עדכוני A1 + תיקון מידע ביחס לגשר 10
שבתשתיות: התחנה הבאה - שדרות.
סופ"ש נעים ואביבי לששת קוראיי הנאמנים.
לאחר הפוגה קצרה חוזר המדור השבועי בפורמט הישן, המוכר והלעוס עד לזרא...
משמעות הדבר היא שאת דרכנו לתחנת שדרות נעשה עם ידידנו משכבר הימים: האוטובוס של אנדי - האוטובוס ששום שרשור תשתיות אינו שלם בלעדיו.
עדכוני A1 + תיקון מידע ביחס לגשר 10
עם קשר "ישיר" לתמונה המצולמת, נבצע סריקה קצרה על המתרחש בפרויקט הדגל של הרכבת.
דו"ח המנהרות
==========
נכון לאתמול נכרו 5,480 מ' בממנהרה 3 הדרומית. בשכנתה הצפונית נכרו 5,080 מ'. קצב הכרייה עומד על 26 מ' ליממה.
במנהרה 3A נותרו כ-400 מ' להשלמת הדיפון.
במנהרה 4 - 850 מ' של דיפון סופי בוצעו מפתח המנהרה שבגינות סחרוב. 340 מ' נוספים בוצעו באולם הרחב וכעת עוסקים בתחילת הדיפון הסופי של ה"מכנסונים". באולם הנוסעים מורכבת כעת מכונת הדיפון, בעוד שבמנהרות הקישור אל הרציפים בוצע ומתבצע דיפון סופי.
במנהרה 3, שזכתה לביקורו הממלכתי של פרופ' מלינג לא מכבר, עתידות להיפרץ שתי מנהרות מילוט נוספת במהלך השבועיים הקרובים.
גשר 10 - הריני לתקן טעות קשה: גשר 10 לא יוקם כקטע אחוד סין ניצבים 10-14, אלא כדחיקות של שתי קורות נפרדות שהמרחק ביניהן מזערי ביותר (כ-30 ס"מ אאל"ט). בימים אלה עוסקים ב"טר ארמה" בהכנת מקטע הדחיקה השני שבין ניצבים 13-14. עם ששת קוראיי הנאמנים הסליחה על הדיווח המקורי השגוי. באשר לשאר הפרטים והמידות שנמסרו ביחס לגשר 10, הרי שהם נותרו כשהיו, אם כי עדיין ישנם לא מעט עניינים שלגביהם קיימת אי בהירות בינתיים ביחס לאופן הביצוע. הדברים אמורים במיוחד ביחס לקטע הכלוא בין ניצבים 5 עד 10.