שביתה מטופשת במערכת החינוך

Zack DA

New member
שביתה מטופשת במערכת החינוך ../images/Emo4.gif

כמה מטופש המצב שיש בערך 20 גופים שיכולים להכריז על שביתה, ומספיק שאחד מהם עושה זאת כדי לשגע את המערכת לחלוטין.
 
אז איך אתה רוצה שזה יעבוד?

האם כל המורים חייבים להיות מאורגנים באותו איגוד? האם ההורים צריכים להיות מאורגנים עם המורים באותו איגוד? נראה שמה שאתה רוצה זה פשוט שקט תעשייתי, שאף אחד לא פוצה פה, וכולם ממלאים את החלטות הממשלה שפוגעות בהם, בלי להתנגד. ממש דמוקרטיה.
 

Zack DA

New member
אבל יש גם גבול לכל דבר

אסור להגיע למצב כזה שבו מערכת החינוך לא תצליח להעביר יום לימודים כי ארגון קיקיוני הכריז על שביתה.
 
צחי אתה לא יודע על מה אתה מדבר...

אני בעד כל גוף שיעשה שביתה שהיא בעיקרון נגד הקיצוצים של ביבי הבולשביק. כי אסור לקצץ בשעות החינוך כי זה הדבר היחיד שנשאר לנו בארץ הזאת! תתבייש לך מר נתניהו! ואני מקווה שאחרי פסח ארגון ההורים,שהוא באמת גוף מכריע ומשפיע,יקיים שוב ושוב את השביתות האלה. כי החינוך הוא בראש. ואם ביבי לא חושב ככה,אז הוא יכול להמשיך לרצות לקצץ כמה שהוא רוצה,אבל זה לא ייצא לפועל,כי אנחנו נילחם על החינוך!
 

Zack DA

New member
ביבי בולשביק ?

זו האמירה המנותקת ביותר מהמציאות. לצערי, מר נתניהו יכל לקחת רחוק הרבה יותר ולפטר אחוז נכבד מהמורים ולא רק 6000. שים לב לדיון נפרד בנוגע לכך שעשייה כזו רק תתן לנו מערכת חינוך טובה יותר! צחי
 

E l i z a b e t

New member
להב, תבין

השביתות האלה לא מועילות לנו, הן רק מזיקות לנו הרבה יותר. בקשר לקיצוץ בשעות הלימוד, השבתת הלימודים על ידי אירגוני המורים: לא מורידה את הקיצוצים בשעות הלימוד, אלא גורמת להפסדים בשעות הלימוד. בנוסף לכך,חלק גדול מהמורים בבתי הספר בארץ לא רוצה שביתה, כי מורידים להם על כל יום של שביתה פי שתיים ממה שהם מקבלים. השבתת הלימודים על ידי אירגוני ההורים: שוב מבזבזים שעות לימוד שעות לימוד זה כסף ובמצב של אין כסף, יש קיצוץ בשעות לימוד, נכון זה פוגע במעט בלמידה, נו אז מה לומדים יותר בבית. דבר אחרון, בולשביק-חבר למפלגה הקומוניסטית ברוסיה. קומוניזם-זרם מרקסיסטי קיצוני בתנועה הסוציאליסטית בעולם. הקומוניזם, כסוציאליזם, שואף ךמשטר חברתי ללא ניצול, לביטול הבדלי המעמדות ולהלאמת כל אמצעי היצור והנכסים. המפלגות הדוגלות בקומוניזם מתכונות להגשים את מטרתן ע"י מהפכה ובדרך דיקטטורה של הפרולטריון, להבדיל מן המפלגות הדוגלות בסוציאליזם החותרות להגשמת המטרה בדרך דמוקרטית ובכיבושים סוציאליים מודרניים. (לקוח מתוך מילון אבן שושן). עכשיו, אחת ההגדרות מתאימה לביבי? יום טוב, אליזבט
 
אתם לא מציאותיים

חבר'ה,עד מתי תחיו באשליה הזאת? תגידו,אתם לא קולטים ש6000 משפחות עוד יהרסו? שמורים בעלי השכלה ישבו בבית ,בעוד שפקידים בבנק ירויחו 10,000 שקל בעוד אין להם אפילו תעודת גמר של 12 שנות לימוד. אסור לקצץ בחינוך,מה לא ברור כאן???????????????????????????????. והשביתה היא דרך מצוינת לבטות את המחאה הכל כך מוצדקת הזאת. הרי מה אנחנו רוצים בשביתה? אנחנו אומרים- הילדים לא ילכו לבית הספר כל עוד במחשבתכם לקצץ בשעות החינוך החל משנה הבאה. השביתה הזו מוצדקת לחלוטין. ויסלחו לי הפרופסורים פה,אבל לאנשים שקצת קשה להם לעבור את הבגרות,הקיצוצים יהרגו אותם טוטאלית!!!!!!!!!!! ניצטרך ללמוד לבד בבית את החומר הקשה. עד מתי לא תבינו שביבי חושב רק על עצמו??????????? שביבי חי על חשבון אחרים?????????????? שביבי נגד כל מי שלא בדעה שלו...זה בולשביק.. אני רוצה לראות אחד מכם-הפרופסורים המהוללים,הצפונים,חי עם הורים מובטלים למשל....או כל משהו שהקיצוץ גורם לכך.
 

Zack DA

New member
ועוד משהו, להב

אתה חייב להפסיק לדבר בססמאות של "כמה שהאבטלה קשה". אל תספר לי איך זה יהרוס את המשפחות. תחשוב כך: נניח שיש פועל שמרוויח מהמדינה 10000 שקל בחודש בלי לעשות כלום -> היית בעד לפטר אותו - למרות שזה יהרוס את משפחתו. גם כאן, אם אפשר לעשות מערכת חינוך טובה יותר ויעילה יותר - אנו צריכים להתעלם מהשיקולים הקשים. איני מנותק ואיני בולשביק.
צחי
 
למעלה