שבתשתיות הקטנה - החלה עונת הסיורים.

מצב
הנושא נעול.

בועז ל

New member
שבתשתיות הקטנה - החלה עונת הסיורים.

שבתשתיות הקטנה - החלה עונת הסיורים.
ערב צח, ששת קוראיי הנאמנים.
ודאי שמתם לב לכך שמדור התשתיות מתנהל באחרונה על אש קטנה. עד שיימצא ויפוטר לאלתר הגורם המושחת שאחראי למחדל זה, אודיע על פתיחתה הרשמית של עונת סיורי הפורום. לארבעה סיורים (נתב"ג, אופקים, כביש 1, מתחם תחזוקה ב"ש) כבר נקבעו מועדים, ובנוסף, הושגה הסכמה עקרונית על סיורים נוספים בטריו של "נתיבי ישראל" (קו העמק, כרמיאל, 531). אז החל ממחר המדור מעביר הילוך. בינתיים שני עדכונים קצרים מ-A1.

גשר 10 - הליך הדחיקה לקראת סיומו. אִמרו שלום לאף הפלדה. מפלצת הפלדה הצהובה פורקה וזו הפעם האחרונה שבה נראה אותה באתר. להשלמת תהליך הדחיקה בגשר כולו נותרה דחיקה בודדה של סגמנט קצר. (3 תמונות).





 

בועז ל

New member
A1, קטע א' - לקראת הנחת המסילות.

שבתשתיות הקטנה - החלה עונת הסיורים.
ערב צח, ששת קוראיי הנאמנים.
ודאי שמתם לב לכך שמדור התשתיות מתנהל באחרונה על אש קטנה. עד שיימצא ויפוטר לאלתר הגורם המושחת שאחראי למחדל זה, אודיע על פתיחתה הרשמית של עונת סיורי הפורום. לארבעה סיורים (נתב"ג, אופקים, כביש 1, מתחם תחזוקה ב"ש) כבר נקבעו מועדים, ובנוסף, הושגה הסכמה עקרונית על סיורים נוספים בטריו של "נתיבי ישראל" (קו העמק, כרמיאל, 531). אז החל ממחר המדור מעביר הילוך. בינתיים שני עדכונים קצרים מ-A1.

גשר 10 - הליך הדחיקה לקראת סיומו. אִמרו שלום לאף הפלדה. מפלצת הפלדה הצהובה פורקה וזו הפעם האחרונה שבה נראה אותה באתר. להשלמת תהליך הדחיקה בגשר כולו נותרה דחיקה בודדה של סגמנט קצר. (3 תמונות).
A1, קטע א' - לקראת הנחת המסילות.
בשבוע הבא תחל הנחת המסילות בקטע. הנה מספר תמונות באדיבות צאר המנהרות.





 

GLSRA

Active member
חסכת לי ולטופי סיור עדכון לשבת הקרובה - תודה


A1, קטע א' - לקראת הנחת המסילות.
בשבוע הבא תחל הנחת המסילות בקטע. הנה מספר תמונות באדיבות צאר המנהרות.
חסכת לי ולטופי סיור עדכון לשבת הקרובה - תודה
 

GLSRA

Active member
עדכון בזק מאיזור גשר 6

A1, קטע א' - לקראת הנחת המסילות.
בשבוע הבא תחל הנחת המסילות בקטע. הנה מספר תמונות באדיבות צאר המנהרות.
עדכון בזק מאיזור גשר 6
אכן, כמו שראיתם בתמונות של צאר המנהרות שפורסמו על ידי בועז, אני יכול לעדכן אתכם, קוראים נאמנים, על קורות האתר במהלך השבוע האחרון. אם כן, הונחו החל מגשר 6, דרך גשר 5, למרחק כ 2 ק"מ סה"כ, ארבעה פסים (זוג מכל צד).

אך מעבר לכך, חידוש - יש כבר פיזור של אדנים לאורך כמחצית הדרך בין גשר 6 לגשר 5.
שלוש תמונות - המשך עדכונים וצילומים, מאוחר יותר היום.





 

GLSRA

Active member
סימנתי על צילום לווין באדיבות Google Maps את הקטע שעליו כבר

A1, קטע א' - לקראת הנחת המסילות.
בשבוע הבא תחל הנחת המסילות בקטע. הנה מספר תמונות באדיבות צאר המנהרות.
סימנתי על צילום לווין באדיבות Google Maps את הקטע שעליו כבר
הניחו את המסילות (התחלה בגשר 6 (לא כולל על גשר 5) ועד כמעט למבנה השו"ב

 

בועז ל

New member
יאללה ביי

שבתשתיות הקטנה - החלה עונת הסיורים.
ערב צח, ששת קוראיי הנאמנים.
ודאי שמתם לב לכך שמדור התשתיות מתנהל באחרונה על אש קטנה. עד שיימצא ויפוטר לאלתר הגורם המושחת שאחראי למחדל זה, אודיע על פתיחתה הרשמית של עונת סיורי הפורום. לארבעה סיורים (נתב"ג, אופקים, כביש 1, מתחם תחזוקה ב"ש) כבר נקבעו מועדים, ובנוסף, הושגה הסכמה עקרונית על סיורים נוספים בטריו של "נתיבי ישראל" (קו העמק, כרמיאל, 531). אז החל ממחר המדור מעביר הילוך. בינתיים שני עדכונים קצרים מ-A1.

גשר 10 - הליך הדחיקה לקראת סיומו. אִמרו שלום לאף הפלדה. מפלצת הפלדה הצהובה פורקה וזו הפעם האחרונה שבה נראה אותה באתר. להשלמת תהליך הדחיקה בגשר כולו נותרה דחיקה בודדה של סגמנט קצר. (3 תמונות).
יאללה ביי
עוד שלוש תמונות באדיבות הצאר. תודה רבה, סרגיי!





 
2 שאלות, סתם סקרנות.

יאללה ביי
עוד שלוש תמונות באדיבות הצאר. תודה רבה, סרגיי!
2 שאלות, סתם סקרנות.
1.המסילות לא היו אמורות להיות הרבה יותר ארוכות? או שהן מיועדות להלחמה בהמשך?
2.מאיפה מגיעות המסילות? הברקוד 537 לא מזהה את מקורן!
אני מוכן לא לקבל מענה אם התשובה מסווגת וקשורה לחרם עלינו מסיבה פוליטית.
 

בועז ל

New member
הפסים נראים לך קצרים יותר מאחר ש"לסיכו" ולא ר"י היא זו

2 שאלות, סתם סקרנות.
1.המסילות לא היו אמורות להיות הרבה יותר ארוכות? או שהן מיועדות להלחמה בהמשך?
2.מאיפה מגיעות המסילות? הברקוד 537 לא מזהה את מקורן!
אני מוכן לא לקבל מענה אם התשובה מסווגת וקשורה לחרם עלינו מסיבה פוליטית.
הפסים נראים לך קצרים יותר מאחר ש"לסיכו" ולא ר"י היא זו
שמניחה אותם. אגף המסילה של הרכבת משתמש בחוליות (פסים ואדנים שמחוברים אליהם) באורך 18 מ', בעוד שאצל לסיכו הפסים והאדנים מופרדים לפני ההרכבה בשטח. מובן מאליו שתידרש הלחמה של הפסים. ארץ הייצור של הפסים אינה ידועה לי.
 
תודה על תשובתך

הפסים נראים לך קצרים יותר מאחר ש"לסיכו" ולא ר"י היא זו
שמניחה אותם. אגף המסילה של הרכבת משתמש בחוליות (פסים ואדנים שמחוברים אליהם) באורך 18 מ', בעוד שאצל לסיכו הפסים והאדנים מופרדים לפני ההרכבה בשטח. מובן מאליו שתידרש הלחמה של הפסים. ארץ הייצור של הפסים אינה ידועה לי.
תודה על תשובתך
פשוט חשבתי שעל A1 יונחו פסים יחסית ארוכים מאוד, כתוצאה מריתוכים ממש בשטח של פסים יחסית קצרים, אבל לא כל כל כך קצרים כמו בצלום שלך.
משום מה גם חשבתי שחברת לסיכו זכתה יחד עם הגרמנים בהנחת המסילה עכו-כרמיאל בלבד; אבל בסדר, לא כל כך משנה!
סתם לתזכורת: עם החשמול אנחנו נכנסים לעידן חדש, זרמים גדולים יזרמו בפסים.
 

בועז ל

New member
כמה פרטים נוספים.

תודה על תשובתך
פשוט חשבתי שעל A1 יונחו פסים יחסית ארוכים מאוד, כתוצאה מריתוכים ממש בשטח של פסים יחסית קצרים, אבל לא כל כל כך קצרים כמו בצלום שלך.
משום מה גם חשבתי שחברת לסיכו זכתה יחד עם הגרמנים בהנחת המסילה עכו-כרמיאל בלבד; אבל בסדר, לא כל כך משנה!
סתם לתזכורת: עם החשמול אנחנו נכנסים לעידן חדש, זרמים גדולים יזרמו בפסים.
כמה פרטים נוספים.
פרט לר"י, ניתן בהחלט להגדיר את "לסיכו" כמונופול בתחום הנחת המסילות בארץ. החברה מניחה ותניח מסילות במסילת העמק, הקו לכרמיאל ובמסילת השרון (פרויקט 531). הלכה למעשה: כל הנחת מסילות בארץ, שאינה מתבצעת ע"י רכבת ישראל, מתבצעת ע"י "לסיכו". בתמונות שצילם מנהל הקו (לא תמונות שלי) נראה קטע מסילות סטנדרטי. ע"ג כל המנהרות והגשרים בפרויקט A1 (ממנהרה 1 ומזרחה) תונחנה מסילות Slab track שהנחתן היא במסגרת מכרז המערכות הענק של A1.
 

אלון ל 2

New member
נמל התעופה רמון?

שבתשתיות הקטנה - החלה עונת הסיורים.
ערב צח, ששת קוראיי הנאמנים.
ודאי שמתם לב לכך שמדור התשתיות מתנהל באחרונה על אש קטנה. עד שיימצא ויפוטר לאלתר הגורם המושחת שאחראי למחדל זה, אודיע על פתיחתה הרשמית של עונת סיורי הפורום. לארבעה סיורים (נתב"ג, אופקים, כביש 1, מתחם תחזוקה ב"ש) כבר נקבעו מועדים, ובנוסף, הושגה הסכמה עקרונית על סיורים נוספים בטריו של "נתיבי ישראל" (קו העמק, כרמיאל, 531). אז החל ממחר המדור מעביר הילוך. בינתיים שני עדכונים קצרים מ-A1.

גשר 10 - הליך הדחיקה לקראת סיומו. אִמרו שלום לאף הפלדה. מפלצת הפלדה הצהובה פורקה וזו הפעם האחרונה שבה נראה אותה באתר. להשלמת תהליך הדחיקה בגשר כולו נותרה דחיקה בודדה של סגמנט קצר. (3 תמונות).
נמל התעופה רמון?
אני מבין שהוא ממוקם בסוף העולם שמאלה אבל לא ראוי גם עליו לערוך סקירה?
 

בועז ל

New member
ככה אתה שולח אותי למדבר בחום של אוגוסט?


נמל התעופה רמון?
אני מבין שהוא ממוקם בסוף העולם שמאלה אבל לא ראוי גם עליו לערוך סקירה?
ככה אתה שולח אותי למדבר בחום של אוגוסט?

בוא נמתין קצת עם הפרויקט הזה עד שיתקדם ועד שמזג האוויר יואיל להשתפר.
 

ymaluly

New member
מדוע לא החלו העבודות בניצב שמעל כביש 9?

שבתשתיות הקטנה - החלה עונת הסיורים.
ערב צח, ששת קוראיי הנאמנים.
ודאי שמתם לב לכך שמדור התשתיות מתנהל באחרונה על אש קטנה. עד שיימצא ויפוטר לאלתר הגורם המושחת שאחראי למחדל זה, אודיע על פתיחתה הרשמית של עונת סיורי הפורום. לארבעה סיורים (נתב"ג, אופקים, כביש 1, מתחם תחזוקה ב"ש) כבר נקבעו מועדים, ובנוסף, הושגה הסכמה עקרונית על סיורים נוספים בטריו של "נתיבי ישראל" (קו העמק, כרמיאל, 531). אז החל ממחר המדור מעביר הילוך. בינתיים שני עדכונים קצרים מ-A1.

גשר 10 - הליך הדחיקה לקראת סיומו. אִמרו שלום לאף הפלדה. מפלצת הפלדה הצהובה פורקה וזו הפעם האחרונה שבה נראה אותה באתר. להשלמת תהליך הדחיקה בגשר כולו נותרה דחיקה בודדה של סגמנט קצר. (3 תמונות).
מדוע לא החלו העבודות בניצב שמעל כביש 9?
 

בועז ל

New member
טרמינל ז'ה טם - סיור במגדל הפיקוח החדש בנתב"ג

שבתשתיות הקטנה - החלה עונת הסיורים.
ערב צח, ששת קוראיי הנאמנים.
ודאי שמתם לב לכך שמדור התשתיות מתנהל באחרונה על אש קטנה. עד שיימצא ויפוטר לאלתר הגורם המושחת שאחראי למחדל זה, אודיע על פתיחתה הרשמית של עונת סיורי הפורום. לארבעה סיורים (נתב"ג, אופקים, כביש 1, מתחם תחזוקה ב"ש) כבר נקבעו מועדים, ובנוסף, הושגה הסכמה עקרונית על סיורים נוספים בטריו של "נתיבי ישראל" (קו העמק, כרמיאל, 531). אז החל ממחר המדור מעביר הילוך. בינתיים שני עדכונים קצרים מ-A1.

גשר 10 - הליך הדחיקה לקראת סיומו. אִמרו שלום לאף הפלדה. מפלצת הפלדה הצהובה פורקה וזו הפעם האחרונה שבה נראה אותה באתר. להשלמת תהליך הדחיקה בגשר כולו נותרה דחיקה בודדה של סגמנט קצר. (3 תמונות).
טרמינל ז'ה טם - סיור במגדל הפיקוח החדש בנתב"ג
סוף-סוף!
את עונת הסיורים המובטחת של שבתשתיות חנך הסיור שנערך אמש במגדל הפיקוח בנתב"ג. "דניה סיבוס" קיבלה לידיה פנטזיה אדריכלית והתמודדה עמה בכבוד תוך שהיא מסתייעת בידע ובטכנולוגיות אקסלוסיביות שמרביתם מגיעים מחו"ל. את סקירת הפרויקט על היבטיו התעופתיים יעלה בימים הקרובים (מי אם לא) האיש מס' 1 בפורום למשימות שכאלו, כבוד הרב פיינשטיין. אני ממליץ להישאר בהאזנה לתדר 394, כי מה שנראה מבחוץ הוא רק קצה הקרחון (אגב, על קרח בבטון כבר שמעתם?) של מגדל הגאדג'טים הנוצץ הזה.

 
מצב
הנושא נעול.
למעלה