שבתשתיות - בחזרה ל-A1

מצב
הנושא נעול.

amit1270

New member
תודה רבה על עוד שרשור תשתיות משובח!

תמונה אחרונה - מלמעלה עד למטה
אורכו של כל פיר הדרגנועים נפרש לפנינו מהפתח שבתחנת האומה ועד אולם הנוסעים. שבת שלום, אמיגוס!
תודה רבה על עוד שרשור תשתיות משובח!
נסה לדמיין איך אירוע השלג הזה היה נראה אם התחנה הזאת הייתה פתוחה...
 

alantan

New member
תודה רבה בועז, סופסוף הרציפים מתחילים להיווצר

תמונה אחרונה - מלמעלה עד למטה
אורכו של כל פיר הדרגנועים נפרש לפנינו מהפתח שבתחנת האומה ועד אולם הנוסעים. שבת שלום, אמיגוס!
תודה רבה בועז, סופסוף הרציפים מתחילים להיווצר
וכהרגלך, שרשור תשתיות מהנה ועשיר במידע!
 

טשאפק 2

New member
תודה רבה! יופי של תמונות ותיאורים

תמונה אחרונה - מלמעלה עד למטה
אורכו של כל פיר הדרגנועים נפרש לפנינו מהפתח שבתחנת האומה ועד אולם הנוסעים. שבת שלום, אמיגוס!
תודה רבה! יופי של תמונות ותיאורים
 

S o l l y

New member


שבתשתיות - בחזרה ל-A1
שבת שלום, לבנה וחמימה, לששת קוראיי הנאמנים.
מדור התשתיות הפולקלוריסטי של הפורום נודד השבוע לאירופה. אירופה?! בוודאי: יש כבר מזג אוויר אירופי, יש פרויקט ברמה אירופית ויש גם עובדים אירופאים לא מעטים.
לפני שנעלה לירושלים ה"אירופית", אבקש להודות לכל אלה שעשו את "שבתשתיות" לאפשרי ופינקו אותנו השבוע במאות תמונות מהפרויקטים של הרכבת. תודה גדולה למנהלת A1 על התמונות והמידע הטכני שיובא כאן, תודה גדולה ל"דנה הנדסה" ולאינג' אייל פנצק ה"מטורף", שלבקשתי, שוב טיפס עבורנו בסופה על העגורן בתחנת האומה.
תודה גדולה נוספת ל"אלבטרוס" ולאגף הביצוע ברכבת ישראל על תמונות האוויר הנהדרות מבאר שבע ומקו אשקלון-ב"ש. בתמונות האוויר נוכל להביט רק במועד מאוחר יותר, שעליו תגיע הודעה. בתלונות, נא לפנות לד"ר התחכמות שהצליח במלאכת ההסטה...


אפתח באוטובוס של אנדי; האוטובוס ששום שרשור תשתיות אינו שלם בלעדיו - גם אם בעוד רגע ייתקע בשלג העמוק.
 

davidfainshtein

New member
מנהל
תודה על שרשור חמים לסופ"ש קפוא!

שבתשתיות - בחזרה ל-A1
שבת שלום, לבנה וחמימה, לששת קוראיי הנאמנים.
מדור התשתיות הפולקלוריסטי של הפורום נודד השבוע לאירופה. אירופה?! בוודאי: יש כבר מזג אוויר אירופי, יש פרויקט ברמה אירופית ויש גם עובדים אירופאים לא מעטים.
לפני שנעלה לירושלים ה"אירופית", אבקש להודות לכל אלה שעשו את "שבתשתיות" לאפשרי ופינקו אותנו השבוע במאות תמונות מהפרויקטים של הרכבת. תודה גדולה למנהלת A1 על התמונות והמידע הטכני שיובא כאן, תודה גדולה ל"דנה הנדסה" ולאינג' אייל פנצק ה"מטורף", שלבקשתי, שוב טיפס עבורנו בסופה על העגורן בתחנת האומה.
תודה גדולה נוספת ל"אלבטרוס" ולאגף הביצוע ברכבת ישראל על תמונות האוויר הנהדרות מבאר שבע ומקו אשקלון-ב"ש. בתמונות האוויר נוכל להביט רק במועד מאוחר יותר, שעליו תגיע הודעה. בתלונות, נא לפנות לד"ר התחכמות שהצליח במלאכת ההסטה...


אפתח באוטובוס של אנדי; האוטובוס ששום שרשור תשתיות אינו שלם בלעדיו - גם אם בעוד רגע ייתקע בשלג העמוק.
תודה על שרשור חמים לסופ"ש קפוא!
 

mauzer

New member
תודה רבה על השרשור המעניין !

שבתשתיות - בחזרה ל-A1
שבת שלום, לבנה וחמימה, לששת קוראיי הנאמנים.
מדור התשתיות הפולקלוריסטי של הפורום נודד השבוע לאירופה. אירופה?! בוודאי: יש כבר מזג אוויר אירופי, יש פרויקט ברמה אירופית ויש גם עובדים אירופאים לא מעטים.
לפני שנעלה לירושלים ה"אירופית", אבקש להודות לכל אלה שעשו את "שבתשתיות" לאפשרי ופינקו אותנו השבוע במאות תמונות מהפרויקטים של הרכבת. תודה גדולה למנהלת A1 על התמונות והמידע הטכני שיובא כאן, תודה גדולה ל"דנה הנדסה" ולאינג' אייל פנצק ה"מטורף", שלבקשתי, שוב טיפס עבורנו בסופה על העגורן בתחנת האומה.
תודה גדולה נוספת ל"אלבטרוס" ולאגף הביצוע ברכבת ישראל על תמונות האוויר הנהדרות מבאר שבע ומקו אשקלון-ב"ש. בתמונות האוויר נוכל להביט רק במועד מאוחר יותר, שעליו תגיע הודעה. בתלונות, נא לפנות לד"ר התחכמות שהצליח במלאכת ההסטה...


אפתח באוטובוס של אנדי; האוטובוס ששום שרשור תשתיות אינו שלם בלעדיו - גם אם בעוד רגע ייתקע בשלג העמוק.
תודה רבה על השרשור המעניין !
 

darkshadow1

New member
רבה על התמונות וההסברים!

שבתשתיות - בחזרה ל-A1
שבת שלום, לבנה וחמימה, לששת קוראיי הנאמנים.
מדור התשתיות הפולקלוריסטי של הפורום נודד השבוע לאירופה. אירופה?! בוודאי: יש כבר מזג אוויר אירופי, יש פרויקט ברמה אירופית ויש גם עובדים אירופאים לא מעטים.
לפני שנעלה לירושלים ה"אירופית", אבקש להודות לכל אלה שעשו את "שבתשתיות" לאפשרי ופינקו אותנו השבוע במאות תמונות מהפרויקטים של הרכבת. תודה גדולה למנהלת A1 על התמונות והמידע הטכני שיובא כאן, תודה גדולה ל"דנה הנדסה" ולאינג' אייל פנצק ה"מטורף", שלבקשתי, שוב טיפס עבורנו בסופה על העגורן בתחנת האומה.
תודה גדולה נוספת ל"אלבטרוס" ולאגף הביצוע ברכבת ישראל על תמונות האוויר הנהדרות מבאר שבע ומקו אשקלון-ב"ש. בתמונות האוויר נוכל להביט רק במועד מאוחר יותר, שעליו תגיע הודעה. בתלונות, נא לפנות לד"ר התחכמות שהצליח במלאכת ההסטה...


אפתח באוטובוס של אנדי; האוטובוס ששום שרשור תשתיות אינו שלם בלעדיו - גם אם בעוד רגע ייתקע בשלג העמוק.
רבה על התמונות וההסברים!
 

Rubim88

New member


שבתשתיות - בחזרה ל-A1
שבת שלום, לבנה וחמימה, לששת קוראיי הנאמנים.
מדור התשתיות הפולקלוריסטי של הפורום נודד השבוע לאירופה. אירופה?! בוודאי: יש כבר מזג אוויר אירופי, יש פרויקט ברמה אירופית ויש גם עובדים אירופאים לא מעטים.
לפני שנעלה לירושלים ה"אירופית", אבקש להודות לכל אלה שעשו את "שבתשתיות" לאפשרי ופינקו אותנו השבוע במאות תמונות מהפרויקטים של הרכבת. תודה גדולה למנהלת A1 על התמונות והמידע הטכני שיובא כאן, תודה גדולה ל"דנה הנדסה" ולאינג' אייל פנצק ה"מטורף", שלבקשתי, שוב טיפס עבורנו בסופה על העגורן בתחנת האומה.
תודה גדולה נוספת ל"אלבטרוס" ולאגף הביצוע ברכבת ישראל על תמונות האוויר הנהדרות מבאר שבע ומקו אשקלון-ב"ש. בתמונות האוויר נוכל להביט רק במועד מאוחר יותר, שעליו תגיע הודעה. בתלונות, נא לפנות לד"ר התחכמות שהצליח במלאכת ההסטה...


אפתח באוטובוס של אנדי; האוטובוס ששום שרשור תשתיות אינו שלם בלעדיו - גם אם בעוד רגע ייתקע בשלג העמוק.

בעיתוי כמעט מושלם, פורסמו תוצאות מכרז המערכות לתחנה.

"מכרז מערכות תחנת האומה - הקו המהיר לירושלים
תאריך פרסום באתר: 12/12/2013
מספר מכרז:
מנ/קב/13/01

סכום הזכייה (ללא מע"מ):
243,652,575.03 ₪.
שם הזוכה:
אלקטרה בנייה בע"מ."
 

amit1270

New member
שוב שכחו לעגל...


בעיתוי כמעט מושלם, פורסמו תוצאות מכרז המערכות לתחנה.

"מכרז מערכות תחנת האומה - הקו המהיר לירושלים
תאריך פרסום באתר: 12/12/2013
מספר מכרז:
מנ/קב/13/01

סכום הזכייה (ללא מע"מ):
243,652,575.03 ₪.
שם הזוכה:
אלקטרה בנייה בע"מ."
שוב שכחו לעגל...
הסכום לאחר עיגול פינות הוא 243,652,575.00 בלבד.
 

בועז ל

New member
מעניין בכמה כסף תסתכם לבסוף עלותה הכוללת של


בעיתוי כמעט מושלם, פורסמו תוצאות מכרז המערכות לתחנה.

"מכרז מערכות תחנת האומה - הקו המהיר לירושלים
תאריך פרסום באתר: 12/12/2013
מספר מכרז:
מנ/קב/13/01

סכום הזכייה (ללא מע"מ):
243,652,575.03 ₪.
שם הזוכה:
אלקטרה בנייה בע"מ."
מעניין בכמה כסף תסתכם לבסוף עלותה הכוללת של
תחנת האומה, כולל הרציפים שאינם כלולים במכרז המערכות הנוכחי. את עלות הקמת השלד (הייתה הסתבכות של הקבלן הראשון במהלך ההקמה) אני עוד צריך לבדוק.
 

Rubim88

New member
יהיה מדובר בלפחות 350 מיליון

מעניין בכמה כסף תסתכם לבסוף עלותה הכוללת של
תחנת האומה, כולל הרציפים שאינם כלולים במכרז המערכות הנוכחי. את עלות הקמת השלד (הייתה הסתבכות של הקבלן הראשון במהלך ההקמה) אני עוד צריך לבדוק.
יהיה מדובר בלפחות 350 מיליון
אם לוקחים בחשבון שהעלות המקורית של השלד הייתה 83 מיליון(רמט), ומוסיפים את הרציפים.

לדעתי בוצעה טעות היסטורית בתכנון הראשוני של התוואי, אם התכנון לא היה מתבצע עם הסתמכות על הנחיות מיושנות(כמו הגבלת שיפוע מגוכחת של 25 פרומיל) והיו לוקחים את חיבור מודיעין בחשבון היה ניתן להגיע לתוואי אולטימטיבי וגם להמנע מתחנה בעומק 80 מטר מתחת לאדמה כשאני בספק איך תתפקד כש2000-2500 נוסעים שיורדים מזוג מערכי קרונועים חשמליים דו קומתי עמוסים באורך כולל של 300 מטר ירצו לעלות לקרקע.
 

בועז ל

New member
"לפחות" זו בהחלט הגדרה הולמת אם ניקח בחשבון

יהיה מדובר בלפחות 350 מיליון
אם לוקחים בחשבון שהעלות המקורית של השלד הייתה 83 מיליון(רמט), ומוסיפים את הרציפים.

לדעתי בוצעה טעות היסטורית בתכנון הראשוני של התוואי, אם התכנון לא היה מתבצע עם הסתמכות על הנחיות מיושנות(כמו הגבלת שיפוע מגוכחת של 25 פרומיל) והיו לוקחים את חיבור מודיעין בחשבון היה ניתן להגיע לתוואי אולטימטיבי וגם להמנע מתחנה בעומק 80 מטר מתחת לאדמה כשאני בספק איך תתפקד כש2000-2500 נוסעים שיורדים מזוג מערכי קרונועים חשמליים דו קומתי עמוסים באורך כולל של 300 מטר ירצו לעלות לקרקע.
"לפחות" זו בהחלט הגדרה הולמת אם ניקח בחשבון
שינויים בתכנון ובביצוע שבוצעו ועדיין מבוצעים במהלך ההקמה. מעבר לכך, עדיין אין לי מושג מה תהיה עלותו של מכרז "הקובייה" העתידי.
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה