שבוע שעבר ניסינו לעשות NAXX

Aountrio

New member
שבוע שעבר ניסינו לעשות NAXX

Undying מת לנו אחד ה Officers אצל סאפירון והתבאסנו. אתמול החלטנו לעשות זאת שוב. הבעיה שהיו חסרים לנו אנשים. אז אמרנו נתקדם לנו לאט לאט ונראה כמה אצ'יבמנטים אנחנו יכולים לעשות הנה התוצאה.
 

samandra

New member
GZ

ככל שיש פחות אנשים ככה יש פחות סיכוי לפשלות.. הדרך הכי טובה לimmortal זה עם 20 איש גם כן ומזל טוב גבר
 

jeblesh

New member
GZ

אין ספק שעם פחות אנשים פחות מוכשרים האימורטל יותר אפשרי אפילו שזה פחות מ25 P:
 

JaneLame

New member
GZ!

עשיתם גם Immortal? האצ'יבמנט הזה בגירסת ה-25 איש (אני לא עושה יותר מבוכים של עשר, חבל על הזמן, לא צריכה שם כלום ולא מוכנה לעבוד כפול) עושה לי רע. זה כמו ארכימונד שנמשך שעתיים במקום 9 דקות. רק שארכימונד אפשר היה לנסות שוב אם נכשלים, ולא צריך לחכות שבוע.
 

JuffoWup

New member
תנסי את זה עם 20 אנשים טובים,

צריך להיות אפשרי עם הקבוצה שלך. יותר קל מקבוצות של 25.
 

JaneLame

New member
הו, זו בעיה

כל נסיון לברור את ה-20 הטובים בקבוצה שלנו עלול לגרום יותר מריבות ו-finger-pointing ממה שכבר הולך עכשיו. הפלאדין הכי טוב שלנו התבלבל פעם ועשה BoP לטאנק באחד הקרבות, והלך לנו ההישג. קורה. מה גם שפחות אנשים זה גם קרבות יותר ארוכים. ויש גם את העניין של DC. היה לנו פעם נאקס מוצלח, עד שמישהי חטפה DC באמצע המנהרה בדרך לגלות'. אף אחד לא היה שם למעלה לרפא אותה אחרי decimate, והיא מתה מהאדים המורעלים. כמעט בכל נאקס יש לפחות DC אחד איפשהו. בהרבה קרבות זה יכול להיות עניין קטלני. לדעתי כל קבוצה שמחליטה ללכת על ההישג הזה צריכה פשוט לנקוט בגישה של מקסימום סבלנות, ההיפך מאכיפה נוקשה. אחרת זה מידרדר לאווירה עכורה מאוד. המנהיג שלנו עובד קשה מאוד כדי לא להתעצבן על הבנאדם הראשון שמת כל שבוע, אני שומעת את הווריד במצח שלו בוונט. עד היום יש רק גילדה אחת בצד של האליאנס אצלינו שהשיגה את ההישג הזה, וגם הם הגיעו לשם רק לפני 4 ימים.
 
למעלה