שבתשתיות - השלמות מתחנת האומה.

מצב
הנושא נעול.
זה הח'ברה שלי....התמונה לקוחה מתוך אתר נהדר:


זה לא אתה, זה פרד! אולי קרוב משפחה רחוק?
זה הח'ברה שלי....התמונה לקוחה מתוך אתר נהדר:
אתר של הורדת מוסיקה נדירה שקשה להשיגה בחנויות. הנה כאן:
[URL]http://zinhof.blog.hr/[/URL]
יש שם מציאות מהסרטים......
 

בועז ל

New member
מה בין איצטדיון סמי עופר, איצטדיון ב"ש ותחנת האומה?

שבתשתיות - השלמות מתחנת האומה.
שבת שלום, ששת קוראיי הנאמנים.
בשרשור הקודם הספקנו לבקר במבנה העליון של תחנת האומה, ב"אזור האסור" שהפך למותר, בפיר הדרגנועים ובאולם הנוסעים. כל שנותר לנו כעת הוא להשלים את הסקירה עם ביקור באולמות הכרייה של הרציפים. אפתח בתמונה "האיכותית" ביותר בשרשור: אולם הכרייה F צפון. תבנית היציקה הענקית של "תבנית אשדוד" מגיעה אל קו הסיום. מבט קרני X מערבה, דרך גוף המכונה, מגלה את ההנמכה במפלס המנהרה וזה סימן שהתבנית הגיעה לסקטור E צפון (המכנסון הצפוני), שדיפונו הושלם זה מכבר.
מה בין איצטדיון סמי עופר, איצטדיון ב"ש ותחנת האומה?
התשובה היא חברת "א.א. פרויקטים", קבלן המשנה של "אלקטרה" והחברה המבצעת של קונסטרוקציות הפלדה של האיצטדיונים שהוזכרו. (3 תמונות)





 

olli3

New member
מנהל
לאיצטדיון באר שבע יש שם - איצטדיון טרנר.

מה בין איצטדיון סמי עופר, איצטדיון ב"ש ותחנת האומה?
התשובה היא חברת "א.א. פרויקטים", קבלן המשנה של "אלקטרה" והחברה המבצעת של קונסטרוקציות הפלדה של האיצטדיונים שהוזכרו. (3 תמונות)
לאיצטדיון באר שבע יש שם - איצטדיון טרנר.
 

דורגלי

New member
בטח כבר כתבו את זה, אבל

מה בין איצטדיון סמי עופר, איצטדיון ב"ש ותחנת האומה?
התשובה היא חברת "א.א. פרויקטים", קבלן המשנה של "אלקטרה" והחברה המבצעת של קונסטרוקציות הפלדה של האיצטדיונים שהוזכרו. (3 תמונות)
בטח כבר כתבו את זה, אבל
ממש מבעס שלא נשמר הקמרון המקורי של האולם.
אין מה להשוות בין הרושם האסתטי האדיר של התקרה המעוגלת דמויית הקתדרלה של היציקה לבין הקווים המרובעים והמשעממים של החיפוי.
מן הסתם עניין של עלויות ומורכבות ביצוע ...
 

easyJet

New member
תודה על התמונות + שאלה

מה בין איצטדיון סמי עופר, איצטדיון ב"ש ותחנת האומה?
התשובה היא חברת "א.א. פרויקטים", קבלן המשנה של "אלקטרה" והחברה המבצעת של קונסטרוקציות הפלדה של האיצטדיונים שהוזכרו. (3 תמונות)
תודה על התמונות + שאלה
האם זה ציפוי גבס על הברזלים הצהובים ? אם כן, יהיה עוד ציפוי כלשהו ? מה יעשו עם הנזילות שייווצרו עם הזמן..
 

בועז ל

New member
היכונו לבואן של הדוגמניות.

שבתשתיות - השלמות מתחנת האומה.
שבת שלום, ששת קוראיי הנאמנים.
בשרשור הקודם הספקנו לבקר במבנה העליון של תחנת האומה, ב"אזור האסור" שהפך למותר, בפיר הדרגנועים ובאולם הנוסעים. כל שנותר לנו כעת הוא להשלים את הסקירה עם ביקור באולמות הכרייה של הרציפים. אפתח בתמונה "האיכותית" ביותר בשרשור: אולם הכרייה F צפון. תבנית היציקה הענקית של "תבנית אשדוד" מגיעה אל קו הסיום. מבט קרני X מערבה, דרך גוף המכונה, מגלה את ההנמכה במפלס המנהרה וזה סימן שהתבנית הגיעה לסקטור E צפון (המכנסון הצפוני), שדיפונו הושלם זה מכבר.
היכונו לבואן של הדוגמניות.
אני כבר יכול לתאר לעצמי שכותרת ההודעה תביא לשתי התמונות האלו הכי הרבה צפיות בשרשור... דודו, נא לא להתלהב!

