שבי אתה כאן??? אחיקם תענה לי......

אלדר

New member
שבי אתה כאן??? אחיקם תענה לי......

אני צריך עוד אינפורמציה לגבי האתר שלך..... מתי אתה נכנס לצ´ט שלך?? מתי אתה מבקר בו קבוע? ומתי אפשר לקבל את הניתוח או שכבר עשית אותו באתר שלך?? כי אני רק חזרתי אתמול משלושה ימים בכינרת.... אז עדכן אותי אם יש משהו....... טופ???????. שלך tksr ידידך הנאמן.....
 
למעלה