שבתשתיות - ירושלים בראש שמחתנו

מצב
הנושא נעול.

בועז ל

New member
שבתשתיות - ירושלים בראש שמחתנו

שבתשתיות - ירושלים בראש שמחתנו
סופ"ש נעים ואביבי לשבעת קוראיי הנאמנים.
לרגל יום העצמאות הקרב, יעמדו במרכז הסקירה השבועית שני פרויקטי ה-
התחבורתיים של המדינה (רק"ל גוש דן לא נחשב
) - A1 וכביש 1.
לראשונה, נתבונן בתמונות שהתקבלו אצלי מתוך מנהרות הראל. אלו, אגב, מצטרפות באופן זמני לדו"ח כריית המנהרות השוטף, שמגיע אלינו מ-A1. השבוע, זכה הפרויקט הרכבתי לביקור מעקב נוסף - אחד מני רבים - של השר כץ, שהצהיר כי "ניתן לראות את האור שבקצה המנהרה", או במילים אחרות: תגיד, דרור האגדי: באמת נתת לשר לטפס בפיר הדרגנועים?


לאחר שבשנתיים האחרונות זכינו לשלל אירועים דרמטיים מ-A1, שנת 2014 צפויה להיות פחות דרמטית. אירוע השיא השנה צפוי להיות השלמת כרייתה של מנהרה מס' 3 ע"י מכונות הכרייה. מעבר לכך, זוהי שנה של התייצבות והמשך תהליכים קיימים. אקדיש לכך מספר מילים בהמשך יחד עם הפתעת נייד קטנה מהפרויקט.
קודם שאעלה את ירושלים על ראש שמחתנו, אשלים חוב קטן מרמלה ומהקו לכרמיאל.

!vámonos amigos

בתמונה שהועלתה בשבתשתיות הקודם: קטע ה-cut&cover של הפורטל המזרחי של מנהרה מס' 1.
 

בועז ל

New member
רמלה: הפרדה מפלסית 208 יוצאת לדרך.

שבתשתיות - ירושלים בראש שמחתנו
סופ"ש נעים ואביבי לשבעת קוראיי הנאמנים.
לרגל יום העצמאות הקרב, יעמדו במרכז הסקירה השבועית שני פרויקטי ה-
התחבורתיים של המדינה (רק"ל גוש דן לא נחשב
) - A1 וכביש 1.
לראשונה, נתבונן בתמונות שהתקבלו אצלי מתוך מנהרות הראל. אלו, אגב, מצטרפות באופן זמני לדו"ח כריית המנהרות השוטף, שמגיע אלינו מ-A1. השבוע, זכה הפרויקט הרכבתי לביקור מעקב נוסף - אחד מני רבים - של השר כץ, שהצהיר כי "ניתן לראות את האור שבקצה המנהרה", או במילים אחרות: תגיד, דרור האגדי: באמת נתת לשר לטפס בפיר הדרגנועים?


לאחר שבשנתיים האחרונות זכינו לשלל אירועים דרמטיים מ-A1, שנת 2014 צפויה להיות פחות דרמטית. אירוע השיא השנה צפוי להיות השלמת כרייתה של מנהרה מס' 3 ע"י מכונות הכרייה. מעבר לכך, זוהי שנה של התייצבות והמשך תהליכים קיימים. אקדיש לכך מספר מילים בהמשך יחד עם הפתעת נייד קטנה מהפרויקט.
קודם שאעלה את ירושלים על ראש שמחתנו, אשלים חוב קטן מרמלה ומהקו לכרמיאל.

!vámonos amigos

בתמונה שהועלתה בשבתשתיות הקודם: קטע ה-cut&cover של הפורטל המזרחי של מנהרה מס' 1.
רמלה: הפרדה מפלסית 208 יוצאת לדרך.
דובר "נתיבי ישראל" אישר את הנחתי מלפני מס' ימים. הקבלן הזוכה הוא י.ד ברזאני אשר קיבל לידיו צו התחלת עבודה לפני כשלושה שבועות.
 
חבל כך תסתיים הטלנובלה la ramla

רמלה: הפרדה מפלסית 208 יוצאת לדרך.
דובר "נתיבי ישראל" אישר את הנחתי מלפני מס' ימים. הקבלן הזוכה הוא י.ד ברזאני אשר קיבל לידיו צו התחלת עבודה לפני כשלושה שבועות.
חבל כך תסתיים הטלנובלה la ramla
ותודה על שרשור שישיתשתיות.
 

בועז ל

New member
תגיד, אחינו: שמעת פעם על "היפים והאמיצים" או

חבל כך תסתיים הטלנובלה la ramla
ותודה על שרשור שישיתשתיות.
תגיד, אחינו: שמעת פעם על "היפים והאמיצים" או
"צעירים חסרי מנוח"?
ל-Ramla mi vida (מצטער, זה השם הרשמי של סדרת המופת) צפויים חיי נצח לעומת הסדרות המתכלות ההן.
 

בועז ל

New member
הקו לכרמיאל - מבצע לילי בגשר אחיהוד

שבתשתיות - ירושלים בראש שמחתנו
סופ"ש נעים ואביבי לשבעת קוראיי הנאמנים.
לרגל יום העצמאות הקרב, יעמדו במרכז הסקירה השבועית שני פרויקטי ה-
התחבורתיים של המדינה (רק"ל גוש דן לא נחשב
) - A1 וכביש 1.
לראשונה, נתבונן בתמונות שהתקבלו אצלי מתוך מנהרות הראל. אלו, אגב, מצטרפות באופן זמני לדו"ח כריית המנהרות השוטף, שמגיע אלינו מ-A1. השבוע, זכה הפרויקט הרכבתי לביקור מעקב נוסף - אחד מני רבים - של השר כץ, שהצהיר כי "ניתן לראות את האור שבקצה המנהרה", או במילים אחרות: תגיד, דרור האגדי: באמת נתת לשר לטפס בפיר הדרגנועים?


לאחר שבשנתיים האחרונות זכינו לשלל אירועים דרמטיים מ-A1, שנת 2014 צפויה להיות פחות דרמטית. אירוע השיא השנה צפוי להיות השלמת כרייתה של מנהרה מס' 3 ע"י מכונות הכרייה. מעבר לכך, זוהי שנה של התייצבות והמשך תהליכים קיימים. אקדיש לכך מספר מילים בהמשך יחד עם הפתעת נייד קטנה מהפרויקט.
קודם שאעלה את ירושלים על ראש שמחתנו, אשלים חוב קטן מרמלה ומהקו לכרמיאל.

!vámonos amigos

בתמונה שהועלתה בשבתשתיות הקודם: קטע ה-cut&cover של הפורטל המזרחי של מנהרה מס' 1.
הקו לכרמיאל - מבצע לילי בגשר אחיהוד
השבוע נערך מבצע להרכבת קורות בטון על גשר הרכבת בצומת אחיהוד.
אם תשאלו כל מנהל פרויקט מסילתי, הוא ודאי יאמר לכם שביצוע אלמנט כלשהו לצד מסילה פעילה או כביש שהשבתתו נדרשת - הוא השלב שיגרום לו את מרב כאבי הראש בפרויקט. את מנהל הפרויקט לכדתי לשיחה קצרה בשעת ערב כשהוא סחוט מעייפות ולאחר עבודת לילה שהפכה לעבודת בוקר בהמשך.
המבצע הלילי ארך למעשה שני לילות. בלילה שבין יום שני לשלישי שונעו ארבע קורות הבטון, במשקל 160 טון כ"א, מקיסריה לאתר בצומת אחיהוד. הנסיעה החלה בשעה 20:00 והסתיימה מעט לאחר חצות. בלילה שבין שלישי לרביעי הורכבו קורות הבטון על הגשר ע"י "מנופי אבי". המבצע החל בשעה 22:00 והסתיים ב-05:00 בבוקר שלמחרת.
סטס גבלובסקי "מדניה סיבוס" צילם את המבצע ובאדיבותו מועברות אלינו התמונות. "דניה סיבוס", אגב, כבר הספיקה להוציא סרטון תדמית למבצע. הסרטון שוכן אצלי ב'מרתפי ה-WhatsApp' ואני מקווה שיועלה בקרוב לרשת ע"י החברה.
 