שני מסלולי הליכה (catwalk) יוקמו על תקרת הפלנום. מסלולים אלה ישמשו את אנשי התחזוקה ומובן מאליו שם כאן יתאפשר מעבר בגובה קומת אדם - עוד נגזרת של גובה הרציף.



 

בועז ל

New member
18-4 של "החליל".

שבתשתיות - השלמות מתחנת האומה.
שבת שלום, ששת קוראיי הנאמנים.
בשרשור הקודם הספקנו לבקר במבנה העליון של תחנת האומה, ב"אזור האסור" שהפך למותר, בפיר הדרגנועים ובאולם הנוסעים. כל שנותר לנו כעת הוא להשלים את הסקירה עם ביקור באולמות הכרייה של הרציפים. אפתח בתמונה "האיכותית" ביותר בשרשור: אולם הכרייה F צפון. תבנית היציקה הענקית של "תבנית אשדוד" מגיעה אל קו הסיום. מבט קרני X מערבה, דרך גוף המכונה, מגלה את ההנמכה במפלס המנהרה וזה סימן שהתבנית הגיעה לסקטור E צפון (המכנסון הצפוני), שדיפונו הושלם זה מכבר.
18-4 של "החליל".
קצת פרופוציות על ממדי אולם הכרייה. הקטע הזוויתי של פיר 18-4 "נשפך" אל הרציף הדרומי. קוטר הפיר - 5 מ'.

 

GLSRA

Active member
יש לך במקרה תמונת תקריב ?

18-4 של "החליל".
קצת פרופוציות על ממדי אולם הכרייה. הקטע הזוויתי של פיר 18-4 "נשפך" אל הרציף הדרומי. קוטר הפיר - 5 מ'.
יש לך במקרה תמונת תקריב ?
מעניין אותי לראות איך הקונצטרוקציה הזו (צהוב) מחוברת למנהרה ?
ברגי ג'מבו ?
 

בועז ל

New member
מתזים (ספרינקלרים)

שבתשתיות - השלמות מתחנת האומה.
שבת שלום, ששת קוראיי הנאמנים.
בשרשור הקודם הספקנו לבקר במבנה העליון של תחנת האומה, ב"אזור האסור" שהפך למותר, בפיר הדרגנועים ובאולם הנוסעים. כל שנותר לנו כעת הוא להשלים את הסקירה עם ביקור באולמות הכרייה של הרציפים. אפתח בתמונה "האיכותית" ביותר בשרשור: אולם הכרייה F צפון. תבנית היציקה הענקית של "תבנית אשדוד" מגיעה אל קו הסיום. מבט קרני X מערבה, דרך גוף המכונה, מגלה את ההנמכה במפלס המנהרה וזה סימן שהתבנית הגיעה לסקטור E צפון (המכנסון הצפוני), שדיפונו הושלם זה מכבר.
מתזים (ספרינקלרים)
סתקרת הפלנום עוברות שלוש שורות של מתזים שתלוונה את הרציף לכל אורכו. בנוסף, ניתן להבחין בפתחים שדרכם יוזרם אוויר אל חלל הרציף. פתחים אלה יכללו תריסי מתכת. בתמונה המצורפת ניתן להתרשם טוב יותר מכל התמונות האחרות כיצד ייראה הרציף. כמי שהיה שם, אני יכול להעיד שלטעמי המראה טוב יותר מהתצלום וכי לאחר כיסוי כל חלקי המתכת הצהובים (והמשמימים - שוב, לטעמי), מראה זה רק ילך וישתפר. הפסקה.

 
נצל"ש: השבוע בקו העמק


מתזים (ספרינקלרים)
סתקרת הפלנום עוברות שלוש שורות של מתזים שתלוונה את הרציף לכל אורכו. בנוסף, ניתן להבחין בפתחים שדרכם יוזרם אוויר אל חלל הרציף. פתחים אלה יכללו תריסי מתכת. בתמונה המצורפת ניתן להתרשם טוב יותר מכל התמונות האחרות כיצד ייראה הרציף. כמי שהיה שם, אני יכול להעיד שלטעמי המראה טוב יותר מהתצלום וכי לאחר כיסוי כל חלקי המתכת הצהובים (והמשמימים - שוב, לטעמי), מראה זה רק ילך וישתפר. הפסקה.
נצל"ש: השבוע בקו העמק
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה