שבתשתיות - ה"חליל" מתחנת האומה

מצב
הנושא נעול.

בועז ל

New member
אני רואה שאנדי הרוויח מהעברת הפינה שעל שמו לטיפול הד"ר.

צודק ולכן אצרף טייגר נדיר 337-203 של ליטוינסקי
שצולם ברמת-גן במחצית הראשונה של שנות ה-70! התמונה בחסות חברי היקר צביקה וינשטוק !
מוקדשת לשבעת חבריו היקרים של האדמו"ר שליטא גבאי חכם שמש בועז לוי !
אני רואה שאנדי הרוויח מהעברת הפינה שעל שמו לטיפול הד"ר.
תודה, בעל הבית!
 
בכיף !

אני רואה שאנדי הרוויח מהעברת הפינה שעל שמו לטיפול הד"ר.
תודה, בעל הבית!
בכיף !
בעל הבית? לא ! אני רק השולייה שלך !
 

gen1

New member
האם לחברת תל ליטוינסקי היה אוטובוס טייגר מתוצרת הארגז

צודק ולכן אצרף טייגר נדיר 337-203 של ליטוינסקי
שצולם ברמת-גן במחצית הראשונה של שנות ה-70! התמונה בחסות חברי היקר צביקה וינשטוק !
מוקדשת לשבעת חבריו היקרים של האדמו"ר שליטא גבאי חכם שמש בועז לוי !
האם לחברת תל ליטוינסקי היה אוטובוס טייגר מתוצרת הארגז
שלום! האם לחברת תל ליטוינסקי היה אוטובוס טייגר מתוצרת הארגז ? ואם כן אז רצוי תמונה שלו
 
נהדר, תודה!

צודק ולכן אצרף טייגר נדיר 337-203 של ליטוינסקי
שצולם ברמת-גן במחצית הראשונה של שנות ה-70! התמונה בחסות חברי היקר צביקה וינשטוק !
מוקדשת לשבעת חבריו היקרים של האדמו"ר שליטא גבאי חכם שמש בועז לוי !
נהדר, תודה!
 

846

Active member
תמונה מצויינת!

צודק ולכן אצרף טייגר נדיר 337-203 של ליטוינסקי
שצולם ברמת-גן במחצית הראשונה של שנות ה-70! התמונה בחסות חברי היקר צביקה וינשטוק !
מוקדשת לשבעת חבריו היקרים של האדמו"ר שליטא גבאי חכם שמש בועז לוי !
תמונה מצויינת!
אולי אתה יכול לקרב אותי לפיתרון התעלומה של ה 337-5XX סידרה של כמה אוטובוסים שלמרות הרישוי המיתקדם ( גבוה יותר מזה שבתמונה) היה להם מרכב בינעירוני שקדם לקואצ' שבתמונה.
 
בינתיים מצאתי את אלה:

תמונה מצויינת!
אולי אתה יכול לקרב אותי לפיתרון התעלומה של ה 337-5XX סידרה של כמה אוטובוסים שלמרות הרישוי המיתקדם ( גבוה יותר מזה שבתמונה) היה להם מרכב בינעירוני שקדם לקואצ' שבתמונה.
בינתיים מצאתי את אלה:

337-502;אוטובוס צבורי ;לילנד ;19710201;19910131;19910228;לילנד ; ;1971; 7191247100241
337-503;אוטובוס צבורי ;לילנד ;19710207;19910131;19910731;לילנד ; ;1971; 71912227100239
337-504;אוטובוס צבורי ;לילנד ;19710315;19900830;19901030;לילנד ; ;1971; 7191687100533
337-505;אוטובוס צבורי ;לילנד ;19710315;19910131;19910731;לילנד ; ;1971; 71917 07100757
337-506;אוטובוס צבורי ;לילנד ;19710315;19900930;19900931;לילנד ; ;1971; 71 916971 00536
337-507;אוטובוס צבורי ;לילנד ;19710315;19911231;19911230;לילנד ; ;1971; 7191687100535
337-508;אוטובוס צבורי ;לילנד ;19711006;19911130;19911131;לילנד ; ;1971; 92417102630
337-509;אוטובוס צבורי ;לילנד ;19711006;19911231;19911231;לילנד ; ;1971; 92517102048
337-510;אוטובוס צבורי ;לילנד ;19711010;19900830;19900930;לילנד ; ;1971; 92607102179
337-511;אוטובוס צבורי ;לילנד ;19710917;19910228;19910731;לילנד ; ;1971; 92407102629
337-512;אוטובוס צבורי ;לילנד ;19711008;19910131;19910228;לילנד ; ;1971; 92247101804
337-513;אוטובוס צבורי ;לילנד ;19711013;19900830;19901030;לילנד ; ;1971; 92757102263
337-514;אוטובוס צבורי ;לילנד ;19711019;19900830;19900930;לילנד ; ;1971; 92577102176
337-515;אוטובוס צבורי ;לילנד ;19711101;19900830;19901131;לילנד ; ;1971; 92787102266
337-516;אוטובוס צבורי ;לילנד ;19711104;19900830;19901131;לילנד ; ;1971; 92767102264
 

846

Active member
תודה!

בינתיים מצאתי את אלה:

337-502;אוטובוס צבורי ;לילנד ;19710201;19910131;19910228;לילנד ; ;1971; 7191247100241
337-503;אוטובוס צבורי ;לילנד ;19710207;19910131;19910731;לילנד ; ;1971; 71912227100239
337-504;אוטובוס צבורי ;לילנד ;19710315;19900830;19901030;לילנד ; ;1971; 7191687100533
337-505;אוטובוס צבורי ;לילנד ;19710315;19910131;19910731;לילנד ; ;1971; 71917 07100757
337-506;אוטובוס צבורי ;לילנד ;19710315;19900930;19900931;לילנד ; ;1971; 71 916971 00536
337-507;אוטובוס צבורי ;לילנד ;19710315;19911231;19911230;לילנד ; ;1971; 7191687100535
337-508;אוטובוס צבורי ;לילנד ;19711006;19911130;19911131;לילנד ; ;1971; 92417102630
337-509;אוטובוס צבורי ;לילנד ;19711006;19911231;19911231;לילנד ; ;1971; 92517102048
337-510;אוטובוס צבורי ;לילנד ;19711010;19900830;19900930;לילנד ; ;1971; 92607102179
337-511;אוטובוס צבורי ;לילנד ;19710917;19910228;19910731;לילנד ; ;1971; 92407102629
337-512;אוטובוס צבורי ;לילנד ;19711008;19910131;19910228;לילנד ; ;1971; 92247101804
337-513;אוטובוס צבורי ;לילנד ;19711013;19900830;19901030;לילנד ; ;1971; 92757102263
337-514;אוטובוס צבורי ;לילנד ;19711019;19900830;19900930;לילנד ; ;1971; 92577102176
337-515;אוטובוס צבורי ;לילנד ;19711101;19900830;19901131;לילנד ; ;1971; 92787102266
337-516;אוטובוס צבורי ;לילנד ;19711104;19900830;19901131;לילנד ; ;1971; 92767102264
תודה!
איך אתה מסביר את הרישוי המאוחר לשנתון מוקדם?
האם הרישוי הוחלף?
 
להערכתי היו חזיתות רזרוות שנתגלו "לפתע" במחסנים

תודה!
איך אתה מסביר את הרישוי המאוחר לשנתון מוקדם?
האם הרישוי הוחלף?
להערכתי היו חזיתות רזרוות שנתגלו "לפתע" במחסנים
ולמרות שהן השתייכו לדגם ישן יחסית, הוחלט לערוך בהן שימוש ולהרכיב אותן על שלדות ממודל 71. החזית הזו יוצרה כבר בשנת 1967 ובשנת 1971 כבר היה דגם חדש של חזית. אפשרות אחרת היא שמישהו אהב את החזית הבינעירונית הזו והחליט להמשיך ביצורה גם בשנת 1971. יתכן שקיימת סיבה שלישית שאינני יודע מהי.
 

בועז ל

New member
בתוך מבנה המערכות

שבתשתיות - ה"חליל" מתחנת האומה
סופ"ש קריר ושבת שלום, ששת קוראיי הנאמנים.
קיץ לוהט עובר על מחלקת התשתיות בפורום. לאחר שסיירנו בקו העמק, ריחפנו מעל הקו לכרמיאל, קפצנו לביקור אצל משפחת ניצבי גשר 10, נכנסנו למנהרה 3 הצפונית ע"מ לצפות במפלצת הכרייה מחוללת היסטוריה, צפינו בפרק נוסף מתוך הטלנובלה Ramla mi vida והתעדכנו בנעשה בתחנת נתיבות - הגיע הזמן לחזור אל אימא אדמה מתחנת האומה.
את שבתשתיות של סופ"ש זה נעשה באזור שטרם סוקר על ידינו. לראשונה נתור במבנה המערכות המזרחי של התחנה ונתרשם מעוד שלב ביצוע הנדסי מרתק ומאתגר במיוחד - "החליל". אם יתיר הזמן והכוח, נעקוב גם אחר עבודת קבלן המערכות בתחנת האומה.
בטרם נרד לבטן האדמה, אבקש להודות מקרב לב לשני המהנדסים היקרים שבתמונה על האירוח הלבבי ועל הסיור המקצועי, שאצלם זה תמיד חוויה בפני עצמה. תודה גדולה, אמיר ואייל!
בתוך מבנה המערכות
בתוך המבנה מצויים חללים וחדרים לא מעטים. אז נכון שסדר הגודל אינו כמו של מבנה התחנה, אך בהחלט מדובר במבנה תת"ק מרשים בגודלו.
האור שחודר למבנה הוא אור האוויר הפתוח. להלן מספר תמונות להתרשמות.



 

davidfainshtein

New member
מנהל
התחילו להתקין צנרת מים.

בתוך מבנה המערכות
בתוך המבנה מצויים חללים וחדרים לא מעטים. אז נכון שסדר הגודל אינו כמו של מבנה התחנה, אך בהחלט מדובר במבנה תת"ק מרשים בגודלו.
האור שחודר למבנה הוא אור האוויר הפתוח. להלן מספר תמונות להתרשמות.
התחילו להתקין צנרת מים.
 

בועז ל

New member
לא, אלו אינן תמונות מתחנת האומה

שבתשתיות - ה"חליל" מתחנת האומה
סופ"ש קריר ושבת שלום, ששת קוראיי הנאמנים.
קיץ לוהט עובר על מחלקת התשתיות בפורום. לאחר שסיירנו בקו העמק, ריחפנו מעל הקו לכרמיאל, קפצנו לביקור אצל משפחת ניצבי גשר 10, נכנסנו למנהרה 3 הצפונית ע"מ לצפות במפלצת הכרייה מחוללת היסטוריה, צפינו בפרק נוסף מתוך הטלנובלה Ramla mi vida והתעדכנו בנעשה בתחנת נתיבות - הגיע הזמן לחזור אל אימא אדמה מתחנת האומה.
את שבתשתיות של סופ"ש זה נעשה באזור שטרם סוקר על ידינו. לראשונה נתור במבנה המערכות המזרחי של התחנה ונתרשם מעוד שלב ביצוע הנדסי מרתק ומאתגר במיוחד - "החליל". אם יתיר הזמן והכוח, נעקוב גם אחר עבודת קבלן המערכות בתחנת האומה.
בטרם נרד לבטן האדמה, אבקש להודות מקרב לב לשני המהנדסים היקרים שבתמונה על האירוח הלבבי ועל הסיור המקצועי, שאצלם זה תמיד חוויה בפני עצמה. תודה גדולה, אמיר ואייל!
לא, אלו אינן תמונות מתחנת האומה
אלא ממבנה המערכות שלה. שש קומות של בטון מעל הראש והדרך למטה, עד לרציפים, עדיין ארוכה.



 

yairdl

New member
רבה , אני מחכה לתמונות של הפרויקט הדרומי

לא, אלו אינן תמונות מתחנת האומה
אלא ממבנה המערכות שלה. שש קומות של בטון מעל הראש והדרך למטה, עד לרציפים, עדיין ארוכה.
רבה , אני מחכה לתמונות של הפרויקט הדרומי
ועדכון.
 

בועז ל

New member
החור בלבנה

שבתשתיות - ה"חליל" מתחנת האומה
סופ"ש קריר ושבת שלום, ששת קוראיי הנאמנים.
קיץ לוהט עובר על מחלקת התשתיות בפורום. לאחר שסיירנו בקו העמק, ריחפנו מעל הקו לכרמיאל, קפצנו לביקור אצל משפחת ניצבי גשר 10, נכנסנו למנהרה 3 הצפונית ע"מ לצפות במפלצת הכרייה מחוללת היסטוריה, צפינו בפרק נוסף מתוך הטלנובלה Ramla mi vida והתעדכנו בנעשה בתחנת נתיבות - הגיע הזמן לחזור אל אימא אדמה מתחנת האומה.
את שבתשתיות של סופ"ש זה נעשה באזור שטרם סוקר על ידינו. לראשונה נתור במבנה המערכות המזרחי של התחנה ונתרשם מעוד שלב ביצוע הנדסי מרתק ומאתגר במיוחד - "החליל". אם יתיר הזמן והכוח, נעקוב גם אחר עבודת קבלן המערכות בתחנת האומה.
בטרם נרד לבטן האדמה, אבקש להודות מקרב לב לשני המהנדסים היקרים שבתמונה על האירוח הלבבי ועל הסיור המקצועי, שאצלם זה תמיד חוויה בפני עצמה. תודה גדולה, אמיר ואייל!
החור בלבנה
לא בדיוק לבנה, אבל החור הוא פתח אל מאגר מים שישמש את מערכת כיבוי האש והמתזים (ספרינקלרים) בעת חירום.

 

בועז ל

New member
מאת קבלן המערכות

שבתשתיות - ה"חליל" מתחנת האומה
סופ"ש קריר ושבת שלום, ששת קוראיי הנאמנים.
קיץ לוהט עובר על מחלקת התשתיות בפורום. לאחר שסיירנו בקו העמק, ריחפנו מעל הקו לכרמיאל, קפצנו לביקור אצל משפחת ניצבי גשר 10, נכנסנו למנהרה 3 הצפונית ע"מ לצפות במפלצת הכרייה מחוללת היסטוריה, צפינו בפרק נוסף מתוך הטלנובלה Ramla mi vida והתעדכנו בנעשה בתחנת נתיבות - הגיע הזמן לחזור אל אימא אדמה מתחנת האומה.
את שבתשתיות של סופ"ש זה נעשה באזור שטרם סוקר על ידינו. לראשונה נתור במבנה המערכות המזרחי של התחנה ונתרשם מעוד שלב ביצוע הנדסי מרתק ומאתגר במיוחד - "החליל". אם יתיר הזמן והכוח, נעקוב גם אחר עבודת קבלן המערכות בתחנת האומה.
בטרם נרד לבטן האדמה, אבקש להודות מקרב לב לשני המהנדסים היקרים שבתמונה על האירוח הלבבי ועל הסיור המקצועי, שאצלם זה תמיד חוויה בפני עצמה. תודה גדולה, אמיר ואייל!
מאת קבלן המערכות
עבודות על צנרת מערכות כיבוי האש.



 

בועז ל

New member
תעלות תקשורת

שבתשתיות - ה"חליל" מתחנת האומה
סופ"ש קריר ושבת שלום, ששת קוראיי הנאמנים.
קיץ לוהט עובר על מחלקת התשתיות בפורום. לאחר שסיירנו בקו העמק, ריחפנו מעל הקו לכרמיאל, קפצנו לביקור אצל משפחת ניצבי גשר 10, נכנסנו למנהרה 3 הצפונית ע"מ לצפות במפלצת הכרייה מחוללת היסטוריה, צפינו בפרק נוסף מתוך הטלנובלה Ramla mi vida והתעדכנו בנעשה בתחנת נתיבות - הגיע הזמן לחזור אל אימא אדמה מתחנת האומה.
את שבתשתיות של סופ"ש זה נעשה באזור שטרם סוקר על ידינו. לראשונה נתור במבנה המערכות המזרחי של התחנה ונתרשם מעוד שלב ביצוע הנדסי מרתק ומאתגר במיוחד - "החליל". אם יתיר הזמן והכוח, נעקוב גם אחר עבודת קבלן המערכות בתחנת האומה.
בטרם נרד לבטן האדמה, אבקש להודות מקרב לב לשני המהנדסים היקרים שבתמונה על האירוח הלבבי ועל הסיור המקצועי, שאצלם זה תמיד חוויה בפני עצמה. תודה גדולה, אמיר ואייל!
תעלות תקשורת
עוד חלק מהעבודות שמבצעות ע"י קבלן המערכות, "אלקטרה".

 
מצב
הנושא נעול.
למעלה