שבתי אחרי העדרות ארוכה

נצר1

New member
שבתי אחרי העדרות ארוכה

אז 10 ימים לא הייתי בפורום. אבא של בעלי נפטר
היה כמו אבא עבורי, אדם מדהים ונפלא. השבעה היתה בצפון הרחוק ואני והבנות היינו על הקו... ובהקשר לצליאק: אנשים מדהימים הביאו לנו לשבעה המון אוכל כל הזמן, מארוחות בשר ותוספות, דרך פשטידות וסלטים ועד עוגות, שתיה ופירות. הייתי שם עם עדי 6 ימים מתוך 10, ודי מהר אנשים הבינו על הצליאק. בקיצור, ביום השלישי התחילו כבר להגיע דברים כשהמכין דואג להדגיש "זה נטול גלוטן" או "בלי קמח בכלל". בגדול, את רוב הדברים יכלנו לאכול וזה היה ממש נוח שעדי יכלה לגשת ולקחת בלי חשש. בנוסף, גיסי ובת זוגו גרים בקרית שמונה והיא הביאה לנו מחנות המפעל של גרין לייט עוגיות, עוגה ובורקסים (לא מוצלח בכלל לדעתי ד"א). ולבסוף, במהלך השבוע עדי קיבלה את הספר "העוגה המיוחדת של רוני" וקראנו בו כבר פעמים והיא ממש מתלהבת ומבקשת שנכין את המתכונים בסוף הספר
 

בישולה1

New member
../images/Emo201.gifמשתתפת בצערכם../images/Emo24.gifושמחה שחזרתם

בסופו של דבר החיים ממשיכים לחיים וזה נותן לנו את החיזוקים שצריך ליחיות בטוב ולקחת הכל בקלות ולהנות כל זמן שבריאים וחיים.
 
במקום שבו מלים מאבדות משמעות...

אין מלים אחרות שיכולות לנחם. "הם" הולכים לעולם שכולו טוב, ואותנו משאירים עם החסר הגדול ועם כל הצער. בשבעה על אחי - לא היה לי דבר ללא גלוטן, זו אותה משפחה דרעקית ששברתי שם צלחת פעם. ככה זה כשלא אוהבים. אצלכם אוהבים, ומכאן ההבנה הגדולה לצליאק. לפחות זה, בתקופה קשה.
 

ADEELI

New member
משתתפת בצערך ../images/Emo7.gif

אנשים נבחנים ברגעי צער ועצב. התברכת במשפחה וחברים אוהבים ותומכים,
 

נטלי22

New member
../images/Emo201.gif משתתפת בצערכם ../images/Emo10.gif

טוב לשמוע שעם כל הצער היתה גם קרן אור. יפה מצדם.
 
למעלה