שבתשתיות - ירושלים בראש שמחתנו

מצב
הנושא נעול.

בועז ל

New member
****

אחרונה מאחיהוד
אחח...אילו פרופורציות יש לתמונות המחתרתיות האלו.
****
 

בועז ל

New member
קצה המנהרה - עולים שכבה

אחרונה מאחיהוד
אחח...אילו פרופורציות יש לתמונות המחתרתיות האלו.
קצה המנהרה - עולים שכבה
וכטבען של כריות מסוג חילוץ, תקרת המנהרה באזור הקצה נמוכה יותר מאזורי הכרייה המוקדמת יותר. העניין מומחש באמצעות גובה התקרה שהופך לנמוך יותר.
 

amit1270

New member
הם עסוקים בכיבוי שריפות ממנהרת הגיצים

אין הפגנות של תושבי מבשרת?
הם עסוקים בכיבוי שריפות ממנהרת הגיצים
ובנימה קצת יותר רצינית: תושבי מבשרת התנגדו נחרצות לשדרוג בטענה שהמחלפים החדשים יאריכו את הנסיעה לירושלים.
 

amit1270

New member
*מירושלים

הם עסוקים בכיבוי שריפות ממנהרת הגיצים
ובנימה קצת יותר רצינית: תושבי מבשרת התנגדו נחרצות לשדרוג בטענה שהמחלפים החדשים יאריכו את הנסיעה לירושלים.
*מירושלים
 

davidfainshtein

Member
מנהל
יש משהו שהם לא מתנגדים לו?

הם עסוקים בכיבוי שריפות ממנהרת הגיצים
ובנימה קצת יותר רצינית: תושבי מבשרת התנגדו נחרצות לשדרוג בטענה שהמחלפים החדשים יאריכו את הנסיעה לירושלים.
יש משהו שהם לא מתנגדים לו?
 

בועז ל

New member
זה תלוי באופן בו יבוצע הפרויקט בהמשך.

ומתי להערכתך יסיימו את הכירייה והדיפון של
המנהרה הראשונה ?
זה תלוי באופן בו יבוצע הפרויקט בהמשך.
כרגע ישנן שלוש חזיתות כרייה בצמד המנהרות כששתיים מתוכן נמצאות דווקא במנהרה הדרומית ולא בצפונית המתקדמת. עניין זה עשוי לצמצם את הפער בין שתי המנהרות, אבל אין חובה שמצב זה יישמר, שכן, כבר כעת עובדים על הכנת הפורטל המערבי של המנהרות ועדיין לא ידוע לי מתי ובאיזה סדר תצטרפנה חזיתות כרייה נוספות.
כללית, קצב הכרייה עומד על ארבעה מ' ליום עבודה בעוד קטע חמד-סחרוב, שכולל בתוכו את מנהרות הראל, אמור להסתיים ב-2017 ולחתום את הפרויקט כולו. עניין נוסף שיכול להשפיע על לוחות הזמנים של מנהרות הראל - האם ביצוע הדיפון הסופי יתחיל ומתי במקביל להמשך הכרייה. הסינים עבדו כך במנהרת גילון והצליחו להקדים את לוחות הזמנים בשלושה חודשים. מאידך, "חופרי השרון" שמבצעת את מנהרות הראל, לא נקטו אופן ביצוע דומה במנהרה 3A של קו הרכבת לירושלים והשאלה היא אם אכן יעשו כן הפעם. אם לא, אזי מנהרה 3A יכולה להיות נקודת ייחוס טובה להשוואה בין זמני הביצוע. עוד אוסיף, שלאחר (ואולי גם בתוך) גמר כריית המנהרות הראשיות + המקשרות וביצוע הדיפון הסופי, נותר לביצוע שלב הכנסת המערכות למנהרות.
 

בועז ל

New member
252 מ' בכריית חילוץ.

אחרונה מאחיהוד
אחח...אילו פרופורציות יש לתמונות המחתרתיות האלו.
252 מ' בכריית חילוץ.
נכנסנו. מבט פנימה אל המנהרה שמבוצעת כעת בכריית חילוץ (לא בחזית מלאה). שלושה נתיבים אמורים להתפרש בחלל זה. נתון הכרייה מעודכן לאמצע השבוע שעבר.
 
אבל איפה האוטובוס של אנדי


שבתשתיות - ירושלים בראש שמחתנו
סופ"ש נעים ואביבי לשבעת קוראיי הנאמנים.
לרגל יום העצמאות הקרב, יעמדו במרכז הסקירה השבועית שני פרויקטי ה-
התחבורתיים של המדינה (רק"ל גוש דן לא נחשב
) - A1 וכביש 1.
לראשונה, נתבונן בתמונות שהתקבלו אצלי מתוך מנהרות הראל. אלו, אגב, מצטרפות באופן זמני לדו"ח כריית המנהרות השוטף, שמגיע אלינו מ-A1. השבוע, זכה הפרויקט הרכבתי לביקור מעקב נוסף - אחד מני רבים - של השר כץ, שהצהיר כי "ניתן לראות את האור שבקצה המנהרה", או במילים אחרות: תגיד, דרור האגדי: באמת נתת לשר לטפס בפיר הדרגנועים?


לאחר שבשנתיים האחרונות זכינו לשלל אירועים דרמטיים מ-A1, שנת 2014 צפויה להיות פחות דרמטית. אירוע השיא השנה צפוי להיות השלמת כרייתה של מנהרה מס' 3 ע"י מכונות הכרייה. מעבר לכך, זוהי שנה של התייצבות והמשך תהליכים קיימים. אקדיש לכך מספר מילים בהמשך יחד עם הפתעת נייד קטנה מהפרויקט.
קודם שאעלה את ירושלים על ראש שמחתנו, אשלים חוב קטן מרמלה ומהקו לכרמיאל.

!vámonos amigos

בתמונה שהועלתה בשבתשתיות הקודם: קטע ה-cut&cover של הפורטל המזרחי של מנהרה מס' 1.
אבל איפה האוטובוס של אנדי

בועז על התמונות!
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה