שבתאי בנסיגה ויאיר ידידי!!!
היי שבתאי! האמת היא שכל בילבולי המוח שלי הופנו, עד כה, למנהל הפורום - יאיר - הגדול מכולם - שתמיד, תמיד, מוצא זמן, הרבה מאוד רצון, ואה.. סבלנות (והו...לשאלות שלי צריך הרבה!) להשיב לי! הפעם,לאור תשובתך לאחת מחברות הפורום בעניין אופק בטלה - שמאוד מצאה חן בעיני, הייתי מבקשת אם ברצונך ובאפשרותך להשיב גם לי על שאלה: אני ילידת ירושלים, 23.2.1972, שעה: 21:50, ובזמנו יאיר כתב לי שהאופק אצלי במזל מאזניים והירח בסרטן. האם אתה יכול לומר לי מה כל זה אומר?? אשמח מאוד לקרוא! תודות, מירית. נ.ב. - יאיר- שלומות!!!
היי שבתאי! האמת היא שכל בילבולי המוח שלי הופנו, עד כה, למנהל הפורום - יאיר - הגדול מכולם - שתמיד, תמיד, מוצא זמן, הרבה מאוד רצון, ואה.. סבלנות (והו...לשאלות שלי צריך הרבה!) להשיב לי! הפעם,לאור תשובתך לאחת מחברות הפורום בעניין אופק בטלה - שמאוד מצאה חן בעיני, הייתי מבקשת אם ברצונך ובאפשרותך להשיב גם לי על שאלה: אני ילידת ירושלים, 23.2.1972, שעה: 21:50, ובזמנו יאיר כתב לי שהאופק אצלי במזל מאזניים והירח בסרטן. האם אתה יכול לומר לי מה כל זה אומר?? אשמח מאוד לקרוא! תודות, מירית. נ.ב. - יאיר- שלומות!!!