תזכורת באור יום כמה ימים לפני כן

הקו לכרמיאל - מבצע לילי בגשר אחיהוד
השבוע נערך מבצע להרכבת קורות בטון על גשר הרכבת בצומת אחיהוד.
אם תשאלו כל מנהל פרויקט מסילתי, הוא ודאי יאמר לכם שביצוע אלמנט כלשהו לצד מסילה פעילה או כביש שהשבתתו נדרשת - הוא השלב שיגרום לו את מרב כאבי הראש בפרויקט. את מנהל הפרויקט לכדתי לשיחה קצרה בשעת ערב כשהוא סחוט מעייפות ולאחר עבודת לילה שהפכה לעבודת בוקר בהמשך.
המבצע הלילי ארך למעשה שני לילות. בלילה שבין יום שני לשלישי שונעו ארבע קורות הבטון, במשקל 160 טון כ"א, מקיסריה לאתר בצומת אחיהוד. הנסיעה החלה בשעה 20:00 והסתיימה מעט לאחר חצות. בלילה שבין שלישי לרביעי הורכבו קורות הבטון על הגשר ע"י "מנופי אבי". המבצע החל בשעה 22:00 והסתיים ב-05:00 בבוקר שלמחרת.
סטס גבלובסקי "מדניה סיבוס" צילם את המבצע ובאדיבותו מועברות אלינו התמונות. "דניה סיבוס", אגב, כבר הספיקה להוציא סרטון תדמית למבצע. הסרטון שוכן אצלי ב'מרתפי ה-WhatsApp' ואני מקווה שיועלה בקרוב לרשת ע"י החברה.
תזכורת באור יום כמה ימים לפני כן
הכנה לגשר בצומת אחיהוד בתוואי הרכבת לכרמיאל צומת אחיהוד
 

בועז ל

New member
מבצע אחיהוד

שבתשתיות - ירושלים בראש שמחתנו
סופ"ש נעים ואביבי לשבעת קוראיי הנאמנים.
לרגל יום העצמאות הקרב, יעמדו במרכז הסקירה השבועית שני פרויקטי ה-
התחבורתיים של המדינה (רק"ל גוש דן לא נחשב
) - A1 וכביש 1.
לראשונה, נתבונן בתמונות שהתקבלו אצלי מתוך מנהרות הראל. אלו, אגב, מצטרפות באופן זמני לדו"ח כריית המנהרות השוטף, שמגיע אלינו מ-A1. השבוע, זכה הפרויקט הרכבתי לביקור מעקב נוסף - אחד מני רבים - של השר כץ, שהצהיר כי "ניתן לראות את האור שבקצה המנהרה", או במילים אחרות: תגיד, דרור האגדי: באמת נתת לשר לטפס בפיר הדרגנועים?


לאחר שבשנתיים האחרונות זכינו לשלל אירועים דרמטיים מ-A1, שנת 2014 צפויה להיות פחות דרמטית. אירוע השיא השנה צפוי להיות השלמת כרייתה של מנהרה מס' 3 ע"י מכונות הכרייה. מעבר לכך, זוהי שנה של התייצבות והמשך תהליכים קיימים. אקדיש לכך מספר מילים בהמשך יחד עם הפתעת נייד קטנה מהפרויקט.
קודם שאעלה את ירושלים על ראש שמחתנו, אשלים חוב קטן מרמלה ומהקו לכרמיאל.

!vámonos amigos

בתמונה שהועלתה בשבתשתיות הקודם: קטע ה-cut&cover של הפורטל המזרחי של מנהרה מס' 1.
מבצע אחיהוד
 

בועז ל

New member
****

שבתשתיות - ירושלים בראש שמחתנו
סופ"ש נעים ואביבי לשבעת קוראיי הנאמנים.
לרגל יום העצמאות הקרב, יעמדו במרכז הסקירה השבועית שני פרויקטי ה-
התחבורתיים של המדינה (רק"ל גוש דן לא נחשב
) - A1 וכביש 1.
לראשונה, נתבונן בתמונות שהתקבלו אצלי מתוך מנהרות הראל. אלו, אגב, מצטרפות באופן זמני לדו"ח כריית המנהרות השוטף, שמגיע אלינו מ-A1. השבוע, זכה הפרויקט הרכבתי לביקור מעקב נוסף - אחד מני רבים - של השר כץ, שהצהיר כי "ניתן לראות את האור שבקצה המנהרה", או במילים אחרות: תגיד, דרור האגדי: באמת נתת לשר לטפס בפיר הדרגנועים?


לאחר שבשנתיים האחרונות זכינו לשלל אירועים דרמטיים מ-A1, שנת 2014 צפויה להיות פחות דרמטית. אירוע השיא השנה צפוי להיות השלמת כרייתה של מנהרה מס' 3 ע"י מכונות הכרייה. מעבר לכך, זוהי שנה של התייצבות והמשך תהליכים קיימים. אקדיש לכך מספר מילים בהמשך יחד עם הפתעת נייד קטנה מהפרויקט.
קודם שאעלה את ירושלים על ראש שמחתנו, אשלים חוב קטן מרמלה ומהקו לכרמיאל.

!vámonos amigos

בתמונה שהועלתה בשבתשתיות הקודם: קטע ה-cut&cover של הפורטל המזרחי של מנהרה מס' 1.
****
 

בועז ל

New member
שני מנופים

שבתשתיות - ירושלים בראש שמחתנו
סופ"ש נעים ואביבי לשבעת קוראיי הנאמנים.
לרגל יום העצמאות הקרב, יעמדו במרכז הסקירה השבועית שני פרויקטי ה-
התחבורתיים של המדינה (רק"ל גוש דן לא נחשב
) - A1 וכביש 1.
לראשונה, נתבונן בתמונות שהתקבלו אצלי מתוך מנהרות הראל. אלו, אגב, מצטרפות באופן זמני לדו"ח כריית המנהרות השוטף, שמגיע אלינו מ-A1. השבוע, זכה הפרויקט הרכבתי לביקור מעקב נוסף - אחד מני רבים - של השר כץ, שהצהיר כי "ניתן לראות את האור שבקצה המנהרה", או במילים אחרות: תגיד, דרור האגדי: באמת נתת לשר לטפס בפיר הדרגנועים?


לאחר שבשנתיים האחרונות זכינו לשלל אירועים דרמטיים מ-A1, שנת 2014 צפויה להיות פחות דרמטית. אירוע השיא השנה צפוי להיות השלמת כרייתה של מנהרה מס' 3 ע"י מכונות הכרייה. מעבר לכך, זוהי שנה של התייצבות והמשך תהליכים קיימים. אקדיש לכך מספר מילים בהמשך יחד עם הפתעת נייד קטנה מהפרויקט.
קודם שאעלה את ירושלים על ראש שמחתנו, אשלים חוב קטן מרמלה ומהקו לכרמיאל.

!vámonos amigos

בתמונה שהועלתה בשבתשתיות הקודם: קטע ה-cut&cover של הפורטל המזרחי של מנהרה מס' 1.
שני מנופים
נדרשו להנפה יציבה של הקורות.
 

בועז ל

New member
42 מ' אורך כל קורה

שבתשתיות - ירושלים בראש שמחתנו
סופ"ש נעים ואביבי לשבעת קוראיי הנאמנים.
לרגל יום העצמאות הקרב, יעמדו במרכז הסקירה השבועית שני פרויקטי ה-
התחבורתיים של המדינה (רק"ל גוש דן לא נחשב
) - A1 וכביש 1.
לראשונה, נתבונן בתמונות שהתקבלו אצלי מתוך מנהרות הראל. אלו, אגב, מצטרפות באופן זמני לדו"ח כריית המנהרות השוטף, שמגיע אלינו מ-A1. השבוע, זכה הפרויקט הרכבתי לביקור מעקב נוסף - אחד מני רבים - של השר כץ, שהצהיר כי "ניתן לראות את האור שבקצה המנהרה", או במילים אחרות: תגיד, דרור האגדי: באמת נתת לשר לטפס בפיר הדרגנועים?


לאחר שבשנתיים האחרונות זכינו לשלל אירועים דרמטיים מ-A1, שנת 2014 צפויה להיות פחות דרמטית. אירוע השיא השנה צפוי להיות השלמת כרייתה של מנהרה מס' 3 ע"י מכונות הכרייה. מעבר לכך, זוהי שנה של התייצבות והמשך תהליכים קיימים. אקדיש לכך מספר מילים בהמשך יחד עם הפתעת נייד קטנה מהפרויקט.
קודם שאעלה את ירושלים על ראש שמחתנו, אשלים חוב קטן מרמלה ומהקו לכרמיאל.

!vámonos amigos

בתמונה שהועלתה בשבתשתיות הקודם: קטע ה-cut&cover של הפורטל המזרחי של מנהרה מס' 1.
42 מ' אורך כל קורה
וכאמור, משקל כל אחת כ-160 טון. בהחלט מכובד לגשר מסוג זה.
 

פרויז1

New member
בועז ב צהרים טובים!

42 מ' אורך כל קורה
וכאמור, משקל כל אחת כ-160 טון. בהחלט מכובד לגשר מסוג זה.
בועז ב צהרים טובים!
קודם כל : תודה על שלל המידע בצרוף צילומים להמחשה שאתה טורח להביא לכאן. במ
(במה אתה עובד?)

שנית : יש לך אומנם לדבריך רק 7 חברים קבועים, אבל רבים - ואני אחד מהם - נכנסים, נהנים והולכים.
אני אישית כבר נעזרתי בידע העצום שמתגלגל בראשך/ושל אחרים פה.

ולשאלה :
אם קורה באורך 42 מטר :
איפה מייצרים, במקום?
איך מובילים כזה לוקש?

ואיך מצמידים את ה 16 טונות האלו לבסיס הנושא? ראיתי זיזין בצילום שנתת. רק זה נכנס לתוך חורים?
 

בועז ל

New member
היי פרויז1

בועז ב צהרים טובים!
קודם כל : תודה על שלל המידע בצרוף צילומים להמחשה שאתה טורח להביא לכאן. במ
(במה אתה עובד?)

שנית : יש לך אומנם לדבריך רק 7 חברים קבועים, אבל רבים - ואני אחד מהם - נכנסים, נהנים והולכים.
אני אישית כבר נעזרתי בידע העצום שמתגלגל בראשך/ושל אחרים פה.

ולשאלה :
אם קורה באורך 42 מטר :
איפה מייצרים, במקום?
איך מובילים כזה לוקש?

ואיך מצמידים את ה 16 טונות האלו לבסיס הנושא? ראיתי זיזין בצילום שנתת. רק זה נכנס לתוך חורים?
היי פרויז1
אכן, בלא מעט פרויקטים מייצרים את קורות הבטון בבתי יציקה שסמוכים לאתרי ההקמה של הגשרים. התועלת שבעניין ברורה, אך עם זאת לא תמיד הדבר משתלם או ניתן לביצוע. במקרה דנן, קורות הבטון יוצרו בסביבת קיסריה ושונעו ע"ג משאיות מיוחדות שמותאמות לשאת אלמנטים במשקל ובאורך הנ"ל. לאחר הרכבת קורות הבטון על הניצבים נכנס הגשר לתהליך עבודה בו יוצקים את המיסעה. המיסעה מאחדת את כל קורות הגשר ותורמת ליציבותו בפני זעזועים.
 

פרויז1

New member
בועז תודה על תשובתך המפורטת. עוד שאלה אם אפשר

היי פרויז1
אכן, בלא מעט פרויקטים מייצרים את קורות הבטון בבתי יציקה שסמוכים לאתרי ההקמה של הגשרים. התועלת שבעניין ברורה, אך עם זאת לא תמיד הדבר משתלם או ניתן לביצוע. במקרה דנן, קורות הבטון יוצרו בסביבת קיסריה ושונעו ע"ג משאיות מיוחדות שמותאמות לשאת אלמנטים במשקל ובאורך הנ"ל. לאחר הרכבת קורות הבטון על הניצבים נכנס הגשר לתהליך עבודה בו יוצקים את המיסעה. המיסעה מאחדת את כל קורות הגשר ותורמת ליציבותו בפני זעזועים.
בועז תודה על תשובתך המפורטת. עוד שאלה אם אפשר
המיסעה זה משהו דמוי האות ר שמהדקת את העמוד האנכי עם הקורות האופקיים?
מה בדיוק מונע גלידה הלוך ושוב של האופקי על פני האנכי נומר בשעת רעידת אדמה, נגיד 6 ריכטר?
 

בועז ל

New member
המיסעה היא יציקה שנעשית לאורך כל הגשר

בועז תודה על תשובתך המפורטת. עוד שאלה אם אפשר
המיסעה זה משהו דמוי האות ר שמהדקת את העמוד האנכי עם הקורות האופקיים?
מה בדיוק מונע גלידה הלוך ושוב של האופקי על פני האנכי נומר בשעת רעידת אדמה, נגיד 6 ריכטר?
המיסעה היא יציקה שנעשית לאורך כל הגשר
וצורתה אינה קבועה ועשויה להשתנות בהתאם לצורת הקורות והניצבים. באשר לכיווני לחצים שמופעלים על הגשר בעת רעידת אדמה, הצלחת לעורר את סקרנותי ביחס לעניינים נוספים שנגזרים מכך ועליי לבררם מול גורמי המקצוע. אני חייב לך תשובה.
 

פרויז1

New member
אתה אדם רציני! במה אתה עוסק ?

המיסעה היא יציקה שנעשית לאורך כל הגשר
וצורתה אינה קבועה ועשויה להשתנות בהתאם לצורת הקורות והניצבים. באשר לכיווני לחצים שמופעלים על הגשר בעת רעידת אדמה, הצלחת לעורר את סקרנותי ביחס לעניינים נוספים שנגזרים מכך ועליי לבררם מול גורמי המקצוע. אני חייב לך תשובה.
אתה אדם רציני! במה אתה עוסק ?
אם מותר לשאול.
 

luckydude

Active member
מציע לך לשאול בפורום תשתיות. עם זאת, שים לב

בועז תודה על תשובתך המפורטת. עוד שאלה אם אפשר
המיסעה זה משהו דמוי האות ר שמהדקת את העמוד האנכי עם הקורות האופקיים?
מה בדיוק מונע גלידה הלוך ושוב של האופקי על פני האנכי נומר בשעת רעידת אדמה, נגיד 6 ריכטר?
מציע לך לשאול בפורום תשתיות. עם זאת, שים לב
לפלדה המזויינת שמבצבצת בחלק העליון של הקורות. הזיון של המיסעה שמצוקת אחר כך מתחברת אל זה. במילים אחרות, המיסעה אינה פשוט מונחת על הקורות אלא הקורות והמיסעה מחוברים אחד אל השני.
 

פרויז1

New member
אין פורום "תשתיות" בדוק.

מציע לך לשאול בפורום תשתיות. עם זאת, שים לב
לפלדה המזויינת שמבצבצת בחלק העליון של הקורות. הזיון של המיסעה שמצוקת אחר כך מתחברת אל זה. במילים אחרות, המיסעה אינה פשוט מונחת על הקורות אלא הקורות והמיסעה מחוברים אחד אל השני.
אין פורום "תשתיות" בדוק.
 

בועז ל

New member
לאקי התכוון לפורום "פיתוח אורבני ותשתיות"

אין פורום "תשתיות" בדוק.
לאקי התכוון לפורום "פיתוח אורבני ותשתיות"
שאכן קיים, אך ככל הנראה שמו עומד להתחלף בקרוב.
מעבר לכך, תוכל לקרוא מידע מקצועי ומאמרים על ה"סמכים" (אלמנטים בגשרים שתפקידם לספוג זעזועים ותנודות בקרקע) באתר של אחד היצרנים המובילים בתחום - בתקווה שלא תשתעמם.
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה