שבתות וחגים

גלים15

New member
שבתות וחגים

כמה קשה לי בשבתות. הזמן כאילו עצר מלכת. הולכים לבקר משפחה ומה אחר כך? אני מחכה כבר ליום ראשון. משעמם לי!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!.
 

לביו1

New member
זה ממש קשה, אבל תשתדלי לצאת מהבית 'בכוח'.

דווקא לא רק למשפחה אלא לטבע ולמקומות מחוץ לישוב. אפילו אם זה בהתחלה מאולץ וההתארגנות היא סוג של טירוף. (לא יודעת בן כמה ילדך/ילדתך, אבל חשוב לזכור שמגיע גיל שההתארגנות ליציאה הרבה יותר פשוטה). ...ויחד עם זאת אל תחכי עד שיהיה יותר פשוט. היו פעמים שלא היה לי כוח לצאת אבל אף פעם לא הצטערתי שיצאנו.
 
אם השבת יפה כמעט תמיד יוצאים לפארק או לטבע

לא מוותרת, כי גם אני כל השבוע במשרד כך שאם יש יום יפה כמו שהיה היום משתדלת מאוד לצאת, לפעמים זה סתם לגן השעשועים בשכונה ולפעמים לפארק העירוני לפיקניק או יותר רחוק... העיקר לשבור את השיגרה של השבוע. אני לא יודעת מה גיל הילדים שלך אבל היום למשל הייתי איתם בהצגה ואחר הצהריים עשינו טיול בשכונה שכלל ביקור בגן שעשועים שבדרך כלל אנחנו לא מגיעים אליו, לפעמים מבקרים חברים, גן חיות....
 
את חייבת למצוא פעילויות

אני בחו"ל בלי משפחה וחברים וסופה"ש פה הוא יומיים תמימים בלי גן ובמקום לטפס על הקירות נרשמנו לשחיה, יוצאים לטייל, מזמינים את עצמנו לאנשים והולכים לבית הכנסת. כל השבוע אני עוסקת בתכנונים מה נעשה בסוף השבוע. חברים, טיול, גן ציבורי,משחקים על השטיח, שעה טלוויזיה, תתכנני את הזמן שעה אחרי שעה כדי שהזמן יעבור והוא עובר כי כמו שאמרו המפקדים שלי בצבא לכל שבת יש מוצאי שבת.
 

גלים15

New member
שבתות וחגים

אם יש עוד אמהות שמרגישות כמוני. אשמח לגבש קבוצה לבילויים משותפים.
 

Koru

New member
קדם כל ברוכה הבאה ../images/Emo140.gif

נדמה לי שאת חדשה פה, סליחה את טעיתי.. את מוזמנת להציג את עצמך קצת, מה גיל ילדך (או ילדייך?), מאיפה את - ככה יהיה לך קל יותר להכיר עוד אמהות מתאימות. בנוסף את מוזמנת כמובן להשאר עמנו בפורום, זו דרך נפלאה להכיר אמהות אחרות באותו המצב ולהתחיל למצוא חברה לשבתות, וגם לימים אחרים
 

גלים15

New member
שבתות וחגים

אני אם לילדה בת 3+, גרות בחדרה ואין לנו בעיה של ניידות.
 
למעלה