שבתִפזורת תשתיות

מצב
הנושא נעול.

megashock

New member
עוד מבט על גשר 6 עצום המימדים
בלעדיו, ספק רב אם התמונות הבאות היו אפשריות.
איך אישרו לבנות את הדבר הזה ?
למרות שפופולארי לרדת על הירוקים, זאת התוצאה כאשר מתעלמים מהם, או כאשר הם נרדמים בשמירה. גשר יותר מכוער ולא משתלב בסביבה מזה לא יכלו לבנות. כל מה שהירוקים היו צריכים לעשות כדי לגייס תומכים במאבק בגשר בנחל יתלה היה להראות תמונות של גשר 6 ליד תמונות של נחל יתלה.
 

amit1270

New member
איך אישרו לבנות את הדבר הזה ?
למרות שפופולארי לרדת על הירוקים, זאת התוצאה כאשר מתעלמים מהם, או כאשר הם נרדמים בשמירה. גשר יותר מכוער ולא משתלב בסביבה מזה לא יכלו לבנות. כל מה שהירוקים היו צריכים לעשות כדי לגייס תומכים במאבק בגשר בנחל יתלה היה להראות תמונות של גשר 6 ליד תמונות של נחל יתלה.
גם את זה הם ניסו...
זווית הצילום שבועז בחר היא לא מהמחמיאות, אבל לדעתי הגשר הזה נראה לא רע בכלל, בטח ביחס לאלטרנטיבה שהיתה מקובלת בארצנו עד לשנים האחרונות - סוללות עפר (כמו באזור אבו גוש).
 

easylivin

New member
זה מה שהוא מזכיר לי
גו'רג' לוקס לא ידע שישמש השראה לA1 כעבור 30 שנה.
ענק!
תרתי משמע
 

בועז ל

New member
שבתִפזורת תשתיות
להלן מספר תמונות עדכניות מעבודות הרכבת המתבצעות בסביבתי הקרובה. אין בתמונות בשורה גדולה וחדשה בתחום הביצוע, אך פעילות יש ויש, וזה כמובן נחמד לקבל מר"י אופציה למספר סיקורי קל"ב. אפתח דווקא בבשורה המעודדת ביותר שנרשמה באחרונה בתחום התשתיות בר"י: פתרון המחלוקת הקשה סביב הפקעות אדמות אל-עזי. מחלוקת זו הסתמנה כאחת הבעיות הקשות העומדות בפני הפרויקט, אך סוף טוב - הכול טוב. הרכבת תפסה חזקה על הקרקע לאחר מו"מ שנוהל ברגישות רבה מול בעלי הקרקע.
עבודות A1
קצת מוזר וחדש לי לכתוב 'עבודות על A1', אבל גם אם מדובר בעבודות מוגבלות כעת, יש בכך חידוש מרענן. בתמונה: "שפיר הנדסה" מעבה נוכחות בכלים הנדסיים ובמבנים יבילים באתר העבודה. כזכור, העבודות הנוכחיות כוללות ביצוע המבואה למנהרה 2 בשיטת cut&cover.
 

בועז ל

New member
שבתִפזורת תשתיות
להלן מספר תמונות עדכניות מעבודות הרכבת המתבצעות בסביבתי הקרובה. אין בתמונות בשורה גדולה וחדשה בתחום הביצוע, אך פעילות יש ויש, וזה כמובן נחמד לקבל מר"י אופציה למספר סיקורי קל"ב. אפתח דווקא בבשורה המעודדת ביותר שנרשמה באחרונה בתחום התשתיות בר"י: פתרון המחלוקת הקשה סביב הפקעות אדמות אל-עזי. מחלוקת זו הסתמנה כאחת הבעיות הקשות העומדות בפני הפרויקט, אך סוף טוב - הכול טוב. הרכבת תפסה חזקה על הקרקע לאחר מו"מ שנוהל ברגישות רבה מול בעלי הקרקע.
בתוך הקו הירוק, מעבר לקו הירוקים
 

בועז ל

New member
שבתִפזורת תשתיות
להלן מספר תמונות עדכניות מעבודות הרכבת המתבצעות בסביבתי הקרובה. אין בתמונות בשורה גדולה וחדשה בתחום הביצוע, אך פעילות יש ויש, וזה כמובן נחמד לקבל מר"י אופציה למספר סיקורי קל"ב. אפתח דווקא בבשורה המעודדת ביותר שנרשמה באחרונה בתחום התשתיות בר"י: פתרון המחלוקת הקשה סביב הפקעות אדמות אל-עזי. מחלוקת זו הסתמנה כאחת הבעיות הקשות העומדות בפני הפרויקט, אך סוף טוב - הכול טוב. הרכבת תפסה חזקה על הקרקע לאחר מו"מ שנוהל ברגישות רבה מול בעלי הקרקע.
אתר ארכיאולוגי?
לי לפחות, ככה זה נראה. רגישותו הנופית של האזור ידועה היטב. מרוב דיונים וויכוחים סביב העניין הנופי, נשתכחה מאתנו סוגיה שעלולה להוות בעיה בהמשך העבודות על A1: ארכיאולוגיה, שאזור זה משופע בה, כמו גם פקחי רשות העתיקות.
 

בועז ל

New member
שבתִפזורת תשתיות
להלן מספר תמונות עדכניות מעבודות הרכבת המתבצעות בסביבתי הקרובה. אין בתמונות בשורה גדולה וחדשה בתחום הביצוע, אך פעילות יש ויש, וזה כמובן נחמד לקבל מר"י אופציה למספר סיקורי קל"ב. אפתח דווקא בבשורה המעודדת ביותר שנרשמה באחרונה בתחום התשתיות בר"י: פתרון המחלוקת הקשה סביב הפקעות אדמות אל-עזי. מחלוקת זו הסתמנה כאחת הבעיות הקשות העומדות בפני הפרויקט, אך סוף טוב - הכול טוב. הרכבת תפסה חזקה על הקרקע לאחר מו"מ שנוהל ברגישות רבה מול בעלי הקרקע.
בסמוך למקום בו עתיד לקום גשר 7
מתבצעת חפירת תעלה שקרקעיתה מבוטנת. טרם עמדתי על טיבה של תעלה זו ולמה נועדה.
 

בועז ל

New member
שבתִפזורת תשתיות
להלן מספר תמונות עדכניות מעבודות הרכבת המתבצעות בסביבתי הקרובה. אין בתמונות בשורה גדולה וחדשה בתחום הביצוע, אך פעילות יש ויש, וזה כמובן נחמד לקבל מר"י אופציה למספר סיקורי קל"ב. אפתח דווקא בבשורה המעודדת ביותר שנרשמה באחרונה בתחום התשתיות בר"י: פתרון המחלוקת הקשה סביב הפקעות אדמות אל-עזי. מחלוקת זו הסתמנה כאחת הבעיות הקשות העומדות בפני הפרויקט, אך סוף טוב - הכול טוב. הרכבת תפסה חזקה על הקרקע לאחר מו"מ שנוהל ברגישות רבה מול בעלי הקרקע.
שלטומניה בבאר יעקב
בבאר יעקב אמורות לקום שתי הפרדות מפלסיות. לצערי, בשל הקרבה למתקן בטחוני, לא ניתן לצלם בנוחות את העבודות על ההפרדה במפגש 134 הסמוך לתחנת באר יעקב. לפיכך, אסתפק בשלט בלבד ואציין כי נותרה לא מעט עבודה על הפרדה זו. טרם הוחל בשיקוע הכביש, כפי שמופיע בהדמיה שבשלט. עפ"י התרשמותי, מה שמתבצע כעת במקום עונה להגדרה הסטה והעתקת תשתיות.
 
שלטומניה בבאר יעקב
בבאר יעקב אמורות לקום שתי הפרדות מפלסיות. לצערי, בשל הקרבה למתקן בטחוני, לא ניתן לצלם בנוחות את העבודות על ההפרדה במפגש 134 הסמוך לתחנת באר יעקב. לפיכך, אסתפק בשלט בלבד ואציין כי נותרה לא מעט עבודה על הפרדה זו. טרם הוחל בשיקוע הכביש, כפי שמופיע בהדמיה שבשלט. עפ"י התרשמותי, מה שמתבצע כעת במקום עונה להגדרה הסטה והעתקת תשתיות.
הנה ההפנייה למי שסקרן לגבי ההגבלה:
וכך מופיע הענין בגלוי ברשת:
 
שלטומניה בבאר יעקב
בבאר יעקב אמורות לקום שתי הפרדות מפלסיות. לצערי, בשל הקרבה למתקן בטחוני, לא ניתן לצלם בנוחות את העבודות על ההפרדה במפגש 134 הסמוך לתחנת באר יעקב. לפיכך, אסתפק בשלט בלבד ואציין כי נותרה לא מעט עבודה על הפרדה זו. טרם הוחל בשיקוע הכביש, כפי שמופיע בהדמיה שבשלט. עפ"י התרשמותי, מה שמתבצע כעת במקום עונה להגדרה הסטה והעתקת תשתיות.
תודה על התמונות היפות !!! ובמיוחד על השלט !!!
 

בועז ל

New member
שבתִפזורת תשתיות
להלן מספר תמונות עדכניות מעבודות הרכבת המתבצעות בסביבתי הקרובה. אין בתמונות בשורה גדולה וחדשה בתחום הביצוע, אך פעילות יש ויש, וזה כמובן נחמד לקבל מר"י אופציה למספר סיקורי קל"ב. אפתח דווקא בבשורה המעודדת ביותר שנרשמה באחרונה בתחום התשתיות בר"י: פתרון המחלוקת הקשה סביב הפקעות אדמות אל-עזי. מחלוקת זו הסתמנה כאחת הבעיות הקשות העומדות בפני הפרויקט, אך סוף טוב - הכול טוב. הרכבת תפסה חזקה על הקרקע לאחר מו"מ שנוהל ברגישות רבה מול בעלי הקרקע.
הפרדה מפלסית במפגש 133
קרוב מאד למפגש 134 . בינתיים יש רק שלטים בקרבת המפגש. כדאי לשים לב שהפרויקט מנוהל ע"י קבוצת גדיש, מיודעתנו מקטע רמלוד.
 

בועז ל

New member
שבתִפזורת תשתיות
להלן מספר תמונות עדכניות מעבודות הרכבת המתבצעות בסביבתי הקרובה. אין בתמונות בשורה גדולה וחדשה בתחום הביצוע, אך פעילות יש ויש, וזה כמובן נחמד לקבל מר"י אופציה למספר סיקורי קל"ב. אפתח דווקא בבשורה המעודדת ביותר שנרשמה באחרונה בתחום התשתיות בר"י: פתרון המחלוקת הקשה סביב הפקעות אדמות אל-עזי. מחלוקת זו הסתמנה כאחת הבעיות הקשות העומדות בפני הפרויקט, אך סוף טוב - הכול טוב. הרכבת תפסה חזקה על הקרקע לאחר מו"מ שנוהל ברגישות רבה מול בעלי הקרקע.
מיקום השלט - מרחק יריקה מבניין המועצה
צירוף מקרים?
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה