שבתשתיות - ה"חליל" מתחנת האומה
שבתשתיות - ה"חליל" מתחנת האומה
סופ"ש קריר ושבת שלום, ששת קוראיי הנאמנים.
קיץ לוהט עובר על מחלקת התשתיות בפורום. לאחר שסיירנו בקו העמק, ריחפנו מעל הקו לכרמיאל, קפצנו לביקור אצל משפחת ניצבי גשר 10, נכנסנו למנהרה 3 הצפונית ע"מ לצפות במפלצת הכרייה מחוללת היסטוריה, צפינו בפרק נוסף מתוך הטלנובלה Ramla mi vida והתעדכנו בנעשה בתחנת נתיבות - הגיע הזמן לחזור אל אימא אדמה מתחנת האומה.
את שבתשתיות של סופ"ש זה נעשה באזור שטרם סוקר על ידינו. לראשונה נתור במבנה המערכות המזרחי של התחנה ונתרשם מעוד שלב ביצוע הנדסי מרתק ומאתגר במיוחד - "החליל". אם יתיר הזמן והכוח, נעקוב גם אחר עבודת קבלן המערכות בתחנת האומה.
בטרם נרד לבטן האדמה, אבקש להודות מקרב לב לשני המהנדסים היקרים שבתמונה על האירוח הלבבי ועל הסיור המקצועי, שאצלם זה תמיד חוויה בפני עצמה. תודה גדולה, אמיר ואייל!
שבתשתיות - ה"חליל" מתחנת האומה
סופ"ש קריר ושבת שלום, ששת קוראיי הנאמנים.
קיץ לוהט עובר על מחלקת התשתיות בפורום. לאחר שסיירנו בקו העמק, ריחפנו מעל הקו לכרמיאל, קפצנו לביקור אצל משפחת ניצבי גשר 10, נכנסנו למנהרה 3 הצפונית ע"מ לצפות במפלצת הכרייה מחוללת היסטוריה, צפינו בפרק נוסף מתוך הטלנובלה Ramla mi vida והתעדכנו בנעשה בתחנת נתיבות - הגיע הזמן לחזור אל אימא אדמה מתחנת האומה.
את שבתשתיות של סופ"ש זה נעשה באזור שטרם סוקר על ידינו. לראשונה נתור במבנה המערכות המזרחי של התחנה ונתרשם מעוד שלב ביצוע הנדסי מרתק ומאתגר במיוחד - "החליל". אם יתיר הזמן והכוח, נעקוב גם אחר עבודת קבלן המערכות בתחנת האומה.
בטרם נרד לבטן האדמה, אבקש להודות מקרב לב לשני המהנדסים היקרים שבתמונה על האירוח הלבבי ועל הסיור המקצועי, שאצלם זה תמיד חוויה בפני עצמה. תודה גדולה, אמיר ואייל!