שבתשתיות - בחזרה לדרום.

מצב
הנושא נעול.

בועז ל

New member
שבתשתיות - בחזרה לדרום.

שבתשתיות - בחזרה לדרום.
ערב טוב וסופ"ש נעים לכולם.
לאחר תקופת היעדרות ממושכת, סוף-סוף הזדמן לי להדרים אל גזרה מצומצמת מקו אשקלון-ב"ש. ק"מ בודד של מסילה הספיקו לעורר אצלי דאגה ישנה מימי פרויקט ההכפלה: כן, שוב הצלחתי לפספס שלב ביצוע משמעותי בפרויקט. אז היה זה אינג' פיטוסי שלא נתן לי מנוח עם מבצעיו הליליים והיום זה אינג' גוטליב המוכשר, שמבלי לשאול אותי
הספיק להשלים את כל קטעי הגישור, לסלול כמה ק"מ טובים של מסילה כפולה, לקדם את תחנת נתיבות (אכן ראינו) ולחבר את הקו הראשי, לוד-ב"ש לקו שבניהולו. למרות כל ההתקדמות המרשימה הזאת, הפרויקט נמצא בעיכוב ומשלם את מחירה הבלתי נמנע של לחימת "צוק איתן". במשרדי האוצר ובעיקר במשרד התחבורה לוחצים ועוקבים מקרוב אחר התקדמות הפרויקט. אותם לא תמיד מעניינות הנסיבות המיוחדות שבגינן נגרם העיכוב. נוכח האתגרים שעוד צפויים בפרויקט, אני מקווה שרוח גבית ולא רוח קדים היא זו שתנשוב ממשרדים אלה לעבר אנשי הביצוע.

 

בועז ל

New member
מישהו הבטיח A1 בשבתשתיות?


שבתשתיות - בחזרה לדרום.
ערב טוב וסופ"ש נעים לכולם.
לאחר תקופת היעדרות ממושכת, סוף-סוף הזדמן לי להדרים אל גזרה מצומצמת מקו אשקלון-ב"ש. ק"מ בודד של מסילה הספיקו לעורר אצלי דאגה ישנה מימי פרויקט ההכפלה: כן, שוב הצלחתי לפספס שלב ביצוע משמעותי בפרויקט. אז היה זה אינג' פיטוסי שלא נתן לי מנוח עם מבצעיו הליליים והיום זה אינג' גוטליב המוכשר, שמבלי לשאול אותי
הספיק להשלים את כל קטעי הגישור, לסלול כמה ק"מ טובים של מסילה כפולה, לקדם את תחנת נתיבות (אכן ראינו) ולחבר את הקו הראשי, לוד-ב"ש לקו שבניהולו. למרות כל ההתקדמות המרשימה הזאת, הפרויקט נמצא בעיכוב ומשלם את מחירה הבלתי נמנע של לחימת "צוק איתן". במשרדי האוצר ובעיקר במשרד התחבורה לוחצים ועוקבים מקרוב אחר התקדמות הפרויקט. אותם לא תמיד מעניינות הנסיבות המיוחדות שבגינן נגרם העיכוב. נוכח האתגרים שעוד צפויים בפרויקט, אני מקווה שרוח גבית ולא רוח קדים היא זו שתנשוב ממשרדים אלה לעבר אנשי הביצוע.
מישהו הבטיח A1 בשבתשתיות?

טוב, אז הבטחות נועדו כדי להפר...

וברצינות: נוכח הסיור המתוכנן מחר של "בתים מבפנים" במנהרה 3A, ייערכו שינויים במתכונת המתוכננת של שבתשתיות. אי לכך, הפרק העוסק בגשר 10 יושמט ובמקומו תינתן התייחסות לעניינים אחרים. פרטים בתמונה ובהמשך.

 
ד"ש מ'בית הכוון'

מישהו הבטיח A1 בשבתשתיות?

טוב, אז הבטחות נועדו כדי להפר...

וברצינות: נוכח הסיור המתוכנן מחר של "בתים מבפנים" במנהרה 3A, ייערכו שינויים במתכונת המתוכננת של שבתשתיות. אי לכך, הפרק העוסק בגשר 10 יושמט ובמקומו תינתן התייחסות לעניינים אחרים. פרטים בתמונה ובהמשך.
ד"ש מ'בית הכוון'
לא טעמתי....

