שבתשתיות - הנספח.

מצב
הנושא נעול.

בועז ל

New member
עניין של משאבים בציוד ובכוח אדם שעומדים

(בהנחה שרוצים להתקדם עם 2 החצאים בו זמנית)
עניין של משאבים בציוד ובכוח אדם שעומדים
לרשות "טר ארמה". אם אכן היו לחברה את המשאבים, היינו רואים עבודה גם על ניצבים שטרם הוחל בהקמתם.
 

amit1270

New member
לא משנה בכמה "אפים" ייעשה שימוש

חבל גם על הפירוק וההרכבה
אם יש רק אף אחד יצטרכו לפרק ולהרכיב אותו מעל 15 פעמים, ובעומק הוואדי מדובר במנוף גבוה במיוחד.
לא משנה בכמה "אפים" ייעשה שימוש
מספר הפירוקים וההרכבות יישאר זהה.
 
לא מבין למה

לא משנה בכמה "אפים" ייעשה שימוש
מספר הפירוקים וההרכבות יישאר זהה.
לא מבין למה
אם יש 2 אפים, אחד לכל צד, משאירים אותם מההתחלה (ניצב 11) עד הסוף (ניצב 1). אם לעומת זאת רוצים להתקדם עם אף אחד במקביל, פעם עם החצי המערבי ופעם עם החצי המזרחי, צריך לפרק ולהרכיב אותו אחרי כל ניצב או שניים.
 

amit1270

New member
לא כל הגשר ייבנה בשיטת הדחיקה

לא מבין למה
אם יש 2 אפים, אחד לכל צד, משאירים אותם מההתחלה (ניצב 11) עד הסוף (ניצב 1). אם לעומת זאת רוצים להתקדם עם אף אחד במקביל, פעם עם החצי המערבי ופעם עם החצי המזרחי, צריך לפרק ולהרכיב אותו אחרי כל ניצב או שניים.
לא כל הגשר ייבנה בשיטת הדחיקה
הגשר הכפול ייבנה בשתי שיטות. שימוש בשיטת הדחיקה ייעשה (ונעשה) רק בשולי הגשר. בחלק המרכזי ישתמשו בשיטת היציקה המאוזנת.
 
מעניין

לא כל הגשר ייבנה בשיטת הדחיקה
הגשר הכפול ייבנה בשתי שיטות. שימוש בשיטת הדחיקה ייעשה (ונעשה) רק בשולי הגשר. בחלק המרכזי ישתמשו בשיטת היציקה המאוזנת.
מעניין
על כמה ניצבים ישתמשו בשיטת היציקה המאוזנת? ואיזה מהם?
 

בועז ל

New member
****

שבתשתיות - הנספח.
מחברת הניהול "דנה הנדסה", שמנהלת את ביצוע תחנת האומה, הגיע אליי אוסף גדול של תמונות תמונות ארכיון מהקמתה של התחנה. חלקן מוכרות לי, אך יש בהן גם ביניהן שלא מוכרות. תמונות בלתי מוכרות אלו מתארות ומבהירות שלבי ביצוע שונים בתהליך בנייתו של שלד התחנה עוד מהימים בהם היה בשא"ש (בבטן של אימא שלו בגששית
).

אוסף נוסף, צנוע יותר בהקפו, הגיע מרגעי הפריצה של פיר הדרגנועים. מאחר ש"תיעוד טוב חייב להיות תיעוד שמציג זוויות רבות ככל האפשר", כפי שמרצה לי הד"ר המלעון, אז הנה תמונות נוספות והפעם תמונות שצולמו מתוך פיר הדרגנועים ומחוצה לו.
הערה: התמונות צולמו בטלפון נייד ומכאן איכותן. עם זאת, למרות האיכות טעונת השיפור, הן מותירות רושם על הצופה.
אפתח בתמונה שאני מכנה "הלוך הלכה החבריא". עובדי "חופרי השרון" ו"דנה הנדסה" פותחים במסע מתחתיתו של פיר הדרגנועים (אולם הנוסעים) אל מוצאו בתחנת האומה.
****
 

בועז ל

New member
לסיום - לרגל האיחוד של חבורת מונטי פייתון

שבתשתיות - הנספח.
מחברת הניהול "דנה הנדסה", שמנהלת את ביצוע תחנת האומה, הגיע אליי אוסף גדול של תמונות תמונות ארכיון מהקמתה של התחנה. חלקן מוכרות לי, אך יש בהן גם ביניהן שלא מוכרות. תמונות בלתי מוכרות אלו מתארות ומבהירות שלבי ביצוע שונים בתהליך בנייתו של שלד התחנה עוד מהימים בהם היה בשא"ש (בבטן של אימא שלו בגששית
).

אוסף נוסף, צנוע יותר בהקפו, הגיע מרגעי הפריצה של פיר הדרגנועים. מאחר ש"תיעוד טוב חייב להיות תיעוד שמציג זוויות רבות ככל האפשר", כפי שמרצה לי הד"ר המלעון, אז הנה תמונות נוספות והפעם תמונות שצולמו מתוך פיר הדרגנועים ומחוצה לו.
הערה: התמונות צולמו בטלפון נייד ומכאן איכותן. עם זאת, למרות האיכות טעונת השיפור, הן מותירות רושם על הצופה.
אפתח בתמונה שאני מכנה "הלוך הלכה החבריא". עובדי "חופרי השרון" ו"דנה הנדסה" פותחים במסע מתחתיתו של פיר הדרגנועים (אולם הנוסעים) אל מוצאו בתחנת האומה.
לסיום - לרגל האיחוד של חבורת מונטי פייתון
משהו שונה לגמרי.
 

אלון ל

New member
מדהים. אני מניח שעם הרכבת לתל אביב

לסיום - לרגל האיחוד של חבורת מונטי פייתון
משהו שונה לגמרי.
מדהים. אני מניח שעם הרכבת לתל אביב
ושדרוג כביש 1, נסיעה מתל אביב לירושלים במהירות מופרזת יכולה להימשך 25 דקות.

(כיום זה נמשך 32-35 דקות).
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה