שבתשתיות - בחזרה לדרום.

מצב
הנושא נעול.

בועז ל

New member
מבנה 15-2

שבתשתיות - בחזרה לדרום.
ערב טוב וסופ"ש נעים לכולם.
לאחר תקופת היעדרות ממושכת, סוף-סוף הזדמן לי להדרים אל גזרה מצומצמת מקו אשקלון-ב"ש. ק"מ בודד של מסילה הספיקו לעורר אצלי דאגה ישנה מימי פרויקט ההכפלה: כן, שוב הצלחתי לפספס שלב ביצוע משמעותי בפרויקט. אז היה זה אינג' פיטוסי שלא נתן לי מנוח עם מבצעיו הליליים והיום זה אינג' גוטליב המוכשר, שמבלי לשאול אותי
הספיק להשלים את כל קטעי הגישור, לסלול כמה ק"מ טובים של מסילה כפולה, לקדם את תחנת נתיבות (אכן ראינו) ולחבר את הקו הראשי, לוד-ב"ש לקו שבניהולו. למרות כל ההתקדמות המרשימה הזאת, הפרויקט נמצא בעיכוב ומשלם את מחירה הבלתי נמנע של לחימת "צוק איתן". במשרדי האוצר ובעיקר במשרד התחבורה לוחצים ועוקבים מקרוב אחר התקדמות הפרויקט. אותם לא תמיד מעניינות הנסיבות המיוחדות שבגינן נגרם העיכוב. נוכח האתגרים שעוד צפויים בפרויקט, אני מקווה שרוח גבית ולא רוח קדים היא זו שתנשוב ממשרדים אלה לעבר אנשי הביצוע.
מבנה 15-2
כאמור, אחד משלושת המבנים שמחברים את אולם הנוסעים עם הרציפים.





 

בועז ל

New member
לסיום - מבנה 25

שבתשתיות - בחזרה לדרום.
ערב טוב וסופ"ש נעים לכולם.
לאחר תקופת היעדרות ממושכת, סוף-סוף הזדמן לי להדרים אל גזרה מצומצמת מקו אשקלון-ב"ש. ק"מ בודד של מסילה הספיקו לעורר אצלי דאגה ישנה מימי פרויקט ההכפלה: כן, שוב הצלחתי לפספס שלב ביצוע משמעותי בפרויקט. אז היה זה אינג' פיטוסי שלא נתן לי מנוח עם מבצעיו הליליים והיום זה אינג' גוטליב המוכשר, שמבלי לשאול אותי
הספיק להשלים את כל קטעי הגישור, לסלול כמה ק"מ טובים של מסילה כפולה, לקדם את תחנת נתיבות (אכן ראינו) ולחבר את הקו הראשי, לוד-ב"ש לקו שבניהולו. למרות כל ההתקדמות המרשימה הזאת, הפרויקט נמצא בעיכוב ומשלם את מחירה הבלתי נמנע של לחימת "צוק איתן". במשרדי האוצר ובעיקר במשרד התחבורה לוחצים ועוקבים מקרוב אחר התקדמות הפרויקט. אותם לא תמיד מעניינות הנסיבות המיוחדות שבגינן נגרם העיכוב. נוכח האתגרים שעוד צפויים בפרויקט, אני מקווה שרוח גבית ולא רוח קדים היא זו שתנשוב ממשרדים אלה לעבר אנשי הביצוע.
לסיום - מבנה 25
אחד משני הפירים האנכיים של ה"חנוכייה" אל הרציפים. נראית במבט עם הראש למעלה מתקרת מכונת הדיפון. הגברת הזאת הייתה ונותרה קשה לצילום והשגה.
שבת שלום, אמיגוס.

 

mauzer

New member
מרשים ביותר !

לסיום - מבנה 25
אחד משני הפירים האנכיים של ה"חנוכייה" אל הרציפים. נראית במבט עם הראש למעלה מתקרת מכונת הדיפון. הגברת הזאת הייתה ונותרה קשה לצילום והשגה.
שבת שלום, אמיגוס.
מרשים ביותר !
תודה רבה בועז.
 

DotanS33

New member
תודה רבה

לסיום - מבנה 25
אחד משני הפירים האנכיים של ה"חנוכייה" אל הרציפים. נראית במבט עם הראש למעלה מתקרת מכונת הדיפון. הגברת הזאת הייתה ונותרה קשה לצילום והשגה.
שבת שלום, אמיגוס.
תודה רבה
 
תודה רבה, קבל תמונות חמות מהתנור מכביש בגין

לסיום - מבנה 25
אחד משני הפירים האנכיים של ה"חנוכייה" אל הרציפים. נראית במבט עם הראש למעלה מתקרת מכונת הדיפון. הגברת הזאת הייתה ונותרה קשה לצילום והשגה.
שבת שלום, אמיגוס.
תודה רבה, קבל תמונות חמות מהתנור מכביש בגין
נראה שתוך כמה חודשים הכביש יורחב לגילה







 
תמונת גינון ותמונה כללית של כביש בגין לכיוון גילה (דרום)

לסיום - מבנה 25
אחד משני הפירים האנכיים של ה"חנוכייה" אל הרציפים. נראית במבט עם הראש למעלה מתקרת מכונת הדיפון. הגברת הזאת הייתה ונותרה קשה לצילום והשגה.
שבת שלום, אמיגוס.
תמונת גינון ותמונה כללית של כביש בגין לכיוון גילה (דרום)



 
ועוד משהו "חם", תודה רבה על השרשור

שבתשתיות - בחזרה לדרום.
ערב טוב וסופ"ש נעים לכולם.
לאחר תקופת היעדרות ממושכת, סוף-סוף הזדמן לי להדרים אל גזרה מצומצמת מקו אשקלון-ב"ש. ק"מ בודד של מסילה הספיקו לעורר אצלי דאגה ישנה מימי פרויקט ההכפלה: כן, שוב הצלחתי לפספס שלב ביצוע משמעותי בפרויקט. אז היה זה אינג' פיטוסי שלא נתן לי מנוח עם מבצעיו הליליים והיום זה אינג' גוטליב המוכשר, שמבלי לשאול אותי
הספיק להשלים את כל קטעי הגישור, לסלול כמה ק"מ טובים של מסילה כפולה, לקדם את תחנת נתיבות (אכן ראינו) ולחבר את הקו הראשי, לוד-ב"ש לקו שבניהולו. למרות כל ההתקדמות המרשימה הזאת, הפרויקט נמצא בעיכוב ומשלם את מחירה הבלתי נמנע של לחימת "צוק איתן". במשרדי האוצר ובעיקר במשרד התחבורה לוחצים ועוקבים מקרוב אחר התקדמות הפרויקט. אותם לא תמיד מעניינות הנסיבות המיוחדות שבגינן נגרם העיכוב. נוכח האתגרים שעוד צפויים בפרויקט, אני מקווה שרוח גבית ולא רוח קדים היא זו שתנשוב ממשרדים אלה לעבר אנשי הביצוע.
ועוד משהו "חם", תודה רבה על השרשור
https://www.youtube.com/watch?v=nPPKwg5eQ4o

 

S o l l y

New member
פשוט וואו!


שבתשתיות - בחזרה לדרום.
ערב טוב וסופ"ש נעים לכולם.
לאחר תקופת היעדרות ממושכת, סוף-סוף הזדמן לי להדרים אל גזרה מצומצמת מקו אשקלון-ב"ש. ק"מ בודד של מסילה הספיקו לעורר אצלי דאגה ישנה מימי פרויקט ההכפלה: כן, שוב הצלחתי לפספס שלב ביצוע משמעותי בפרויקט. אז היה זה אינג' פיטוסי שלא נתן לי מנוח עם מבצעיו הליליים והיום זה אינג' גוטליב המוכשר, שמבלי לשאול אותי
הספיק להשלים את כל קטעי הגישור, לסלול כמה ק"מ טובים של מסילה כפולה, לקדם את תחנת נתיבות (אכן ראינו) ולחבר את הקו הראשי, לוד-ב"ש לקו שבניהולו. למרות כל ההתקדמות המרשימה הזאת, הפרויקט נמצא בעיכוב ומשלם את מחירה הבלתי נמנע של לחימת "צוק איתן". במשרדי האוצר ובעיקר במשרד התחבורה לוחצים ועוקבים מקרוב אחר התקדמות הפרויקט. אותם לא תמיד מעניינות הנסיבות המיוחדות שבגינן נגרם העיכוב. נוכח האתגרים שעוד צפויים בפרויקט, אני מקווה שרוח גבית ולא רוח קדים היא זו שתנשוב ממשרדים אלה לעבר אנשי הביצוע.
פשוט וואו!
 
וואו, מדהים!! תודה, בעז ושנה טובה ומתוקה לכולם

שבתשתיות - בחזרה לדרום.
ערב טוב וסופ"ש נעים לכולם.
לאחר תקופת היעדרות ממושכת, סוף-סוף הזדמן לי להדרים אל גזרה מצומצמת מקו אשקלון-ב"ש. ק"מ בודד של מסילה הספיקו לעורר אצלי דאגה ישנה מימי פרויקט ההכפלה: כן, שוב הצלחתי לפספס שלב ביצוע משמעותי בפרויקט. אז היה זה אינג' פיטוסי שלא נתן לי מנוח עם מבצעיו הליליים והיום זה אינג' גוטליב המוכשר, שמבלי לשאול אותי
הספיק להשלים את כל קטעי הגישור, לסלול כמה ק"מ טובים של מסילה כפולה, לקדם את תחנת נתיבות (אכן ראינו) ולחבר את הקו הראשי, לוד-ב"ש לקו שבניהולו. למרות כל ההתקדמות המרשימה הזאת, הפרויקט נמצא בעיכוב ומשלם את מחירה הבלתי נמנע של לחימת "צוק איתן". במשרדי האוצר ובעיקר במשרד התחבורה לוחצים ועוקבים מקרוב אחר התקדמות הפרויקט. אותם לא תמיד מעניינות הנסיבות המיוחדות שבגינן נגרם העיכוב. נוכח האתגרים שעוד צפויים בפרויקט, אני מקווה שרוח גבית ולא רוח קדים היא זו שתנשוב ממשרדים אלה לעבר אנשי הביצוע.
וואו, מדהים!! תודה, בעז ושנה טובה ומתוקה לכולם
 

בועז ל

New member
תודה רבה, ידידי, ושנה טובה גם לך ולמשפחתך!

וואו, מדהים!! תודה, בעז ושנה טובה ומתוקה לכולם
תודה רבה, ידידי, ושנה טובה גם לך ולמשפחתך!
כאחד מששת קוראיי הנאמנים, הרשה לי להאריך עבורך את השרשור עם תמונות נוספות מפירוק ה-TBM.





 

alantan

New member
תודה רבה בועז, תמונות מפעימות!

שבתשתיות - בחזרה לדרום.
ערב טוב וסופ"ש נעים לכולם.
לאחר תקופת היעדרות ממושכת, סוף-סוף הזדמן לי להדרים אל גזרה מצומצמת מקו אשקלון-ב"ש. ק"מ בודד של מסילה הספיקו לעורר אצלי דאגה ישנה מימי פרויקט ההכפלה: כן, שוב הצלחתי לפספס שלב ביצוע משמעותי בפרויקט. אז היה זה אינג' פיטוסי שלא נתן לי מנוח עם מבצעיו הליליים והיום זה אינג' גוטליב המוכשר, שמבלי לשאול אותי
הספיק להשלים את כל קטעי הגישור, לסלול כמה ק"מ טובים של מסילה כפולה, לקדם את תחנת נתיבות (אכן ראינו) ולחבר את הקו הראשי, לוד-ב"ש לקו שבניהולו. למרות כל ההתקדמות המרשימה הזאת, הפרויקט נמצא בעיכוב ומשלם את מחירה הבלתי נמנע של לחימת "צוק איתן". במשרדי האוצר ובעיקר במשרד התחבורה לוחצים ועוקבים מקרוב אחר התקדמות הפרויקט. אותם לא תמיד מעניינות הנסיבות המיוחדות שבגינן נגרם העיכוב. נוכח האתגרים שעוד צפויים בפרויקט, אני מקווה שרוח גבית ולא רוח קדים היא זו שתנשוב ממשרדים אלה לעבר אנשי הביצוע.
תודה רבה בועז, תמונות מפעימות!
 

amit1270

New member
תודה רבה בועז על השרשור המרתק

שבתשתיות - בחזרה לדרום.
ערב טוב וסופ"ש נעים לכולם.
לאחר תקופת היעדרות ממושכת, סוף-סוף הזדמן לי להדרים אל גזרה מצומצמת מקו אשקלון-ב"ש. ק"מ בודד של מסילה הספיקו לעורר אצלי דאגה ישנה מימי פרויקט ההכפלה: כן, שוב הצלחתי לפספס שלב ביצוע משמעותי בפרויקט. אז היה זה אינג' פיטוסי שלא נתן לי מנוח עם מבצעיו הליליים והיום זה אינג' גוטליב המוכשר, שמבלי לשאול אותי
הספיק להשלים את כל קטעי הגישור, לסלול כמה ק"מ טובים של מסילה כפולה, לקדם את תחנת נתיבות (אכן ראינו) ולחבר את הקו הראשי, לוד-ב"ש לקו שבניהולו. למרות כל ההתקדמות המרשימה הזאת, הפרויקט נמצא בעיכוב ומשלם את מחירה הבלתי נמנע של לחימת "צוק איתן". במשרדי האוצר ובעיקר במשרד התחבורה לוחצים ועוקבים מקרוב אחר התקדמות הפרויקט. אותם לא תמיד מעניינות הנסיבות המיוחדות שבגינן נגרם העיכוב. נוכח האתגרים שעוד צפויים בפרויקט, אני מקווה שרוח גבית ולא רוח קדים היא זו שתנשוב ממשרדים אלה לעבר אנשי הביצוע.
תודה רבה בועז על השרשור המרתק

 
מצב
הנושא נעול.
למעלה