 

בועז ל

New member
גשר כביש 40 - מבט מערבה.

שבתשתיות - בחזרה לדרום.
ערב טוב וסופ"ש נעים לכולם.
לאחר תקופת היעדרות ממושכת, סוף-סוף הזדמן לי להדרים אל גזרה מצומצמת מקו אשקלון-ב"ש. ק"מ בודד של מסילה הספיקו לעורר אצלי דאגה ישנה מימי פרויקט ההכפלה: כן, שוב הצלחתי לפספס שלב ביצוע משמעותי בפרויקט. אז היה זה אינג' פיטוסי שלא נתן לי מנוח עם מבצעיו הליליים והיום זה אינג' גוטליב המוכשר, שמבלי לשאול אותי
הספיק להשלים את כל קטעי הגישור, לסלול כמה ק"מ טובים של מסילה כפולה, לקדם את תחנת נתיבות (אכן ראינו) ולחבר את הקו הראשי, לוד-ב"ש לקו שבניהולו. למרות כל ההתקדמות המרשימה הזאת, הפרויקט נמצא בעיכוב ומשלם את מחירה הבלתי נמנע של לחימת "צוק איתן". במשרדי האוצר ובעיקר במשרד התחבורה לוחצים ועוקבים מקרוב אחר התקדמות הפרויקט. אותם לא תמיד מעניינות הנסיבות המיוחדות שבגינן נגרם העיכוב. נוכח האתגרים שעוד צפויים בפרויקט, אני מקווה שרוח גבית ולא רוח קדים היא זו שתנשוב ממשרדים אלה לעבר אנשי הביצוע.
גשר כביש 40 - מבט מערבה.
יש חדש במערב. מסילה כפולה חוצה את הגשר, שכבת רבד עליונה ומסוטים. למעלה מ-22 ק"מ מסילה הונחו עד כה בפרויקט (2X11) והתוואי המסילתי חולף כעת את גשר כביש 25 שסמוך לאשל הנשיא.

 

בועז ל

New member
גשר כביש 40 - מבט למזרח.

שבתשתיות - בחזרה לדרום.
ערב טוב וסופ"ש נעים לכולם.
לאחר תקופת היעדרות ממושכת, סוף-סוף הזדמן לי להדרים אל גזרה מצומצמת מקו אשקלון-ב"ש. ק"מ בודד של מסילה הספיקו לעורר אצלי דאגה ישנה מימי פרויקט ההכפלה: כן, שוב הצלחתי לפספס שלב ביצוע משמעותי בפרויקט. אז היה זה אינג' פיטוסי שלא נתן לי מנוח עם מבצעיו הליליים והיום זה אינג' גוטליב המוכשר, שמבלי לשאול אותי
הספיק להשלים את כל קטעי הגישור, לסלול כמה ק"מ טובים של מסילה כפולה, לקדם את תחנת נתיבות (אכן ראינו) ולחבר את הקו הראשי, לוד-ב"ש לקו שבניהולו. למרות כל ההתקדמות המרשימה הזאת, הפרויקט נמצא בעיכוב ומשלם את מחירה הבלתי נמנע של לחימת "צוק איתן". במשרדי האוצר ובעיקר במשרד התחבורה לוחצים ועוקבים מקרוב אחר התקדמות הפרויקט. אותם לא תמיד מעניינות הנסיבות המיוחדות שבגינן נגרם העיכוב. נוכח האתגרים שעוד צפויים בפרויקט, אני מקווה שרוח גבית ולא רוח קדים היא זו שתנשוב ממשרדים אלה לעבר אנשי הביצוע.
גשר כביש 40 - מבט למזרח.
כיוון הנסיעה במסילה השמאלית לבאר שבע, בימנית - אשקלון. גם כאן יש חדש מאז ביקורי האחרון.שתי המסילות הצמודות נפרדות זו מזו בדרכן אל מחלף הרכבות.

