכזו של עמק הארזים. משנה נוף, כבר כתבתי במקום אחר? אכן כתבתי, ולכן גשר 10 הוא זה שעתיד לעמוד במרכז תשומת הלב.
הבהרה
אם בעקבות מה שכתבתי מעל, מישהו סבור ששנת 2014 עומדת לשעמם אותי, אזי כנראה שלא הבהרתי עצמי מספיק. מנהרה 4, כהרגלה, צפויה לספק את הסחורה בכמה מראות חדשים, אבל השאירו לי את ההזדמנות להפתיע אתכם בחודשים הבאים.
 

בועז ל

New member
A1 - דו"ח כריית מנהרות

שבתשתיות - ירושלים בראש שמחתנו
סופ"ש נעים ואביבי לשבעת קוראיי הנאמנים.
לרגל יום העצמאות הקרב, יעמדו במרכז הסקירה השבועית שני פרויקטי ה-
התחבורתיים של המדינה (רק"ל גוש דן לא נחשב
) - A1 וכביש 1.
לראשונה, נתבונן בתמונות שהתקבלו אצלי מתוך מנהרות הראל. אלו, אגב, מצטרפות באופן זמני לדו"ח כריית המנהרות השוטף, שמגיע אלינו מ-A1. השבוע, זכה הפרויקט הרכבתי לביקור מעקב נוסף - אחד מני רבים - של השר כץ, שהצהיר כי "ניתן לראות את האור שבקצה המנהרה", או במילים אחרות: תגיד, דרור האגדי: באמת נתת לשר לטפס בפיר הדרגנועים?


לאחר שבשנתיים האחרונות זכינו לשלל אירועים דרמטיים מ-A1, שנת 2014 צפויה להיות פחות דרמטית. אירוע השיא השנה צפוי להיות השלמת כרייתה של מנהרה מס' 3 ע"י מכונות הכרייה. מעבר לכך, זוהי שנה של התייצבות והמשך תהליכים קיימים. אקדיש לכך מספר מילים בהמשך יחד עם הפתעת נייד קטנה מהפרויקט.
קודם שאעלה את ירושלים על ראש שמחתנו, אשלים חוב קטן מרמלה ומהקו לכרמיאל.

!vámonos amigos

בתמונה שהועלתה בשבתשתיות הקודם: קטע ה-cut&cover של הפורטל המזרחי של מנהרה מס' 1.
A1 - דו"ח כריית מנהרות
נכון ל-30.4 - במנהרה 3 צפון הושגו 8,346 מ' של כרייה, בעוד שבמנהרה הדרומית, שהושבתה באחרונה למשך 5 ימים עקב תקלה, נצברו 8,177 מ'.
דיפון סופי רציפי תחנת האומה - 40 מ' ברציף צפון, 30 מ' ברציף דרום.
הושלם דיפון סופי במנהרות המילוט 1, 2, ו-3.
סקטורים A-D נמצאים ברצף של דיפון סופי. בסקטור E דרום (מכנסון) הושגו 180 מ' של דיפון סופי.
במנהרה 2A (
)......נחיה ונראה.

בתמונה: מראה חדש באולם הנוסעים של תחנת האומה.
 

בועז ל

New member
דיפון סופי באולם הנוסעים

שבתשתיות - ירושלים בראש שמחתנו
סופ"ש נעים ואביבי לשבעת קוראיי הנאמנים.
לרגל יום העצמאות הקרב, יעמדו במרכז הסקירה השבועית שני פרויקטי ה-
התחבורתיים של המדינה (רק"ל גוש דן לא נחשב
) - A1 וכביש 1.
לראשונה, נתבונן בתמונות שהתקבלו אצלי מתוך מנהרות הראל. אלו, אגב, מצטרפות באופן זמני לדו"ח כריית המנהרות השוטף, שמגיע אלינו מ-A1. השבוע, זכה הפרויקט הרכבתי לביקור מעקב נוסף - אחד מני רבים - של השר כץ, שהצהיר כי "ניתן לראות את האור שבקצה המנהרה", או במילים אחרות: תגיד, דרור האגדי: באמת נתת לשר לטפס בפיר הדרגנועים?


לאחר שבשנתיים האחרונות זכינו לשלל אירועים דרמטיים מ-A1, שנת 2014 צפויה להיות פחות דרמטית. אירוע השיא השנה צפוי להיות השלמת כרייתה של מנהרה מס' 3 ע"י מכונות הכרייה. מעבר לכך, זוהי שנה של התייצבות והמשך תהליכים קיימים. אקדיש לכך מספר מילים בהמשך יחד עם הפתעת נייד קטנה מהפרויקט.
קודם שאעלה את ירושלים על ראש שמחתנו, אשלים חוב קטן מרמלה ומהקו לכרמיאל.

!vámonos amigos

בתמונה שהועלתה בשבתשתיות הקודם: קטע ה-cut&cover של הפורטל המזרחי של מנהרה מס' 1.
דיפון סופי באולם הנוסעים
המבט מופנה מזרחה, לכיוון הקיר שחוסם את פיר הדרגנועים.
 

בועז ל

New member
מבט לכיוון פיר המעליות

שבתשתיות - ירושלים בראש שמחתנו
סופ"ש נעים ואביבי לשבעת קוראיי הנאמנים.
לרגל יום העצמאות הקרב, יעמדו במרכז הסקירה השבועית שני פרויקטי ה-
התחבורתיים של המדינה (רק"ל גוש דן לא נחשב
) - A1 וכביש 1.
לראשונה, נתבונן בתמונות שהתקבלו אצלי מתוך מנהרות הראל. אלו, אגב, מצטרפות באופן זמני לדו"ח כריית המנהרות השוטף, שמגיע אלינו מ-A1. השבוע, זכה הפרויקט הרכבתי לביקור מעקב נוסף - אחד מני רבים - של השר כץ, שהצהיר כי "ניתן לראות את האור שבקצה המנהרה", או במילים אחרות: תגיד, דרור האגדי: באמת נתת לשר לטפס בפיר הדרגנועים?


לאחר שבשנתיים האחרונות זכינו לשלל אירועים דרמטיים מ-A1, שנת 2014 צפויה להיות פחות דרמטית. אירוע השיא השנה צפוי להיות השלמת כרייתה של מנהרה מס' 3 ע"י מכונות הכרייה. מעבר לכך, זוהי שנה של התייצבות והמשך תהליכים קיימים. אקדיש לכך מספר מילים בהמשך יחד עם הפתעת נייד קטנה מהפרויקט.
קודם שאעלה את ירושלים על ראש שמחתנו, אשלים חוב קטן מרמלה ומהקו לכרמיאל.

!vámonos amigos

בתמונה שהועלתה בשבתשתיות הקודם: קטע ה-cut&cover של הפורטל המזרחי של מנהרה מס' 1.
מבט לכיוון פיר המעליות
זה המקום להזכיר ולהודות למנהלת הפרויקט על העברת התמונות. לי נותר רק לקנא, שלרוע מזלי, אף פעם לא מצפה לי תאורה כזו במקום הזה.
 

davidfainshtein

Member
מנהל
נראה כמו מעיים של איזה מאובן...

מבט לכיוון פיר המעליות
זה המקום להזכיר ולהודות למנהלת הפרויקט על העברת התמונות. לי נותר רק לקנא, שלרוע מזלי, אף פעם לא מצפה לי תאורה כזו במקום הזה.
נראה כמו מעיים של איזה מאובן...
 

בועז ל

New member
אולם הנוסעים

שבתשתיות - ירושלים בראש שמחתנו
סופ"ש נעים ואביבי לשבעת קוראיי הנאמנים.
לרגל יום העצמאות הקרב, יעמדו במרכז הסקירה השבועית שני פרויקטי ה-
התחבורתיים של המדינה (רק"ל גוש דן לא נחשב
) - A1 וכביש 1.
לראשונה, נתבונן בתמונות שהתקבלו אצלי מתוך מנהרות הראל. אלו, אגב, מצטרפות באופן זמני לדו"ח כריית המנהרות השוטף, שמגיע אלינו מ-A1. השבוע, זכה הפרויקט הרכבתי לביקור מעקב נוסף - אחד מני רבים - של השר כץ, שהצהיר כי "ניתן לראות את האור שבקצה המנהרה", או במילים אחרות: תגיד, דרור האגדי: באמת נתת לשר לטפס בפיר הדרגנועים?


לאחר שבשנתיים האחרונות זכינו לשלל אירועים דרמטיים מ-A1, שנת 2014 צפויה להיות פחות דרמטית. אירוע השיא השנה צפוי להיות השלמת כרייתה של מנהרה מס' 3 ע"י מכונות הכרייה. מעבר לכך, זוהי שנה של התייצבות והמשך תהליכים קיימים. אקדיש לכך מספר מילים בהמשך יחד עם הפתעת נייד קטנה מהפרויקט.
קודם שאעלה את ירושלים על ראש שמחתנו, אשלים חוב קטן מרמלה ומהקו לכרמיאל.

!vámonos amigos

בתמונה שהועלתה בשבתשתיות הקודם: קטע ה-cut&cover של הפורטל המזרחי של מנהרה מס' 1.
אולם הנוסעים
אפשר לערבב את הטיח?
 
למה דיפון סופי בעובי של חצי מטר ויותר?

אולם הנוסעים
אפשר לערבב את הטיח?
למה דיפון סופי בעובי של חצי מטר ויותר?
השם "דיפון סופי" נשמע של אלמנט כמעט קוסמטי, ולא כמו של אלמנט שנושא בעומס מבני של החזקת המנהרה. ובכל זאת - בתמונה הזו רואים שהוא עבה - עבר מאוד. למה?
 

amit1270

New member
זה ממש לא קוסמטי

למה דיפון סופי בעובי של חצי מטר ויותר?
השם "דיפון סופי" נשמע של אלמנט כמעט קוסמטי, ולא כמו של אלמנט שנושא בעומס מבני של החזקת המנהרה. ובכל זאת - בתמונה הזו רואים שהוא עבה - עבר מאוד. למה?
זה ממש לא קוסמטי
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה