שבוע 28..האם שכיח בתקופה הזו

rotem66

New member
שבוע 28..האם שכיח בתקופה הזו

להרגיש חסרת אנרגיות, הרגשה לא טוב כללית ואי נעימות באיזור הקיבה?
 
ואם שכיח, אז מה? זה אומר שככה את

מוכנה לחיות? לכי לקבל עזרה מקצועית ממטפל ברפואה משלימה, ולא תאמיני כמה מהר יעזרו לך. את צריכה שינוי תזונה קודם כל, כי התזונה היא הבסיס הן לאנרגיות, והן לחוסר הנעימות בקיבה.
 

goolo123

New member
אני מטופלת בדיקור כבר משבוע 6 להריו

ובאמת עד עכשיו הרגשתי מצויין.
 
אז פני למדקר שלך, שישנה לך גם את

התזונה. אם הוא לא בקיא בתחום, לכי חד פעמית למישהו אחר בנוסף.
 
האם עשית בדיקת דם?

כדי לבדוק את רמת ההמוגלובין בדם? אם לא, כדאי שתעשי, כי לפחות אצלי זו היתה הבעיה. אז מה עושים אם כן? אני מציעה לך לקנות בחנות טבע מולסה מתוקה. זה מעין דבש שעשוי מקני סוכר, טעים מאוד. 2 או 3 כפיות ליום, על לחם עם חמאה, בתור ממתיק לתה או לקפה, סתם ככה כפית בפה ואת עם אנרגיות חדשות כאילו את פופאי שאכל תרד! הציעו לי הרבה דברים בעיקר לאכול מאכלים עתירי ברזל כמו עלים ירוקים, סלק, בשר כמובן, עדשים שמנביטים אותם קצת במים והברזל מכפיל את עצמו. כל אלה עצות נהדרות, אבל לי היה הרבה יותר פשוט לקחת מולסה מתוקה. כמובן שבמקביל אני שומרת על תזונה בריאה ונכונה, אבל המולסה הזאת ממש הקפיצה אותי מסמרטוטה לאלופה! עוד שבוע אני צריכה שוב לבדוק אם רמת ההמוגלובין שלי עלתה מאז המולסה ואז אוכל לדעת בוודאות שזו היתה הבעיה. אגב, המולסה היא עתירת ברזל, זה לא המתוק שמקפיץ לך את האנרגיות! ולגבי הקיבה, לא יודעת בדיוק על מה את מדברת, אבל כעקרון בגלל שהרחם לוחץ על כל האיברים הפנימיים, כולל הקיבה, אז סביר שתרגישי איזושהי אי נעימות, אולי כאבים, אולי בכלל יש לך עצירות וזה גם משפיע, ועוד. אם זה ממש לא נורמלי תתיעצי עם רופא.
 

goolo123

New member
ההמוגלובין קצת נמוך-11

אני אנסה את המולסה.תודה.לגבי הרגשה לא נעימה בקיבה..זה ממשיך.אין לי בעיית עצירות.אני מרגישה משהו שמזכיר בחילה כל הזמן.אפילו בתחילת ההריון לא הרגשתי כך.
 

lulyK

New member
הרגשתי בדיוק ככה בשבוע שעבר

(שהיה שבוע 28
). הריון או לא, מסתובב עכשיו וירוס בטן מגעיל שכזה. עובדה, השבוע אני כבר בסדר....(רופא הנשים שלי לא ייחס את זה להריון ואמר לי ללכת לרופא רגיל אם זה יימשך).
 
למעלה