 

בועז ל

New member
יורדים אל התוואי

שבתשתיות - בחזרה לדרום.
ערב טוב וסופ"ש נעים לכולם.
לאחר תקופת היעדרות ממושכת, סוף-סוף הזדמן לי להדרים אל גזרה מצומצמת מקו אשקלון-ב"ש. ק"מ בודד של מסילה הספיקו לעורר אצלי דאגה ישנה מימי פרויקט ההכפלה: כן, שוב הצלחתי לפספס שלב ביצוע משמעותי בפרויקט. אז היה זה אינג' פיטוסי שלא נתן לי מנוח עם מבצעיו הליליים והיום זה אינג' גוטליב המוכשר, שמבלי לשאול אותי
הספיק להשלים את כל קטעי הגישור, לסלול כמה ק"מ טובים של מסילה כפולה, לקדם את תחנת נתיבות (אכן ראינו) ולחבר את הקו הראשי, לוד-ב"ש לקו שבניהולו. למרות כל ההתקדמות המרשימה הזאת, הפרויקט נמצא בעיכוב ומשלם את מחירה הבלתי נמנע של לחימת "צוק איתן". במשרדי האוצר ובעיקר במשרד התחבורה לוחצים ועוקבים מקרוב אחר התקדמות הפרויקט. אותם לא תמיד מעניינות הנסיבות המיוחדות שבגינן נגרם העיכוב. נוכח האתגרים שעוד צפויים בפרויקט, אני מקווה שרוח גבית ולא רוח קדים היא זו שתנשוב ממשרדים אלה לעבר אנשי הביצוע.
יורדים אל התוואי
המבט מערבה לעבר כביש 40. בקצה התחתון השמאלי של התמונה - ג'ונטה שמחברת בין שני פסים. משמע: המסילה עדיין אינה במצב סופי.

 

בועז ל

New member
פתח המנהרה

שבתשתיות - בחזרה לדרום.
ערב טוב וסופ"ש נעים לכולם.
לאחר תקופת היעדרות ממושכת, סוף-סוף הזדמן לי להדרים אל גזרה מצומצמת מקו אשקלון-ב"ש. ק"מ בודד של מסילה הספיקו לעורר אצלי דאגה ישנה מימי פרויקט ההכפלה: כן, שוב הצלחתי לפספס שלב ביצוע משמעותי בפרויקט. אז היה זה אינג' פיטוסי שלא נתן לי מנוח עם מבצעיו הליליים והיום זה אינג' גוטליב המוכשר, שמבלי לשאול אותי
הספיק להשלים את כל קטעי הגישור, לסלול כמה ק"מ טובים של מסילה כפולה, לקדם את תחנת נתיבות (אכן ראינו) ולחבר את הקו הראשי, לוד-ב"ש לקו שבניהולו. למרות כל ההתקדמות המרשימה הזאת, הפרויקט נמצא בעיכוב ומשלם את מחירה הבלתי נמנע של לחימת "צוק איתן". במשרדי האוצר ובעיקר במשרד התחבורה לוחצים ועוקבים מקרוב אחר התקדמות הפרויקט. אותם לא תמיד מעניינות הנסיבות המיוחדות שבגינן נגרם העיכוב. נוכח האתגרים שעוד צפויים בפרויקט, אני מקווה שרוח גבית ולא רוח קדים היא זו שתנשוב ממשרדים אלה לעבר אנשי הביצוע.
פתח המנהרה
הכמות העצומה של מנהרות, פירים ואולמות כרייה ב-A1, הצליחה להשכיח ממני שגם בקו אשקלון-ב"ש יש מנהרה. אמנם צנועה, אך בכ"ז מנהרה.

 

בועז ל

New member
המנהרה

שבתשתיות - בחזרה לדרום.
ערב טוב וסופ"ש נעים לכולם.
לאחר תקופת היעדרות ממושכת, סוף-סוף הזדמן לי להדרים אל גזרה מצומצמת מקו אשקלון-ב"ש. ק"מ בודד של מסילה הספיקו לעורר אצלי דאגה ישנה מימי פרויקט ההכפלה: כן, שוב הצלחתי לפספס שלב ביצוע משמעותי בפרויקט. אז היה זה אינג' פיטוסי שלא נתן לי מנוח עם מבצעיו הליליים והיום זה אינג' גוטליב המוכשר, שמבלי לשאול אותי
הספיק להשלים את כל קטעי הגישור, לסלול כמה ק"מ טובים של מסילה כפולה, לקדם את תחנת נתיבות (אכן ראינו) ולחבר את הקו הראשי, לוד-ב"ש לקו שבניהולו. למרות כל ההתקדמות המרשימה הזאת, הפרויקט נמצא בעיכוב ומשלם את מחירה הבלתי נמנע של לחימת "צוק איתן". במשרדי האוצר ובעיקר במשרד התחבורה לוחצים ועוקבים מקרוב אחר התקדמות הפרויקט. אותם לא תמיד מעניינות הנסיבות המיוחדות שבגינן נגרם העיכוב. נוכח האתגרים שעוד צפויים בפרויקט, אני מקווה שרוח גבית ולא רוח קדים היא זו שתנשוב ממשרדים אלה לעבר אנשי הביצוע.
המנהרה
על המסילה שכיוונה באר שבע.

 

בועז ל

New member
ביציאה מהמנהרה - גשרון.

שבתשתיות - בחזרה לדרום.
ערב טוב וסופ"ש נעים לכולם.
לאחר תקופת היעדרות ממושכת, סוף-סוף הזדמן לי להדרים אל גזרה מצומצמת מקו אשקלון-ב"ש. ק"מ בודד של מסילה הספיקו לעורר אצלי דאגה ישנה מימי פרויקט ההכפלה: כן, שוב הצלחתי לפספס שלב ביצוע משמעותי בפרויקט. אז היה זה אינג' פיטוסי שלא נתן לי מנוח עם מבצעיו הליליים והיום זה אינג' גוטליב המוכשר, שמבלי לשאול אותי
הספיק להשלים את כל קטעי הגישור, לסלול כמה ק"מ טובים של מסילה כפולה, לקדם את תחנת נתיבות (אכן ראינו) ולחבר את הקו הראשי, לוד-ב"ש לקו שבניהולו. למרות כל ההתקדמות המרשימה הזאת, הפרויקט נמצא בעיכוב ומשלם את מחירה הבלתי נמנע של לחימת "צוק איתן". במשרדי האוצר ובעיקר במשרד התחבורה לוחצים ועוקבים מקרוב אחר התקדמות הפרויקט. אותם לא תמיד מעניינות הנסיבות המיוחדות שבגינן נגרם העיכוב. נוכח האתגרים שעוד צפויים בפרויקט, אני מקווה שרוח גבית ולא רוח קדים היא זו שתנשוב ממשרדים אלה לעבר אנשי הביצוע.
ביציאה מהמנהרה - גשרון.

 

בועז ל

New member
קו אשקלון-ב"ש מוגש בחסות הקו הראשי.


שבתשתיות - בחזרה לדרום.
ערב טוב וסופ"ש נעים לכולם.
לאחר תקופת היעדרות ממושכת, סוף-סוף הזדמן לי להדרים אל גזרה מצומצמת מקו אשקלון-ב"ש. ק"מ בודד של מסילה הספיקו לעורר אצלי דאגה ישנה מימי פרויקט ההכפלה: כן, שוב הצלחתי לפספס שלב ביצוע משמעותי בפרויקט. אז היה זה אינג' פיטוסי שלא נתן לי מנוח עם מבצעיו הליליים והיום זה אינג' גוטליב המוכשר, שמבלי לשאול אותי
הספיק להשלים את כל קטעי הגישור, לסלול כמה ק"מ טובים של מסילה כפולה, לקדם את תחנת נתיבות (אכן ראינו) ולחבר את הקו הראשי, לוד-ב"ש לקו שבניהולו. למרות כל ההתקדמות המרשימה הזאת, הפרויקט נמצא בעיכוב ומשלם את מחירה הבלתי נמנע של לחימת "צוק איתן". במשרדי האוצר ובעיקר במשרד התחבורה לוחצים ועוקבים מקרוב אחר התקדמות הפרויקט. אותם לא תמיד מעניינות הנסיבות המיוחדות שבגינן נגרם העיכוב. נוכח האתגרים שעוד צפויים בפרויקט, אני מקווה שרוח גבית ולא רוח קדים היא זו שתנשוב ממשרדים אלה לעבר אנשי הביצוע.
קו אשקלון-ב"ש מוגש בחסות הקו הראשי.

הקו הראשי, לוד-ב"ש, משקיף מגבוה ופורש חסותו על קו אשקלון-ב"ש. בצד שמאל, מבט משופר על הגשרון שצוין קודם לכן.

 

בועז ל

New member
הנה באה הרכבת

שבתשתיות - בחזרה לדרום.
ערב טוב וסופ"ש נעים לכולם.
לאחר תקופת היעדרות ממושכת, סוף-סוף הזדמן לי להדרים אל גזרה מצומצמת מקו אשקלון-ב"ש. ק"מ בודד של מסילה הספיקו לעורר אצלי דאגה ישנה מימי פרויקט ההכפלה: כן, שוב הצלחתי לפספס שלב ביצוע משמעותי בפרויקט. אז היה זה אינג' פיטוסי שלא נתן לי מנוח עם מבצעיו הליליים והיום זה אינג' גוטליב המוכשר, שמבלי לשאול אותי
הספיק להשלים את כל קטעי הגישור, לסלול כמה ק"מ טובים של מסילה כפולה, לקדם את תחנת נתיבות (אכן ראינו) ולחבר את הקו הראשי, לוד-ב"ש לקו שבניהולו. למרות כל ההתקדמות המרשימה הזאת, הפרויקט נמצא בעיכוב ומשלם את מחירה הבלתי נמנע של לחימת "צוק איתן". במשרדי האוצר ובעיקר במשרד התחבורה לוחצים ועוקבים מקרוב אחר התקדמות הפרויקט. אותם לא תמיד מעניינות הנסיבות המיוחדות שבגינן נגרם העיכוב. נוכח האתגרים שעוד צפויים בפרויקט, אני מקווה שרוח גבית ולא רוח קדים היא זו שתנשוב ממשרדים אלה לעבר אנשי הביצוע.
הנה באה הרכבת





 

בועז ל

New member
הגנה על הגשר

שבתשתיות - בחזרה לדרום.
ערב טוב וסופ"ש נעים לכולם.
לאחר תקופת היעדרות ממושכת, סוף-סוף הזדמן לי להדרים אל גזרה מצומצמת מקו אשקלון-ב"ש. ק"מ בודד של מסילה הספיקו לעורר אצלי דאגה ישנה מימי פרויקט ההכפלה: כן, שוב הצלחתי לפספס שלב ביצוע משמעותי בפרויקט. אז היה זה אינג' פיטוסי שלא נתן לי מנוח עם מבצעיו הליליים והיום זה אינג' גוטליב המוכשר, שמבלי לשאול אותי
הספיק להשלים את כל קטעי הגישור, לסלול כמה ק"מ טובים של מסילה כפולה, לקדם את תחנת נתיבות (אכן ראינו) ולחבר את הקו הראשי, לוד-ב"ש לקו שבניהולו. למרות כל ההתקדמות המרשימה הזאת, הפרויקט נמצא בעיכוב ומשלם את מחירה הבלתי נמנע של לחימת "צוק איתן". במשרדי האוצר ובעיקר במשרד התחבורה לוחצים ועוקבים מקרוב אחר התקדמות הפרויקט. אותם לא תמיד מעניינות הנסיבות המיוחדות שבגינן נגרם העיכוב. נוכח האתגרים שעוד צפויים בפרויקט, אני מקווה שרוח גבית ולא רוח קדים היא זו שתנשוב ממשרדים אלה לעבר אנשי הביצוע.
הגנה על הגשר
מבני בטון בצורת האות חי"ת הוצבו ע"מ לחסום מעבר כלי רכב גבוהים שעלולים לפגוע בגשר.

 

בועז ל

New member
מחלף הרכבות בגורל

שבתשתיות - בחזרה לדרום.
ערב טוב וסופ"ש נעים לכולם.
לאחר תקופת היעדרות ממושכת, סוף-סוף הזדמן לי להדרים אל גזרה מצומצמת מקו אשקלון-ב"ש. ק"מ בודד של מסילה הספיקו לעורר אצלי דאגה ישנה מימי פרויקט ההכפלה: כן, שוב הצלחתי לפספס שלב ביצוע משמעותי בפרויקט. אז היה זה אינג' פיטוסי שלא נתן לי מנוח עם מבצעיו הליליים והיום זה אינג' גוטליב המוכשר, שמבלי לשאול אותי
הספיק להשלים את כל קטעי הגישור, לסלול כמה ק"מ טובים של מסילה כפולה, לקדם את תחנת נתיבות (אכן ראינו) ולחבר את הקו הראשי, לוד-ב"ש לקו שבניהולו. למרות כל ההתקדמות המרשימה הזאת, הפרויקט נמצא בעיכוב ומשלם את מחירה הבלתי נמנע של לחימת "צוק איתן". במשרדי האוצר ובעיקר במשרד התחבורה לוחצים ועוקבים מקרוב אחר התקדמות הפרויקט. אותם לא תמיד מעניינות הנסיבות המיוחדות שבגינן נגרם העיכוב. נוכח האתגרים שעוד צפויים בפרויקט, אני מקווה שרוח גבית ולא רוח קדים היא זו שתנשוב ממשרדים אלה לעבר אנשי הביצוע.
מחלף הרכבות בגורל
בימים בהם עדיין לא ראינו כמעט כלום מ-A1, היה ההמחלף הזה אחד המבנים הרכבתיים המורכבים ביותר של הרכבת.

 

באג2003

New member
אני זוכר את הסיקורים הראשונים של מחלף הרכבות גורל

מחלף הרכבות בגורל
בימים בהם עדיין לא ראינו כמעט כלום מ-A1, היה ההמחלף הזה אחד המבנים הרכבתיים המורכבים ביותר של הרכבת.
אני זוכר את הסיקורים הראשונים של מחלף הרכבות גורל
בהתחלה תנועת הרכבות עליו הייתה נראית מסובכת למדי... היום זה כבר עניין של מה בכך.

http://www.tapuz.co.il/forums2008/viewmsg.aspx?forumid=394&messageid=152680828
 

בועז ל

New member
מבט צפונה מכביש 40

שבתשתיות - בחזרה לדרום.
ערב טוב וסופ"ש נעים לכולם.
לאחר תקופת היעדרות ממושכת, סוף-סוף הזדמן לי להדרים אל גזרה מצומצמת מקו אשקלון-ב"ש. ק"מ בודד של מסילה הספיקו לעורר אצלי דאגה ישנה מימי פרויקט ההכפלה: כן, שוב הצלחתי לפספס שלב ביצוע משמעותי בפרויקט. אז היה זה אינג' פיטוסי שלא נתן לי מנוח עם מבצעיו הליליים והיום זה אינג' גוטליב המוכשר, שמבלי לשאול אותי
הספיק להשלים את כל קטעי הגישור, לסלול כמה ק"מ טובים של מסילה כפולה, לקדם את תחנת נתיבות (אכן ראינו) ולחבר את הקו הראשי, לוד-ב"ש לקו שבניהולו. למרות כל ההתקדמות המרשימה הזאת, הפרויקט נמצא בעיכוב ומשלם את מחירה הבלתי נמנע של לחימת "צוק איתן". במשרדי האוצר ובעיקר במשרד התחבורה לוחצים ועוקבים מקרוב אחר התקדמות הפרויקט. אותם לא תמיד מעניינות הנסיבות המיוחדות שבגינן נגרם העיכוב. נוכח האתגרים שעוד צפויים בפרויקט, אני מקווה שרוח גבית ולא רוח קדים היא זו שתנשוב ממשרדים אלה לעבר אנשי הביצוע.
מבט צפונה מכביש 40
מבט על הקו הראשי מגלה מה התבצע בסביבה זו ואת השפעתו על תנועת הרכבות בקו.



 

Ofekalef1

New member
זה לא איזה 15 מעלות לפחות? ואם זו המסילה החדשה, איפה המסילה

אשליה אופטית
זה לא עיקול חד, המסילה נבנתה מבחינת התוואי שלה לאפשר נסיעה מהירה לכל אורכה.
זה לא איזה 15 מעלות לפחות? ואם זו המסילה החדשה, איפה המסילה
ללהבים?
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה